برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
linecircle line

آموزش خصوصی دفاع شخصی

قیمت شفاف و رقابتیقیمت شفاف و رقابتی
ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن کارلنسر
نظارت بر عملکرد مدرسیننظارت بر عملکرد مدرسین
آموزش آسان با کلاس‌های آنلاین آموزش آسان با کلاس ‌های آنلاین
تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر روزی یک نفر به شما حمله کرد، باید چه کنید؟ یکی از مهم‌ترین روش‌های جلوگیری از آسیب در مواقع حساس، آموزش دفاع شخصی است. دفاع شخصی از مجموعه روش‌هایی تشکیل می‌شود که می‌تواند شیوه دفاع از خود را به شما آموزش دهد. شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی می‌تواند شما را در برابر حمله مهاجمان و حتی خفت‌گیران آماده کند. شما با شرکت در دوره‌های آنلاین دفاع شخصی روش‌هایی را آموزش می‌بینید که از خود در برابر حوادث مراقبت کنید. در ادامه به بررسی بهترین راه‌های آموزش دفاع شخصی و بهترین پلتفرم برای تدریس خصوصی دفاع شخصی می‌پردازیم.
بیشتر بدانید
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
هر استادی را که دوست داری و بیشتر با هدفت از یادگیری دفاع شخصی، همخوانی دارد از صفحه انتخاب استاد پیدا کن
مشاهده اساتید
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
اساتید رو از نظر بودجه و تقویم زمان بندی آزاد دسته بندی کن و هرکدوم به نظرت به صرفه تر بود و زمانش مناسب بود رزرو کن
رزرو کلاس آنلاین
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه  بگیر
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه بگیر
سر زمان توافقی در کلاس حاضر شو و از آموزش دیدن لذت ببر، بعد از اتمام کلاس ۲ درصد هزینه به شما به عنوان اعتبار هدیه برمیگرده
بیشتر بخوانید
null
Ehsan.Pمدرس دفاع شخصی
۵

تدریس آنلاین دفاع شخصی و ورزش های رزمی

هزینه هر جلسه۲۰۰,۰۰۰ تومان
زمان۶۰ دقیقه
رزرو کلاس
پروفایل
۱
۱

آموزش دفاع شخصی

آموزش دفاع شخصی چیست؟

دفاع شخصی در لغت به معنای راه‌های آموزش دفاع از خود در برابر حمله مهاجمان است. در این روش از هیچ‌گونه سلاحی استفاده نمی‌شود و صرفا دفاع بر اساس نیروی فیزیکی است. در دفاع شخصی تکنیک‌هایی فراوانی وجود دارد و شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی تمامی این مهارت‌ها را یاد بگیرید. اما لازم به ذکر است شما می‌توانید تنها با یادگیری یک یا دو تکنیک اصلی، در این رشته ورزشی موفق شوید. دفاع شخصی ترکیبی از چند ورزش کاراته، تکواندو، جوجیتسو و... است. در دفاع شخصی از هر یک از این رشته‌های ورزشی چند تکنیک اصلی گرفته شده است و این رشته به عنوان یک رشته ورزشی کامل شناخته می‌شود. بهتر است برای بهینه استفاده کردن از دفاع شخصی، این رشته را ساده بگیرید. مطمئن باشید می‌توانید با استفاده از ساده‌ترین روش‌های دفاع شخصی، به راحتی از مخمصه خارج شوید.

آموزش دفاع شخصی بانوان

بسیاری از زنان وقتی در خیابان، اتوبوس یا جاهای دیگر تنها هستند، احساس امنیت ندارند و مضطرب هستند. بعضی‌ها نیز چون قبلا آزار و اذیت جسمی یا هر نوع حمله دیگر را تجربه کرده‌اند، از مکان‌های خلوت یا تاریک می‌ترسند. بنابراین خوب است بانوان دفاع شخصی را یاد بگیرند. شرکت در دوره‌های خصوصی دفاع شخصی می‌تواند یکی از راه‌های یادگیری آن باشد. بانوان می‌توانند با آموزش خصوصی دفاع شخصی علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و داشتن بدن آماده‌تر، در برابر هجوم مهاجمان عکس العمل بهتری از خود نشان دهند و شرایط را کنترل کنند. با توجه به این نکات به بانوان توصیه می‌شود در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی بانوان شرکت کنند.

چرا آموزش دفاع شخصی مهم است؟

با این که دنیای امروزی از امنیت بالایی برخوردار است، اما همیشه خطرهای بسیاری در جامعه وجود دارد که می‌تواند موجب آسیب‌های فراوانی به افراد شود. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی از صفر تا صد علاوه بر افزایش مهارت­های خود در دفاع شخصی، اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید و در زمان مواجه شدن با خطرات توانایی مقابله با آن‌ها را داشته باشید. علاوه بر این شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی، با افزایش توانایی‌های خود در این رشته ورزشی، احساس ضعف خود را از بین ببرید و یک مهارت مهم که می‌تواند از شنا در لحظات حساس زندگیتان محافظت کند، برخوردار شوید. همچنین از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی از ابتدا، افزایش تعادل در بدن است. این ورزش تاثیر بسزایی بر تمرکز و تعادل بدن دارد و می‌تواند اعصاب و عضله شما را با یکدیگر هماهنگ کند. آموزش آنلاین دفاع شخصی، یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش روحیه جنگجویی در زندگی است. بسیاری از افراد از زندگی خود ناامیدند و برای رسیدن به موفقیت در زندگی تلاشی نمی‌کنند، می‌توانند با آموزش خصوصی دفاع شخصی، روحیه جنگجویی را به زندگی خود بازگردانند و طبیعتا با داشتن این ویژگی در زندگی خود موفق شوند. علاوه بر این شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی می‌تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند. شرکت مکرر در تمرینات می‌تواند نظم را به زندگی شما برگرداند که این مهم می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک فروانی کند. به طور کلی شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین دفاع شخصی می‌تواند تاثیرات غیر قابل انکاری را بر زندگی شما بگذارد. پس شما می‌توانید با شرکت در این تمرینات گام بزرگی در جهت بهتر کردن زندگی خود بردارید. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، هزینه‌ کلاس خصوصی دفاع شخصی نیز مناسب است و شما می‌توانید با هزینه‌ای معقول یکی از مهم‌‌ترین مهارت‌هایی که ممکن است در بسیاری از ابعاد زندگی به کارتان بیاید را آموزش ببینید.

آموزش دفاع شخصی چه مراحلی دارد؟

برای رسیدن به موفقیت در تمامی حوزه‌ها در زندگی بهتر است که بر اساس الگوریتم‌ها و قواعد خاصی حرکت کنید. دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی خیابانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از فعالان این حوزه در آموزش گام به گام دفاع شخصی تاکید دارند. البته تمامی استادان این حوزه به شما پیشنهاد می‌کنند تا جایی که ممکن است از درگیری و مبارزات تن به تن دوری کنید و سعی کنید مشکلاتتان را بدون ایجاد درگیری حل کند. این افراد معتقدند دفاع شخصی زمانی به کار می‌آید که مشکل با حرف زدن حل نشده و طرف مقابل به شما حمله ور می‌شود. با این تفاسیر، در ادامه به بررسی مراحل آموزش خصوصی دفاع شخصی خیابانی می‌پردازیم.

دفاع در برابر مهاجم بی سلاح

مهم‌ترین نکته‌ای که در دفاع شخصی باید مورد توجه قرار گیرد، حفظ آرامش است. در صورتی که نتوانید آرامش خود را حفظ کنید، مطمئن باشید در این مبارزه آسیب خواهید دید. حال برای دفاع در برابر مهاجم بدون سلاح بهتر ضرباتی را به نقاط حساس طرف مقابل که می‌تواند وی را برای زمانی از پا درآورد، ضربه بزنید. این نقاط شامل کلیه، گلو، شقیقه و .. می‌شوند و شما می‌توانید با ضربه زدن به این نقاط طرف مقابل وی را از پا درآورده و به این شکل از خود دفاع کنید. برای دفاع از خود در برابر حمله مهاجمین می‌توانید با ضربه زدن به پا مهاجم او را بر روی زمین بیندازید. در این شرایط سعی کنید نزدیک مهاجم در فاصله کم‌تر از نیم متری او بمانید تا فضای حرکت به او ندهید و به راحتی بتوانید از خود دفاع کنید. توضیحات تکمیلی در دوره‌های تدریس آنلاین دفاع شخصی در کارلنسر خدمت علاقمندان داده می‌شود.

دفاع در برابر مهاجم مجهز به سلاح سرد

دفاع شخصی در برابر مهاجمی که سلاح سرد دارد از دفاع شخصی در برابر مهاجم بی‌ سلاح سخت‌تر است. به همین دلیل روش‌های پیچیده‌تری برای دفاع از خود در برابر این نوع مهاجمین وجود دارد. یکی از مهم‌ترین راه‌های دفاع از خود در برابر سلاح سرد ضربه زدن به گلو وی است. شما می‌توانید با انجام این‌کار او را غیرفعال کنید و زمان مناسب برای فرار خود از این مخمصه را به دست آورید. همچنین شما می‌توانید با ضربه زدن به چشم یا بینی مهاجم وی را گیج کنید. این روش بسیار حائز اهمیت است. چون با این ضربه صحیح به چشم یا بینی فرد می‌توانید به راحتی خود را از خطر نجات دهید. در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی از پایه در کارلنسر به تفصیل در رابطه با این سبک از دفاع شخصی آموزش داده خواهد شد.

دفاع در برابر مهاجم با سلاح گرم

این شرایط، بدترین نوع مبارزه است. اگر فردی با اسلحه به شما حمله کرد و قصد زورگیری یا آسیب رساندن به شما داشت باید آرامش خود را حفظ کنید و به دنبال پرت کردن حواس وی باشید. در این شرایط بزرگ‌ترین نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید، نجات جان خویش از این موقعیت است. پس باید اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و به دنبال راه فراری از این مشکل باشید. یکی از مهم‌ترین راه‌‌های خارج کردن اسلحه از دست مهاجم، حمله به دست وی است. شما می‌توانید با چنگ زدن به اسلحه یا گرفتن مچ مهاجم، سلاح را از دست وی خارج کرده و فرار کنید. در تمام زمان دفاع از خود باید به این نکته توجه کنید که سر اسلحه به سمت شما نباشد چون این موضوع می‌تواند موجب شلیک وی شود. روش‌های دفاع شخصی در برابر مهاجم با سلاح گرم بسیار فراوان است و برای آموزش این نکات بهتر است در دوره‌های تدریس آنلاین کارلنسر شرکت کنید.

سبک‌های آموزش خصوصی دفاع شخصی

همانطور که در این مقاله ذکر شد دفاع شخصی، یک هنر رزمی ترکیبی است و در آن از چند رشته ورزشی رزمی تکنیک‌هایی برداشته شده‌اند که در مجموع دفاع شخصی را تشکیل داده‌اند. سه رشته اصلی که دفاع شخصی را تشکیل داده‌اند جوجیتسو برزیلی، موی تای، و کراو ماگا می‌باشند که در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی از پایه، تکنیک‌های متعددی از این رشته به شما آموزش داده خواهد شد. در ادامه به بررسی این سه سبک خواهیم پرداخت.

جوجیتسو برزیلی

جوجیتسو برزیلی هنری است برای دفاع از خود. شما می‌توانید با آموزش آنلاین دفاع شخصی در منزل به جوجیتسو برزیلی تسلط یابید. در واقع جوجیتسو برزیلی نشانگر یک جنگ خیابانی است و شما را برای مقابله با تمامی شرایط که ممکن است در یک دعوا خیابانی به وجود آید، آماده می‌کند. تسلط جوجیتسو برزیلی بر دفاع و ضربه زدن در حالت نشسته است و شما می‌توانید با یادگیری جوجیتسو برزیلی، بدون توجه به هیکل و اندازه مهاجم، به دفاع از خود بپردازید و به آموزش دفاع شخصی خیابانی بپردازید.

موی تای

یکی از ورزش‌هایی که تکنیک ضربه زدن را به شما آموزش می‌دهد، موی تای است. این رشته با کمک گرفتن از اندام‌های متعدد در تلاش است تا ضربات مهلکی را به افراد بزند. ضربات موی تای برخلاف جوجیتسو برزیلی عموما در حالت ایستاده زده خواهند شد که این هم موجب قدرت بیش‌تر ضربات می‌شود. آموزش موی تای یکی از کلیدی‌ترین نکات در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی است، به همین دلیل بهتر است برای استفاده درست از دفاع شخصی بتوانید از موی تای استفاده کنید.

کروا ماگا

شاید کراو ماگا نسبت به جوجیتسو برزیلی و موی تای ناشاخته‌تر باشد. اما لازم به ذکر است که کراو ماگا بهترین رشته ورزشی برای دفاع شخصی است. برخلاف دیگر رشته‌های ورزشی رزمی که هدف از درگیری امتیاز گرفتن است، در کراو ماگا تمام تلاش افراد برای دفاع از خود است. در کراو ماگا شما یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید با استفاده از هر وسیله‌ای که در دور و اطرافتان وجود دارد از خودتان دفاع کنید. در دوره‌های تدریس آنلاین دفاع شخصی در منزل با تمامی تکنیک‌های کراو ماگا آشنا می‌شوید.

یادگیری دفاع شخصی چقدر زمان می‌برد؟

عموما آموزش اصول اولیه ورزش‌های رزمی زمان زیادی نمی‌برد و در کم‌تر از شش ماه می‌توانید به به آسانی به اصول اولیه ورزش‌های رزمی مسلط شوید. پیشنهاد می‌کنیم کلاس های آموزش خصوصی هنرهای رزمی را نیز در کارلنسر ببینید. دفاع شخصی نیز به عنوان یکی از ورزش‌های رزمی از این قاعده برخوردار است و شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به اصول اولیه این ورزش به تسلط کافی برسید. در این زمان در دوره‌های تدریس آنلاین دفاع شخصی به شما آموزش داده می‌شود تا بتوانید در برابر حملات از خود دفاع کنید. اما قابل حدس است که با صرف این زمان شما نمی‌توانید در دفاع شخصی، حرفه‌ای شوید. در صورت تمایل برای آموزش‌های بیش‌تر شما می‌توانید با صرف زمان بیش‌تر تکنیک‌های بیش‌تری را در دفاع شخصی آموزش ببینید. به طور کلی اگر می‌خواهید اطلاعات قابل قبولی را در دفاع شخصی به دست بیاورید بهتر است حداقل به مدت یک سال در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی شرکت کنید. برای آموزش دفاع شخصی بهتر است تمرینات مکرر داشته باشید و تمرینات خود را قطع نکنید تا تکنیک‌های آموزش، در ذهنتان جا بیفتد. حداقل میزان تمرین برای آموزش آنلاین دفاع شخصی در هر هفته سه جلسه است و طبیعتا هر چه میزان تمرین شما بیش‌تر باشد، سرعت یادگیری و آمادگی شما نیز بیش‌تر خواهد بود.

چرا باید در کلاسهای تدریس خصوصی دفاع شخصی کارلنسر شرکت کنیم؟

امروزه بسیاری از افراد به دنبال یک راه معتبر برای آموزش خصوصی دفاع شخصی از مبتدی تا حرفه‌ای می‌باشند، به همین دلیل کارلنسر به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین (در کنار امکانات فریلنسینگ) پیشگام امکاناتی را فراهم آورده است تا افراد بتوانند به راحتی در بخش آموزش آنلاین کارلنسر به آموزش صفر تا صد دفاع شخصی بپردازند. در این دوره‌ها اساتید معتبر از سراسر کشور گرد هم آمده‌اند و شما می‌توانید با بررسی رزومه تمامی مدرسان موجود در کارلنسر، مدرس منتخب خود را انتخاب کنید. از مهم‌ترین مزیت‌های آموزش آنلاین در کارلنسر، مجازی بودن آن است و شما می‌توانید در نازل خود در دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی شرکت کنید. آموزش دفاع شخصی برای تمامی افراد به عنوان یکی از واجب‌ترین آموزش‌ها شناخته می‌شود، پس با آموزش خصوصی دفاع شخصی در کارلنسر، به بهترین شکل به این رشته ورزشی تسلط پیدا کنید.

نحوه درآمدزایی با تدریس آنلاین دفاع شخصی در کارلنسر

امروزه با افزایش علاقه افراد به آموزش خصوصی دفاع شخصی، دوره‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی رونق گرفته‌اند که این موضوع بسیاری از فعالیت این حوزه را برای برگزاری دوره‌های تدریس آنلاین دفاع شخصی در کارلنسر ترغیب کرده است. به تازگی کارلنسر بخش آموزش آنلاین را به خدمات خود افزوده است تا مدرسان متخصص بتوانند با برگزاری کلاس و تدریس آموخته‌های خود به درآمد زایی بپردازند. در صورتی که شما به تدریس خصوصی دفاع شخصی علاقمندید و اطلاعات جامع و ماملی در این خوزه دارید، می‌توانید با برگزاری کلاس‌های تدریس خصوصی دفاع شخصی در کارلنسر به درآمد زایی بپردازید دوره‌های برگزار شده در کارلنسر مزیت‌های فراوانی دارد. یکی از مزیت­های تدریس خصوصی دفاع شخصی در کارلنسر، تدریس آنلاین دفاع شخصی است و شما می­توانید با استفاده از پلتفرم کارلنسر به علاقه مندان این حوزه که در شهر­های دیگر زندگی­ می­کنند تدریس کنید. در صورتی که در زمینه تدریس دفاع شخصی از علم و تخصص کافی برخوردار هستید، به بخش آموزش آنلاین کارلنسر مراجعه کرده و به عنوان استاد ثبت نام کنید. پس از این می‌توانید با ارائه رزومه مناسب، به تدریس خصوصی دفاع شخصی در کارلنسر بپردازید. طبیعتا هرچه رزومه شما قوی­تر و هزینه موردنظرتان مناسب تر باشد احتمال ­جذب شاگرد افزایش می‌یابد. همچنین کارلنسر زیرساخت هایی را برای از بین بردن تمامی تخلفات ایجاد کرده است. شما می­توانید با استفاده از سیستم پرداخت امن، با اطمینان کامل در این مسیر حرکت کنید.
سوالات متداول آموزش خصوصی دفاع شخصی
پس از سفارش بسته آموزشی و هماهنگی و تعیین وقت لینک کلاس آنلاین برای شما ایجاد می‌گردد. شما در زمان مقرر شده به کلاس آنلاین هدایت می‌شوید و در فضای کلاس به راحتی با مدرس خود در ارتباط هستید. این کلاس‌ها به صورت خصوصی و آنلاین (با امکاناتی مثل امکان گفتگوی صوتی و تصویری، چت، پخش فایل ارائه و...) برگزار می‌شود.
هزینه تدریس یا آموزش خصوصی دفاع شخصی، به ازای هر جلسه (۶۰ دقیقه یا ۹۰ دقیقه ) و توسط مدرس تعیین می‌گردد.
زمان دقیق برگزاری جلسات کلاس دفاع شخصی به صورت توافقی بین مدرس و دانشجو (هنرجو) تعیین می‌شود.
کافیست با وارد کردن شماره موبایل در کارلنسر عضو شوید. سپس با توجه به بودجه، پروفایل مدرس و سایر نیازهای خود خدمات آموزشی را مقایسه و مناسب ترین کلاس یا بسته آموزشی دفاع شخصی را انتخاب و ثبت نام کنید.
پس از ثبت نام در کلاس خصوصی دفاع شخصی، میز کار برایتان باز می‌شود که می‌توانید دراین قسمت، در مورد زمان دقیق جلسات کلاس توافق کنید و مدرس فایل‌های آموزشی لازم (مانند جزوه و...) را در صورت نیاز برایتان ارسال کند. لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام در کلاس نیز، امکان چت و گفتگو با مدرس وجود دارد. در زمان شروع برگزاری جلسه، وارد لینک کلاس شده و در کلاس شرکت کنید.
پروفایل مدرس، رزومه، سوابق تدریس، امتیازها و نظرات را با دقت بررسی و در نهایت با توجه به بودجه خود، بهترین مدرس دفاع شخصی را انتخاب کنید.
کافیست در میز کار، درخواست جلسه جدید بدهید تا بعد از تأیید مدرس، به کلاستان اضافه شود.
در این مورد پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در اینترنت سرچ و بررسی‌های لازم را انجام دهید و با مدرس مربوطه چت و گفتگو کنید و در نهایت در صورت لزوم، در یک جلسه کلاس جهت تعیین سطح ثبت نام کنید. پس از مشخص شدن سطح و تعداد جلسات لازم، اقدام به ثبت نام نهایی کنید.
کیفیت و سطح آموزشی مدرس یا معلم خصوصی دفاع شخصی با توجه به پروفایل، رزومه کاری، امتیازها و نظرات مدرس تعیین می‌شود. مدرسان برتر دفاع شخصی، دارای امتیاز بالا هستند و در نتایج جستجو هم بالاتر از سایر مدرسان رتبه‌بندی می‌شوند.
هزینه کلاس از طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام می‌گیرد. پس از پرداخت هزینه توسط دانشجو، مبلغ در صندوق امن کارلنسر به امانت گذاشته می‌شود. پس از برگزاری کلاس و رضایت دانشجو، دانشجو ۲ روز فرصت دارد تا در صورت رضایت از تدریس مبلغ را برای مدرس آزاد کند تا به حساب او واریز شود. در صورت عدم تایید یا درخواست داوری در طی مدت ۲ روزه پس از اتمام کلاس خصوصی جلسه به صورت اتوماتیک تأیید و مبلغ برای مدرس آزاد می‌گردد.
در این صورت، می‌توانید از طریق تیکت در بخش "حل اختلاف و داوری" در میزکار، مساله را به تیم داوری کارلنسر اعلام کنید تا تیم داوری، مسأله را بررسی و در صورت لزوم، همه یا بخشی از مبلغ پرداخت شده را به شما برگرداند.
با هماهنگی مدرس بله. حتما پیشنهاد می‌کنیم در صورت رضایت مدرس این کار را انجام دهید تا هم بعدا در صورت تمایل بتوانید مجددا مشاهده کنید و هم در صورت بروز مشکل در تدریس یا کیفیت آن، بی مسئولیتی، سوءاستفاده، نقض شئونات اخلاقی و... بتوانید به عنوان مستند و به صورت تیکت به تیم داوری کارلنسر ارسال کنید. در صورت عدم ضبط پیشنهاد می‌شود ۲-۳ اسکرین شات از کلاس تهیه کنید تا در صورت نیاز، پیگیری های بعدی قابل ارائه به تیم داوری کارلنسر باشد. توجه کنید که اشتراک گذاری فایل کلاس های ضبط شده در اینترنت، بدون اجازه کارلنسر ممنوع است و در صورت مشاهده، اکانت شما با محدودیت مواجه خواهد شد.
این امکان در حال بررسی بوده تا در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.
پشتیبانی