برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Mahdieh.Sh
Mahdieh.Sh
Mahdieh.Sh
۱
کاربر تایید شده

Mahdieh.Sh

(۶۶)
آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت : ۴۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
خدمات
آموزش آنلاین
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۶۲)
Mahdieh.Sh
۱
کاربر تایید شده Mahdieh.Sh
(۶۶)
آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت : ۴۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۶۲)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی بنر
ایلوستریتور
طراحی گرافیک
طراحی بنر سایت
طراحی جعبه
طراحی تامنیل
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳ ساعت و ۲۶ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۹۸
درصد موفقیت پروژه
i
۹۸
آخرین فعالیت کاربر
۴۶ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
سلام و وقت بخیر خدمت کارفرمای عزیز بنده به مدت 10 سال است که کار طراحی و گرافیک انجام میدهم. به مدت 6 سال برای صنایع غذایی ایسترم به عنوان طراح و گرافیست کار کرده ام. . در حال حاضر ادمین 2 پیج اینستاگرامی هستم و برای کلبه چاپ آلفا به صورت حرفه ای کار طراحی و گرافیک رو انجام میدهم .گواهینامه طلایی طراحی لوگو از سایت کارلنسر رو دارم . عکاسی حرفه ای رو 4 سال هست شروع کرده ام و نمونه کار هام موجوده هم برای طراحی فتوشاپ و هم عکاسی. طراحی لوگو، پوستر، بنر، بیلبورد، کاتالوگ، بروشور، جلد کتاب، ست اداری، کارت ویزیت، تراکت، پست اینستاگرام، استوری اینستاگرام، اینفوگرافیک، سوییشرت و هودی، ماگ و لیوان، فتوشاپ، ادیت عکس و ادیت فیلم ... تحویل پروژه با کمترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن
تحصیلات
منابع طبیعی و تربیت بدنی از پیام نور شبستر - ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۹
تجربه های کاری
طراح و گرافیست در صنایع غذایی ایسترم - ۱۳۹۶ الی ۱۴۰۱
طراح و گرافیست در طراحی و چاپ آلفا - ۱۴۰۱ تاکنون
ادمین 2 پیج در اینستاگرام - ۱۴۰۰ تاکنون
عکاس و طراح در گروه صنعتی ماهور گرافیک - ۱۳۹۷ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

طراحی تابلوهای داخلی
طراحی تابلوهای داخلی
مبلغ استخدام
۶۲۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی کاتالوگ محصولات چسب لوکس تایل
طراحی کاتالوگ محصولات چسب لوکس تایل
مبلغ استخدام
۷۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی پوستر برای تولیدی نردبان
طراحی پوستر برای تولیدی نردبان
مبلغ استخدام
۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی آیکون برای وبسایت فروشگاهی
طراحی آیکون برای وبسایت فروشگاهی
مبلغ استخدام
۸۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
باز طراحی لوگو برند شخصی
باز طراحی لوگو برند شخصی
مبلغ استخدام
۷۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی ست ادارای و لوگو و  . . .
طراحی ست ادارای و لوگو و . . .
مبلغ استخدام
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
مشاهده بیشتر
بسیار ماهر و خوش ذوق
پاسخ فریلنسر:
Mahdieh.Sh
تشکر میکنم به خاطر نظری که ثبت کردید.🙏
کارت لوگو واقعا عالی بود ممنونم
پاسخ فریلنسر:
Mahdieh.Sh
خوشحالم که از کار راضی بودید.🌹🙏
راضی بودم. کار خوب و به موقع انجام شد
پاسخ فریلنسر:
Mahdieh.Sh
از نظری که ثبت کردید ممنونم 🙏
طراحی تابلوهای داخلی
Mohammadreza.H
۱۱ روز قبل
منظم و دقیق خواسته کارفرما را دقیق اجرا می کنند. از این لحاظ واقعا عالی است
پاسخ فریلنسر:
Mahdieh.Sh
نظر لطف شماست . موفق باشید🙏
بسیار بسیار کار بلد و دقیق با اخلاق و صبور این چندمین پروژه هست که با ایشون کار میکنم
پاسخ فریلنسر:
Mahdieh.Sh
جناب مهندس خیلی خوشحالم که با شرکت شما همکاری میکنم .🙏🌹
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

لوگو معلم فیزیک (Pourya Salmani)
(بر روی مشاهده نمونه کار کلیک کنید). جناب آقای مهندس پوریا سلمانی دبیر محترم فیزیک برای طراحی لوگو اختصاصی مجموعشون درخواست ثبت کردند. بعد از گفتگو و توافقات انجام شده سبکی که مد نظرشون بود رو بیان کردند که بیشتر بروی سبک مونوگرام تاکید داشتند. چندین نمونه اتود اولیه برای ایشون طراحی شده و در نهایت با تصمیم خودشون لوگویی که با دو حرف اول اسمشون طراحی شده بود مورد تایید قرار دادند. با توجه به حوزه کاری ایشون سعی شده در طراحی از المان مخصوص فیزیک هم استفاده بشه اما به صورتی که با کلیشه روبرو نشن و مانند اکثر لوگو های فیزیک از المان های تکراری استفاده نشه. لوگو برروی دو حرف p , s طراحی شده با ترکیب خاص که از فضای منفی هم سعی شده در طراحی استفاده بشه.سبک مونوگرام از جمله سبک‌های متداول و همه پسند برای طراحی لوگو است که از حروف اختصاری نام برند موردنظر برای خلق هویت بصری آن استفاده می‌کند. البته در این سبک، قرار دادن حروف نام برند به تنهایی کافی نیست و به منظور افزایش جلوه بصری و قدرت تاثیرگذاری لوگو بر مخاطبان هدف باید حروف را طوری در کنار یکدیگر قرار دهیم تا ذهن بیننده را درگیر سازند که برای این کار از روش ترکیبی نیز استفاده شده است.انتخاب تم رنگی و فونت مناسب در تمامی سبک‌های طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است . جهت انتخاب تم رنگی مناسب برای لوگو باید علاوه بر جنبه زیبایی به مفاهیم روانشناختی آن نیز توجه داشته باشیم؛ زیرا رنگ‌ها عواطف و احساسات خاصی را به مخاطبان انتقال می‌دهند و از همه مهم‌تر آنکه شخصیت و هویت یک برند را نیز شکل می‌دهد.
مشاهده نمونه کار
لوگو شرکت بازرگانی مهنیا( MAHNIA INDUSTRIAL GROUP)
(بر روی مشاهده نمونه کار کلیک کنید).شرکت بازرگانی صادرات کاشی و سرامیک MAHNIA مجموعه‌ای فعال در حوزه صادرات مصالح ساختمانی به کشورهای اروپایی و کشور های حاشیه خلیج فارس می باشد .مدیریت محترم شرکت مهنیا، مهندس زارع با سابقه بیش از 20 سال فعالیت در این حوزه برای طراحی لوگو با بنده به توافق رسیدند.بعد از ارسال چندین نمونه لوگو و اتود اولیه مدیریت این مجموعه سبک ترکیبی را تایید کردند.لوگو ترکیبی در واقع تلفیقی از لوگو نوشتاری و لوگو تصویری بوده که از عناصر و مزایای طراحی این دو سبک در یک لوگو بهره می‌برد. در طراحی لوگو برای برند مهنیا از یک نماد بصری خاص و نام تجاری این مجموعه استفاده شده که که بکارگیری تکنیک فضای منفی (Negative Space) در آن جذابیت لوگو را دو چندان ساخته است. از آنجایی که MAHNIA برند بازرگانی در حوزه مصالح ساختمانی است ، پس برای طراحی نماد اصلی لوگوی آن باید از تصویری استفاده شود که مفهوم صادرات را در خود جای دهد. با طراحی یک نماد که شبیه ساختمان نیمه کاره می باشد ابتدا مفهوم مصالح ساختمانی را بیان کرده و سپس مخاطب با توجه به لوگو به حرف اول این شرکت یعنی M بر میخورد. استفاده از المان کاشی به صورت فلش که بیانگر مفهم صادرات است، تمامی مفاهیم شرکت را به مخاطب انتقال می دهد. برای ایجاد ظرافت در کار ، ساختمان نیمه کاره به صورت مونوگرام و با حرف M طراحی شد که توجه مخاطب را به خود جذب کند. برای پالت رنگی لوگوی این مجموعه به درخواست مدیر این مجموعه رنگ لوگو با توجه به سایت طراحی شده انتخاب گردید و استفاده از رنگ طلایی که نوید‌دهنده‌ی امید و شکوه می باشد برای جلب توجه مخاطبین این شرکت استفاده شده است. از رنگ سیاه که نمونه‌ای بارز از قدرت و سلطه‌گری در برندینگ است، در تایپوگرافی این لوگو استفاده شده است. تایپوگرافی این لوگو نیز به صورت خاص طراحی شده شده است چرا که استفاده از حروف شکسته و ناکامل بیانگر مفهوم این برند بود. در نهایت برای این برند طراحی ست اداری نیز انجام شد.(نمونه اتود های این شرکت نیز قرار داده شده است)
مشاهده نمونه کار
لوگو مونوگرام و ترکیبی شرکت نوبل (NOBEL)
(بر روی مشاهده نمونه کار کلیک کنید).شرکت Nobel مجموعه‌ای فعال در صنعت چاپگر های 3d است . برای طراحی این لوگو از سبک ترکیبی و مونوگرام استفاده شده است.سبک مونوگرام از جمله سبک‌های متداول و همه پسند برای طراحی لوگو است که از حروف اختصاری نام برند موردنظر برای خلق هویت بصری آن استفاده می‌کند. البته در این سبک، قرار دادن حروف نام برند به تنهایی کافی نیست و به منظور افزایش جلوه بصری و قدرت تاثیرگذاری لوگو بر مخاطبان هدف باید حروف را طوری در کنار یکدیگر قرار دهیم تا ذهن بیننده را درگیر سازند که برای این کار از روش ترکیبی نیز استفاده شده است.نماد اصلی لوگو برند NOBEL ، مفاهیم مختلفی را به مخاطب انتقال می‌دهد. نشان اصلی لوگوی شرکت NOBEL با ترکیب مهندسی حرف N و حرف O و همچنین شکل یک قرقره فلامینت طراحی شده است. این نشان دارای یک زاویه خاص، شبیه به قرقره مخصوص فلامینت می باش. مخاطب در نگاه اول متوجه حرف NوO در شکل می شود ولی در این طراحی تمامی حروف NOBEL استفاده شده است که مخاطب با کمی توجه و دقت این حروف را پیدا میکند. همین کنجکاوی و پیدا کردن مفهوم لوگو باعث ماندگاری لوگو در ذهن مخاطب می شود. برای پالت رنگی لوگو این مجموعه به درخواست مدیر این مجموعه از دو پالت رنگی گرم وسرد که دو رنگ مشکی و قرمز برای پالت رنگ گرم و همچنین ابی وسبز برای پالت رنگی سرد استفاده شده است. این نشان بصری بسیار ساده، جذاب، به یاد ماندنی و در عین حال خاص طراحی شده است و به راحتی توجه مخاطبان را جلب می‌کند. انتخاب تم رنگی و فونت مناسب در تمامی سبک‌های طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است . جهت انتخاب تم رنگی مناسب برای لوگو باید علاوه بر جنبه زیبایی به مفاهیم روانشناختی آن نیز توجه داشته باشیم؛ زیرا رنگ‌ها عواطف و احساسات خاصی را به مخاطبان انتقال می‌دهند و از همه مهم‌تر آنکه شخصیت و هویت یک برند را نیز شکل می‌دهد. برای این برند از دوطرح پالت رنگی گرم و سرد استفاده شد. از رنگ سبز و ابی برای نماد طرح سرد و رنگ مشکی برای بخش تایپوگرافی لوگو استفاده شده است. رنگ سبز نمادی از طبیعت، سرزندگی و جوانی است و به عنوان نمادی از موفقیت و امنیت شناخته می‌شودو رنگ آبی نمایانگر آرامش و قدرت است. کسب و کارهای بزرگ و موفق تمایل زیادی به استفاده رنگ ابی در برندینگ سازمانی خود دارند.رنگ قرمز نیز نشانه اشتیاق و تمایل به موفقیت هست و باعث اشتیاق در مخاطب برای کشف حقیقت می شود. رنگ مشکی نیز از جمله رنگ‌های جدی است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و حس قدرت، استحکام، حرفه‌ای بودن و اعتبار را تداعی می‌کند. فونت لوگو نیز مانند رنگ آن تاثیر بسزایی بر جذابیت و تاثیرگذاری لوگو دارد.
مشاهده نمونه کار
لوگو شرکت تولیدی کفش آرمیس(ARMIS SHOE)
(بر روی مشاهده نمونه کار کلیک کنید).شرکت تولیدی ARMIS مجموعه‌ای فعال در صنعت کفش است . لوگوی ترکیبی یکی از بهترین سبک‌های طراحی هویت بصری برای کسب و کارهای مختلف است که با استفاده از یک نماد مرتبط و نام برند موردنظر ساخته می‌شود. نماد اصلی لوگو برند ARMIS، مفاهیم مختلفی را به مخاطب انتقال می‌دهد. در مرحله نخست بخش تصویری این نشان فرمی ساده، مینیمال و منحصر به فرد از حرف A (حرف اول نام این برند) را نمایش می‌دهد. با کمی دقت در این نشان، نماد کوه و طبیعت را نیز می‌توان مشاهده کرد که به کیفیت، مرغوبیت و قدرتمند بودن اشاره دارد که این برند، کفش های مخصوص طبیعت گردی و کوهنوردی را تولید می کند.طرح کلی به شکل الماس طراحی شده است که لوکس بودن و کمیاب بودن کفش های این برند را نشان می دهد. این نشان بصری بسیار ساده، جذاب، به یاد ماندنی و در عین حال خاص طراحی شده است و به راحتی توجه مخاطبان را جلب می‌کند. انتخاب تم رنگی و فونت مناسب در تمامی سبک‌های طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است . جهت انتخاب تم رنگی مناسب برای لوگو باید علاوه بر جنبه زیبایی به مفاهیم روانشناختی آن نیز توجه داشته باشیم؛ زیرا رنگ‌ها عواطف و احساسات خاصی را به مخاطبان انتقال می‌دهند و از همه مهم‌تر آنکه شخصیت و هویت یک برند را نیز شکل می‌دهد. برای این برند از رنگ سبز و ابی برای نماد اصلی و رنگ مشکی برای بخش تایپوگرافی لوگو استفاده شده است. رنگ سبز نمادی از طبیعت، سرزندگی و جوانی است و به عنوان نمادی از موفقیت و امنیت شناخته می‌شودو رنگ آبی نمایانگر آرامش و قدرت است. کسب و کارهای بزرگ و موفق تمایل زیادی به استفاده رنگ ابی در برندینگ سازمانی خود دارند. رنگ مشکی نیز از جمله رنگ‌های جدی است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و حس قدرت، استحکام، حرفه‌ای بودن و اعتبار را تداعی می‌کند. فونت لوگو نیز مانند رنگ آن تاثیر بسزایی بر جذابیت و تاثیرگذاری لوگو دارد. در این فونت بازم به حرف A توجه خاصی شده و شکل کوه را به خود گرفته است.به طور کلی، نوع نوشتار نام برند، به دیده شدن و القای قدرت برند به مخاطبان کمک بسیاری می‌کند. از این رو برند ARMIS با یک فونت انگلیسی ساده و خوانا و حروف تماما بزرگ در قسمت پایینی لوگو درج شده است تا علاوه بر جلب توجه مخاطبان همچنین نام این برند را در ذهن آنان ثبت نمایند.
مشاهده نمونه کار
لوگو باشگاه اسب سواری یاقوت (YAGOT)
(بر روی مشاهده نمونه کار کلیک کنید).باشگاه سوارکاری (YAGOT) در حوزه اموزش اسب سواری و تعلیم اسب فعالیت می کند. نمایش قدرت، لوکس و مدرن بودن از ویژگی‌هایی بود که مدیر این باشگاه تقاضا داشتند تا در لوگوی آنها منعکس شود. برای طراحی لوگوی این باشگاه از تکنیک مونوگرام استفاده شده است. به نحوی که حرف Y‌ به عنوان حرف اول نام برند به صورت سه‌بعدی برای بدنه‌ی اصلی لوگو در نظر گرفته شد. این تکنیک باعث می شود مخاطب ابتدا وجود حرف Y را متوجه نشود و بعد از دقت به لوگو این موضوع را متوجه شود و اینکار باعث ماندن لوگو در حافظه مخاطب میشود. افزایش نقش حرف Y‌ در ساختمان لوگو و استفاده از نماد اسب به صورت ترکیبی با حرف Y باعث جلوه دادن و نمایان کردن برند باشگاه شده است. این کار با توجه به تأکید کارفرما روی نام یاقوت (YAGOT)‌ و شناخته شدن این نام در بین مشتریان این باشگاه در پیش گرفته شد. استفاده از رنگ قرمز تمایل به سیاه که اشاره به رنگ یاقوت دارد که این رنگ اشاره به هیجان و شور، اشتیاق و سرعت دارد و باعث جذب مشتری می شود. درخواست کارفرما برای انعکاس این مفاهیم در لوگو انجام شده است. رنگ مشکی به عنوان رنگ مکمل رنگ یاقوت است کار را متفاوت می کند. این رنگ در بسیاری از فرهنگ‌ها نماد مدرن بودن، قدرت، سنگینی و ابهت می‌باشد و همیشه به‌روز و طبق مد است و قرار گرفتن آن در کنار رنگ قرمز، بر درخشش و زیبایی رنگ قرمز می‌افزاید.
مشاهده نمونه کار
لوگو گالری طلا و جواهر جوادی (JAVADI GOLD GALLERY)
(بر روی مشاهده نمونه کار کلیک کنید).(JAVADI GOLD GALLERY) یک فروشگاه طلا و جواهر است. در طراحی لوگوی حاضر از تکنیک مونوگرام همراه با برش سنگ استفاده شده است. در این تکنیک معمولاً یک یا چند حرف از نام برند با ابتکار خاصی در لوگو آورده می‌شود به گونه‌ای که مخاطب در نگاه اول به آن پی نمی‌برد ولی بعد از چند لحظه به کشف آن نائل خواهد شد. همین اتفاق ساده کمک می‌کند تا ضریب ماندگاری لوگو در ذهن مخاطب افزایش یابد. برای لوگوی حاضر از حرف J که ابتدای نام برند قرار دارد، استفاده شده است. برای رنگ لوگوی برند جوادی از رنگ آبی فیروزه‌ای استفاده شده است. با توجه به اینکه بسیاری از گالری‌های طلا و جواهر از رنگ طلایی برای لوگوی خود استفاده می‌کنند، استفاده از این رنگ موجب تمایز این لوگو با سایرین خواهد بود. از طرف دیگر، رنگ آبی فیروزه‌ای که رنگ سنگی گران‌قیمت است تناسب و ارتباط خوبی با کسب و کار طلا و جواهر دارد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

خدمات

خدمات آموزشی

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی