چرا برای انجام پروژه ها از کارلنسر استفاده کنیم؟

26 تیر 1402 - آخرین بروزرسانی: 19 آذر 1402
استخدام
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

اگر کارفرما، صاحب کسب و کار و  یا صاحب پروژه ای باشید و به دنبال یک متخصص برای انجام آن می‌گردید در بسیاری از موارد می توانید یک متخصص دورکار یا فریلنسر را استخدام کنید. در سایت کارلنسر می توانید به راحتی رزومه و نمونه کارهای متخصصین را بررسی و فرد مورد نظر را برای پروژه های مقطعی یا مداوم خود استخدام کنید. شاید برایتان سوال باشد که استفاده از کارلنسر (نسبت بقیه سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی یا پیامرسان‌ها) چه مزایایی دارد. در این مطلب کوتاه می‌خواهیم به معرفی این مزایا بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

استفاده از کارلنسر برای انجام پروژه ها و استخدام متخصصین چه مزایایی برای کارفرمایان دارد؟

  • ارسال رایگان آگهی استخدام و ثبت پروژه رایگان 
  • عدم پرداخت هیچگونه هزینه اضافی برای انجام پروژه و استفاده از خدمات سایت
  • تضمین کیفیت و تعهد زمانی تحویل پروژه با استفاده از پوشش پرداخت امن کارلنسر
  • دسترسی آسان به صدها هزار متخصص با مهارت های متنوع از سراسر کشور
  • عدم نیاز به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و بیعانه 

اینها صرفا قسمتی از مزایای استفاده از کارلنسر برای استخدام و برونسپاری پروژه ها هستند. برای آشنایی بیشتر مطالعه ادامه مطلب را پیشنهاد میکنیم.

 

هزینه بسیار کمتر نسبت به شرکت‌ها یا استخدام حضوری

در کارلنسر شما به جای یک شرکت یا مجموعه، مستقیما با فرد (متخصص یا فریلنسر) در ارتباط هستید و پروژه شما هم به صورت آنلاین انجام خواهد شد. بنابراین مبلغ پرداختی شما به دلیل حذف یا کاهش بسیاری از هزینه ها (مثل هزینه های اداری، رفت و آمد، بیمه، مالیات و…) بسیار کمتر از برونسپاری آن به شرکت‌ها یا استخدام حضوری یک کارمند خواهد بود.

 

ثبت پروژه رایگان

ثبت پروژه در کارلنسر کاملا رایگان است و نیاز نیست هیچ هزینه ای بر خلاف بقیه سایت‌های ثبت آگهی برای آن پرداخت کنید. درخواست خود را به همراه توضیحات در لینک karlancer.com/post-job ثبت کنید و منتظر پیشنهادات متخصصان یا فریلنسرها باشید.

 

امکان ارتقای پروژه برای بیشتر دیده شدن

در صورتی که برای انجام پروژه خود عجله داشته باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه اندک، پروژه خود را ارتقا دهید تا بیشتر دیده شود. با انجام این کار و انتخاب نوع ارتقا، پروژه شما برای متخصصان مربوطه پیامک می‌شود و یا متفاوت یا بالاتر از سایر پروژه‌ها در سایت قرار می‌گیرد تا توجه متخصصان را به خود جلب کند. با این کار متخصصان بیشتری و در زمان سریع‌تری روی پروژه‌تان پیشنهاد ثبت می‌کنند.

همچنین امکان ارتقا به پروژه تمام وقت یا پروژه ویژه هم دارید که جلوتر آن را توضیح خواهیم داد.

دورکاری

 

امکان مشاهده پروفایل متخصصان بدون محدودیت

در کنار ثبت پروژه و صبر کردن برای دریافت پیشنهادها، می‌توانید در صفحه فریلنسرها، پروفایل ده ها هزار متخصص زمینه ای که دنبال آن هستید را ببینید. مهارت‌ها، تحصیلات، تجربه های کاری، امتیاز و نظرات کارفرمایان قبلی، پروژه‌های انجام شده، درصد موفقیت پروژه، درصد خوش قولی، میانگین سرعت پاسخ دهی، آخرین زمان فعالیت کاربر، نمونه کارها، خدمات، مدال‌های مهارت و… از جمله مواردی هستند که می‌توانید در پروفایل یک متخصص مشاهده کنید. به همین سادگی شما می‌توانید متخصصان مطلوب خود را به راحتی و سریع ترین زمان در کارلنسر پیدا کنید.

در صورتی که مایل به همکاری با متخصص دلخواه خود بودید، می‌توانید برای او پروژه اختصاصی تعریف کنید و یا او را به پروژه خود دعوت کنید.

 

امکان مشاهده نمونه کارها بدون محدودیت

شاید شما مایل باشید که به جای بررسی متخصصان، ابتدا نمونه کارها را بررسی کنید و بعد متخصص مربوط به آن را پیدا کنید. شما می‌توانید در صفحه karlancer.com/worksample نمونه کارهای فریلنسرها را در هر زمینه ای که بخواهید مشاهده کنید و در صورت تمایل، متخصص مربوط به آن را دعوت به همکاری کنید.

 

امکان گفتگوی مستقیم با متخصصان

در تمام مراحل انجام پروژه (قبل از استخدام تا پایان کار)، امکان صحبت با متخصصان از طریق چت سایت در کارلنسر وجود دارد. همچنین در صورتی که مایل باشید، می‌توانید با ارتقای پروژه به تمام وقت و پرداخت هزینه ای اندک، در چت اطلاعات تماس مثل شماره، ایمیل و… با متخصصان رد و بدل کنید تا به صورت راحت تر و سریع‌تر با او در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که حتی در پروژه های تمام وقت، در صورت بیرون بردن پروژه به بیرون و پرداخت به فریلنسر خارج از درگاه پرداخت کارلنسر، پروژه شما از پشتیبانی کارلنسر خارج شده و در صورت بروز هرگونه مشکل (کلاهبرداری، عدم انجام پروژه، تاخیر، خرابکاری و…) کارلنسر مسئولیتی در قبال پروژه شما نخواهد داشت. بنابراین توصیه اکید می‌کنیم حتی در پروژه‌های تمام وقت هم، تمام پرداختی‌های خود را از طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام دهید تا از انجام پروژه‌تان اطمینان داشته باشید.

 

هزینه انجام پروژه؛ به صورت توافقی! بدون نیاز به پیش پرداخت!

هزینه انجام کار، قبل از شروع پروژه کاملا توافقی بین شما و متخصص تعیین می‌شود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت و هر بودجه ای که دارید، با متخصصان گفتگو کنید و مناسب‌ترین متخصص را متناسب با بوجه، مهارت و سایر نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین نیاز به هیچ پیش پرداختی هم برای شروع پروژه نیست.

استخدام فریلنسر

 

امکان پرداخت چند مرحله ای (قسطی)

اگر پروژه‌تان بزرگ یا طولانی مدت است یا مبلغ آن بالاست، می‌توانید با توافق با فریلنسر، پروژه را در چند مرحله تعریف کنید و پس از پایان هر مرحله، مبلغ آن را برای فریلنسر آزاد کنید. در این رابطه بیشتر بخوانید: نحوه قسطی کردن پرداخت پروژه ها در کارلنسر

 

پرداخت نهایی بعد از دریافت خروجی

پرداختی هزینه پروژه شما، از طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام می‌شود. در این شیوه پرداخت، شما قبل از شروع کار توسط فریلنسر، مبلغ پروژه را پرداخت کرده و آن مبلغ در صندوق کارلنسر به امانت می‌ماند. پس از انجام پروژه توسط فریلنسر و تحویل به شما و تایید خروجی کار توسط شما، مبلغ پرداختی بعد از کسر کمیسیون، برای فریلنسر آزاد می‌شود. بنابراین در این شیوه پرداخت، شما از انجام کار و تحویل خروجی‌تان با کیفیت و زمان توافقی، اطمینان خواهید داشت.

 

بازگشت 2% مبلغ پروژه به کیف پولتان

پس از انجام شدن پروژه‌تان در کارلنسر، 2% از مبلغ پروژه به عنوان هدیه به کیف پولتان در کارلنسر بازمی‌گردد تا از آن برای برونسپاری پروژه‌های آینده و استخدام فریلنسر با هزینه کمتر استفاده کنید. توجه داشته باشید این مبلغ هدیه در کیف پولتان به صورت مادی قابل برداشت نیست.

 

پشتیبانی

در هر ساعتی که در رابطه با سایت یا پروژه خود، به سوال، مشکل یا مساله ای برخورد کردید، می‌توانید از طریق تلفن، چت سایت، ایمیل، تلگرام و… با کارشناسان پشتیبانی در کارلنسر در ارتباط باشید. کارشناسان پشتیبانی در اسرع وقت، شما را راهنمایی کرده یا مساله را برایتان بررسی خواهند کرد.

 

داوری

اگر در هر مرحله پروژه، به مشکلی با فریلنسر یا خروجی پروژه برخورد کردید و به فریلنسر توافق نرسیدید، می‌توانید به صورت رایگان و به سادگی از طریق میز کار پروژه و بخش حل اختلاف، تیکت ثبت کنید و توضیحات را بنویسید. تیم داوری کارلنسر با بررسی دقیق ادعاهای طرفین و خروجی‌ها، مساله را بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به لغو پروژه یا بازگشت وجه به طرفین می‌کند تا حق کسی ضایع نشود. بنابراین در صورتی که پروژه‌تان طبق کیفیت یا زمان توافقی انجام نشد، همه یا بخشی از مبلغی که پرداخت کردید، برایتان بازگشت داده می‌شود.

داوری

 

محیط امن و سالم نسبت به پیامرسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی

اگر دنبال متخصص باشید، می‌توانید برای انجام آن به افراد ناشناس داخل شبکه‌های اجتماعی (مثل اینستاگرام یا لیندکین) و یا پیامرسان‌ها (مثل تلگرام) اطمینان کنید؟ اگر پولی پرداخت کنید و پروژه شما را تحویل ندهد و یا با تاخیر یا کیفیت پایین تحویل دهند چه؟ اگر خرابکاری در پروژه تان رخ دهد، چه می‌کنید؟ شکایت یا پیگیری قضایی هم معمولا کاری زمان بر یا هزینه بر است.

در کارلنسر، هم هویت متخصصان مشخص و تایید شده است و هم در صورت بروز هر گونه مشکل، اختلاف یا تخلف فریلنسر، تیم پشتیبانی و داوری کارلنسر، مساله را بررسی می‌کند تا مبلغی که هزینه کرده اید، هدر نرود.

کارلنسر (به عنوان یک شرکت دانش بنیان و عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی)، یک پلتفرم و حرفه ای دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) است و تمام پرداختی ها نیز از طریق درگاه‌ پرداخت‌های امن و معتبر بانکی در آن انجام خواهد شد.

در کارلنسر تمام تلاش‌مان این است که پروژه تان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و هزینه، توسط متخصصان انجام شود و نگرانی ای بابت هزینه پرداختی یا کیفیت خروجی نداشته باشید.

ثبت پروژه رایگان

اگر کارفرما هستید، نظرات، انتقادات یا پیشنهادات خود را زیر همین مطلب برایمان بنویسید.

مطالب پیشنهادی: 

کارلنسر به زبان ساده!

چگونه کارلنسر با کلاهبرداری ها مقابله می‌کند؟

چگونه یک متخصص دورکار و حرفه ای استخدام کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب تیم محتوای کارلنسر
در کنار هم، در خانواده بزرگ کارلنسر برای رسیدن به موفقیت های بزرگ :)

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  • محمد
    31 شهریور 1402

    ثبت پروژه رایگان در پلتفرم های فریلنسری مزیت محسوب نمی شود…. کاربری که دنبال سایت رایگان هست، ارزشی هم برای فریلنسر قائل نیست.

    • تیم محتوای کارلنسر
      01 مهر 1402

      سلام محمد عزیز. در تمامی سایت های فریلنسری (حتی جهانی) که مشاهده کنید، پروژه های ارزان تا گران وجود دارن. در کارلنسر هم همین مثالی که فرمودید، طراحی سایت هم ارزان داشتیم و داریم و هم گران. که بستگی داره کارفرما چه امکاناتی مد نظرش باشه و بخواد با افراد حرفه ای کار کنه و یا کمتر هزینه کنه و با افراد مبتدی تر کار کنه

  • لال محمد ریسی
    08 دی 1402

    کسب درآمد تولید محتوا