برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
linecircle line

تدریس خصوصی یوگا

قیمت شفاف و رقابتیقیمت شفاف و رقابتی
ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن کارلنسر
نظارت بر عملکرد مدرسیننظارت بر عملکرد مدرسین
آموزش آسان با کلاس‌های آنلاین آموزش آسان با کلاس ‌های آنلاین
یوگا یکی از روش‌های تمرینی است که زادگاه آن به هند برمی‌گردد. تدریس خصوصی یوگا به سرعت در سراسر جهان شناخته شده و روز به روز محبوبیت خود را افزایش داده است. آموزش خصوصی یوگا، ذهن و بدن را در بر می‌گیرد، با بهبود و تعادل بین روحیه و سلامت جسم، به تخلیه اضطراب‌ها و استرس‌های روزمره کمک می‌کند. به همین دلیل امروزه بسیاری در دوره‌های تدریس خصوصی یوگا از مبتدی تا پیشرفته شرکت می‌کنند. همچنین برخی از افراد که توانایی شرکت در کلاس‌های حضوری یوگا را ندارند، می‌توانند در دوره‌های تدریس آنلاین یوگا در منزل شرکت کنند. در این مقاله، به بررسی مفاهیم اساسی یوگا، فواید آن و روش‌های عملی برای آموزش آنلاین یوگا از صفر تا صد در منزل خواهیم‌ پرداخت.
بیشتر بدانید
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
هر استادی را که دوست داری و بیشتر با هدفت از یادگیری یوگا، همخوانی دارد از صفحه انتخاب استاد پیدا کن
مشاهده اساتید
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
اساتید رو از نظر بودجه و تقویم زمان بندی آزاد دسته بندی کن و هرکدوم به نظرت به صرفه تر بود و زمانش مناسب بود رزرو کن
رزرو کلاس آنلاین
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه  بگیر
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه بگیر
سر زمان توافقی در کلاس حاضر شو و از آموزش دیدن لذت ببر، بعد از اتمام کلاس ۲ درصد هزینه به شما به عنوان اعتبار هدیه برمیگرده
بیشتر بخوانید
null
Venoos.Gمدرس یوگا
۵

آموزش یوگا انعطاف بدنی و فیتنس فانکشنال

هزینه هر جلسه۶۰,۰۰۰ تومان
زمان۶۰ دقیقه
رزرو کلاس
پروفایل
۱
۱

آموزش خصوصی یوگا

یوگا چیست؟

یوگا به عنوان یک فلسفه، در طول هزاران سال توسعه یافته است و مفاهیم و اصول متعددی را دربرمی‌‌گیرد. در فلسفه آموزش خصوصی یوگا از ابتدا، تکنیک‌ها و تمرینات مختلفی ارائه شده است که هر یک به صورت جداگانه یا ترکیبی به منظور ارتقاء آگاهی، ارتباط با خود و دیگران، توسعه قدرت بدنی و ذهنی، و بهبود روحیه و روان استفاده می‌شوند. تاثیر یوگا بر ارتباط میان جسم و روح به قدری زیاد است که از آموزش یوگا برای لاغری نیز می‌توان بهره برد. یکی از شاخه‌های مطرح یوگا، یوگا تای چی است. آموزش خصوصی یوگا تای‌چی شامل ترکیب حرکات بدنی (آسانا) با تنفس عمیق و هماهنگ است. آموزش حرکت یوگا تای چی توسط یک مربی یوگا یا معلم خصوصی یوگا صورت می‌گیرد. منظور اصلی تدریس آنلاین یوگا تای چی این است که با آگاهی از تنفس، حرکات بدنی و تمرکز، به تعادل و هماهنگی بین بدن و ذهن برسیم و با شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی یوگا برای رسیدن به آرامش بیشتر استفاده کنیم.

چرا باید یوگا کنیم؟

یوگا تمرینی بسیار مفید و مؤثر است که اگر با فواید آن به خوبی آشنا شده باشید، قطعا در دوره‌های تدریس آنلاین یوگا برای کاهش استرس روزمره‌تان ثبت‌نام خواهید کرد. تاثیرات اساسی یوگا به شرح زیر است:

بهبود تندرستی فیزیکی

تمرینات یوگا شامل حرکات بدنی، تمرینات انعطاف‌پذیری و تقویت عضلات است. با انجام منظم یوگا، می‌توانید قدرت و انعطاف بدنی خود را افزایش داده، سلامت عضلات و استخوان‌های خود را بهبود بخشیده و سیستم قلبی-عروقی را تقویت کنید. با آموزش حرکات یوگا در آب هم‌چنین می‌توانید مشکلات مربوط به گرفتگی عضلات و مفاصل خود را بهبود بخشید.

کاهش استرس و اضطراب

آموزش خصوصی یوگا از پایه به شما کمک می‌کند تا بهبود قابل توجهی در مدیریت استرس و اضطراب داشته باشید. تمرینات تنفسی، تمرینات تمرکز و مدیتیشن در یوگا، به شما کمک می‌کنند تا با آموزش یوگا ذهنی، آرامش را تجربه کنید، به خودآگاهی و آگاهی از لحظه حاضر دست یابید و بازتاب‌های منفی را کاهش دهید. تمرینات یوگا مختص به رده سنی خاصی نیستند؛ پس شما می‌توانید از دوره‌های تدریس آنلاین یوگا برای کودکان، جهت بهبود سلامت روانی فرزندتان نیز استفاده کنید.

تقویت تمرکز و آگاهی

یوگا تمریناتی را دربرمی‌گیرد که به شما کمک می‌کنند تا تمرکز و آگاهی خود را تقویت کنید تا در انجام وظایف روزانه، تمرکز بیشتری داشته باشید. در تدریس آنلاین یوگا در منزل، تمامی تمرکز شما بر روی درست آموزش دیدن حرکات یوگا قرار می‌گیرد، در نتیجه انتخاب یک معلم خصوصی یوگا کاربلد برای تدریس خصوصی یوگا می‌تواند نتیجه بهتری را در زمینه افزایش تمرکز برایتان رقم بزند.

افزایش انرژی و بهبود خواب

انتخاب روش اصولی برای آموزش یوگا از مبتدی می‌تواند به شما انرژی و آرامش لازم را بدهد. با تنظیم جریان انرژی در بدن، می‌توانید به خواب بهتری دست یابید و در طول روز، سطح انرژی و پایداری را افزایش دهید.

رشد و توسعه شخصی

آموزش آنلاین یوگا از پایه به شما فرصت می‌دهد تا به مسیر رشد و تحول شخصی خود بپیوندید. این ممکن است شامل تقویت ارتباط با خودتان، بهبود روابط اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس و ایجاد تعادل در زندگی باشد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ، آموزش خصوصی یوگا را به عنوان برنامه کاری کارمندان خود، جهت ارتقای کلی در نتایج، قرار داده‌اند.

بهترین سن برای شروع یوگا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در آموزش خصوصی یوگا باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب بهترین سن برای شروع یوگاست. البته با توجه به مزایای بی‌نظیر یوگا، هیچوقت برای شروع آن دیر نیست اما اگر در زمان مناسب در دوره‌های تدریس خصوصی یوگا شرکت کنیم، قطعا به نتایج بهتری دست می‌یابیم. بهترین زمان برای شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی یوگا برای کودکان، چهار سالگی است. در این سن کودکان آماده یادگیری هستند و تاثیرات شروع آموزش در این سن، بسیار ماندگار است. شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی یوگا می‌تواند آرامش و حال خوب را وارد زندگی‌تان کند.به همین دلیل علاوه بر کودکان بسیاری از بزرگسالان و حتی افراد پیر هم به انجام حرکات یوگا در منزل می‌پردازند. برای مثال بیش از چهل درصد افرادی که در آمریکا به انجام حرکات یوگا می‌پردازند، بیش از پنجاه سال سن دارند. شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی یوگا موجب بهبود وضعیت سلامتی بزرگسالان و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از ببماری‌ها می‌شود. پس بزرگسالان می‌توانند در هر سنی برای شروع یوگا اقدام کنند.

آموزش آنلاین یوگا در منزل

شرکت در دوره‌های تدریس آنلاین یوگا در منزل، یکی از بهترین روش‌ها برای تمرین اصولی حرکات یوگا است، زیرا شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به مراکز تدریس خصوصی یوگا، با توجه به برنامه شخصی‌تان بهترین زمان را برای شرکت در کلاس تدریس آنلاین یوگا در نظر بگیرید. در اینجا می‌توانید با مهم‎‌ترین نکات آموزش خصوصی یوگا در منزل آشنا شوید.

پیدا کردن یک مکان مناسب

برای تمرین یوگا در خانه، بهتر است یک مکان آرام و باز برای تمرینات خود پیدا کنید. اگر یک اتاق خالی دارید، می‌توانید آن را به اتاق آموزش آنلاین یوگا اختصاص دهید.

تجهیزات لازم

یکی از مواردی که سبب می‌شود اغلب افراد از تدریس خصوصی یوگا و آموزش آنلاین یوگا استفاده کنند، عدم نیاز به تجهیزات عجیب برای شروع این فعالیت است. برای آموزش خصوصی یوگا از صفر، بهتر است تجهیزات لازم مانند مت یوگا، رولر یوگا و بالشتک یوگا را در دسترس داشته باشید

چند نکته در حین یوگا

امروزه با رونق‌ یافتن شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی یوگا در منزل بسیاری از افراد به آموزش آنلاین یوگا می‌پردازند. به همین دلیل بهتر است تا این افراد در حین آموزش خصوصی یوگا به برخی نکات که می‌تواند تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر روی عملکردشان بگذارد، آشنا شوند. در ادامه به بررسی نکات اصولی که می‌تواند به شما در انجام صحیح تمرینات‌تان کمک کنند می‌پردازیم.

داشتن برنامه تمرینی

برای آموزش آنلاین یوگا، بهتر است برنامه تمرینی منظمی داشته باشید. در این برنامه باید تمرینات مختلف یوگا به همراه زمان‌بندی آنها ذکر شود. مربی شما هنگام تدریس خصوصی یوگا این برنامه را به صورت هفتگی یا ماهانه در اختیارتان قرار خواهد داد.

ایجاد یک فضای آرامش‌ بخش

برای انجام آموزش آنلاین یوگا در خانه، تلاش کنید تا یک فضای آرامش‌بخش ایجاد کنید. می‌توانید از موسیقی آرامش‌بخش، شمع‌های عطری یا دیگر تزئینات مناسب استفاده کنید تا فضایی مناسب برای تمرینات خود داشته باشید.

رعایت تمرکز و تنفس صحیح

در حین تمرین یوگا، تمرکز بر حرکات بدن و تنفس صحیح بسیار مهم است. تمرینات یوگا با توجه به تمرکز ذهنی و تنفس عمیق، اثرات مثبت بیشتری خواهند داشت. آموزش آنلاین یوگا می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا زمانی از روز را که مطمئن هستید درگیر موضوع دیگری نخواهید بود به انجام تمرینات اختصاص دهید.

انجام تمرینات گرم‌ کردن و سرد کردن

قبل از شروع آموزش آنلاین یوگا، می‌توانید تمریناتی برای گرم‌کردن عضلات انجام دهید و پس از پایان تمرینات نیز تمرینات سرد شدن را انجام دهید. این کار به جریان خوب خون در بدن کمک می‌کند و احتمال آسیب دیدگی را کاهش می‌دهد.

در نظر گرفتن توانایی خود

تمرین یوگا باید بر اساس توانایی‌ها و قابلیت‌های شخصی شما صورت بگیرد و به تدریج به توانایی‌های بالاتر پیشرفت کنید. در این باب می‌توانید از معلم خصوصی یوگا حین تدریس خصوصی یوگا مشورت بگیرید. با رعایت این نکات و آموزش یوگا در خانه، می‌توانید به طور منظم و با کیفیت تمرین کنید و از فواید یوگا بهره‌مند شوید.

آموزش آنلاین یوگا در کارلنسر

امروزه با افزایش سختی‌های زندگی و دغدغه‌های موجود، بسیاری از افراد در تلاشند تا با استفاده از روش‌های درست و کارآمد آرامش را برای خود وخانواده خود به ارمغان بیاورند. یکی از اصلی‌ترین روش‌های افزایش تمرکز و از بین بردن استرس، شرکت در دوره‌های تدریس آنلاین یوگا در منزل است.شما می‌توانید با شرکت در این دوره‌ها آرامش و سرزندگی را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید. کارلنسر که به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم فریلنسری در کشور شناخته می‌شود، توانسته است با ایجاد بخش آموزش آنلاین، دوره‌های تدریس آنلاین یوگا از مبتدی تا پیشرفته را برگزار کند. شما می‌توانید برای آموزش آنلاین یوگا، به پلتفرم آموزش آنلاین کارلنسر مراجعه کرده و با انتخاب معلم خصوصی یوگای موردنظرتان، از بین تعداد بسیار زیادی از مربیان، به آموزش خصوصی یوگا بپردازید. علاوه بر این موارد شما می­توانید با آموزش آنلاین یوگا در منزل با کارلنسر، با صرفه جویی در زمان به آموزش یوگا از صفر تا صد زیر نظر بهترین مربیان موجود در کشور بپردازید.

درآمدزایی با تدریس خصوصی یوگا در کارلنسر 

در سال‌های اخیر بسیاری از افراد به تدریس خصوصی یوگا می‌پردازند. پس اگر شما هم در تدریس یوگا مهارت دارد و سابقه برگزاری دوره‌های تدریس خصوصی یوگا را در رزومه خود دارید می‌توانید در کارلنسر، به برگزاری دوره‌های تدریس آنلاین یوگا در منزل بپردازید. تدریس آنلاین یوگا در کارلنسر موجب می‌شود تا شما به راحتی و با صرفه جویی در زمان به تدریس خصوصی یوگا از مبتدی تا پیشرفته بپردازید. مهم‌ترین نکته‌‌ای که برای برگزاری دوره‌های تدریس آنلاین یوگا در کارلنسر باید زیر نظر داشته‌باشید، جذب شاگرد است. شما می‌توانید با وارد کردن مشخصات و ارائه رزومه کامل خود به جذب شاگرد بپردازید. طبیعتا هرچه رزومه شما کامل­تر باشد و هزینه کلاس­های شما کم­تر، میزان شاگرد بیش­تری را جذب خواهید کرد. کارلنسر با ارائه سیستم پرداخت امن در تلاش است تا تمامی تخلفات ممکن حذف گردد. شما مدرس گرامی می­توانید با استفاده از سیستم پرداخت امن، با خیال جمع به تدریس آنلاین یوگا بپردازید.
سوالات متداول تدریس خصوصی یوگا
پس از سفارش بسته آموزشی و هماهنگی و تعیین وقت لینک کلاس آنلاین برای شما ایجاد می‌گردد. شما در زمان مقرر شده به کلاس آنلاین هدایت می‌شوید و در فضای کلاس به راحتی با مدرس خود در ارتباط هستید. این کلاس‌ها به صورت خصوصی و آنلاین (با امکاناتی مثل امکان گفتگوی صوتی و تصویری، چت، پخش فایل ارائه و...) برگزار می‌شود.
هزینه تدریس یا آموزش خصوصی یوگا، به ازای هر جلسه (۶۰ دقیقه یا ۹۰ دقیقه ) و توسط مدرس تعیین می‌گردد.
زمان دقیق برگزاری جلسات کلاس یوگا به صورت توافقی بین مدرس و دانشجو (هنرجو) تعیین می‌شود.
کافیست با وارد کردن شماره موبایل در کارلنسر عضو شوید. سپس با توجه به بودجه، پروفایل مدرس و سایر نیازهای خود خدمات آموزشی را مقایسه و مناسب ترین کلاس یا بسته آموزشی یوگا را انتخاب و ثبت نام کنید.
پس از ثبت نام در کلاس خصوصی یوگا، میز کار برایتان باز می‌شود که می‌توانید دراین قسمت، در مورد زمان دقیق جلسات کلاس توافق کنید و مدرس فایل‌های آموزشی لازم (مانند جزوه و...) را در صورت نیاز برایتان ارسال کند. لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام در کلاس نیز، امکان چت و گفتگو با مدرس وجود دارد. در زمان شروع برگزاری جلسه، وارد لینک کلاس شده و در کلاس شرکت کنید.
پروفایل مدرس، رزومه، سوابق تدریس، امتیازها و نظرات را با دقت بررسی و در نهایت با توجه به بودجه خود، بهترین مدرس یوگا را انتخاب کنید.
کافیست در میز کار، درخواست جلسه جدید بدهید تا بعد از تأیید مدرس، به کلاستان اضافه شود.
در این مورد پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در اینترنت سرچ و بررسی‌های لازم را انجام دهید و با مدرس مربوطه چت و گفتگو کنید و در نهایت در صورت لزوم، در یک جلسه کلاس جهت تعیین سطح ثبت نام کنید. پس از مشخص شدن سطح و تعداد جلسات لازم، اقدام به ثبت نام نهایی کنید.
کیفیت و سطح آموزشی مدرس یا معلم خصوصی یوگا با توجه به پروفایل، رزومه کاری، امتیازها و نظرات مدرس تعیین می‌شود. مدرسان برتر یوگا، دارای امتیاز بالا هستند و در نتایج جستجو هم بالاتر از سایر مدرسان رتبه‌بندی می‌شوند.
هزینه کلاس از طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام می‌گیرد. پس از پرداخت هزینه توسط دانشجو، مبلغ در صندوق امن کارلنسر به امانت گذاشته می‌شود. پس از برگزاری کلاس و رضایت دانشجو، دانشجو ۲ روز فرصت دارد تا در صورت رضایت از تدریس مبلغ را برای مدرس آزاد کند تا به حساب او واریز شود. در صورت عدم تایید یا درخواست داوری در طی مدت ۲ روزه پس از اتمام کلاس خصوصی جلسه به صورت اتوماتیک تأیید و مبلغ برای مدرس آزاد می‌گردد.
در این صورت، می‌توانید از طریق تیکت در بخش "حل اختلاف و داوری" در میزکار، مساله را به تیم داوری کارلنسر اعلام کنید تا تیم داوری، مسأله را بررسی و در صورت لزوم، همه یا بخشی از مبلغ پرداخت شده را به شما برگرداند.
با هماهنگی مدرس بله. حتما پیشنهاد می‌کنیم در صورت رضایت مدرس این کار را انجام دهید تا هم بعدا در صورت تمایل بتوانید مجددا مشاهده کنید و هم در صورت بروز مشکل در تدریس یا کیفیت آن، بی مسئولیتی، سوءاستفاده، نقض شئونات اخلاقی و... بتوانید به عنوان مستند و به صورت تیکت به تیم داوری کارلنسر ارسال کنید. در صورت عدم ضبط پیشنهاد می‌شود ۲-۳ اسکرین شات از کلاس تهیه کنید تا در صورت نیاز، پیگیری های بعدی قابل ارائه به تیم داوری کارلنسر باشد. توجه کنید که اشتراک گذاری فایل کلاس های ضبط شده در اینترنت، بدون اجازه کارلنسر ممنوع است و در صورت مشاهده، اکانت شما با محدودیت مواجه خواهد شد.
این امکان در حال بررسی بوده تا در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.
پشتیبانی