بهترین قالب‌های وردپرس برای طراحان گرافیک

14 اسفند 1399 - آخرین بروزرسانی: 14 اسفند 1399
بهترین قالب های وردپرس
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

در حال حاضر با ورود وردپرس، طراحی وب سایت‌ها بیش از هر زمان دیگری آسان شده است. همچنین، افرادی که اطلاعات زیادی در مورد توسعه وب دارند نیز می‌توانند با وردپرس این کار را انجام دهند. علاوه بر این افرادی که از موضوعات و تخصص توسعه وب و کدنویسی اطلاع کمی دارند و یا هیچ اطلاعاتی ندارند، می‌توانند وبلاگ خود را با وردپرس طراحی کنند.

وردپرس هزاران گزینه را برای انتخاب ارائه می‌دهد، که این یک مزیت عالی محسوب می شود. با این حال، به همین دلیل، طراحان وب و گرافیک هنگام انتخاب بهترین قالب‌های وردپرس برای مشتریان خود ممکن است کمی گیج شوند.

به نظر می‌رسد وبلاگ نویسان نیز هنگام انتخاب بهترین قالب‌های وردپرس برای وبلاگ خود با مشکل روبرو می‌شوند.

اگر برای پیدا کردن و مقایسه بهترین قالب‌های وردپرس مشکل دارید، حتما این مقاله را مطالعه کنید. ما لیستی از بهترین قالب‌های وردپرس را برای طراحان گرافیک و وب جمع آوری کردیم که خدمت شما ارائه می دهیم:

استخدام وردپرس کار دورکار

1- NewArt

NewArt یک قالب وردپرس مینیمالیستی زیبا برای طراحان، وبلاگ نویسان و سایر افراد خلاق است. اگر شما یک فرد خلاق هستید و به فعالیت‌های نظیر طراحی سایت و… مشغول هستید، این قالب به شما کمک می‌کند تا وبسایت‌های مورد نظر خود را به سبکی خاص و خلاقانه نمایش دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

اگرچه این مورد ممکن است کم ‌اهمیت به نظر برسد اما آن یک قالب وردپرس بسیار قدرتمند است. NewArt به شما این امکان را می‌دهد به راحتی صفحات خیره کننده‌ای برای سایت خود ایجاد کنید.

پنل مدیریتی در قالب و تم قدرتمندی ارائه شده است و همچنین به شما این اطمینان را می‌دهد که بتوانید سایت خود را به راحتی مدیریت کرده و هر زمان که خواستید تغییراتی ایجاد کنید. این قالب وردپرسی برای طراحی ظاهری عالی است. این مورد گزینه‌های رنگی نامحدودی برای تغییر طرح رنگ موضوع به شما ارائه می‌دهد.

قالب NewArt

همچنین یک بسته پلاگین Slider Revolution ممتاز دریافت می‌کنید که به شما کمک می‌کند اسلایدهای خیره کننده‌ای برای سایت خود یا مشتریان خود ایجاد کنید. به این ترتیب می‌توانید توجه بازدیدکنندگان خود را به پیشنهادات ویژه و سایر جزئیات مهم جلب نمایید.

موضوع آن با پلاگین WooCommerce سازگار است، بنابراین می‌توانید از آن برای ساخت فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات خود استفاده کنید. همچنین پلاگین می‌تواند برای هر نوع سایت تجاری دیگری نیز استفاده شود.

این مجموعه چندین ویژگی مهم دیگر مانند بیش از 20 عنصر طراحی، آیکون‌های Font Awesome، گزینه نمونه کارها، پاورقی سفارشی و موارد دیگر را به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که جز بهترین قالب‌های وردپرس محسوب می‌شود.

 

2- The Optimizer

Optimizer بدون شک یکی از بهترین قالب‌های وردپرس رایگان در تمام دوران ها است. این یک قالب وردپرس چند منظوره است که می‌توانید برای هر نوع وب سایتی که می‌خواهید، استفاده نمایید.

قالب The Optimizer

شما می‌توانید از این قالب بدون نیاز به هیچ گونه کد برای شخصی ‌سازی سایت خود استفاده کنید. این قالب فقط یک قالب ساده نیست، بلکه یک وب‌سایت ‌ساز کامل است که به شما کمک می‌کند بدون هیچ دانش فنی یک طراحی کاملا پاسخگو برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

امکان طراحی ساده برای بسیاری از کاربران وردپرس یک نعمت است و اکنون با قالب Optimizer، هر کسی می‌تواند بدون نیاز به استخدام برنامه‌نویس دورکار، هر نوع وب سایتی را ایجاد کند.

مهم نیست که می‌خواهید در سایت خود تغییراتی مانند تغییر در صفحه اصلی، پاورقی، ترکیب رنگ یا کل طرح ایجاد کنید، برای این کار شما فقط نیاز به چند کلیک دارید. با استفاده از قالب Optimizer می‌توانید هر نوع محتوایی را در هر قسمت از موضوع قرار دهید.

بهترین قسمت در مورد قالب Optimizer گزینه وارد کردن الگو با یک کلیک است که به شما کمک می‌کند تا از بین گزینه‌های مختلف موجود، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. Optimizer دارای یک پنل گزینه‌های تم متفاوت است که می‌توانید با استفاده از آن جزئیات سایت خود را به راحتی مدیریت کرده و متناسب با نیاز خود تغییر دهید. این موضوع با کد HTML5 و CSS3 ایجاد شده است و از آن به عنوان طرحی سبک و سئو-فرندلی یاد می‌شود.

همچنین، این مورد یکی از بهترین قالب‌های وردپرس است کاملاً با پلاگین WooCommerce سازگار است و به شما کمک می‌کند فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.

 

مطلب پیشنهادی: پلاگین‌های وردپرس برای سئو

 

3- Web Design Agency

Web Design Agency یک طراحی مدرن و زیبا دارد که برای هر شرکت یا شخص مرتبط با طراحی وب مناسب است. این یک قالب عالی، کاملاً پاسخگو و چشم‌نواز است که می‌تواند سایت شما را در بین سایر سایت‌های مدرن، خیره‌کننده‌تر کند.

این مورد یک پنل پیشرفته را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن تمام جزئیات سایت خود را به راحتی مدیریت کرده و متناسب با نیاز خود تغییر دهید. همان طور که با محتوای نمونه و آزمایشی ارائه می‌شود، می‌توانید تم مورد نظر را نصب کرده و محتوا را وارد کنید. به این ترتیب سایت شما تقریباً بلافاصله از حالت آزمایشی خود خارج می‌شود و قابل بهره‌برداری است.

قالب Web Design Agency

این قالب در Cherry Framework و Bootstrap ایجاد شده است که آن را بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم کند. به همین خاطر شما می‌توانید سایت را کاملا متناسب با نیازهای خود طراحی نمایید.

با استفاده از این گزینه که جزو بهترین قالب‌های وردپرس است، شما یک طراحی عالی با نقشه گوگل، الگوی صفحه سفارشی، گزینه‌های یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی، بخش نمونه کارهای زیبا، اسلایدر و موارد دیگر را نیز خواهید داشت.

 

4- Helium

Helium یک طراحی تمیز و زیبا است و به طور اختصاصی برای افراد خلاق و وبلاگ نویسان ساخته شده است. شما می‌توانید از این مضمون برای نمایش کار خود به سبکی خاص و برای جلب مشتری بیشتر استفاده کنید.

علاوه بر به نمایش گذاشتن کارهای خود، می‌توانید با استفاده از پلاگین Easy Digital Downloads که یکی از بهترین افزونه‌های تجارت الکترونیک برای وردپرس است، از این قالب برای فروش محصولات خلاق خود استفاده کنید.

این قالب با Bootstrap ساخته شده است و برای موتورهای جستجو مانند گوگل به خوبی بهینه شده است. Helium به شما یک صفحه‌ساز پیشرفته ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا طرحی زیبا برای سایت خود ایجاد کنید.

قالب Helium

 

5- Hipster

Hipster یک قالب برای نمونه کارها رسمی است که از ظاهری مدرن و جذاب برخوردار است. Hipster ویژگی‌های ویرایشی زیادی را ارائه می‌دهد تا بتوانید وبلاگ یا سایت خود را دقیقاً همان طور که می‌خواهید طراحی کنید. Hipster برای استودیوها و مجموعه‌ها کاملاً مناسب است.

قالب Hipster

 

6- Freelance

اگر به دنبال طراحی خیره ‌کننده و در عین حال خاص هستید، Dessign.Net یکی از بهترین قالب‌های وردپرس برای افراد خلاق است. این قالب برای فریلنسرهای خلاق واقعاً  گزینه خوبی است تا کار خود را با طراحی زیبا و حرفه ای به نمایش بگذارند.

 

مطلب پیشنهادی: گام های راه اندازی وبسایت

 

این قالب به شما تم‌های مختلف، تصویر پس زمینه سفارشی، رنگ پس زمینه سفارشی، طراحی کاربر پسند و سئو-فرندلی با استفاده از کد معتبر HTML5 و CSS3 ارائه می‌دهد.

قالب Freelance

 

7- Simply Infinite

قالب Simply Infinite دارای یک طرح مناسب و انعطاف‌پذیر است. همچنین، دارای گزینه‌های ویرایش فراوان است که به راحتی برای شما این امکان را ایجاد می‌کند تا موضوع را به همان شکلی که می‌خواهید تغییر دهید.

قالب Simply Infinite

 

8- Rhea

Rhea یکی دیگر از بهترین قالب‌های وردپرس است. این قالب امکان دسترسی به طراحی بسیار مناسب و ساختاری مطلوب را ارائه می‌دهد. همچنین، Rhea بسیار سریع و روان است و شما می‌توانید بدون اینکه سرعت سایت را دچار کاهش و یا اختلال کنید، کار خود انجام دهید. Rhea برای هنرمندان تجسمی و تصویرگران بسیار توصیه می‌شود.

قالب Rhea

 

9- Haze

Haze یک قالب وردپرس بسیار زیبا است. با Haze می‌توانید کار و نمونه کارهای خود را به شکلی چشمگیر و شیک به نمایش بگذارید. Haze یک پیام خوش‌آمدگویی نیز ارائه می‌دهد. این قالب برای هنرمندان تجسمی خلاق بسیار مناسب است و ما آن را به شما توصیه می‌کنیم.

قالب Haze

 

10- BigBang

BigBang یک سایت نمایه وردپرس است که یک سیستم ویرایش زیبا و آسان را ارائه می دهد. به راحتی می‌توانید فونت‌ها، شکل ظاهری و سایر طرح‌های خود را شخصی ‌سازی کنید. این قالب زیبا تا 6 قالب بلاگ، 6 قالب ارسال نامه و نمونه، 2 طرح صفحه تماس و 2 طرح بندی صفحه اصلی را ارائه می‌دهد. BigBang برای کسانی است که می‌خواهند کار خود را به شکلی جذاب و حرفه‌ای به نمایش بگذارند بسیار مناسب است.

قالب BigBang

 

11- Sixty One

برای کسانی که می‌خواهند ظاهری کلاسیک به وبلاگ خود بدهند، Sixty One یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. با چند تغییر و اصلاح، می‌توانید وبلاگ خود را در میان سایر رقبا برجسته و متمایز کنید.

این قالب اساساً برای هتل‌ها و متل‌ها طراحی شده است، اما این به آن معنا نیست که سایر کسب و کارها و افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند. Sixty One از تصاویر با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند و دارای ویجت‌ها و اسلایدرهای بسیار جالب است.

قالب Sixty One

 

سخن پایانی

تمام قالب‌های بالا آزمایش شده و با وردپرس سازگار است. با توجه به نوع وبلاگ یا طرحی که به میل خودتان انتخاب کرده‌اید، می‌توانید هر یک از این بهترین قالب‌های وردپرس را مورد استفاده قرار دهید.

امیدواریم که این لیست را پسندیده باشید و بتوانید با توجه به نوع وبسایت خود از موارد معرفی شده استفاده کنید.

 

منبع

https://blog.hubspot.com/website/best-wordpress-themes-graphic-designers

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب فرزانه شریعتی
همیشه عاشق کتاب و کتاب خوندن بودم. 5،4 سال در زمینه تولید محتوا فارسی و انگلیسی فعالیت دارم و کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی هستم. رشته‌ای که بهش عشق می‌ورزم. یادگیری شعاره هر روزه منه. اصلا هر روز باید یه نکته واسه یادگیری بیشتری داشته باشه... https://www.karlancer.com/profile/2082

دیدگاه شما

بدون دیدگاه