نحوه قسطی کردن پرداخت پروژه ها در کارلنسر

19 اردیبهشت 1400 - آخرین بروزرسانی: 27 بهمن 1400
پرداخت قسطی
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

چطور مبلغ پروژه را به صورت قسطی و  در چند مرحله پرداخت کنیم ؟ نحوه قسطی کردن پروژه های بزرگ یکی سوالایست که برای بسیاری از کارفرمایان کارلنسر پیش می آید و از پشتیبانی کارلنسر مکررا پرسیده می شود. در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم چطور می توان به جای پرداخت یک دفعه ای  مبلغ یک پروژه را به صورت مرحله ای و در چند قسط انجام داد.

پرداخت چند مرحله ای یا قسطی عمدتا به کار کارفرمایانی می آید که پروژه های بزرگ با مبالغ حدود 5 میلیون تومان به بالا دارند. پیشنهاد میکنیم برای پروژه های تک مرحله ای یا پروژه هایی با مبالغ پایین تر مبلغ پروژه را یکجا به پرداخت امن کارلنسر پرداخت نمایید. وجه شما تا پایان پروژه یا اگر پروژه شما چند مرحله ای است تا پایان موفقیت آمیز هر مرحله نزد کارلنسر و در صندوق پرداخت امن به امانت می ماند.پرداخت قسطی پروژه

برخی پروژه ها پیچیدگی بیشتری دارند و انجام آنها مستلزم هزینه و زمان بیشتری است. فرض کنید شما می خواهید یک پروژه نرم افزاری را سفارش دهید که شامل مراحل مختلفی مانند طرح اولیه سایت ، طراحی سایت، اتصال سایت به بانک اطلاعاتی و API های اختصاصی ، طراحی اپلیکیشن موبایل و .. می باشد. انجام این پروژه توسط فریلنسر ممکن است مثلا حدود 4 ماه زمان و 28 میلیون تومان هزینه داشته باشد. اگر مایل باشید می توانید پرداخت خود را به مراحل یا اقساط کوچک تقسیم کنید و در هر مرحله فقط مبلغ آن مرحله را به صندوق پرداخت امن واریز کنید

نحوه قسطی کردن پروژه:

       1- از فریلنسر بخواهید که مراحل، هزینه،  زمان هر مرحله را به تفکیک برای شما بفرستد

مثلا:

مرحله 1……….طراحی سایت بدون امکانات فروشگاهی……….30 روز……..5000000 تومان

مرحله 2 ……….اتصال فروشگاه، بانک اطلاعاتی و پلاگین ها…..7 روز…….3000000 تومان

مرحله 3……….طراحی اپلیکیشن اندروید…………………………20 روز………6000000 تومان

مرحله 4……….طراحی و ساخت اپلیکیشن……………………..50 روز……..6000000 تومان

مرحله 5 ………تکمیل و اتصال سایت به اپلیکیشن ها………….5 روز……..8000000 تومان

        2- بعد از توافق بر سر جزییات و تصمیم به استخدام فریلنسر از او بخواهید که پیشنهاد خود را ویرایش و فقط مرحله اول پیشنهاد خود را ( با مبلغ و زمان همان مرحله ) در  پیشنهاد قرار دهد.

مثلا:  مرحله 1   ……..طراحی سایت بدون امکانات فروشگاهی …..15 روز……..5000000 تومان نحوه ساخت مرحله

         3- حالا دکمه استخدام فریلنسر را بزنید ( در این حالت شما فقط مبلغ 5 میلیون تومان مربوط به مرحله اول پروژه را پرداخت خواهید کرد )

 

         4- همزمان با شروع هر مرحله از طریق میز کار  دکمه اضافه کردن مرحله را بزنید ( یا از فریلنسر بخواهید همزمان با تحویل دادن هر مرحله مرحله بعدی را تعرف کند تا شما بتوانید پرداخت آن مرحله را انجام دهید)

توجه داشته باشید که این روش برای پروژه های دارای مبالغ بالا و چند مرحله ای پیشنهاد می شود. ضمنا برای امنیت خود و تضمین کیفیت و تحویل مناسب خروجی پروژه به هیچ وجه هیچ مبلغی را در خارج از سایت نپردازید و حتما از سیستم پرداخت امن کارلنسر استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب تیم محتوای کارلنسر
در کنار هم، در خانواده بزرگ کارلنسر برای رسیدن به موفقیت های بزرگ :)

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • ENAYATULLAH
    14 آبان 1402

    خیلی عالی هست و من میتونم در ماه از این سایت حد اقل 1000 دلار در بیارم
    همین الان از freelancer.com اروپا در هر ماه 1500 دلار در میارم
    از این که همه چیش فارسیه چرا نتونم بیشتر در بیارم

    • علی
      18 آبان 1402

      تو که راست میگی 😐