برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Javad.M
Javad.M
Javad.M
کاربر تایید شده

Javad.M

(۳)
یزد
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۲)
Javad.M
کاربر تایید شده Javad.M
(۳)
یزد
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۲)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
برنامه نویسی
telegram bot
mongodb
ربات
برنامه نویسی وب
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ساعت
درصد خوش قولی
i
۶۷
درصد موفقیت پروژه
i
۶۷
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سه سال در زمینه برنامه نویسی فعالیت دارم . علاقه مند به طراحی ربات های تلگرامی هستم . و در حال حاضر در زمینه بک اند سایت با زبان پایتون و فریمورک های مرتبط مشغول به کار هستم.

کارهای انجام شده و نظرات

robot telegram
robot telegram
مبلغ استخدام
۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
ربات تلگرام
علی حسنی
۳ آذر ۱۴۰۲
یه پروژه ساخت ربات تلگرام بهشون دادم بسیار عالی کار کردن تشکر ازشون❤️🪄
پاسخ فریلنسر:
Javad.M
خیلی ممنونم از شما خوشحالم که خوب بوده .
وقتم گرفته شد کار رو کنسل کردم
پاسخ فریلنسر:
Javad.M
بنده کار شما را انجام دادم و خروجی را ارسال کردم . اما‌ شما چند اشکال از خروجی گرفتید و طبق گفته داوری کارلنسر بنده ۲ روز وقت برای اصلاح خروجی داشتم . اما‌ چون شما گفتید نمیخواهید اصلاح کنم من هم اصلاح نکردم به همین دلیل پروژه کنسل شد در غیر این صورت خروجی اصلاح شده و کامل را ارائه میکردم .
طراحی ربات تلگرام
کارلنسر
۲۴ فروردين ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

ارسال اتوماتیک به وردپرس-TelePress
این محصول یک محصول فوق العاده قدرتمند و پر قابلیت برای ارسال مطالب مختلف از هرگونه کانالی به سایت وردپرسی طراحی شده است . زبان : پایتون دیتابیس:MongoDB
مشاهده نمونه کار
ربات پرسش و پاسخ تلگرام
یک ربات تلگرام که به مدیران کانال یا گروه های تلگرامی اجازه می دهد بدون افزایش دایرکت از کاربران خود سوال بپرسند. یعنی هر پاسخی که توسط کاربران ارسال می شود در ربات ذخیره می شود تا ادمین ها بتوانند هر زمان که خواستند پیام ها را بررسی کنند یا به صورت ناشناس یا عادی پیام ارسال کنند. همچنین امکان ارسال پیام های ناشناس برای کاربران وجود دارد. + حذف 24 ساعته سوالاتی که پاسخ داده شده است + امکان پاسخ دادن به صورت ناشناس + رابط کاربری زیبا + قابل استفاده برای همه افراد
مشاهده نمونه کار
ربات تلگرام ثبت آگهی
با سلام این ربات یک ربات برای ثبت آگهی است که وقتی آگهی ثبت شده توسط کاربر ، توسط ادمین تایید شد آن اگهی در کانال/گروه ادمین قرار میگیرد . این ربات هنوز قابلیت درگاه پرداخت را ندارد که کاربران برای ثبت آگهی چیزی پرداخت کنند ، اما در صورت نیاز شما این امکان به ربات اضافه میشود . با استارت ربات شما تنها منوی آگهی ها را میبینید . اما برای ادمین ربات پنل مدیریت هم وجود دارد . این ربات یک ربات پایه است . یعنی آماده هست نسبت به کسب و کار شما بهش قابلیت اضافه بشه.برای مثال توی ثبت آگهی این ربات سوالاتی که از کاربر پرسیده میشه عکس آگهی و متنش هست . اما برای مثال فردی که یک فروشگاه دارد ، بعد از شروع پروژه با من به من میگوید که به قسمت ثبت آگهی این چیز ها را اضافه کن : مثلا رنگ کالا.وزن.اندازه.قیمت و ... و نسبت به کسب و کار شما تمام این ها قابل تغییر است. و بعد از این کار آن فرد یک فروشگاه در تلگرام دارد اما خیلی کار هایی میشود روی این ربات انجام شود که برای شما فواید خیلی زیادی داشته باشد . من میتوانم یک نسخه از همین ربات با قابلیت های بیشتر یا همین قابلیت ها روی سرور شما بالا بیاورم.
مشاهده نمونه کار
ربات ترجمه فوق سریع پارسی ترنسلیت (نسخه 1)
این ربات می تواند زبان مبدا را اوتوماتیک تشخیص دهد این ربات دارای سرعت فوق العاده زیادی است. این ربات قابلیت اضافه کردن زبان های زیادی را دارد که فعلا در نسخه 1 از زبان های فارسی و انگلیسی پشتیبانی میشود
مشاهده نمونه کار
ربات تلگرام تبلیغات(نسخه 1)
در این ربات کاربر می تواند اگر میخواهد تبلیغ کنید محصول خود را اضافه کند و ربات بنر را به صورت اتوماتیک توی کانال هایی که توی ربات ثبت شده ارسال می کند که اگر هم کسی کانالی داشته باشد میتواند آن را اضافه کنید و با نمایش دادن تبلیغ سکه بگیرد🤩 این ربات با دیتابیس قدرتمند mongodb کار میکند این ربات نسخه 1 هست و بعضی از دکمه ها که کارکردی ندارند در نسخه 2 درحال انجام است. من میتوانم یک نسخه از این ربات برای شما ، روی سرورتان بالا بیاورم.
مشاهده نمونه کار
سایت پزشکی متصل به تلگرام
من یک سایت وردپرسی ساختم که درمورد پزشکی است و این قابلیت را دارد که از تلگرام مطلب جمع کند و اتوماتیک در سایت آپلود کند من میتوانم برای شما هم یک سایت وردپرسی با موضوع دلخواه خودتون بسازم و سورسی که نوشتم رو روی سایت شما هم اجرا کنم تا هر مطلبی رو که خواستید با فیلتر کلمات سیاسی و ... به صورت خیلی سریع از تلگرام برداشته میشه و توی سایت شما به صورت اتوماتیک قرار میگیره . به این نکته توجه داشته باشید باید مدیریت هنم بکنید سایت رو که درحد 2 تا پست شاید اشتباه قرار بگیره چون این ربات هرچیزی که اومد رو پست میکنه . من توی 1 ماه سایتم 500 تا صفحه شد و هر صفحه 10 تا پست داشت !
مشاهده نمونه کار

خدمات


طراحی ربات تلگرام
از ۵۰۰,۰۰۰ تومان - در ۵ روز
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی