برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
linecircle line

تدریس خصوصی پیلاتس

قیمت شفاف و رقابتیقیمت شفاف و رقابتی
ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن کارلنسر
نظارت بر عملکرد مدرسیننظارت بر عملکرد مدرسین
آموزش آسان با کلاس‌های آنلاین آموزش آسان با کلاس ‌های آنلاین
اگر کمی با دنیای ورزش آشنا باشید، قطعا نام ورزش پیلاتس به گوشتان خورده‌است. تأثیرات فوق‌العاده ورزش پیلاتس برای بانوان و آقایان سبب محبوبیت بالای این ورزش شده است. عمدتا مسئله اصلی اهالی ورزش در کنار حفظ سلامتی‌شان کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده‌آل است. آموزش خصوصی پیلاتس و همچنین شرکت در کلاس تدریس آنلاین پیلاتس به شما این امکان را می‌دهد که حتی اگر به دلیل مشغله کاری فرصت زیادی در طول روز برای ورزش نداشته باشید هم بتوانید در کنار یک مربی خصوصی پیلاتس به بهترین نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن برسید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های پیلاتس و تدریس خصوصی پیلاتس می‌پردازیم.
بیشتر بدانید
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
هر استادی را که دوست داری و بیشتر با هدفت از یادگیری پیلاتس، همخوانی دارد از صفحه انتخاب استاد پیدا کن
مشاهده اساتید
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
اساتید رو از نظر بودجه و تقویم زمان بندی آزاد دسته بندی کن و هرکدوم به نظرت به صرفه تر بود و زمانش مناسب بود رزرو کن
رزرو کلاس آنلاین
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه  بگیر
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه بگیر
سر زمان توافقی در کلاس حاضر شو و از آموزش دیدن لذت ببر، بعد از اتمام کلاس ۲ درصد هزینه به شما به عنوان اعتبار هدیه برمیگرده
بیشتر بخوانید

آموزش خصوصی پیلاتس

پیلاتس چیست؟

پیلاتس تمرینی میان ذهن و بدن است که توسط جوزف پیلاتس در اوایل قرن بیستم توسعه یافت. این ورزش بر تقویت عضلات مرکزی، بهبود انعطاف پذیری، افزایش آگاهی بدن و ارتقای سلامت کلی جسمی و روانی تمرکز دارد. هدف آموزش خصوصی پیلاتس، ترکیب حرکات کنترل شده و دقیق، ایجاد بدنی متعادل، بهبود وضعیت بدن و افزایش قدرت کلی شما است. پیلاتس یک ورزش کششی است که می‌تواند جسم و ذهن افراد را به بهترین شکل درگیر کند. این ورزش عضلات میان تنه بدنتان را به بهترین شکل درگیر می‌کند. همچنین تاثیرات ذهنی این ورزش تنفس شما را به بهترین شکل کنترل کرده و عضلات بدنتان را با یکدیگر هماهنگ می‌کند.

فواید آموزش خصوصی پیلاتس

توجه شخصی مربی خصوصی پیلاتس

در تدریس خصوصی پیلاتس، انتخاب یک مربی خصوصی پیلاتس مجرب به شما کمک می‌کند تا تمرینات‌تان با نیازها و اهداف خاص شما، مطابق باشد. استفاده از این رویکرد شخصی‌سازی شده در حین آموزش پیلاتس از مبتدی تا پیشرفته سبب می‌شود تا از درستی انتخاب حرکات خود مطمئن باشید و تمام توجه مربی معطوف به فعالیت شما باشد.

برنامه های سفارشی شده

مربی خصوصی پیلاتس، با بررسی نقاط قوت، ضعف و هر نگرانی خاصی که ممکن است داشته باشید، یک برنامه پیلاتس اختصاصی برایتان صادر می‌کند. هنگامی که در کلاس تدریس خصوصی پیلاتس شرکت کنید دیگر مجبور به انجام حرکات یکسانی که گاها ممکن است با ضعف‌های بدنتان مغایرت داشته‌باشد و سبب ایجاد آسیب شود، نخواهید بود.

تکنیک و فرم مناسب

همانطور که گفتیم در یک کلاس خصوصی پیلاتس، مربی می تواند تنها بر روی شما تمرکز کند و راهنمایی و اصلاحات دقیق برای اطمینان از تکنیک و فرم مناسب ارائه دهد. این توجه به جزئیات به جلوگیری از صدمات کمک می‌کند و تضمین می‌کند که از هر تمرین بیشترین بهره را می برید. این امر سبب می‌شود که شما بتوانید از جنبه‌های درمانی این ورزش نیز بهره‌مند شوید. امروزه بسیاری از افراد از آموزش پیلاتس برای کمر درد و همچنین تدریس خصوصی پیلاتس برای ناهنجاری‌های قامتی استفاده می‌کنند.

پیگیری پیشرفت و انطباق

از مزیت های اساسی آموزش خصوصی پیلاتس آن است که پیشرفت شما به طور منظم در حین تدریس پیلاتس از مبتدی تا پیشرفته پیگیری می‌شود و در صورت لزوم مربی خصوصی پیلاتس شما برنامه‌تان را اصلاح می‌کند. به این ترتیب شما دائماً به چالش کشیده می‌شوید و به سمت اهداف تناسب اندام خود پیشرفت می‌کنید. به همین دلیل است که افرادی که قصد استفاده از تدریس خصوصی پیلاتس برای لاغری را دارند عمدتا در دوره‌های تدریس خصوصی پیلاتس شرکت می‌کنند.

انواع پیلاتس

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد پیلاتس، این ورزش سبک ها و رویکردهای مختلفی دارد که شما می‌توانید با توحه به نیازهای خود به انتخاب بهترین گونه آن بپردازید. انواع گونه‌های پیلاتس به شرح زیر است:

پیلاتس کلاسیک

پیلاتس کلاسیک شکل سنتی پیلاتس است که بر اساس آموزه‌های اصلی جوزف پیلاتس می‌باشد و بر حرکات دقیق، کنترل و رویکرد سیستماتیک این ورزش تأکید دارد. در این ورزش شما با ایجاد تعادل میان ذهن و عضلات بدنتان به انجام حرکات پیلاتس می‌پردازید.

پیلاتس معاصر

این سبک، عناصری از پیلاتس کلاسیک را در بر می‌گیرد و در عین حال اصول فیتنس مدرن را به خود جذب کرده است. در پیلاتس معاصر اغلب از وسایل و تغییراتی برای افزایش چالش و تنوع استفاده می‌شود. آموزش پیلاتس با کش، چوب، توپ و ... در این دسته قرار می‌گیرند.

پیلاتس ریفرمر

تمرینات ریفرمر پیلاتس بر روی یک تجهیز ویژه به نام ریفرمر انجام می‌شوند. این وسیله شامل یک صفحه لغزان، فنرها و تعلیق‌های مختلف است. شما می‌تونید با استفاده از ریفرمر انواع حرکاتی که به تقویت انعطاف بدنی و بهبود عضلات میان تنه کمک می‌کند را انجام دهید.

مت پیلاتس

مت پیلاتس روی یک تشک بالشتک دار انجام می شود و بر قدرت، انعطاف پذیری و کنترل بدن تمرکز دارد. این یک شکل همه کاره و قابل دسترس از پیلاتس است که می توان آن را در هر مکانی تمرین کرد. برای آموزش پیلاتس در خانه، عمدتا از این روش استفاده می‌شود.

اثرات شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی پیلاتس بر بدن

شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی پیلاتس می تواند چندین اثر مثبت بر بدن داشته باشد، از جمله:

بهبود قدرت مرکزی

آموزش پیلاتس برای شکم، پشت و لگن که هسته بدن را تشکیل می دهند، بسیار موثر است. تمرین منظم در آموزش خصوصی پیلاتس می تواند منجر تقویت و پایداری این هسته شده و قدرت عملکرد کلی‌ آن را افزایش‌دهد.

افزایش انعطاف پذیری

تمرینات اصولی در دوره‌های تدریس خصوصی پیلاتس بر حرکات کنترل شده و کشش تاکید دارد که منجر به بهبود انعطاف پذیری و دامنه حرکتی می شود. این امر می تواند عملکرد ورزشی را افزایش دهد و خطر آسیب دیدگی را کاهش دهد.

وضعیت بدنی بهتر

پیلاتس به تراز مناسب بدن و اصلاح عدم تعادل وضعیتی کمک می کند. در حین آموزش خصوصی پیلاتس همانطور که عضلات مرکزی قوی تری ایجاد می‌کنید، به طور طبیعی حالتی هماهنگ و متعادل تر خواهید داشت.

تقویت عضلات

مربی خصوصی پیلاتس شما با هدف قراردادن گروه‌های عضلانی خاص، به تقویت و حجیم شدن بدنتان کمک می‌کند. در حین آموزش خصوصی پیلاتس شما متوجه بهبود تعریف عضلات، به ویژه در ناحیه شکم، باسن و ران خواهید شد.

کاهش استرس و بهبود سلامت ذهنی

پیلاتس به دلیل ارتباط ذهن و بدن، ترویج آرامش، کاهش استرس و بهبود وضوح ذهنی شناخته شده است. این ورزش به نوعی یک استراحت از استرس‌های روزانه است. یکی از علت‌های استفاده از آموزش پیلاتس بارداری در بانوان، افزایش آرامش مادر در طول این دوره خواهد شد. هم‌چنین بانوان باردار می‌توانند به شرکت در دوره‌های تدریس آنلاین پیلاتس، به راحتی از آموزش پیلاتس در خانه بهره‌مند شوند.

چرا باید برای آموزش خصوصی پیلاتس در کارلنسر شرکت کنیم؟

یکی از بهترین راه‌های افزایش انعطاف پذیری و تقویت عضلات، انجام حرکات پیلاتس است.به همین دلیلی در سال‌های اخیر بسیاری از افراد به تدریس خصوصی پیلاتس رو آورده‌اند. آموزش آنلاین پیلاتس علاوه بر موارد ذکر شده باعث ایجاد حس امنیت و شادی در زندگی روزمره افراد می‌شود. پس شما می‌توانید با انجام حرکات پیلاتس حس و حال بهتری را به زندگی خود هدیه دهید. در صورتی که به آموزش خصوصی پیلاتس از مبتدی تا حرفه‌ای علاقه­ مندید می‌­توانید از پلتفرم کارلنسر استفاده کنید. کارلنسر با راه‌اندازی بخش آموزش آنلاین در تلاش است تا به شما علاقه مندان به رشته پیلاتس به بهترین شکل کمک کند. شما می­توانید با مراجعه به بخش آموزش آنلاین کارلنسر و بررسی رزومه مربیان فعال در کارلنسر، مربی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به آموزش خصوصی پیلاتس از پایه بپردازید.

درآمد زایی با تدریس خصوصی پیلاتس در کارلنسر

روز به روز علاقمندان به پیلاتس بیش‌تر می‌شوند و این نکته موجب شده‌است تا دوره‌های تدریس خصوصی پیلاتس رونق پیدا کنند. اگر شما سابقه تدریس خصوصی پیلاتس را در رزومه خود دارید می‌توانید با استفاده از پلتفرم کارلنسر به تدریس آنلاین پیلاتس بپردازید. کارلنسر با ارائه خدمات نوین و ایجاد بخش آموزش آنلاین در تلاش است تا افرادی که در این حوزه تخصص دارند و یا سابقه تدریس خصوصی پیلاتس را دارا هستند، بتوانند به تدریس آنلاین پیلاتس بپردازند. این دسته از افراد می­توانند با ارائه رزومه کامل و هزینه مناسب به جذب دانشجو بپردازند و از این راه درآمد کسب کنند. از مزیت‌­های تدریس آنلاین پیلاتس در کارلنسر می­توان به صرفه جویی در زمان به دلیل آنلاین بودن کلاس­ها و از بین رفتن تخلفات به دلیل وجود پرداخت امن اشاره کرد
سوالات متداول تدریس خصوصی پیلاتس
پس از سفارش بسته آموزشی و هماهنگی و تعیین وقت لینک کلاس آنلاین برای شما ایجاد می‌گردد. شما در زمان مقرر شده به کلاس آنلاین هدایت می‌شوید و در فضای کلاس به راحتی با مدرس خود در ارتباط هستید. این کلاس‌ها به صورت خصوصی و آنلاین (با امکاناتی مثل امکان گفتگوی صوتی و تصویری، چت، پخش فایل ارائه و...) برگزار می‌شود.
هزینه تدریس یا آموزش خصوصی پیلاتس، به ازای هر جلسه (۶۰ دقیقه یا ۹۰ دقیقه ) و توسط مدرس تعیین می‌گردد.
زمان دقیق برگزاری جلسات کلاس پیلاتس به صورت توافقی بین مدرس و دانشجو (هنرجو) تعیین می‌شود.
کافیست با وارد کردن شماره موبایل در کارلنسر عضو شوید. سپس با توجه به بودجه، پروفایل مدرس و سایر نیازهای خود خدمات آموزشی را مقایسه و مناسب ترین کلاس یا بسته آموزشی پیلاتس را انتخاب و ثبت نام کنید.
پس از ثبت نام در کلاس خصوصی پیلاتس، میز کار برایتان باز می‌شود که می‌توانید دراین قسمت، در مورد زمان دقیق جلسات کلاس توافق کنید و مدرس فایل‌های آموزشی لازم (مانند جزوه و...) را در صورت نیاز برایتان ارسال کند. لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام در کلاس نیز، امکان چت و گفتگو با مدرس وجود دارد. در زمان شروع برگزاری جلسه، وارد لینک کلاس شده و در کلاس شرکت کنید.
پروفایل مدرس، رزومه، سوابق تدریس، امتیازها و نظرات را با دقت بررسی و در نهایت با توجه به بودجه خود، بهترین مدرس پیلاتس را انتخاب کنید.
کافیست در میز کار، درخواست جلسه جدید بدهید تا بعد از تأیید مدرس، به کلاستان اضافه شود.
در این مورد پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در اینترنت سرچ و بررسی‌های لازم را انجام دهید و با مدرس مربوطه چت و گفتگو کنید و در نهایت در صورت لزوم، در یک جلسه کلاس جهت تعیین سطح ثبت نام کنید. پس از مشخص شدن سطح و تعداد جلسات لازم، اقدام به ثبت نام نهایی کنید.
کیفیت و سطح آموزشی مدرس یا معلم خصوصی پیلاتس با توجه به پروفایل، رزومه کاری، امتیازها و نظرات مدرس تعیین می‌شود. مدرسان برتر پیلاتس، دارای امتیاز بالا هستند و در نتایج جستجو هم بالاتر از سایر مدرسان رتبه‌بندی می‌شوند.
هزینه کلاس از طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام می‌گیرد. پس از پرداخت هزینه توسط دانشجو، مبلغ در صندوق امن کارلنسر به امانت گذاشته می‌شود. پس از برگزاری کلاس و رضایت دانشجو، دانشجو ۲ روز فرصت دارد تا در صورت رضایت از تدریس مبلغ را برای مدرس آزاد کند تا به حساب او واریز شود. در صورت عدم تایید یا درخواست داوری در طی مدت ۲ روزه پس از اتمام کلاس خصوصی جلسه به صورت اتوماتیک تأیید و مبلغ برای مدرس آزاد می‌گردد.
در این صورت، می‌توانید از طریق تیکت در بخش "حل اختلاف و داوری" در میزکار، مساله را به تیم داوری کارلنسر اعلام کنید تا تیم داوری، مسأله را بررسی و در صورت لزوم، همه یا بخشی از مبلغ پرداخت شده را به شما برگرداند.
با هماهنگی مدرس بله. حتما پیشنهاد می‌کنیم در صورت رضایت مدرس این کار را انجام دهید تا هم بعدا در صورت تمایل بتوانید مجددا مشاهده کنید و هم در صورت بروز مشکل در تدریس یا کیفیت آن، بی مسئولیتی، سوءاستفاده، نقض شئونات اخلاقی و... بتوانید به عنوان مستند و به صورت تیکت به تیم داوری کارلنسر ارسال کنید. در صورت عدم ضبط پیشنهاد می‌شود ۲-۳ اسکرین شات از کلاس تهیه کنید تا در صورت نیاز، پیگیری های بعدی قابل ارائه به تیم داوری کارلنسر باشد. توجه کنید که اشتراک گذاری فایل کلاس های ضبط شده در اینترنت، بدون اجازه کارلنسر ممنوع است و در صورت مشاهده، اکانت شما با محدودیت مواجه خواهد شد.
این امکان در حال بررسی بوده تا در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.
پشتیبانی