برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
linecircle line

مشاوره خصوصی تغذیه ورزشی

قیمت شفاف و رقابتیقیمت شفاف و رقابتی
ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن کارلنسر
نظارت بر عملکرد مدرسیننظارت بر عملکرد مدرسین
آموزش آسان با کلاس‌های آنلاین آموزش آسان با کلاس ‌های آنلاین
تغذیه ورزشی از نکاتی است که ورزشکاران و حتی افرادی که به سلامتی خود اهمیت می­دهند باید رعایت کنند. تغذیه ورزشی در واقع روش درست غذا خوردن است. با آموزش خصوصی تغذیه ورزشی، می‌توانید بهترین برنامه تغذیه ورزشی را داشته باشید. امروزه بسیاری از افراد در تلاشند تا برای بالا بردن راندمان کاری و سلامتی خود در شبانه روز تغذیه ورزشی مناسبی داشته باشند. آموزش خصوصی تغذیه ورزشی به شما کمک می‌کند تا در زندگی روزمره‌­تان پرانرژی تر و فعال­تر باشید. علاوه بر افرادی که برای موفقیت در زندگی روزمره خود از تغذیه ورزشی استفاده می­کنند، ورزشکاران نیز برای موفقیت باید تغذیه ورزشی مناسبی داشته باشند تا بتوانند بیشترین میزان رشد را داشته باشند. پس با قدرت می توان گفت تغذیه ورزشی یکی از مهم­ترین اصول موفقیت در زندگی است و آموزش آنلاین تغذیه ورزشی می تواند شما را در زندگی رو به جلو حرکت دهد. در ادامه به بررسی ویژگی­های تغذیه ورزشی مناسب و بهترین پلتفرم تدریس خصوصی تغذیه ورزشی در منزل می پردازیم.
بیشتر بدانید
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
هر استادی را که دوست داری و بیشتر با هدفت از یادگیری تغذیه ورزشی، همخوانی دارد از صفحه انتخاب استاد پیدا کن
مشاهده اساتید
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
اساتید رو از نظر بودجه و تقویم زمان بندی آزاد دسته بندی کن و هرکدوم به نظرت به صرفه تر بود و زمانش مناسب بود رزرو کن
رزرو کلاس آنلاین
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه  بگیر
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه بگیر
سر زمان توافقی در کلاس حاضر شو و از آموزش دیدن لذت ببر، بعد از اتمام کلاس ۲ درصد هزینه به شما به عنوان اعتبار هدیه برمیگرده
بیشتر بخوانید

مشاوره خصوصی دریافت برنامه تغذیه ورزشی

تغذیه ورزشی چیست؟

یکی از مهم­ترین نکات زندگی هر انسان شیوه تغذیه وی است. برنامه تغذیه در واقع برنامه غذایی است که هر فرد در شبانه روز میل می­کند. برخی از افراد از برنامه تغذیه نامناسبی برخوردارند و این می­تواند در زندگی این افراد تاثیر منفی بگذارد. اگر بتوانید با آموزش خصوصی تغذیه ورزشی در منزل، برنامه تغذیه ورزشی مناسبی انتخاب کنید، این نکته می­تواند موجب بهبود سلامتی و افزایش راندمان بدن شما شود. یک برنامه تغذیه ورزشی خوب می بایست تمامی گروه­های غذایی اعم از کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین و حتی چربی سالم را به میزانی که مورد نیاز بدن است شامل شود. اهمیت آموزش خصوصی تغذیه ورزشی زمانی مشخص می­شود که تغذیه ورزشی درست می­تواند عملکرد ورزشی شما را به بالاترین حد ممکن برساند و همچنین از بسیاری از آسیب­‌ها در جوانی و پیری جلوگیری کند. به همین دلیل بسیاری از علاقمندان به این حوزه، در تلاشند تا با دریافت برنامه ورزشی مناسب و تغذیه متناسب با آن، بدن خود را زیبا نگه دارند و سلامت خود را حفظ کنند. 

چرا باید برنامه تغذیه ورزشی داشته باشیم؟

امروزه بسیاری از افراد برای رسیدن به اندام ایده آل خود و سلامتی ورزش می­کنند. مهم­ترین و تاثیرگذارترین نکته برای پیشرفت بدن و بهبود سلامتی، تغذیه ورزشی است. با تغذیه ورزشی غذاهایی مصرف می‌شود که برای بدن مفید است و می­تواند راندمان بدن را بالا ببرد. بنابراین با توجه به این نکات بهتر است تمامی افراد حتی کسانی که زمان کافی برای ورزش کردن ندارند هم از دوره‌های تدریس خصوصی تغذیه ورزشی استفاده کنند تا تاثیرات مثبت آن را بر روی زندگی خود ببینند. از مهم­ترین دلایلی که باید از تغذیه ورزشی استفاده کنیم، وجود تمامی گروه­های غذایی به میزان کافی در آن است. بدن در طول شبانه روز به تمامی گروه­های غذایی از پروتئین گرفته تا چربی نیاز دارد. در تغذیه ورزشی به تمامی گروه­های غذایی به اندازه­ای که بدن به آن در طول شبانه روز نیاز دارد، توجه می‌شود. این نکته باعث بهبود سلامتی می‌شود و به رفع بیماری­ها کمک می‌کند. علاوه بر این آموزش خصوصی تغذیه مناسب می­تواند انرژی بیش­تری را در شبانه روز برایتان به ارمغان بیاورد تا بتوانید با انرژی بیش­تر در طول شبانه روز به فعالیت بپردازید. رعایت تغذیه ورزشی موجب تناسب اندام شود. تمامی ورزشکاران حرفه­ای بر این نکته باور دارند که تغذیه بیش­ترین تاثیر را بر تناسب اندام و آمادگی بدنی دارد. به همین دلیل می­توان گفت افراد می­توانند با شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی تغذیه ورزشی مناسب به تناسب اندام خود کمک شایانی کنند.

یک ورزشکار باید چه غذاهایی را در برنامه تغذیه ورزشی خود قرار دهد؟

آموزش خصوصی تغذیه ورزشی یکی از نکاتی است که ورزشکاران باید به آن توجه کنند. آن­ها باید قبل از ورزش، بعد از ورزش و در حین آن تغذیه ورزشی داشته باشند تا بالاترین راندمان را در طول تمرین خود داشته باشند.

تغذیه ورزشی قبل از ورزش

این افراد باید قبل از ورزش تغذیه ای داشته باشند تا در حین تمرین بدون خستگی بازده خوبی از خود نمایان کنند. این افراد باید حدود دو الی سه ساعت قبل از ورزش کردن کربوهیدرات، پروتئین و چربی­های سالم را میل کنند تا در آماده ترین حالت ممکن به ورزش بپردازند. اگر ورزشکاران مایل به تغذیه در یک ساعت مانده به تمرین هستند، باید غذاهایی میل کنند تا هضمشان بسیار راحت باشد. تغذیه ورزشی حین تمرین باید راحت هضم شود. در حین تمرین باید از کربوهیدرات هایی بهره ببریم که راحت هضم شوند تا آسیبی به گوارش افراد وارد نشود. همچنین مصرف مایعات هم در حین تمرین توصیه می­شود. شما می­توانید با استفاده از تغذیه ورزشی مناسب در حین ورزش از پودرهای مکمل قابل حل در مایعات در حین تمرین استفاده کنیم.

تغذیه ورزشی بعد از ورزش

بهترین تغذیه ورزشی پس از تمرین، مصرف کربوهیدرات و پروتئین است. کربوهیدرات موجب بازیابی انرژی از دست رفته و پروتئین هم موجب ترمیم و رشد عضلات می­شود. بهتر است تا یک ساعت پس از تمرین تغذیه تماما سالمی داشته باشید و حتما تا دو ساعت پس از تمرین تغذیه ورزشی مناسبی داشته باشید. چون در صورتی که تا دو ساعت پس از تمرین تغذیه ورزشی مناسبی نداشته باشید، راندمان رشد بدن بسیار کند می­شود. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های تدریس آنلاین تغذیه ورزشی به راحتی بهترین برنامه تغذیه ورزشی را تهیه کنید.

نکات مهم در رابطه با تغذیه ورزشکاران

در برنامه تغذیه ورزشی خود قند را در کم­ترین حالت و فیبر را در بیش­ترین حالت قرار دهید.

در بسیاری از برنامه های تغذیه ورزشی عموما کربوهیدرات­ها را در کم­ترین میزان خود قرار می­دهند تا میزان چربی سوزی به کم­ترین میزان خود برسد. اما این عمل بسیار اشتباه است و بهتر است در یک برنامه تغذیه ورزشی خوب به تقریب چهل درصد از کالری روزانه از کربوهیدرات­ها به دست آید. علاوه بر آین در آموزش خصوصی تغذیه ورزشی قند باید از به کم­ترین میزان در تغذیه ورزشی برسد. قند موجود در غذاها می‌­تواند موجب برهم خوردن نظم غذایی شود که این مهم می­تواند ضررهای بسیاری را به بدن فرد بزند. بهتر است به جای مصرف قند، از سبزیجاتی که میزان فیبر بسیار بالایی دارند در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

مصرف پروتئین را جدی بگیرید.

مهم­ترین گروه غذایی در تغذیه ورزشی، پروتئین­ها هستند. پروتئین می­تواند علاوه بر چربی سوزی به تولید ماهیچه و عضلات نیز کمک فراوانی کند. پروتئین­ها بافت بسیار پیچیده­ای دارند و در هنگام هضم، بدن موظف به مصرف کالری بسیار بیش­تری است که این نکته نشان از چربی سوز بودن پروتئین ­هاست. همچنین یکی دیگر از نکاتی که در دوره های آموزش خصوصی تغذیه ورزشی مورد توجه قرار می­گیرد، پخش پروتئین در وعده­ های مختلف است. اگر شما در چهار وعده شصت گرم پروتئین مصرف کنید تاثیر بسیاری بیش­تری نسبت به مصرف این میزان پروتئین در دو وعده دارد.

مصرف آب را جدی بگیرید.

همانطور که می­دانید آب بیش از شصت درصد بدن را تشکیل می­دهد. در هنگام ورزش بدن تعریق دارد و این تعریق موجب از دست رفتن آب بدن می­شود. پس بهتر است در هنگام ورزش، آب خنک مصرف کنید. دمای آب بسیار اهمیت دارد. بهتر است آب مصرفی، خنک باشد اما هرگز نباید طولانی مدت آب سرد مصرف کنیم. علاوه بر این بهتر است در هنگام ورزش به صورت ممتد آب مصرف کنیم و منتظر احساس تشنگی نباشید. دلیل این سخن این است که بدن زمانی احساس تشنگی به آن دست می­دهد که بیش از دو درصد آب بدن از دست برود. پس بهتر است برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدن قبل از تشنگی، آب مصرف کنید.

آموزش تغذیه ورزشی در کارلنسر

آموزش تغذیه ورزشی نکات فراوانی دارد و افراد می­توانند با توجه به این نکات و توجه به نوع بدن، تغذیه ورزشی قابل قبولی داشته باشند. به همین دلیل ما در کارنسر شرایطی را ایجاد کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید با شرکت در دوره­ های آموزش خصوصی تغذیه ورزشی در کارلنسر، به تمام نکات این مقوله تسلط کامل داشته باشید. شما می­توانید برای شرکت در دوره­‌های آموزش آنلاین تغذیه ورزشی در کارلنسر، با بررسی رزومه تمامی مربیان، مربی مورد نظر خود را در میان فعالان این حوزه انتخاب کنید. آموزش آنلاین تغذیه ورزشی در کارلنسر مزیت­های فراوانی دارد. شما می­توانید با آموزش آنلاین تغذیه ورزشی در کارلنسر، در ابتدا در زمان صرفه­‌جویی کنید. علاوه بر این آموزش تغذیه ورزشی در منزل موجب شده است تا شما در کلاس راحت باشید و بتوانید در اوج آرامش در کلاس شرکت کنید. همچنین شما می­توانید با استفاده از دوره­‌های آموزش خصوصی تغذیه ورزشی در منزل، از مدرسان حاذق موجود در دیگر شهرها بهره­‌مند شوید تا به تمامی نکات این حوزه مسلط شوید.

تدریس خصوصی تغذیه ورزشی در کارلنسر

امروزه بسیاری از افراد به تغذیه ورزشی روی آورده ­اند به همین دلیل دوره­ های تدریس خصوصی تغذیه ورزشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کارلنسر به عنوان یکی از پلتفرم­‌هایی که همیشه با نوآوری­های خود روش­های نوینی را برای کسب درآمد به وجود آورده است، زیرساخت­هایی را ایجاد کرده است که فعالان این حوزه می­توانند با تدریس آنلاین تغذیه ورزشی در کارلنسر به درآمدزایی فکر کنند. یکی از اصلی ­ترین مزیت­های تدریس خصوص تغذیه ورزشی در کارلنسر، آنلاین بودن آن است و شما با استفاده از این مزیت می­توانید به علاقه‌مندان این حوزه که در دیگر شهرها قرار دارند، تدریس کنید. برای تدریس خصوصی تغذیه ورزشی در کارلنسر می توانید با مراجعه به بخش آموزش آنلاین کارلنسر به عنوان استاد ثبت ­نام کنید و با قرار دادن رزومه کامل خود در این پلتفرم، به علاقمندان این حوزه تدریس کنید. واضح است که هرچه رزومه شما قوی­تر و هزینه تدریس خصوصی تغذیه ورزشی مناسب تر باشد احتمال ­جذب شاگرد افزایش می‌­یابد. همچنین کارلنسر زیرساخت هایی را برای حداقل کردن تخلفات ایجاد کرده است. شما می­توانید با استفاده از سیستم پرداخت امن، با اطمینان کامل در این مسیر حرکت کنید.
سوالات متداول مشاوره خصوصی تغذیه ورزشی
پس از سفارش بسته آموزشی و هماهنگی و تعیین وقت لینک کلاس آنلاین برای شما ایجاد می‌گردد. شما در زمان مقرر شده به کلاس آنلاین هدایت می‌شوید و در فضای کلاس به راحتی با مدرس خود در ارتباط هستید. این کلاس‌ها به صورت خصوصی و آنلاین (با امکاناتی مثل امکان گفتگوی صوتی و تصویری، چت، پخش فایل ارائه و...) برگزار می‌شود.
هزینه تدریس یا آموزش خصوصی تغذیه ورزشی، به ازای هر جلسه (۶۰ دقیقه یا ۹۰ دقیقه ) و توسط مدرس تعیین می‌گردد.
زمان دقیق برگزاری جلسات کلاس تغذیه ورزشی به صورت توافقی بین مدرس و دانشجو (هنرجو) تعیین می‌شود.
کافیست با وارد کردن شماره موبایل در کارلنسر عضو شوید. سپس با توجه به بودجه، پروفایل مدرس و سایر نیازهای خود خدمات آموزشی را مقایسه و مناسب ترین کلاس یا بسته آموزشی تغذیه ورزشی را انتخاب و ثبت نام کنید.
پس از ثبت نام در کلاس خصوصی تغذیه ورزشی، میز کار برایتان باز می‌شود که می‌توانید دراین قسمت، در مورد زمان دقیق جلسات کلاس توافق کنید و مدرس فایل‌های آموزشی لازم (مانند جزوه و...) را در صورت نیاز برایتان ارسال کند. لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام در کلاس نیز، امکان چت و گفتگو با مدرس وجود دارد. در زمان شروع برگزاری جلسه، وارد لینک کلاس شده و در کلاس شرکت کنید.
پروفایل مدرس، رزومه، سوابق تدریس، امتیازها و نظرات را با دقت بررسی و در نهایت با توجه به بودجه خود، بهترین مدرس تغذیه ورزشی را انتخاب کنید.
کافیست در میز کار، درخواست جلسه جدید بدهید تا بعد از تأیید مدرس، به کلاستان اضافه شود.
در این مورد پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در اینترنت سرچ و بررسی‌های لازم را انجام دهید و با مدرس مربوطه چت و گفتگو کنید و در نهایت در صورت لزوم، در یک جلسه کلاس جهت تعیین سطح ثبت نام کنید. پس از مشخص شدن سطح و تعداد جلسات لازم، اقدام به ثبت نام نهایی کنید.
کیفیت و سطح آموزشی مدرس یا معلم خصوصی تغذیه ورزشی با توجه به پروفایل، رزومه کاری، امتیازها و نظرات مدرس تعیین می‌شود. مدرسان برتر تغذیه ورزشی، دارای امتیاز بالا هستند و در نتایج جستجو هم بالاتر از سایر مدرسان رتبه‌بندی می‌شوند.
هزینه کلاس از طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام می‌گیرد. پس از پرداخت هزینه توسط دانشجو، مبلغ در صندوق امن کارلنسر به امانت گذاشته می‌شود. پس از برگزاری کلاس و رضایت دانشجو، دانشجو ۲ روز فرصت دارد تا در صورت رضایت از تدریس مبلغ را برای مدرس آزاد کند تا به حساب او واریز شود. در صورت عدم تایید یا درخواست داوری در طی مدت ۲ روزه پس از اتمام کلاس خصوصی جلسه به صورت اتوماتیک تأیید و مبلغ برای مدرس آزاد می‌گردد.
در این صورت، می‌توانید از طریق تیکت در بخش "حل اختلاف و داوری" در میزکار، مساله را به تیم داوری کارلنسر اعلام کنید تا تیم داوری، مسأله را بررسی و در صورت لزوم، همه یا بخشی از مبلغ پرداخت شده را به شما برگرداند.
با هماهنگی مدرس بله. حتما پیشنهاد می‌کنیم در صورت رضایت مدرس این کار را انجام دهید تا هم بعدا در صورت تمایل بتوانید مجددا مشاهده کنید و هم در صورت بروز مشکل در تدریس یا کیفیت آن، بی مسئولیتی، سوءاستفاده، نقض شئونات اخلاقی و... بتوانید به عنوان مستند و به صورت تیکت به تیم داوری کارلنسر ارسال کنید. در صورت عدم ضبط پیشنهاد می‌شود ۲-۳ اسکرین شات از کلاس تهیه کنید تا در صورت نیاز، پیگیری های بعدی قابل ارائه به تیم داوری کارلنسر باشد. توجه کنید که اشتراک گذاری فایل کلاس های ضبط شده در اینترنت، بدون اجازه کارلنسر ممنوع است و در صورت مشاهده، اکانت شما با محدودیت مواجه خواهد شد.
این امکان در حال بررسی بوده تا در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.
پشتیبانی