برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Pouria.M
Pouria.M
Pouria.M

Pouria.M

(۳)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)
Pouria.M
Pouria.M
(۳)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵ ساعت و ۱۵ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
بنده پوریا هستم مهندس نرم افزار مدت ۱۰ سال در حال طراحی و توسعه وب سایت یا نرم افزار های تحت وب برای شرکت ها مختلف هستم. یک تیم ۵ نفره کنار خود دارم با تخصص های بک اند و فرانت اند و طراح رابط کاربری که میتوانیم پرچالش ترین پروژه ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم . و با توجه به تجربه زیاد در توسعه نرم افزار و یا وب سایت ها کتابخانه بزرگی از کد ها همراه داریم که باعث افزایش سرعت و کیفیت پروژه ها خواهد شد.
تحصیلات
ارشد نرم افزار از شمسی پور - ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۰
تجربه های کاری
co-founder در Lumon Agency - ۱۳۹۸ تاکنون
مدیر دیجیتال مارکتینگ در زرین جم مارینا - ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۸

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
توسعه وب سایت های سفارشی
کارلنسر
۲۲ آذر ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
طراحی و توسعه سامانه دریافت رژیم دایتون
فاطمه مفیدی (بنیان گذار برند دایتون)
۲ شهريور ۱۴۰۱
بدون شک یکی از بهترین ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و توسعه نرم افزار هستید. بسیار متعهد و با برنامه، من قبلا با شرکت های صاحب نام دیگه ای هم کار کردم ولی نتونستم ادامه بدم. دلیل اش هم این بود که شفاف سازی و تضمین و تعهد وجود نداشت. تنها چیزی که باعث شده پر قدرت با شما پیش بیام این هست که احساس می کنم در حال پیشرفت هستیم و به هدفی که در هر مرحله گذاشتیم می رسیم
نرم افزار CRM
میثم لطیفی
۲ شهريور ۱۴۰۱
همکاری با آقای میرجندی و همکارانشان که مسئولیت پذیر و حرفه‌ای بودند، یکی از تجربه‌های خوب شرکت ما بود. تخصص در برنامه نویسی و طراحی همراه با دقت و پاسخگویی در سریع ترین زمان ممکن جزو ویژگی‌های این آنها است. تیم و کادر متخصص و مجرب و گرفتن نتایج مورد انتظار برای اهداف تعیین شده از گزینه‌هایی بود که سبب ادامه همکاری ما با جناب آقای میرجندی شد.

نمونه کارها

تولید محتوای برند دانشفراز
درباره دانشفراز ما از سال 1385 فعالیتمون رو آغاز کردیم و امیررضا دانشور تهرانی، سمت مدیرعاملی شرکتمون رو به عهده داره. هدف شرکتمون از اول ارائه بهترین و معتبرترین قطعات آسانسور از تمامی برندهای دنیا بود. در کنار واردات، به کمک کارشناس‌ها، متخصصان و تولیدکنندگان ایرانی تونستیم در زمینه تولید محصولات آسانسوری هم سری میون سرها داشته باشیم. موفقیتمون به قدری بود که حالا محصولات دانش‌فراز به کشورهای حوزه خلیج‌فارس، عراق، آسیای میانه و سوریه هم صادر می‌شه. تو دانش فراز چندتا الویت اصلی و مهم وجود داره؛ مشتری‌مداری، رعایت حال مشتری‌ها با ارائه قیمت‌های بهتر و کیفیت بالای محصولات. به کمک این الویت‌ها و به لطف تلاش‌های مستمرمون حالا به عنوان بزرگ‌ترین پخش‌کننده قطعات آسانسوری تو کشور شناخته می‌شیم؛ پخش و عرضه 85 محصول ایرانی و خارجی رو در دست داریم و پخش 25 برند هم به‌صورت انحصاری در دست ما دانش‌فرازی‌ها ست.
مشاهده نمونه کار
طراحی وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ سوشیانت
طراحی وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ سوشیانت با فریمورک لاراول
مشاهده نمونه کار
سامانه آزمایشگاه موتور سیکلت
یه اتوماسبون تحت وب که کلیه فرایند های ثبت درخواست از طریق بازرس و بررسی و تایید سازمان استاندارد جهت دریافت مجوز های لازم جهت تولید موتور سیکلت را مدیریت میکند.
مشاهده نمونه کار
سامانه دریافت رژیم دایتون
این سامانه با زبان PHP و فریمورک لاراول و Vue js توسعه پیدا کرده است. دارای داشبورد کاربر و ثبت درخواست و مدیریت کل جهت ارسال رژیم یه صورت کاملا هوشمند.
مشاهده نمونه کار
سیستم مدیریت آموزشی
نرم افزار LMS که با زبان PHP و فریم ورک لاراول توسعه پیدا کرده . شامل داشبورد مدیرکل , مدرس و دانشجو قابلیت ارتباط با Zoom , BigBlubutton و Adobe Connect قابلیت برگذاری دوره آنلاین یا کلاس زنده با پلتفرم اینستاگرام و.. SCORM courses
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی