ساخت آهنگ با هوش مصنوعی + معرفی 30 ابزار

05 بهمن 1402 - آخرین بروزرسانی: 02 اردیبهشت 1403
ساخت آهنگ
زمان تقریبی مطالعه: 15 دقیقه

ساخت موسیقی یک فرآیند خلاقانه و پیچیده است که مهارت ها و ابزارهای زیادی را در بر‌ می‌گیرد. اما اگر بتوانید از هوش مصنوعی (AI) برای افزایش توانایی های ساخت موسیقی خود استفاده کنید، چه؟ هوش مصنوعی نه تنها یک فناوری قدرتمند است که می‌تواند بسیاری از امور را در زمان کمتری از انسان‌ها انجام دهد، بلکه منبع الهام و نوآوری است که می‌تواند به شما در ایجاد موسیقی بدیع و جذاب کمک کند.

فناوری هوش مصنوعی در حال حاضر به طور گسترده‌ای نحوه خلق و مصرف موسیقی توسط نوازندگان را تحت تاثیر قرار داده است. ابزارهای ساخت آهنگ با هوش مصنوعی به هنرمندان کمک می‌کنند ملودی‌های پایه بسازند، آهنگ‌های جدید بنویسند و همچنین آهنگ‌های کاملاً ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی را برای آپلود در Spotify و Apple Music بسازند. ابزارهای ساخت آهنگ با مصنوعی به شما کمک می‌کند به راحتی صداهای جدید بسازید. همچنین، به صرفه‌جویی در زمان و تلاش برای نوازندگان مستقل در مراحل تولید موسیقی کمک می‌کند.

در این بلاگ، برخی از بهترین ابزارهای ساخت آهنگ با هوش مصنوعی را بررسی خواهیم کرد و به شما می‌آموزیم که چگونه می‌توانید از آنها برای ساخت آهنگ مثل یک حرفه‌ای استفاده کنید. فرقی ندارد اگر یک مبتدی هستید یا متخصص، برای سرگرمی میخواهید یا به صورت حرفه‌ای. در هر حال در میان این ابزارهای ساخت آهنگ با هوش مصنوعی، ابزار ایده‌آل خود را پیدا خواهید کرد.

ما ابزارهای هوش مصنوعی را پوشش خواهیم داد که می توانند در موارد زیر به شما کمک کنند:

  • ساخت ملودی، آکورد، آرپژ، و خطوط باس
  • ساخت موسیقی بدون کپی‌رایت برای فیلم‌ها و پروژه‌های مختلف
  • میکس و مسترینگ آهنگ‌ها
  • همکاری با سایر نوازندگان و تهیه‌کنندگان
  • یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های جدید

با ما همراه باشید🎵

 

نحوه ساخت آهنگ با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی از طریق تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده‌های موسیقی و یادگیری الگوهای ترکیب آن، الگوریتم ها و موسیقی جدید تولید می‌کند. هنگامی که این فناوری اطلاعات کافی داشته باشد، ابزارها می توانند ویژگی های منحصر به فرد موسیقی را بیاموزند و بر اساس داده‌هایی که دریافت کرده، چیز جدیدی تولید کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی موسیقی از شبکه‌های عصبی استفاده می‌کنند که واقعاً مجموعه‌ای از بیت‌های کامپیوتری هستند که سعی می‌کنند نحوه عملکرد مغز را تقلید کنند. شما اساساً می توانید تعداد زیادی موسیقی را با آن به اشتراک بگذارید و شبکه عصبی الگوها را یاد می گیرد. آنها اساساً نسخه‌ای سریع از نحوه یادگیری ما با نشان دادن مکرر چیزها هستند.

در اینجا لیستی از ابزارهای ساخت آهنگ با هوش مصنوعی برای کمک به شما در تولید موسیقی آورده شده است.

۱. Magenta

magenta

Magenta Studio مجموعه ای از افزونه های موسیقی است که بر اساس ابزارها و مدل‌های منبع باز Magenta ساخته شده است. Magenta با استفاده از تکنیک های پیشرفته ماشین برای تولید موسیقی، برای استفاده به عنوان یک برنامه مستقل یا افزونه برای Ableton Live در دسترس است.

۲. Orb Producer Suite

Orb Producer Suite

Orb Producer به تولیدکنندگان کمک می‌کند ملودی‌ها، خطوط بیس و صداهای سینت سایزر قابل موج تولید کنند. این ابزار ساخت آهنگ، از پیشرفته‌ترین فناوری برای ایجاد الگوها و حلقه‌های موسیقی بی‌پایان برای نوازندگان استفاده می‌کند تا ایده‌های خود را پایه‌گذاری کنند.

۳. Amper

Amper

Amper طوری طراحی شده است که برای ایجاد یک قطعه موسیقی منحصر به فرد به حداقل مقدار ورودی نیاز دارد. موسیقی تولید شده از ابتدا قبل از ساخت، اجرا، تولید و ضبط برای سازندگان محتوا از هر نوع تولید می‌شود. هیچ ماده از پیش ساخته شده، موسیقی مجاز، یا حلقه از پیش ساخته وجود ندارد.

۴. AIVA

aiva

AIVA موسیقی متن‌های احساسی را برای تبلیغات، بازی‌های ویدیویی یا فیلم می‌سازد. در کنار ساخت آهنگ‌ها از صفر، این برنامه همچنین می‌تواند برای تولید انواع آهنگ‌های موجود استفاده شود. موتور موسیقی که AIVA را تقویت می‌کند، تولید ویدیوهای شرکتی یا رسانه های اجتماعی را بسیار آسان‌تر می کند، زیرا نیاز به مجوز موسیقی را از بین می‌برد.

۵. MuseNet

musenet

MuseNet که تحت مالکیت و اداره OpenAI است، آهنگ‌هایی با حداکثر 10 ساز مختلف و در حداکثر 15 سبک مختلف تولید می‌کند. MuseNet به شما امکان می‌دهد از موسیقی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی لذت ببرید، اما به شما اجازه نمی‌دهد در این مرحله فعلی موسیقی خود را تولید کنید.

 

مطلب پیشنهادی: استفاده رایگان از اسپاتیفای پریمیوم

 

۶. Jukedeck

jukedeck

Jukedeck برای تجزیه و تحلیل داده‌های موسیقی و ساخت موسیقی اصلی برای شما به شبکه‌های عصبی عمیق متکی است. هر آهنگی که در Jukedeck می‌سازید به راحتی قابل ویرایش است، بنابراین می توانید سرعت یا طول آهنگ خود را تغییر دهید.

۷. WavTool

WavTool

WavTool اولین ابزار هوش مصنوعی متن به موسیقی بود که وارد بازار شد. WavTool که به راحتی از طریق مرورگر شما قابل دسترسی است، یک دستیار هوش مصنوعی را به کاربران ارائه می دهد تا به تولید صداهای جدید، ترکیب بندی MIDI و کنترل جلوه ها کمک می‌کند. می‌توانید WavTool را به صورت رایگان با تعداد محدودی درخواست روزانه امتحان کنید تا ببینید آیا ویژگی chatbot آن می‌تواند به شما در تولید موفقیت بزرگ بعدی کمک کند یا خیر!

۸. Brain.fm

brain.fm

Brain.fm محدوده بهینه هرتز را برای یک حالت ذهنی مشخص شناسایی می کند و آن را به مدولاسیون صدا در مناطق خاصی از موسیقی ما تبدیل میکند. این کار مغز شما را تشویق می‌کند تا سطح قدرت امواج مغزی را که برابر یا شبیه به الگوهایی است که ما در موسیقی جاسازی کرده‌ایم، افزایش دهد.

۹. Ecrett Music

ecrett-music

Ecrett Music، موسیقی مبتنی بر صحنه و حالت ایجاد می‌کند. صحنه‌ها و حالات شامل مهمانی، سفر، مد، شاد و جدی است. پس از انتخاب، به سادگی بر روی دکمه ایجاد موسیقی کلیک کنید، و پلتفرم به طور خودکار موسیقی متن فیلم شما را تولید می‌کند.

 

مطلب پیشنهادی: چگونه آهنگساز شویم؟

 

۱۰. Boomy

Boomy AI

Boomy یک جامعه تولید موسیقی هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد مطالب اصلی را ایجاد کنند و برای آن در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پول دریافت کنند. سپس می‌توانید آن آهنگ‌ها را به پلتفرم‌های پخش جریانی مانند Spotify، TikTok و YouTube ارسال کنید و Boomy را به یک ابزار تولید هوش مصنوعی واقعاً مفید تبدیل کنید.

۱۱. LALAL.AI

LALAL.AI

LALAL.AI ابزار قدرتمندی است که می تواند از چندین جهت برای تولید موسیقی مفید باشد. از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی برای استخراج سازهای آواز، ساز، درام، باس، پیانو، گیتار، سینت سایزر، بادی و سازهای زهی از فایل های صوتی استفاده می کند. این به تولیدکنندگان امکان می‌دهد تا سطوح خود را تنظیم کنند، عناصر ناخواسته را از ترکیب حذف کنند، انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتری را در طول فرآیند تولید فراهم کنند.

تهیه‌کنندگان می‌توانند از این سرویس برای جدا کردن و بریدن عناصر خاص از آهنگ‌های موجود و استفاده از آن‌ها در آهنگ‌های خود برای افزودن بعد جدیدی به موسیقی خود استفاده کنند.

LALAL.AI همچنین می‌تواند به طور موثر نویز پس زمینه، کلیک ها، پاپ‌ها و سایر مصنوعات ناخواسته را از ضبط‌های صوتی حذف کند. این به ویژه هنگام کار با ضبط‌های با کیفیت پایین یا پر سر و صدا مفید است و به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا کیفیت کلی صدا را افزایش دهند و ترکیبی تمیزتر ایجاد کنند.

۱۲. Landr

LANDR

Landr به نوازندگان یک پلتفرم بصری مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که مسترینگ فوری و با کیفیت حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. این ابزار ظرافت‌های یک آهنگ را تنظیم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که آن را به کمال می‌رساند.

۱۳. Izotope

IZOTOPE

Izotope’s Ozone که یکی از موارد مورد علاقه صنعت است، از هوش مصنوعی برای ارائه بینش‌های مسترینگ و ترکیبی استفاده می کند. Izotope’s Ozone آهنگ‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا پیشنهادات مناسب ارائه دهد، و اطمینان حاصل کند که هر قطعه برای رادیو آماده است.

۱۴. BABY Audio TAIP

BABY Audio TAIP

TAIP یک شبیه ساز نوار با هوش مصنوعی، گرما و شخصیت را به آهنگ‌های شما اضافه می‌کند. الگوریتم‌های آن، تفاوت‌های ظریف نوار آنالوگ را تکرار می‌کنند و حسی قدیمی با پیچ و تاب مدرن ارائه می‌دهند.

۱۵. Sonible smart:comp 2

Sonible smartcomp 2

این کمپرسور طیفی عدم تعادل در یک مسیر را در چند ثانیه شناسایی و جبران می کند. مانند داشتن یک مهندس صوتی مجازی است که مطمئن می‌شود ترکیب شما همیشه متعادل است.

 

مطلب پیشنهادی: چگونه آکورد آهنگ را پیدا کنیم؟

 

این ابزارها، همراه با یک مسیر یادگیری ساختاریافته، می توانند پتانسیل یک نوازنده را به ارتفاعات بی نظیری ارتقا دهند. فقط به فناوری تکیه نکنید؛ هسته آن را درک کنید و از آن به طور کامل استفاده کنید، Point Blank هر آنچه را که در مورد تولید موسیقی و مهندسی صدا برای ایجاد موسیقی در سطح حرفه ای نیاز دارید به شما می آموزد.

۱۶. Splice AI

Splice AI

Splice Create از هوش مصنوعی برای بررسی 1.9 میلیون نمونه خود استفاده می‌کند و آنها را بر اساس ژانرهای انتخاب شده توسط کاربر تنظیم می‌کند. چهار حلقه سازگار را از کتابخانه خود پیشنهاد می‌کند، که به کاربران اجازه می‌دهد تا هشت حلقه را که بر اساس نوع صدا طبقه بندی شده‌اند، تغییر داده و لایه بندی کنند. این حلقه‌ها را می‌توان به‌عنوان پایه‌های صوتی دانلود کرد یا به‌عنوان مجموعه Ableton صادر کرد.

۱۷. Sistema 2 – Guk.AI

Sistema 2 – Guk.AI

این ابزار به ایجاد مناظر صوتی منحصربه‌فرد کمک می‌کند، با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد وصله‌هایی بر اساس درخواست‌های شما، Sistema 2 راهی عالی برای یافتن سریع صداهای مصنوعی بدون صرف ساعت‌ها جستجو در کتابخانه‌های از پیش تعیین شده است.

۱۸. Pilot Plugins – Mixed in Key

Pilot Plugins – Mixed in Key

Pilot Plugins توسط Mixed In Key ابزارهایی با هوش مصنوعی هستند که برای الهام بخشیدن به تولیدکنندگان موسیقی طراحی شده اند. آنها از “Styles” برای تولید الگوهای MIDI متناسب با ژانرهای خاص استفاده می کنند، با اولین مجموعه “Futurism Vol. 1.” پلاگین ها با DAW های مختلف سازگار هستند و بیش از 250 صدای سینت سایزر سفارشی را ارائه می دهند.

۱۹. SOUNDFUL

SOUNDFUL

Soundful یک پلتفرم ساخت آهنگ با هوش مصنوعی است که به سازندگان محتوا و هنرمندان موسیقی امکان ایجاد آهنگ‌های نامحدود و کسب درآمد از موسیقی را می‌دهد.
Soundful سه نوع کاربر را هدف قرار می‌دهد: تولید کنندگان، سازندگان و برندها. فرآیند خلاقانه این هوش مصنوعی شامل انتخاب ژانر، سفارشی کردن ورودی ها و ایجاد آهنگ است که می تواند تا زمانی که مسیر مناسب پیدا شود، تکرار می‌شود و در نتیجه موسیقی منحصر به فردی تولید می‌شود.

۲۰. LOUDLY

LOUDLY AI

Loudly’s AI Music Generator برنامه ای است که از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی خود به کاربران استفاده می کند. سیستم هوش مصنوعی می تواند یک آهنگ جدید را در چند ثانیه تولید کند و کاربر فقط باید سبک و طول مورد نظر را انتخاب کند. هدف اعلام شده این اپلیکیشن تسهیل و بهبود فرآیندهای خلاقانه با خودکارسازی موسیقی است تا کاربران بتوانند به سایر زمینه های تولید ویدیو یا توسعه محتوا توجه بیشتری داشته باشند.

 

مطلب پیشنهادی: تفاوت میکس و مستر در موسیقی

 

علاوه بر مولد موسیقی، کتابخانه موسیقی Loudly دارای چندین آهنگ است که ممکن است با یک خرید برای یک بار استفاده در رسانه های مختلف مجوز دریافت کنند. این سایت دارای یک نوار جستجوی ساده و گزینه‌های ناوبری آسان برای کمک به بازدیدکنندگان در یافتن موسیقی مناسب برای وظایف خود است. علاوه بر پلی‌لیست‌های از پیش ساخته شده، اکنون می‌توانید از Loudly’s AI Recommender برای دریافت موسیقی شخصی‌شده استفاده کنید.

۲۱. TuneFlow

tuneflow

TuneFlow از هوش مصنوعی برای ارائه یک محیط پیچیده برای ایجاد موسیقی استفاده می‌کند. این برای کمک به افراد با هر سطح مهارتی ساخته شده است که موسیقی بهتری با دردسر کمتر بسازند. کاربران TuneFlow به مجموعه‌ای از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی برای استفاده در تمام مراحل فرآیند تولید موسیقی دسترسی دارند. Smart Composer ملودی‌های از پیش طراحی‌شده و آهنگ‌های همراه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا ایده‌های موسیقی خود را شروع کنند. Smart Drummer یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که به طور خودکار کلیپ های درام را با سبک های بیت ترجیحی پر می کند. جداکننده منبع فوق العاده تمیز آهنگ های صوتی ترکیبی را به واژگان فردی جدا می کند. و Voice Clone به کاربران امکان می دهد صداها را انتخاب و شبیه سازی کنند یا صدای خود را تولید کنند.

TuneFlow همچنین رونویسی صوتی درجه یک را ارائه می‌دهد که می‌تواند صداهای ضبط شده یا سازها را به نماد MIDI تبدیل کند. کاربران می‌توانند به سرعت و به راحتی آهنگ های هیپ هاپ lo-fi را با پلاگین Lo-Fi One-Click ایجاد کنند. TuneFlow همچنین دارای یک جامعه فعال از نوازندگان هوش مصنوعی است که به طور مداوم مدل‌های هوش مصنوعی جدید را از طریق بازار پلاگین پلتفرم توسعه داده و به اشتراک می‌گذارند. TuneFlow Desktop از پلاگین‌های VST، VST3 و AU پشتیبانی می‌کند و دسترسی به پلتفرم را از هر دستگاهی با قابلیت همگام‌سازی ابری فراهم می‌کند.

۲۲. Soundraw

Soundraw

Soundraw یک ابزار تولید موسیقی است که برای سازندگانی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، موسیقی بدون کپی رایت ایجاد می‌کند. تولید موسیقی متن فیلم‌های خود را تنها با یک کلیک آسان می‌کند. همچنین می‌توانید موسیقی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را ویرایش کنید تا آن را مطابق با سلیقه یا سلیقه خود تنظیم کنید. برای شروع، شما فقط باید حالت، ژانر و میزان طولانی بودن را انتخاب کنید و هوش مصنوعی بقیه موارد را مدیریت خواهد کرد. با Soundraw، لازم نیست نگران اخطارهای کپی رایت باشید.

Soundraw یک ابزار عالی برای تولید سریع موسیقی است. این یک مکان عالی برای دریافت یک پایه آهنگ است که می توانید برای نیاز خاص خود ویرایش کنید. Soundraw برای مبتدیان کاملاً مناسب نیست، زیرا برای تولیدکنندگان موسیقی طراحی شده است که می دانند چگونه بدون هوش مصنوعی موسیقی بسازند.

مزایا

  • حتی در صورت لغو اشتراک، امکان استفاده از آهنگ های دانلود شده را دارید.
  • شما می‌توانید آهنگی را مطابق با نیاز خاص خود از جمله کلید، لحن، ژانر و غیره سفارشی کنید.
  • آهنگ‌ها در عرض چند ثانیه تولید می‌شوند و می‌توانید قبل از دانلود با ویدیوی خود آنها را آزمایش کنید.
  • دارای خط مشی‌ای است که از سیل تولیدکنندگان مخرب اینترنت با موسیقی های تولید شده توسط هوش مصنوعی جلوگیری می کند.

معایب

  • اجازه همکاری بین سازندگان را نمی‌دهد.
  • با استفاده از این ابزار نمی‌توانید آهنگ‌ها را به یک ویدیو اضافه کنید.

۲۳. BandLab SongStarter

BandLab SongStarter

BandLab SongStarter یک آهنگساز با هوش مصنوعی شبیه به Soundraw است. این ابزار به شما کمک می‌کند با ایجاد آهنگ های موسیقی بدون حق امتیاز از طریق هوش مصنوعی الهام بگیرید.

تولید این آهنگ ها آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ژانر را انتخاب کنید یا یک شعر را آپلود کنید، سپس روی “شروع به کار” بزنید. می‌توانید آهنگ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را انتخاب کنید، آوازها را آپلود کنید و آنها را در دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود در حال حرکت ویرایش کنید.

 

مطلب پیشنهادی: تأثیرات گوش دادن به موسیقی حین کار

 

به عنوان یک نوازنده یا تهیه کننده مبتدی، از کار با BandLab SongStarter لذت خواهید برد. هر چیزی که نیاز دارید روی پلتفرم است و بهترین قسمت؟ استفاده از آن رایگان است.

۲۴. Audiomodern Playbeat

Audiomodern Playbeat

۲۵. Google Tone Transfer

google-tone-transfer

Google Tone Transfer یک پروژه تولید موسیقی با هوش مصنوعی است که توسط گوگل و Magenta توسعه یافته است. این ابزار برای تخریب صداهای موسیقی طراحی شده است و به تولیدکنندگان موسیقی اجازه می‌دهد تا صداها را به چیزی متفاوت تغییر دهند. به عنوان مثال، می توانید صدای یک طبل را بگیرید و آن را به ویولن تبدیل کنید.

Google Tone Transfer در تبدیل صدا به تعدادی ابزار انتخابی خوب است. در این مرحله، کاربردهای محدودی دارد، اما اگر می‌خواهید صداهای ساز جالبی ایجاد کنید.

۲۶. Focusrite FAST Verb

Focusrite FAST Verb

Focusrite FAST Verb یک ابزار هوش مصنوعی است که برای عمق بخشیدن به صدا و سازهای شما استفاده می‌شود و به شما کمک می‌کند در عرض چند ثانیه صدای طبیعی‌تری دریافت کنید. از طریق موتور هوشمند مجهز به هوش مصنوعی، با حذف زمان صرف شده برای تنظیم مداوم تنظیمات، ویژگی‌های منحصر به فرد صدای شما را برآورده می‌کند.

این ابزار به شما کمک می‌کند صداهایی را ایجاد کنید که با ایده شما هماهنگ هستند تا بتوانید در جریان خلاقانه باقی بمانید و حال و هوای آهنگ خود را به تصویر بکشید. دارای سه تنظیم از پیش تعیین شده طبیعی، متعادل و مصنوعی است که می‌توان آن‌ها را برای افزودن عمق مناسب به مسیر خود سفارشی کرد.

Focusrite FAST Verb ابزاری عالی برای تسلط بر آهنگ است، زیرا فوراً عمق مورد نیاز را به آواز و سازها اضافه می‌کند. این باعث صرفه جویی در زمان شما برای یافتن بهترین تنظیمات عمق برای استفاده می‌شود.

۲۷. Tuney.io

Tuney.io

Tuney.io یک تولیدکننده موسیقی هوش مصنوعی است که از ترکیبی از آهنگ‌های موجود و هوش مصنوعی مولد برای تولید میکس‌هایی که برای پروژه شما سفارشی شده‌اند، استفاده می‌کند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید مکان افت آهنگ را تغییر دهید، طول آهنگ را تغییر دهید، ریمیکس ایجاد کنید و آهنگ‌ها را با ویدیوهای خود مطابقت دهید و ترکیب کنید.

Tuney.io یک ابزار عالی برای اینفلوئسنرهای شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و ساخت پادکست است. این ابزار کیفیت تولید شما را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود تا نتیجه دلخواه خود را سریعتر به دست آورید.

۲۸. Moises.ai

Moises.ai

Moises.ai یک استخراج کننده STEM و ویرایشگر موسیقی با هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه خود را با هر کلید یا سرعتی اجرا کنید و آوازها یا سازها را در هر آهنگی حذف یا جدا کنید. این کار را با روش‌های حذف صدای خواننده و ساز از آهنگ نیز می‌توانید انجام دهید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا تغییراتی در آهنگ موجود ایجاد کنید و آن را به آنچه مناسب شما است تبدیل کنید.

Moises.ai یک ابزار بسیار قدرتمند برای گروه‌ها، نوازندگان و تولیدکنندگان است. این امکان را برای شما فراهم می‌کند که شب های کارائوکه داشته باشید و در کنار هنرمندان و گروه های موسیقی مورد علاقه خود بازی کنید. با این حال حداکثر مدت 20 دقیقه آن ممکن است برای برخی از کاربران مشکل ساز باشد.

۲۹. Dreamtonics Synthesiser V

Dreamtonics Synthesiser V

Dreamtonics Synthesizer V یک سینت سایزر صدای هوش مصنوعی است که صداهای آواز انسان را تکرار می‌کند. این به شما امکان می‌دهد آوازهای واقع گرایانه ایجاد کنید، آنها را سفارشی کنید و ایده‌های موسیقی خود را به واقعیت تبدیل کنید.

Dreamtonics Synthesizer V یک ابزار عالی برای ایجاد آهنگ از ابتدا بدون هیچ خواننده انسانی است. برای تهیه کنندگان و نوازندگانی که می خواهند با آوازهای جدید تجربه کنند عالی است.

 

مطلب پیشنهادی: برنامه‌های معروف برای آهنگسازی

 

۳۰. Amadeus Code

Amadeus Code

لیست بهترین تولید کننده های موسیقی هوش مصنوعی Amadeus Code است که می تواند توسط هر علاقه مندان به موسیقی استفاده شود. برنامه مبتنی بر IOS به شما امکان می‌دهد در چند دقیقه ملودی های جدید بسازید. کد آمادئوس بر یک موتور هوش مصنوعی متکی است که شامل پیشرفت آکورد برخی از معروف‌ترین آهنگ‌های جهان است. سپس می‌توانید از آنها برای ایجاد ساختارهای جدید از آهنگ های موسیقی استفاده کنید.

مولد موسیقی هوش مصنوعی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از حرکات برای ایجاد آهنگ های جدید یا بازسازی بخش های خاصی از آهنگ های قبلی استفاده کنید. شما می توانید فایل های صوتی و MIDI را از این نرم افزار ویرایش صدا اکسپورت کنید، اما باید تمام آهنگ‌هایی را که می خواهید نگه دارید خریداری کنید.

در اینجا برخی از مزایای اصلی Amadeus Code آورده شده است:

  • می توان به صورت فایل های صوتی و MIDI صادر کرد
  • برنامه مبتنی بر IOS
  • در چند دقیقه ملودی های جدید بسازید
  • از ژست‌ها برای ایجاد آهنگ‌های جدید استفاده کنید

در این بلاگ 30 ابزار ساخت آهنگ با هوش مصنوعی و قابلیت‌های کلیدی آن‌ها را معرفی کردیم. در صورت استفاده از هر کدام از این ابزارها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. بدرود!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب سوگند صادقی
من نویسنده محتوا به زبان های فارسی و انگلیسی هستم و به نوشتن، به ویژه درباره موضوعات جدید علاقه دارم.

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • zhino
    17 بهمن 1402

    مقاله ت خوب بود