برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
tarahanbartar
tarahanbartar
tarahanbartar

tarahanbartar

N/A
تهران
آخرین فعالیت : آنلاین
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
tarahanbartar
tarahanbartar
N/A
تهران
آخرین فعالیت : آنلاین
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی گرافیک
طراحی سایت
تبلیغات
اینستاگرام
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
آنلاین
درباره فریلنسر
طراحی سایت فروش سایت آماده طراحی گرافیکی : طراحی لوگو، کارت ویزیت و... پایین ترین تعرفه چاپ و تبلیغات در کشور سئو و بهینه سازی سایت

نمونه کارها

طراحی سایت صنعتی کارن سی ان سی
Karen CNC شرکت کارن سی ان سی در زمینه تولید ماشین آلات فعالیت میکند و عموم مشتریان آن تولیدکنندگان هستند. در طراحی سایت شرکت کارن سی ان سی توجه ویژه ای به ساده بودن و زیبایی ظاهری شده است و این سایت علاوه بر معرفی برند به عنوان یک کاتالوگ آنلاین برای نمایش محصولات استفاده میشود.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت فروشگاه کولرگازی حامی تهویه
www.HamiTahviye.ir موضوع سایت : خرید کولرگازی، تهویه مطبوع و گرمایشی شرح فعالیت سایت فنی مهندسی حامی تهویه : ارائه دهنده انواع سیستم های تهویه مطبوع کولرهای گازی، داکت اسپیلیت، VRF و… سیستم های گرمایشی : موتورخانه، پکیج، رادیاتور، گرمایش از کف و…
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت صنعتی کارتن ماشین
طراحی وبسایت صنعتی www.CartonMashin.com موضوع سایت : صنعت کارتن سازی خرید و فروش تمام دستگاه های کارتن سازی به راحتی ماشین آلات کارتن سازی خود را بخرید و بفروشید!
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت ثبت آگهی (ریپورتاژ آگهی) ادنوش
Adnoosh.ir ادنوش در زمینه ثبت و درج آگهی رایگان صنعتی فعالیت میکند و عموم مشتریان آن صنعت کاران و افراد جویای کار هستند. در طراحی سایت ادنوش توجه ویژه ای به ساده بودن و زیبایی ظاهری شده است و این سایت علاوه بر معرفی برند به عنوان یک کاتالوگ آنلاین برای نمایش خدمات استفاده میشود.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت خبری چمبر
(مطالب و مقالات آموزشی) chambar.ir طراحی سایت خبری : متفاوت بودن، اولویت اول «]چمبر» نیست. اگر چندین و چند سایت مقاله وجود داشت که وظایف سایت بودن و صرفا خبری بودن را به نحو احسن انجام می‌دادند، قطعا اولویت سایت چمبر «متفاوت بودن» می‌شد.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت دوزبانه دیچینو
طراحی سایت بین المللی www.Dichino.net گسترش روابط تجاری با دیگر کشورهای دنیا و برقراری ارتباط بهتر با مخاطبین غیرفارسی‌زبان، نیازمند طراحی وب سایت دو زبانه یا چند زبانه است. شرکت های تجاری برای ارتباط با برندهای بین المللی که کالای خود را از آنها خریده و وارد می کنند، همچنین معدود شرکت‌های صادرکننده، برای معرفی بهتر محصولات خود در بین مخاطبین خارجی و همینطور، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی، برای ارتباط بهتر با همتایان خارجی خود یا همکاران بین المللی، نیازمند راه‌اندازی سایت چند زبانه هستند.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی