برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Hamidreza.K
Hamidreza.K
Hamidreza.K
کاربر تایید شده

Hamidreza.K

(۹)
فارس
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۵)
تولید محتوا:
(۱)
Hamidreza.K
کاربر تایید شده Hamidreza.K
(۹)
فارس
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۵)
تولید محتوا:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳۷ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
مسلط به نرم افزار های گرافیکی کورل دراو، ایلوستریتور، فتوشاپ، نرم‌افزار های پاورپوینت، اکسل، ورد، سرعت تایپ بالا. دارای سابقه کار چهار و نیم ساله در صنعت گرافیک و چاپ بنر، فلکس،مش، استیکر، کارت ویزیت، کاتالوگ و برشور. فعال به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت تکواندو از فروردین 1400 تاکنون.
تحصیلات
فیزیک از شیراز - ۱۴۰۰ تاکنون
تجربه های کاری
طراح در چاپ سپهر - ۱۳۹۶ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
طراحی انواع پست و استوری اینستاگرام
کارلنسر
۲۲ فروردين ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
طراحی کاور پست و استوری اینستاگرام
کارلنسر
۱۸ فروردين ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
طراحی بنر تبلیغاتی
کارلنسر
۱۷ فروردين ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
تولید محتوا و ویراستاری
کارلنسر
۲۳ بهمن ۱۴۰۰
خدمت با موفقیت تایید شد.
طراحی انواع کارت ویزیت
کارلنسر
۱۹ بهمن ۱۴۰۰
خدمت با موفقیت تایید شد.
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

طراحی استوری اطلاع رسانی
این پروژه با استفاده از نرم افزار گرافیکی فتوشاپ با کیفیت FHD طراحی شد و به نمایش گذاشته شد. هدف اصلی از طراحی این پوستر برگزاری مناسبت علمی بود. طراحی های که با فتوشاپ صورت می گیرند، همگی بر مبنای پیکسل هستند و نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. از نقاط قوت طراحی هایی که با فتوشاپ صورت می پذیرد، این است که می توان درصورتی که با فرمت های رایج مانند: jpg , png , tif , gif و ... آنها را ذخیره کنیم، از آنها در تمامی دستگاه هوشمند نوین استفاده کرد. دیگر نقطه قوت این طراحی ها این است که می توان آنها را بر روی کاغذ، بنر، فلکس، مش و... چاپ کرد( با در نظر گرفتن محدودیت هایی). از نقاط ضعف اینگونه طراحی ها هم می توان به این اشاره کرد که با افزایش سایز طراحی و یا ارسال مکرر به سیستم های دیگر به مرور کیفیت آنها کاهش می یابد. نقطه ضعف دیگر این طراحی ها این است که قابلیت برش ندارند و برای اینکه بتوانیم آنها را برش دهیم باید با در نظر گرفتن قواعد خاصی، آنها را به فرمت های دیگری تبدیل کنیم.
مشاهده نمونه کار
طراحی پست و کاور پست پیج اینستاگرام
این پروژه که جنبه علمی و ادبی دارد، با استفاده از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ به صورت پیکسلار طراحی شد و در معرض دید مخاطبین قرار گرفت. طراحی های که با فتوشاپ صورت می گیرند، همگی بر مبنای پیکسل هستند و نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. از نقاط قوت طراحی هایی که با فتوشاپ صورت می پذیرد، این است که می توان درصورتی که با فرمت های رایج مانند: jpg , png , tif , gif و ... آنها را ذخیره کنیم، از آنها در تمامی دستگاه هوشمند نوین استفاده کرد. دیگر نقطه قوت این طراحی ها این است که می توان آنها را بر روی کاغذ، بنر، فلکس، مش و... چاپ کرد( با در نظر گرفتن محدودیت هایی). از نقاط ضعف اینگونه طراحی ها هم می توان به این اشاره کرد که با افزایش سایز طراحی و یا ارسال مکرر به سیستم های دیگر به مرور کیفیت آنها کاهش می یابد. نقطه ضعف دیگر این طراحی ها این است که قابلیت برش ندارند و برای اینکه بتوانیم آنها را برش دهیم باید با در نظر گرفتن قواعد خاصی، آنها را به فرمت های دیگری تبدیل کنیم.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو " فروشگاه پرنده طوطی رنگین کمانی"
این لوگو دومین لوگو از این مجموعه می باشد که توسط گروه ما طراحی گردیده است و منطبق بر اصول روانشناسی رنگ و منطبق با نام خود مجموعه طراحی گردیده است و به درخواست مدیرمسئول این مجموعه فایل های اصلی با فرمت CDR , PNG و JPG به ایشان تحویل گردیده است. این لوگو به مانند اکثر لوگو های طراحی شدده توسط ما با استفاده از نرم افزار کورل دراو طراحی گردیده است. طراحی هایی که با نرم افزار کورل دراو Corel Draw انجام می شوند، بر مبنای بردار هستند و به اصطلاح به آنها وکتور گفته می شود. فرمت های رایج وکتور ها eps, cdr, ai و ... هستند که Eps به طور مشترک بین تمام نرم افزار های گرافیک برداری است، اما Ai و cdr منحصرا مربوط به نرم افزار های illustrator و corel draw هستند. از ویژگی های منحصر به فرد وکتور ها این است که در هر ابعادی از میلی متر تا کیلومتر میتوان از آنها بدون اندک افت کیفیتی استفاده کرد؛ این موضوع از مهم ترین برتری های وکتور ها نسبت به تصاویر عادی است. وکتور ها معمولا در صنعت برش استفاده می شوند چرا که خاصیت عدم افت کیفیت در هر ابعادی، خاصیتی مهم برای صنایع برش محصوب می شود؛ اما همچنان می توان طراحی های وکتوری را به تصاویر معمولی تبدیل کرد و برعکس. از معایب وکتور ها این است که برای ویرایش آنها نیاز به نرم افزار های اختصاصی داریم و به مانند تصاویر عادی نمی توان آنها را در محیط هایی مثل محیط تلفن همراه و با نرم افزار های عادی ویرایش کرد.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو " فروشگاه پوشاک لیون"
این لوگو به درخواست مشتری و هماهنگ با نام فروشگاه به شکل شیر طراحی شده است و از آنجا که با استفاده از نرم افزار کورل دراو این طراحی صورت گرفته است، علاوه بر قابلیت چاپ، دارای قابلیت برش نیز می باشد. طراحی هایی که با نرم افزار کورل دراو Corel Draw انجام می شوند، بر مبنای بردار هستند و به اصطلاح به آنها وکتور گفته می شود. فرمت های رایج وکتور ها eps, cdr, ai و ... هستند که Eps به طور مشترک بین تمام نرم افزار های گرافیک برداری است، اما Ai و cdr منحصرا مربوط به نرم افزار های illustrator و corel draw هستند. از ویژگی های منحصر به فرد وکتور ها این است که در هر ابعادی از میلی متر تا کیلومتر میتوان از آنها بدون اندک افت کیفیتی استفاده کرد؛ این موضوع از مهم ترین برتری های وکتور ها نسبت به تصاویر عادی است. وکتور ها معمولا در صنعت برش استفاده می شوند چرا که خاصیت عدم افت کیفیت در هر ابعادی، خاصیتی مهم برای صنایع برش محصوب می شود؛ اما همچنان می توان طراحی های وکتوری را به تصاویر معمولی تبدیل کرد و برعکس. از معایب وکتور ها این است که برای ویرایش آنها نیاز به نرم افزار های اختصاصی داریم و به مانند تصاویر عادی نمی توان آنها را در محیط هایی مثل محیط تلفن همراه و با نرم افزار های عادی ویرایش کرد.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو "نشریه دانشجویی تابش"
این لوگو با استفاده از نرم افزار قدرتمند کارل دراو به صورت برداری طراحی شده است و در اختیار نشریه دانشجویی تابش قرار گرفته است. طراحی هایی که با نرم افزار کورل دراو Corel Draw انجام می شوند، بر مبنای بردار هستند و به اصطلاح به آنها وکتور گفته می شود. فرمت های رایج وکتور ها eps, cdr, ai و ... هستند که Eps به طور مشترک بین تمام نرم افزار های گرافیک برداری است، اما Ai و cdr منحصرا مربوط به نرم افزار های illustrator و corel draw هستند. از ویژگی های منحصر به فرد وکتور ها این است که در هر ابعادی از میلی متر تا کیلومتر میتوان از آنها بدون اندک افت کیفیتی استفاده کرد؛ این موضوع از مهم ترین برتری های وکتور ها نسبت به تصاویر عادی است. وکتور ها معمولا در صنعت برش استفاده می شوند چرا که خاصیت عدم افت کیفیت در هر ابعادی، خاصیتی مهم برای صنایع برش محصوب می شود؛ اما همچنان می توان طراحی های وکتوری را به تصاویر معمولی تبدیل کرد و برعکس. از معایب وکتور ها این است که برای ویرایش آنها نیاز به نرم افزار های اختصاصی داریم و به مانند تصاویر عادی نمی توان آنها را در محیط هایی مثل محیط تلفن همراه و با نرم افزار های عادی ویرایش کرد.
مشاهده نمونه کار
طراحی مونولوگو "گروه گرافیکی آ"
این مونولوگو برای فعالیت گروه گرافیکی آ در زمینه چاپ و طراحی های گرافیکی، با استفاده از نرم افزار کورل دراو طراحی شد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

خدمات

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی