برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
linecircle line

آموزش خصوصی هنرهای رزمی

قیمت شفاف و رقابتیقیمت شفاف و رقابتی
ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن کارلنسر
نظارت بر عملکرد مدرسیننظارت بر عملکرد مدرسین
آموزش آسان با کلاس‌های آنلاین آموزش آسان با کلاس ‌های آنلاین
در سال‌های اخیر بسیاری از افراد در تلاشند تا با یادگیری روش‌هایی به دفاع از خود بپردازند. یکی از بهترین روش‌های دفاع از خود، آموزش هنرهای رزمی است. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی شیوه درست دفاع کردن از خود در برابر مهاجمان را آموزش ببینید. هنرهای رزمی دسته‌بندی‌های متعددی دارد و با توجه به نیازهای خود به انتخاب رشته ورزشی مورد نظر خود بپردازید. آموزش خصوصی هنرهای رزمی می‌تواند علاوه بر بهبود توانایی دفاع از خود و وضعیت جسمانی شما، اعتماد به نفس فوق‌العاده ای را در شما ایجاد کند. علاوه بر آن، باعث می‌شود در برابر هجوم مهاجمان عکس العمل بهتری از خود نشان دهید و شرایط را کنترل کنید. به همین دلیل شرکت در دروه‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های افراد برای شرکت در دوره‌های ورزشی است.
بیشتر بدانید
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
هر استادی را که دوست داری و بیشتر با هدفت از یادگیری هنرهای رزمی، همخوانی دارد از صفحه انتخاب استاد پیدا کن
مشاهده اساتید
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
اساتید رو از نظر بودجه و تقویم زمان بندی آزاد دسته بندی کن و هرکدوم به نظرت به صرفه تر بود و زمانش مناسب بود رزرو کن
رزرو کلاس آنلاین
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه  بگیر
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه بگیر
سر زمان توافقی در کلاس حاضر شو و از آموزش دیدن لذت ببر، بعد از اتمام کلاس ۲ درصد هزینه به شما به عنوان اعتبار هدیه برمیگرده
بیشتر بخوانید
null
MohammadSina.Ghمدرس هنرهای رزمی
۵

آموزش هنر رزمی کاپوئرا

هزینه هر جلسه۵۰,۰۰۰ تومان
زمان۶۰ دقیقه
رزرو کلاس
پروفایل
null
Ehsan.Pمدرس دفاع شخصی
۵

تدریس آنلاین دفاع شخصی و ورزش های رزمی

هزینه هر جلسه۲۰۰,۰۰۰ تومان
زمان۶۰ دقیقه
رزرو کلاس
پروفایل
۱
۱

تدریس خصوصی هنرهای رزمی

هنرهای رزمی چیست؟

هنرهای رزمی به مجموعه فعالیت‌‌ها و فنونی گفته می‌شود که افراد برای محافظت از خود و ضربه به حریف از آن استفاده می‌کنند. هنرهای رزمی از دیرباز در زندگی انسان‌ها تأثیر بسزایی داشته‌اند. می‌توان زادگاه هنرهای رزمی را یونان باستان دانست. در یونان باستان افراد قوی هیکل و جنگجوهای ماهر که مهارت‌های بی‌نظیری در جنگیدن داشتند، به جنگ با یکدیگر می‌پرداختند و با استفاده از هنرهای رزمی که به آن تسلط داشتند، یکدیگر از پا در می‌آوردند. یکی دیگر از محبوب‌ترین هنرهای رزمی، هنرهای رزمی شائولین بود. این سبک هنرهای رزمی از ترکیب هنرهای رزمی ژاپن و هند به وجود آمده است. به همین دلیل بسیاری از افراد به آموزش هنرهای رزمی شائولین می‌پردازند. هنرهای رزمی محدود به یونان باستان و ژاپن نبود و علاوه بر آن در جمهوری چین، آفریقا و بسیاری دیگر از قلمروها جنگجوهای فراوانی با استفاده از آموزش هنرهای رزمی ترکیبی به مبارزه با یکدیگر می‌پرداختند. دلیل جنگیدن این افراد با یکدیگر می‌توانست ثروت، تلاش برای بقا و حتی احترام باشد. به همین دلیل در گذشته افرادی که به آموزش هنرهای رزمی می‌پرداختند، از قدرت بسیار بالایی برخوردار بودند.

انواع هنرهای رزمی

هر بخش از جهان، هنرهای رزمی مخصوص به خود را دارد که این مهم باعث شده است تا انواع هنرهای رزمی در جهان به وجود بیاید. از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های هنرهای رزمی می‌توان به دسته بندی بر اساس روش مبارزه اشاره کرد. در ادامه با انواع هنرهای رزمی بر اساس روش مبارزه می‌پردازیم.

هنرهای رزمی تهاجمی دفاعی

یکی از مهم‌ترین گونه‌های هنرهای رزمی که در دوره‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، هنرهای رزمی تهاجمی دفاعی است. این دسته از هنرهای رزمی که از ترکیب چند رشته ورزشی مانند بوکس، کیک بوکسینگ، کاراته و ... تشکیل شده است، به گونه‌ای است که در آن با استفاده از گارد مناسب می‌توان از خود در برابر ضربات مهاجم دفاع کرد و در لحظات حساس با تکیه بر هوش و تاکتیک خود به ضربه زدن به حریف پرداخت. امروزه آموزش هنرهای رزمی کاراته بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از افراد از کاراته به عنوان بهترین رشته ورزشی برای آموزش هنرهای رزمی کودکان نام می‌برند.

هنرهای رزمی گلاویزی

اگر بخواهیم مهم‌ترین بخش از هنرهای رزمی که در مبارزات خیابانی مورد استفاده قرار می‌گیرد را نام ببریم، قطعا هنرهای رزمی گلاویزی بهترین انتخاب ماست. این دسته از هنرهای رزمی که از ترکیب جوجیتسو برزیلی، کشتی، سامبو روسی و ... به وجود آمده است، تماما بر روی زمین انجام می‌شود و می‌توان با استفاده از آن مبارزه کردن بر روی زمین را آموخت. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی در خانه به تمامی نکات در رابطه با هنرهای رزمی گلاویزی آشنا شوید و با استفاده از این سبک هنرهای رزمی به محافظت از خود بپردازید.

هنرهای رزمی پرتابی

امروزه آموزش هنرهای رزمی معبد شائولین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل بسیاری از افراد به آموزش هنرهای رزمی پرتابی که برگرفته از روش‌های آموزش هنرهای رزمی شائولین است، می‌پردازند. این سبک هنرهای رزمی که از ترکیب جودو، آیکیدو، هاپکیدو و ... است، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و این نکته شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی از پایه را به عنوان هنری برای دفاع از خود بسیار پر اهمیت گردانیده است.

هنرهای رزمی مبتنی بر سلاح

یکی از مهم‌ترین دلایل شرکت در دوره‌های تدریس آنلاین هنرهای رزمی، دفاع از خود است. به همین دلیل افرادی که به آموزش هنرهای رزمی در منزل می‌پردازند باید در برابر سلاح‌ها نیز از خود محافظت کنند. به همین دلیل تدریس خصوصی هنرهای رزمی مبتنی بر سلاح نیز بسیار پر اهمیت است. در کلا‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی مبتنی بر سلاح، لایدو، کالی و کمپو تدریس می‌شود. شما می‌توانید با آموزش لایدو، به آموزش هنرهای رزمی با شمشیر بپردازید. همچنین کالی به عنوان یکی از اصلی‌ترین گونه‌های هنرهای رزمی مبتنی بر سلاح، به آموزش هنرهای رزمی با چوب می‌پردازد. علاوه بر این کمپو نیز ورزشی است که می‌توانید با استفاده از آن به آموزش هنرهای رزمی کره‌ای بپردازید.

مزایای هنرهای رزمی

شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی می‌تواند تاثیرات مثبتی بر روی زندگی شما بگذارد به همین دلیل در ادامه به بررسی فواید آموزش خصوصی هنرهای رزمی در منزل می‌پردازیم.

بهبود عملکرد قلب و عروق

یکی از مهم‌ترین تاثیرات مثبت شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی، بهبود عملکرد قلب و عروق است. این سبک ورزش می‌تواند بدن شما را از ابتلا به بیماری‌های مربوط به قلب و عروق باز دارد.

بهبود بافت استخوانی

در هنرهای رزمی ضربات مهم‌ترین عوامل حمله می‌باشند. پس برای ثبت یک ضربه خوب باید از بافت استخوانی قدرتمندی برخوردار باشیم. به همین دلیل می‌توان با قدرت گفت آموزش هنرهای رزمی می‌تواند به بدن شما در بهبود بافت‌های استخوانی کمک کرده و از پوکی استخوان جلوگیری کند.

افزایش تمرکز

در هنرهای رزمی، تصمیم گیری در شرایط حساس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل هنرهای رزمی موجب می‌شود تمرکز افراد بسیار بهبود یابد.

کاهش وزن بانوان

یکی از مهم‌ترین مزایا آموزش هنرهای رزمی بانوان، کاهش وزن است. هنرهای رزمی با بهبود تراکم عضلات و کم کردن چربی‌های زائد بدن، به تناسب اندام کمک می‌کند. به همین دلیل شرکت در دوره‌های تدریس آنلاین هنرهای رزمی می‌تواند شما را از رژیم‌های آزار دهنده دور کند.

آموزش هنرهای رزمی چقدر زمان می‌برد؟

هنرهای رزمی انواع و اقسام گوناگونی دارد و تسلط به هر یک از این دسته‌ها‌، به زمان خاصی نیاز دارد. به همین دلیل با قدرت می‌گفت که نمی‌توان زمان مشخصی را برای آموزش هنرهای رزمی مشخص کرد. اما می‌توان گفت علاقمندان به دوره‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی می‌توانند در کم‌تر از شش ماه با اصول اولیه هنرهای رزمی آشنا شوند. همچنین اگر می‌خواهید به هنرهای رزمی مسلط شوید بهتر است بدانید که تسلط به هنرهای رزمی حداقل به دو تا پنج سال زمان نیاز دارد. البته شما می‌توانید با شرکت منظم در دوره‌های تدریس آنلاین هنرهای رزمی، این میزان را کاهش دهید و در زمان کم‌تری به این رشته ورزشی تسلط پیدا کنید.

آموزش خصوصی هنرهای رزمی در کارلنسر

اگر به دنبال یک پلتفرم آموزش آنلاین معتبر برای تدریس خصوصی هنرهای رزمی در منزل می‌گردید، کارلنسر پیشنهاد ما به شماست. کارلنسر با بهره گیری از بهترین مدرسان هنرهای رزمی در سراسر کشور، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا شما بتوانید با بررسی رزومه اساتید موجود در این پلتفرم، به انتخاب مدرس مورد نظر خود بپردازید. دوره‌های تدریس خصوصی هنرهای رزمی در کارلنسر، مجازی است و این مهم باعث می‌شود تا در زمان صرفه جویی شود. با توجه به این نکات شما می‌توانید با مراجعه به بخش آموزش آنلاین کارلنسر به آموزش هنرهای رزمی از مبتدی تا حرفه‌ای بپردازید. در کنار هنرهای رزمی، آموزش‌هایی مانند آموزش خصوصی دفاع شخصی، تدریس خصوصی یوگا، تدریس خصوصی پیلاتس، آموزش خصوصی مدیتیشن، مشاوره خصوصی تغذیه ورزشی و... هم در کارلنسر وجود دارد. 

درآمدزایی با تدریس خصوصی هنرهای رزمی در کارلنسر

در سال‌های اخیر بسیاری از افراد به آموزش خصوصی هنرهای رزمی رو آورده‌اند. به همین دلیل افرادی که سابقه تدریس هنرهای رزمی دارند و به این حوزه مسلطند، می‌توانند در کارلنسر به تدریس خصوصی هنرهای رزمی بپردازند. این افراد می‌توانند با مراجعه به بخش آموزش آنلاین کارلنسر، به عنوان مدرس ثبت‌نام کرده و رزومه خود را وارد کنند. سپس منتظر جذب شاگرد باشند تا بتوانند به تدریس خصوصی هنرهای رزمی در کارلنسر بپردازند. از عمده مزیت‌های کارلنسر می‌توان به آنلاین بوده کلاس‌ها اشاره کرد. این نکته موجب می‌شود که افراد بتوانند از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنند. علاوه بر این آنلاین بودن کلاس‌ها به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا از اساتید موجود در دیگر شهرها بهره ببرند. همچنین کارلنسر با ایجاد پرداخت امن این امکان را فراهم آورده است تا شما بدون هیچگونه نگرانی به برگزاری کلاس بپردازید. پس تدریس آنلاین هنرهای رزمی در کارلنسر بهترین انتخاب علاقمندان به تدریس هنرهای رزمی است.
سوالات متداول آموزش خصوصی هنرهای رزمی
پس از سفارش بسته آموزشی و هماهنگی و تعیین وقت لینک کلاس آنلاین برای شما ایجاد می‌گردد. شما در زمان مقرر شده به کلاس آنلاین هدایت می‌شوید و در فضای کلاس به راحتی با مدرس خود در ارتباط هستید. این کلاس‌ها به صورت خصوصی و آنلاین (با امکاناتی مثل امکان گفتگوی صوتی و تصویری، چت، پخش فایل ارائه و...) برگزار می‌شود.
هزینه تدریس یا آموزش خصوصی هنرهای رزمی، به ازای هر جلسه (۶۰ دقیقه یا ۹۰ دقیقه ) و توسط مدرس تعیین می‌گردد.
زمان دقیق برگزاری جلسات کلاس هنرهای رزمی به صورت توافقی بین مدرس و دانشجو (هنرجو) تعیین می‌شود.
کافیست با وارد کردن شماره موبایل در کارلنسر عضو شوید. سپس با توجه به بودجه، پروفایل مدرس و سایر نیازهای خود خدمات آموزشی را مقایسه و مناسب ترین کلاس یا بسته آموزشی هنرهای رزمی را انتخاب و ثبت نام کنید.
پس از ثبت نام در کلاس خصوصی هنرهای رزمی، میز کار برایتان باز می‌شود که می‌توانید دراین قسمت، در مورد زمان دقیق جلسات کلاس توافق کنید و مدرس فایل‌های آموزشی لازم (مانند جزوه و...) را در صورت نیاز برایتان ارسال کند. لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام در کلاس نیز، امکان چت و گفتگو با مدرس وجود دارد. در زمان شروع برگزاری جلسه، وارد لینک کلاس شده و در کلاس شرکت کنید.
پروفایل مدرس، رزومه، سوابق تدریس، امتیازها و نظرات را با دقت بررسی و در نهایت با توجه به بودجه خود، بهترین مدرس هنرهای رزمی را انتخاب کنید.
کافیست در میز کار، درخواست جلسه جدید بدهید تا بعد از تأیید مدرس، به کلاستان اضافه شود.
در این مورد پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در اینترنت سرچ و بررسی‌های لازم را انجام دهید و با مدرس مربوطه چت و گفتگو کنید و در نهایت در صورت لزوم، در یک جلسه کلاس جهت تعیین سطح ثبت نام کنید. پس از مشخص شدن سطح و تعداد جلسات لازم، اقدام به ثبت نام نهایی کنید.
کیفیت و سطح آموزشی مدرس یا معلم خصوصی هنرهای رزمی با توجه به پروفایل، رزومه کاری، امتیازها و نظرات مدرس تعیین می‌شود. مدرسان برتر هنرهای رزمی، دارای امتیاز بالا هستند و در نتایج جستجو هم بالاتر از سایر مدرسان رتبه‌بندی می‌شوند.
هزینه کلاس از طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام می‌گیرد. پس از پرداخت هزینه توسط دانشجو، مبلغ در صندوق امن کارلنسر به امانت گذاشته می‌شود. پس از برگزاری کلاس و رضایت دانشجو، دانشجو ۲ روز فرصت دارد تا در صورت رضایت از تدریس مبلغ را برای مدرس آزاد کند تا به حساب او واریز شود. در صورت عدم تایید یا درخواست داوری در طی مدت ۲ روزه پس از اتمام کلاس خصوصی جلسه به صورت اتوماتیک تأیید و مبلغ برای مدرس آزاد می‌گردد.
در این صورت، می‌توانید از طریق تیکت در بخش "حل اختلاف و داوری" در میزکار، مساله را به تیم داوری کارلنسر اعلام کنید تا تیم داوری، مسأله را بررسی و در صورت لزوم، همه یا بخشی از مبلغ پرداخت شده را به شما برگرداند.
با هماهنگی مدرس بله. حتما پیشنهاد می‌کنیم در صورت رضایت مدرس این کار را انجام دهید تا هم بعدا در صورت تمایل بتوانید مجددا مشاهده کنید و هم در صورت بروز مشکل در تدریس یا کیفیت آن، بی مسئولیتی، سوءاستفاده، نقض شئونات اخلاقی و... بتوانید به عنوان مستند و به صورت تیکت به تیم داوری کارلنسر ارسال کنید. در صورت عدم ضبط پیشنهاد می‌شود ۲-۳ اسکرین شات از کلاس تهیه کنید تا در صورت نیاز، پیگیری های بعدی قابل ارائه به تیم داوری کارلنسر باشد. توجه کنید که اشتراک گذاری فایل کلاس های ضبط شده در اینترنت، بدون اجازه کارلنسر ممنوع است و در صورت مشاهده، اکانت شما با محدودیت مواجه خواهد شد.
این امکان در حال بررسی بوده تا در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.
پشتیبانی