برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Mahan.Gh
Mahan.Gh
Mahan.Gh
۱

Mahan.Gh

(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Mahan.Gh
۱
Mahan.Gh
(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
المنتور
elementor
طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی
بهینه سازی سایت
افزایش سرعت سایت
میانگین سرعت پاسخ دهی
۲۱ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام رفقا، من ماهان هستم، یه طراح وبسایت وردپرسی. کارم اینه که وبسایت هایی با سرعت، عملکرد و امنیت بالا طراحی کنم. من توی این کار 3 سال تجربه دارم و توی این مدت سعی کردم بهترین کارم رو انجام بدم. نمونه کارهای من رو میتونید توی این لینک ها ببینید: https://khanemashop.ir https://tsukicloth.ir https://webinho.ir https://rahe-shiri.ir https://immortalshop.ir یه سری از ویژگی های مهمی که توی وبسایت هام بهشون اهمیت میدم، عبارتند از: سرعت بالا: وبسایت باید در کمترین زمان ممکن لود بشه تا کاربر تجربه خوبی داشته باشه. عملکرد خوب: وبسایت باید بدون هیچ مشکلی کار کنه و کاربر بتونه به راحتی ازش استفاده کنه. امنیت بالا: وبسایت باید از هرگونه حمله سایبری محافظت بشه. این وبسایت ها همگی با استفاده از وردپرس ساخته شده اند و من از بهترین افزونه ها و قالب ها برای افزایش سرعت، عملکرد و امنیت استفاده کردم. من معتقدم که این ویژگی ها برای هر وبسایت، چه شرکتی و چه فروشگاهی، ضروری هستند. اگر به دنبال یه طراح وبسایت وردپرسی با تجربه و متخصص هستید، خوشحال میشم با شما همکاری کنم.
تحصیلات
آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه کردستان - ۱۴۰۲ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
video instagram
samin
۱۶ تير ۱۴۰۱
با حوصله خلاق و صبور با سرعت عمل بالا
ویدیو تبلیغی
محمد عزیزی
۱۵ تير ۱۴۰۱
ویدیوی با کیفیتی رو در زمان مقرر شده تحویل داد

نمونه کارها

وبساست لباس زنانه tsukicloth.ir
**سلام رفقا**، **امروز میخوام در مورد وبسایت سوکی صحبت کنم. این وبسایت یه فروشگاه اینترنتی لباس زنانه هست که با استفاده از وردپرس ساخته شده.** **من خیلی از این وبسایت خوشم اومد. طراحیش خیلی خوبه و چشم نواز هست. محصولاتش هم متنوع و با قیمت مناسب هستن.** **یکی از چیزهایی که خیلی توی این وبسایت به چشمم اومد، تنوع محصولات بود. لباسای مجلسی، اسپرت، راحتی، زیر، مانتو، شال و روسری، و اکسسوری های مختلف توی این وبسایت پیدا میشه.** **محصولات هم با کیفیت خوبی تولید شده اند. جنس پارچه ها و دوخت لباس ها عالیه.** **یکی از چیزهایی که خیلی توی این وبسایت به چشمم اومد، قیمت مناسب محصولات بود. لباس های سوکی نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی با قیمت مناسب تری ارائه میشن.** **سرعت وبسایت هم خیلی خوبه. وبسایت خیلی سریع لود میشه و این خیلی مهمه.** **عملکرد وبسایت هم خیلی خوبه. هیچ مشکلی توی استفاده ازش نداشتم.** **از نظر امنیت هم، وبسایت خیلی خوبه. از پروتکل HTTPS استفاده میکنه و از گواهینامه SSL بهره میبره.** **در کل، من از وبسایت سوکی خیلی خوشم اومد. اگه دنبال یه فروشگاه اینترنتی لباس زنانه با تنوع بالا و قیمت مناسب هستید، حتما سری به این وبسایت بزنید.** **ویژگی های مثبت وبسایت سوکی:** * طراحی خوب و چشم نواز * تنوع بالا محصولات * کیفیت بالا محصولات * قیمت مناسب محصولات * سرعت بالا * عملکرد خوب * امنیت بالا **امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه.**
مشاهده نمونه کار
وبسایت فروشگاهی لوازم خانگی Khanemashop.com
سلام رفقا، امروز میخوام در مورد وبسایت خانه ما صحبت کنم. این وبسایت یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی هست که با استفاده از وردپرس ساخته شده. من خیلی از این وبسایت خوشم اومد. طراحیش خیلی خوبه و کاربرپسند هست. محصولاتش هم متنوع و با کیفیت هستن. یکی از چیزهایی که خیلی توی این وبسایت به چشمم اومد، سرعت بالایش بود. وبسایت خیلی سریع لود میشه و این خیلی مهمه. همچنین، عملکرد وبسایت هم خیلی خوبه. هیچ مشکلی توی استفاده ازش نداشتم. از نظر امنیت هم، وبسایت خیلی خوبه. از پروتکل HTTPS استفاده میکنه و از گواهینامه SSL بهره میبره. در کل، من از وبسایت خانه ما خیلی خوشم اومد. اگه دنبال یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با کیفیت و با سرعت بالا هستید، حتما سری به این وبسایت بزنید. ویژگی های مثبت وبسایت خانه ما: طراحی خوب و کاربرپسند تنوع محصولات کیفیت محصولات سرعت بالا عملکرد خوب امنیت بالا پیشنهاد برای بهبود وبسایت خانه ما: اضافه کردن امکان مقایسه محصولات اضافه کردن امکان امتیازدهی به محصولات اضافه کردن امکان نظردهی به محصولات امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه.
مشاهده نمونه کار

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی