برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Mahdi.Kh
Mahdi.Kh
Mahdi.Kh

Mahdi.Kh

(۱)
اصفهان
آخرین فعالیت : ۸ ساعت و ۲۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
آموزش:
(۱)
Mahdi.Kh
Mahdi.Kh
(۱)
اصفهان
آخرین فعالیت : ۸ ساعت و ۲۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
آموزش:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
پروتئوس
میکروکنترلر
holtek
طراحی PCB
آلتیوم دیزاینر
طراح الکترونیک
مولتی سیم
پروژه های مهندسی
َarduino
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
۸ ساعت و ۲۶ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
من مهدی خلیلیان متولد سال 1373 ساکن اصفهان که یک طراح و ایده‌پرداز در زمینه مهندسی الکترونیک هستم، فارغ التحصیل ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه صنعتی مالک اشتر و فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی تکنولوژی الکترونیک دانشگاه شهید مهاجر هستم و طی در سال ها تجربه ی فعالیت در حوزه‌های هوشمندسازی، سیستم‌های نهفته، بیوالکتریک را دارم، به برنامه‌نویسی سخت‌افزار و میکروکنترلرهایی اعم ازHOLTEK، AVR، ARM، FMD، ARDUINO، RASPBERY PI مسلط هستم و سابقه آموزش تخصصی به صورت خصوصی در این زمینه را دارم، همچنین بر طراحی PCB تک لایه تا چندین لایه تسلط دارم. طراحی یک پروژه از صفر تا صد آن از علایق من در این حوزه فنی و تخصصی می باشد.
تحصیلات
مکاترونیک از صنعتی مالک اشتر - ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۹
الکترونیک از شهید مهاجر - ۱۳۹۴ الی ۱۳۹۶
تجربه های کاری
کارشناس در ارنیکا کاوش سان - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱
کاراموز در همای رحمت - ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۲

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
آموزش راه اندازی تاچ میکروکنترلرهای هولتک
کارلنسر
۱۴ مهر ۱۴۰۲
آموزش با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

طراحی پنل نمایشگر وضعیت دوچرخه ثابت
این پنل طراحی شده داری یک نمایشگر وضعیت و شش عدد چراغ ال ای دی برای نمایش وضعیت های زمان سنج، میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب، سرعت، مسافت طی شده و میزان شارژ باتری می باشد، این پنل در دو نسخه کلید لمسی و کلید فشاری طراحی شده است که در نسخه کلید فشاری به صورت تک کلید می باشد که برای روشن کردن یا ریست کردن پنل استفاده می شود و در نسخه کلید لمسی دارای سه کلید می باشد که یک کلید برای تغییر و نمایش وضعیت ، کلید دوم برای ریست کردن و کلید سوم برای روشن کردن پنل و استپ و استارت کردن می باشد، این پنل در دو حالت روشن می شود یکی در لمس یا فشردن کلید و در حالت دوم با پدال زدن روشن می شود، در صورتی که پس از مدت زمانی پدال زده نشود خاموش می شود به مد اسلیپ می رود تا شارژ باتری مدیریت شود. هم چنین این پنل قابلیت شارژ را دارد و هم به صورت مستقیم می توان با اتصال اداپتور استفاده نمود.
مشاهده نمونه کار
طراحی سوییچ گاز CNG خودرو
این نمونه کار پیشنهاد کارفرما بوده است که بر اساس پیشنهادات و تعاریف سناریوهای تعیین شده طراحی و برنامه نویسی شده است. از پرداختن به جزییات به دلیل رعایت اخلاق حرفه ای معذورم.
مشاهده نمونه کار
طراحی برد توسعه هولتک با میکروکنترلر HT66F002
این بورد توسعه با هدف آموزش و دسترسی به پریفرال های میکروکنترلر جهت شبیه سازی سناریوهای تعریف شده پروژه های مختلف با این پارت نامبر میکروکنترلری می باشد، شبیه سازی پروژهای فلاشر، محافظ برق، دیمر دیجیتالی، فتوسل، ترموستات و سایر پروژه های ساده از جمله کارهایی است که می توان با این برد توسعه انجام داد.
مشاهده نمونه کار
طراحی برد توسعه مبتنی بر میکروکنترلر HOLTEK برای کاربرد آموزشی
این برد با هدف استفاده آموزشی طراحی شده است که کارآموز بتواند با دسترسی هایی که بر روی برد توسعه در نظر گرفته شده است کار کند و آموزش ببیند. این برد داراری کلید لمسی می باشد و هشت چراغ ال ای دی و یک بازر و چهار کلید باتون می باشد و هدرهای در نظر گرفته شده برای ارتباط با بیرون از برد می باشد که دسترسی استفاده از سنسور ها، ماژول ها و ال سی دی و سایر را می دهد، پارت نامبر میکروکنترلر به کار رفته HT66F2390 می باشد که یکی از میکروکنترلرهای پرقدرت سری 8 بیتی هولتک می باشد، هم چنین پارت نامبر ایسی تاچ BS818 می باشد که هشت کلید لمسی را در اختیار می گذارد.
مشاهده نمونه کار
طراحی بورد هود دیجیتال آشپزخانه با کلیدهای لمسی
این بورد برای برای کنترل و راه اندازی هود آشپزخانه به صورت لمسی و نیمه هوشمند طراحی شده است که دارای چهار کلید لمسی است که حساسیت کلیدهای لمسی به حدی طراحی شده است که از ضخامت شیشه یک سانتی متری قابلیت لمس را داشته باشد، همچنین برای هریک از کلید نور پشت زمینه در نظر گرفته شده است که وضعیت فعال یا غیر فعال بودن کلیدها و عملکرد آن را نمایش می دهد، یک کلید برای روشن و خاموش کردن هود به کار رفته است، یک کلید هم برای روشن و خاموش کردن چراغ هود به کار رفته است و دو کلید باقی مانده نیز برای کنترل دور موتور هواکش هود به کار رفته است، موتور هواکش هود به صورت دیمری در پنج سطح کنترل می شود، یک سنسور گاز و یک سنسور دما نیز برای پایش وضعیت و کنترل بهتر دستگاه به کار گرفته شده است. همچنین قابلیت کنترل دستگاه از راه دور از طریق ریموت IR برای آن در نظر گرفته شده است، یک بازر نیز برای هشدار و اعلان وضعیت نیز استفاده شده است. در این پروژه از میکروکنترلر هولتک استفاده شده است. این بورد به چندین نمونه طراحی شده است که یک عکس از نمونه و یک عکس از طراحی pcb آن را به اشتراک گذاشته شده است.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی