بهترین قالب‌های رایگان وردپرس

15 شهریور 1401 - آخرین بروزرسانی: 19 آذر 1402
قالب وردپرس
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

این روزها بسیاری از کسانی که مشغول به فعالیت در بازار کار هستند، ترجیح می‌دهند که به صورت دورکاری و فریلنسری حرفه خود را ادامه دهند. یکی از پرطرفدارترین مشاغلی که سازگار با دورکاری به حساب می‌آید، برنامه‌نویسی است.

البته حوزه کاری برنامه‌نویسان بسیار گسترده است، اما در میان این طیف گسترده پروژه‌های طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی سایت چند منظوره همواره بازار کار بهتری دارند؛ بازار کاری که همواره پر از فرصت‌های جدید است.

طراحی سایت به کمک وردپرس یکی از محبوب‌ترین روش‌ها است. پس اگر قصد استخدام وردپرس کار پروژه‌ای دارید و ترجیح می‌دهید تا بتوانید این پروژه در حداقل زمان و با حداقل هزینه به کمک یک برنامه‌نویس و طراح گرافیک به نتیجه برسانید، آشنایی با قالب‌های رایگان وردپرس برای شما مفید خواهد بود. در این مطلب با مزیت‌های قالب‌های رایگان وردپرس و بهترین قالب‌های چند منظوره رایگان وردپرس آشنا خواهیم شد.

 

قالب چند منظوره رایگان وردپرس چیست؟

قالب‌های وردپرس به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به مهارت برنامه‌نویسی یا طراحی گرافیک پیشرفته، ظاهر مورد نظر خود را برای وبسایت‌تان بسازید. این قالب‌ها مقرون به صرفه هستند و با توجه به نیازهای مختلف طراحی شده‌اند. در ادامه مطلب با بهترین قالب‌های چندمنظوره وردپرس  آشنا می‌شویم.

 

قالب چند منظوره Divi

قالب وردپرس Divi

قالب چند منظوره وردپرس Divi محبوب‌ترین قالب چندمنظوره وردپرس در دنیا است. این قالب صفحه وبسایت شما را بیش از آن چه که شما و کاربران‌تان می‌توانید از یک وبسایت وردپرس توقع داشته باشید، ارتقا می‌دهد. نکته قابل توجه این است که این قالب علاوه بر فهرست ویژگی‌های گسترده‌ای که به کاربران خود ارائه می‌کند، تمام پروسه ساخت سایت را به صورت بصری طرح‌ریزی کرده است. به همین دلیل برای ساخت یک وبسایت فوق‌العاده به کمک Divi  احتیاجی به برنامه‌نویسی ندارید.

 

مطلب پیشنهادی: نکات تعویض قالب سایت وردپرس

 

قالب چند منظوره Avada

قالب وردپرس

این قالب دقیقا بعد از Divi و در جایگاه دوم از نظر محبوبیت قرار دارد. Avada یکی از پیشگامان طراحی قالب چند منظوره وردپرس است. این قالب به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود و وبسایتشان طراحی کنند. نکته قابل توجه این است که با وجود این که این قالب دست کاربر را درایجاد ویژگی‌های شخصی‌سازی شده بازمی‌گذارد، هرگز سادگی و مینیمال بودن خود را از دست نمی‌دهد.

قالب چند منظوره Phlox

قالب وردپرس phlox

اگر به دنبال یک قالب وردپرس با تمپلیت‌های گسترده می‌گردید، Phlox یک انتخاب فوق‌العاده است. این قالب نیاز به هیچ گونه کدنویسی ندارد به همین دلیل انتخاب خوبی برای افرادی است که در حوزه وردپرس، تازه‌کار محسوب می‌شوند و می‌خواهند بتوانند به سرعت یک وبسایت راه‌اندازی کنند.

قالب چند منظوره Impeka

قالب وردپرس Impeka

این قالب در زمینه طراحی حرف‌های جدیدی برای زدن دارد. Impeka بیش از هر چیز دیگری، مناسب کسب‌وکارهای خلاق است. بسیاری از وبسایت‌هایی که از این قالب بهره می‌برند در زمینه‌هایی مانند معماری، عکاسی، غذا و طراحی فعال هستند. Impeka ویژگی‌های زیادی دارد که به شما کمک می‌کند بتوانید به سرعت وبسایت خود را راه‌اندازی کنید. این قالب از نظر سئو بهینه شده است و سرعت خوبی دارد.

قالب چند منظوره BeTheme

قالب BeTheme

در BeTheme بیش از ششصد تمپلیت آماده وجود دارد که می‌توانید آن را برای هر نوع وبسایتی که مورد نیازتان باشد مورد استفاده قرار دهید. تنها کافی است که تمپلیت مورد علاقه خود را پیدا کنید و آن را با یک کلیک نصب کنید. این قالب بیش از 300 شورت کد هم دارد که می‌توانید آن‌ها را در هر جایی از وبسایت خود که علاقه دارید اضافه کنید.

 

مطلب پیشنهادی: بهترین قالب‌های وردپرس برای طراحان گرافیک

 

قالب چند منظوره X

قالب وردپرس x

اگر به دنبال یک قالب چند منظوره کاملا خود کفا هستید، X گزینه خوبی برای شما به شمار می‌رود. هر اکستنشن این قالب مانند یک پلاگین عمل می‌کند. این قالب به شما اجازه می‌دهد که در هر کجای مسیر ساختن وبسایت موردنظرتان هستید، بتوانید پیش نمایش تغییرات اعمال شده خود را مشاهده کنید. قالب چندمنظوره وردپرس X قادر است همه نیازهای یک وبسایت مدرن و پیشرفته را برآورده کند.

قالب چند منظوره Astra

افزونه astra

در بسیاری از قالب‌های چند منظوره خوب موجود در بازار، همه ویژگی‌ها به صورت رایگان در دسترس کاربر قرار ندارد. اما اگر شما دارای محدودیت بودجه هستید و به دنبال یک قالب چندمنظوره رایگان می‌گردید، Astra یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. این قالب با افزونه‌ یواست و ووکامرس سازگاری دارد.

قالب چند منظوره Total

قالب وردپرس total

فرقی ندارد که به دنبال ساخت یک بلاگ ساده هستید، می‌خواهید یک وبسایت برای کسب‌وکار خود راه‌اندازی کنید یا این که یک آژانس ارائه دهنده خدمات سئو هستید؛ Total با بیش از 40 طرح آماده می‌تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. این قالب با افزونه‌های ووکامرس، یواست و جت‌پک سازگار است. عملکرد و بهره‌وری این قالب خوب است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید ویژگی‌هایی را که نمی‌خواهید حذف کنید. نهایتا شما قادر خواهید بود به این طریق عملکرد وبسایت خود را بهبود دهید.

قالب چند منظوره Enfold

قالب وردپرس Enfold

مفهوم کلیدی که این قالب بر اساس آن طراحی شده است، راحتی کاربر و استفاده آسان از آن است. Enfold بیش از هر چیز دیگری مناسب وبسایت‌های فروشگاه اینترنتی، تجارت الکترونیک کسب‌وکارها است. یکی از انتقاداتی که درباره این قالب چند منظوره وجود دارد این است که در طی روند طراحی، قادر به دیدن پیش‌نمایش تغییرات نیستید و هر بار باید پس از ذخیره‌سازی نتیجه اصلاحات انجام شده خود را مشاهده کنید. البته این را نمی‌توان لزوما یک عامل منفی دانست و اهمیت این موضوع بیش از هر چیز دیگری به ترجیح شخصی فرد بازمی‌گردد.

 

سخن پایانی

هر سال فهرستی از بهترین قالب‌های چند منظوره متنوع در وبسایت‌های مرتبط با طراحی وبسایت و دورکاری منتشر می‌شوند. نکته‌ای که در هنگام انتخاب قالب مورد نظرتان باید به آن توجه کنید این است که هر یک از این قالب‌ها برای منظور خاصی بهینه شده‌اند. در واقع ترجیح فردی شما در کنار نیازهای وبسایتی که قصد طراحی آن را دارید، تعیین کننده بهترین انتخاب برای شما هستند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، میزان بودجه شما است. تمام ویژگی‌های هیچ یک از قالب‌های ذکر شده به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل بهتر است که پیش از این که اقدام به انتخاب نهایی کنید، ویژگی‌های مورد نیاز خود را بررسی و برآورد هزینه و انتخاب نهایی خود را با توجه به آن انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب تیم محتوای کارلنسر
در کنار هم، در خانواده بزرگ کارلنسر برای رسیدن به موفقیت های بزرگ :)

دیدگاه شما

بدون دیدگاه