شرکت‌های دارای مرخصی نامحدود؛ رویای هر کارمندی!

17 شهریور 1400 - آخرین بروزرسانی: 19 آذر 1402
مرخصی نامحدود
زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه

آیا شما هم برنامه ریزی برای مرخصی کاری را در اولویت قرار می‌دهید؟ آیا تا به حال خودتان را به مریضی زده‌اید تا مرخصی استعلاجی بگیرید؟ آیا از قبل تعداد روزهای مرخصی ماهیانه و سالیانه را می‌شمارید؟ هر کارمندی با این احساسات و افکار مواجه شده و داشتن مرخصی نامحدود هم مثل یک رویا به نظر می‌رسد.

شرکت‌های دارای مرخصی نامحدود و مشمول حقوق (PTO) در دنیای واقعی وجود دارند. در این شرکت‌ها می‌توانید تعادل میان کار و زندگی را برقرار کرده و روی برنامه زمانی خودتان سلطه پیدا کنید. این شرکت‌ها براساس موقعیت مکانی استخدام، سیاست‌های کاری و تعطیلاتی انعطاف پذیری دارند که اوقات بسیار خوشایندی را برای کارکنانشان رقم می‌زنند. در ادامه با این شرکت‌ها آشنا می‌شویم!

 

شرکت‌های خارجی دارای سیاست مرخصی نامحدود

سونی الکترونیک (Sony Electronics)

جزئیات سیاست کاری این شرکت به این شرح است:

«ما وابسته به ایده‌ها و نوآوری‌های روزانه کارکنان‌مان هستیم. پس حتماً زمانی را برای تجدید قوا به آنها می‌دهیم. اوقات بیکاری باعث حفظ تعادل سالم میان کار و زندگی شده و در هنگام تعطیلات و مرخصی هم به کارکنانمان حقوق می‌دهیم. اگر مرخصی برای کارکنان مهم است، پس برای ما هم اهمیت دارد. ما فعالیت‌های اوقات فراغت خاصی را برای سمت‌های کاری خاص در نظر گرفته‌ایم که مبتنی بر انجام تعهدات مشخص نیست. ما افراد حرفه‌ای را به کار می‌گیریم و به برقراری تعادل میان فعالیت‌های کاری و اوقات فراغتشان اهمیت می‌دهیم. نیازی به کنترل دقیق اوقات بیکاری نداریم. چون به کارکنان در زمینه مدیریت زمانشان اعتماد داریم».

مرخصی نامحدود در شرکت سونی

شعبه‌های استخدامی شرکت: سن دیگو در کالیفرنیا؛ دورکاری؛ آتلانتا در جورجیا؛ روچستر شرقی در نیویورک؛ میدلتون در ویسکانسین؛ مارینادل ری در کالیفرنیا و غیره.

سمت‌های استخدامی: مدیر توسعه کسب و کار، مدیر طراحی IC، مدیر تعمیرات دیجیتالی، مدیر فروش، مدیر فروش B2B، مدیر سیستم‌های GNSS SW؛ اپراتور دیجیتال، تحلیلگر کسب و کار، مدیر سخت افزار، مهندس یادگیری ماشین، مهندس منابع انسانی و غیره.

نظر کارکنان: «مدیریت، شرکت را حول دیدگاه مالی اداره می‌کند. شرکت در طول چهار سال اخیر تا حد زیادی روی روش‌های کسب و کار ابداعی و اخلاقی متکی بوده است. حقوق رقابتی و پاداش‌های بالایی را در چند سال اخیر پرداخت کرده است. بهترین عملکرد صنعتی را  با ارائه خدمات بیمه 401k داشته که به 7.5 درصد افزایش حقوق رسیده است».

 

وی‌ام ویر (VMware)

جزئیات سیاست کاری: « شرکت دارای سیاست تعطیلات غیرتعهدی (NAV) برای تمامی کارکنانش در ایالات متحده است. هر گاه که خودتان بخواهید یا مدیرتان تشخیص دهد، می‌توانید به تعطیلات بروید. باید از قبل این موضوع را با مدیرتان در میان بگذارید تا در زمانی که حضور ندارید،؛ کارها طبق روال عادی انجام شوند».

شعبه‌های استخدامی شرکت: پالوآلتو درکالیفرنیا؛ دنور در کلرادو؛ نیوآرک در نیوجرسی؛ هیوستون در تگزاس؛ رستون  در ویرجینیا و غیره.

سمت‌های استخدامی: مدیر آزمایشگاهی، مدیر فعالیت‌های تجاری: مدیر اداری، مدیر ارشد خدمات آموزشی و محتوا، مدیر ارشد اداری، مدیر پشتیبانی، مشاور ارشد فدرال، مدیر فروش خدمات حرفه‌ای، مدیر پروژه و غیره

نظر کارکنان: «در کل مزایای زیادی در اختیار داریم. یکی از بهترین شرکتهایی است که من تجربه کرده‌ام و در موردشان شنیده‌ام. کار در این شرکت برای والدین دارای فرزند، عالی است».

 

مرخص نامحدود در اورنوت (Evernote)

جزئیات سیاست کاری: «صد البته که ناهار، مرخصی نامحدود و بیمه‌ای عالی را در اختیارتان قرار می‌دهیم. ولی یک تفاوت عالی هم داریم: بابت تعطیلات سالیانه هم حقوق می‌دهیم. پس برای مسافرت برنامه ریزی کنید! کارکنان اورنوت برای مرخصی گرفتن و استراحت کردن، تشویقی می‌گیرند. سالیانه هزار دلار بابت مسافرت به مکان‌های جدید، کمک هزینه می‌گیرید».

مرحصی نامحدود یا PTO

شعبه‌های استخدامی شرکت: ردوود سیتی در کالیفرنیا: آستین در تگزاس؛ بوتل در واشنگتون؛ سن دیگو در کالیفرنیا و غیره.

سمت‌های استخدامی: تحلیلگر داده، مدیر محصول، مهندس نرم افزار، مدیر موفقیت مشتری، متخصص بازاریابی، مدیر ارشد جاوا اسکریپت، مهندس ارشد فول استک و غیره.

نظرکارکنان: « مرخصی نامحدود، محیط کاری انعطاف پذیر و چهارشنبه‌های آزاد، ناهار، تنقلات، نوشیدنی و تمامی مزایای پزشکی در اختیارتان قرار دارد».

 

مطلب پیشنهادی: 15 بازی سرگرم کننده در محیط کار

 

سیلترو (Sailthru)

جزئیات سیاست کاری: «مزایای اشتغال در این شرکت به این شرح هستند: سلامت، چشم انداز کاری و بیمه؛ حساب‌های ارزی انعطاف پذیر؛ طرح پس انداز 401 به همراه مطابقت کارفرما؛ سیاست مرخصی نامحدود؛ سرویس‌های رفت و آمد؛ ناهار هفتگی؛ خدمت داوطلبانه با پرداخت دستمزد؛ کمک هزینه آموزش‌های فردی؛ مرخصی‌های خانوادگی و والدگری».

شعبه‌های استخدامی: نیویورک

سمت‌های استخدامی: مهندس ارشد MTA، مهندس ارتقاء، مهندس لید، طراح ارشد محصول، مدیر فروش شرکت و غیره.

نظر کارکنان: «افراد عالی و باهوش به بیشترین منافع می‌رسند».

 

کانورسنت (Conversant)

جزئیات سیاست کاری: «تمامی کارکنان از مزیت بیمه K(401) برخودارند؛ بازپرداخت هزینه‌های جابجایی، برنامه کمک به کارکنان (EAP)، TELADOC، بیمه خانه و حیوانات خانگی و منابع رفاهی زیادی برای دستیابی به اهداف سلامت برقرار است. بعلاوه مزایایی برای چالش‌های زندگی مثل مراقبت از کودکان و سالمندان داریم. سیاست انعطاف پذیر اوقات فراغت در شرکت ما به کارکنان اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از اتمام مرخصی‌ها به اوقات فراغتشان برسند».

مرخصی نامحدود در کانورسنت

شعبه‌های استخدامی: ایلینویز در شیکاگو؛ نیویورک و غیره.

سمت‌های استخدامی: کارآموز علوم داده، معاون تحلیل، مهندس نرم افزار، متخصص توسعه مشتری، معاون روش‌های کلان داده، تحلیلگر ارشد غرامت، مدیر توسعه مشتری، مدیر محصول، مدیر هنری، مدیر همکاری‌های راهبردی، مدیر علوم تصمیم گیری و غیره.

نظر کارکنان: «محیط کار و فرهنگ کاری بسیار مثبت باعث می‌شود تا بهترین عملکرد را در جهت تحقق شعارمان (هر روز یک درصد بهتر می‌شویم) ارائه دهیم».

 

مطلب پیشنهادی: چرا استخدام فریلنسرها در شرکت‌ها به یک اولویت تبدیل شده است؟

 

روکو (Roku)

جزئیات سیاست کاری: «به نظرمان در عین داشتن اوقات فراغت زیاد در خارج از دفتر کارتان باز هم می‌توانید به طور بسیار کارآمد در محل کار ظاهر شوید. به همین دلیل سیاست سخاوتمندانه‌ای در مورد اوقات بیکاری داریم. در واقع تعطیلات یا مرخصی‌های رسمی کارکنان حقوق بگیر را چک نمی‌کنیم. در عوض تا زمانی که کارتان را انجام دهید و لطمه‌ای به کار تیمی شما وارد نشود، می‌توانید هر قدر که مناسب بدانید به مرخصی بروید.

مرخصی نامحدود در روکو

شعبه‌های استخدامی: آستین در تگزاس، نیویورک، لس گاتوس در کالیفرنیا، سانتامونیکای کالیفرنیا و غیره.

سمت‌های استخدامی: مدیر موفقیت مشتری، مدیر مشارکت، کارآموز تحلیل داده، اپراتور محتوا، معاون فعالیت‌های تبلیغاتی، مدیر رشد و توسعه، مدیر تحلیل، تحلیلگر مالی، مهندس QA، مدیر IT و پشتیبانی، بازاریاب فروش، راهبردپرداز برند و غیره.

نظرکارکنان: «حرکت‌های راهبردی در مسیر مناسبی انجام می‌شوند. برای مثال برنامه تلویزیونی روکو، کانال روکو و پادکست‌های صوتی آن منتشر شده‌اند. به سرعت از اشتباهات و پروژه‌های فشرده در همان مراحل اولیه، درس می‌گیریم. بهترین در صنعت خودمان هستیم. از متخصصان یادگیری ماشین و هوش مصنوعی گرفته تا تمامی خبرگان حوزه امنیت در این شرکت دور هم جمع شده‌اند».

 

هاب اسپات (Hubspot)

جزئیات سیاست کاری: « مزایا و منافع هیجان انگیز از تعطیلات نامحدود گرفته تا پس انداز بازنشستگی، کمک هزینه 5 هزار دلاری آموزش سالیانه و بیمه تکمیلی سلامت و دندانپزشکی تنها بخشی از مزایای اشتغال در این شرکت است».

شعبه‌های استخدامی: کمبریج در ماساچوست, نیویورک، پورتموت در نیوهمشایر و غیره.

سمت‌های استخدامی: متخصص محتوا، مربی موفقیت کارکنان ورودی، پشتیبان مشتریان، هاب اسپاتر تازه کار، متخصص پشتیبانی از راه دور مشتریان، تحلیلگر محصول، مدیر ارشد پشتیبانی مشتریان، مدیر موفقیت مشتری، مدیر داده و تحلیل، طراح محتوا و غیره.

نظرکارکنان: «کارکنان با داشتن تعطیلات انعطاف پذیر به طور خودانگیخته کارکرده و هم برای اوقات فراغتشان تصمیم گیری می‌کنند».

 

دراپ باکس (Dropbox)

جزئیات سیاست کاری: «برقراری تعادل میان کار و زندگی یکی از جنبه‌های مهم سلامت است. به همین دلیل سیاستهای تعطیلاتی سخاوتمندانه‌ای داریم. فرقی ندارد که تازه صاحب فرزند شده‌اید (مرخصی والدین)، به فکر تعطیلات خانوادگی (مرخصی با حقوق) هستید یا سرما خورده‌اید (مرخصی استعلاجی) به هر حال شما را تحت پوشش قر ار می‌دهیم».

مرخصی نامحدود در دراپ باکس

شعبه‌های استخدامی: سانفرانسیسکو در کالیفرنیا، آستین در تگزاس؛ سیاتل در واشنگتون، نیویورک و غیره.

سمت‌های استخدامی: مدیر عملیاتهای محصولی، کارآموز تحقیق در مورد طراحی، تحلیلگر رشد، مهندس سخت افزار، رئیس توسعه کسب و کار، راهبرد پرداز محتوا، معمار اصلی داده، تحلیلگر محصول و غیره.

نظر کارکنان: «سیاست تعطیلات نامحدود فوق العاده است! شرکت به مسئولیت پذیری و رفتار عاقلانه کارکنانش اطمینان دارد که بسیار توانمندساز است».

 

کیپ تراکین (KeepTruckin)

جزئیات سیاست کاری: «مزایای رویایی را در اختیارتان قرار می‌دهیم که شامل فرهنگ اداری خارق العاده، مرخصی نامحدود و آشپزخانه‌ای مجهز است».

شعبه‌های استخدامی: سانفرانسیسکوی کالیفرنیا؛ نشویل تنسبی؛ بوفالوی نیویورک.

سمت‌های استخدامی: کارگزین اداری، مدیر حسابرسی، نماینده فروش، معاون اداری، مدیر ارشد منابع انسانی، شریک کسب و کار، مهندس مخابرات، مدیر ارشد فروش، مهندس پلتفرم یادگیری ماشین، طراح اصلی محصول و غیره.

مرخصی نامحدود در کیپ

نظرکارکنان: «پاداش عالی پرداخت می‌شود. فرصت‌های بیشماری برای پیشرفت شغلی وجود دارد. همواره در هر کاری در صورت نیاز، نیروی کمکی دریافت می‌کنید. این شرکت با دور هم جمع کردن استعدادهای برتر و افراد فوق العاده به خوبی کارش را انجام می‌دهد. صادقانه باید بگویم که هر روز کاری به خوشی سر می‌شود. در صورت نیاز به اوقات فراغات هم، شرایط بسیار انعطاف پذیری برقرار است».

 

گیت هاب (Git Hub)

جزئیات سیاست کاری: «کارکنان هاب در تولید چیزهای جدید، استقلال کامل دارند. برقراری تعادل میان کار و زندگی برایمان مهم است. به همین دلیل، برنامه کاری انعطاف پذیر و مرخصی نامحدود را مدنظر داریم. به نظرمان اگر شرکتی این شرایط را فراهم کند، کارکنانش هم از کار کردن لذت می‌برند».

شعبه‌های استخدامی: دورکاری و سانفرانسیسکوی کالیفرنیا.

سمت‌های استخدامی: مدیر برنامه، مدیر معاملاتی، مدیر حسابهای شرکتی، تأمین کننده منابع فنی، شریک کاری، مدیر خلاق، هماهنگ کننده پشتیبانی فروش، رئیس سیاستگذاری، توسعه دهنده، مهندس پشتیبانی شرکت، مهندس رشته‌های مختلف، مدیر ارشد برنامه، مدیر فروش شرکتی، مدیر مهندسی و غیره.

نظر کارکنان: «بهترین خدمات بیمه‌ای عمرم را تجربه کردم. گیت هاب هزینه‌ها را پرداخت کرده و حساب HSA از جانب خودم افتتاح کرده است. خدمات K401 و هرگونه کار خیری (تا درصد خاصی) را پوشش می‌دهد. زمان مرخصی نامحدود بابت تعطیلات یا بیماری داریم. برای کارکنانی که تازه والد شده‌اند 4 ماه مرخصی برای هر والد در نظر گرفته می‌شود. در صورت دورکاری هم دفتر کار خانگی را به همراه هر دو سال یک لپ تاپ در اختیارتان قرار می‌گیرد. آن‌ها هزینه تلفن را پرداخت کرده و سیاست مخابراتی آزادانه‌ای را دنبال می‌کنند».

 

جهت آشنایی بیشتر با گیت هاب، این پست اینستاگرامی ما را ببینید.

 

ورک دی (Workday)

جزئیات سیاست کاری: «ما مزایای عالی مثل مرخصی نامحدود، نگهداری از کودکان و سالمندان، امکانات رفاهی داخلی، وسایل نقلیه مشارکتی و غیره را در اختیار کارکنانمان قرار می‌دهیم تا زندگی آنها را ساده‌تر کنیم. چون زندگی فراتر از رویدادهای محل کار است».

شعبه‌های استخدامی: پلیزانتون در کالیفرنیا؛ سالت لیک سیتی در یوتا؛ شیکاگو در ایلینویز؛ بولدر در کلرادو؛ نیویورک و غیره.

مرخصی نامحدود در ورک دی

سمت‌های استخدامی: توسعه دهنده محتوا و برنامه محتوایی، توسعه فروش شرکت، مدیر برنامه، مهندس نرم افزار، معاون ارشد، توسعه دهنده محتوا، مشاور داخلی، مدیر ارشد برنامه مهندسی، مشاور ارشد محصول، معمار راهکار و غیره.

نظرکارکنان: «طرح مرخصی نامحدود مبتنی بر نظر خودتان و مدیرتان است. هر چقدر کار کنید می‌توانید مرخصی بگیرید».

 

گلس دور (Glassdoor)

جزئیات سیاست کاری: «کارکنان طبق تأیید مدیر مربوطه می‌توانند به مرخصی بروند. این برنامه تحت عنوان OPOT یا اوقات بیکاری با حقوق شناخته می‌شود».

شعبه‌های استخدامی: میل ولی در کالیفرنیا؛ سانفرانسیسکو در کالیفرنیا، شیکاگو در ایلینویز، آینون تاون در اوهایو و غیره.

سمت‌های استخدامی: مدیر راهبرد فروش، کارآموز مهندسی نرم افزار، مدیر علم تصمیم گیری، معاون اپلیکیشن های تجاری IT، مدیر بازاریابی محصول، مدیر محصول لید، تحلیلگر ارشد سیستم‌های تجاری، مدیر ارشد مهندسی، مهندس توسعه لید و غیره.

نظرکارکنان: «داشتن مرخصی با حقوق یکی از مزایای کار در این شرکت است. تعطیلات خانوادگی یا سفر برای ملاقات سالیانه با والدین از سایر مزایای کار در این شرکت است».

 

مطلب پیشنهادی: مزایای فریلنسرها برای شرکت ها

 

گرانت تورتون (Grant Thornton)

جزئیات سیاست کاری: «گرانت تورتون یکی از اولین شرکتهایی است که زمان مرخصی انعطاف پذیری دارد. ما کارکنانمان را در اولویت قرار می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که از سلامتی و زندگی متعادل لذت می‌برند. کارکنان تا حد امکان و متناسب با نیازهایشان مرخصی می‌گیرند. آن‌ها با داشتن این مرخصی با حداکثر توان و تمرکزشان به فضای کار بر می‌گردند و به مراجعان خدمت می‌کنند».

شعبه‌های استخدامی: الکساندریا در ویرجینیا؛ فیلادلفیا در پنسیلوانیا؛ سانفرانسیسکو در کالیفرنیا؛ واشنگتون دی سی، بوستون در ماساچوست؛ شارلوت در کارولینای شمالی؛ دالاس در تگزاس و غیره.

مرخص نامحدود در گرانت

سمت‌های استخدامی: معاون حسابرسی، مدیر حسابداری، هماهنگ کننده فرهنگی، کارآموز مالیات، تحلیلگر، جانشین مدیر برنامه، مشاور کنترلهای داخلی، تحلیلگر کسب و کار، معاون ارشد خدمات ثروت خصوصی، مدیر راهبردی، مدیر تجربه مشتری، معاون اداری، مهندس آزمون و غیره.

نظر کارکنان: «تعادلی وجود ندارد و نمی‌توانید روزی را از دست بدهید. باید طبق سیستم تأیید شده عمل کنید. با این حال شرایط کاری خوبی داریم».

 

سیاست مرخصی نامحدود در جی‌ای (GE)

جزئیات سیاست کاری: «رویکرد مرخصی با حقوق شرکت GE به دنبال آرامش ذهنی من، تیم و خانواده‌ام است. البته همواره باید این مرخصی را با مدیرم هماهنگ کنم. مرخصی نامحدود در حکم یک ابزار کار عمل می‌کند. یعنی تنها بر اساس ساعت کاری ارزیابی نمی‌شویم، بلکه بیشتر براساس رعایت اولویت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیریم» (به گفته یکی از کارکنان فعلی GE).

سمت‌های استخدامی: مهندس پژوهش، متخصص پژوهشی، معاون ارشد کاربر نهایی، مدیر عملیات‌های دیجیتال، کارآموز فناوری دیجیتال، تحلیلگر مدیریت آسیب پذیری کارکنان، متخصص مهندسی امنیت سایبری، مدیر ارشد برنامه و غیره.

نظرات کارکنان: «زمان مرخصی نامحدود یعنی به هر اندازه که بخواهید و مدیرتان اجازه دهد، می‌توانید از مرخصی با حقوق استفاده کنید».

 

کرانوس اینکورپوریتد (Kronos Incorporated)

جزئیات سیاست کاری: «مزایایی مثل چیدمان کاری انعطاف پذیر، اوقات بیکاری فردی و برنامه‌های مشارکت کارکنان شرایط زندگی در خارج از فضای کار را فراهم کرده و آزادی کافی برای برقراری تعادل میان کار و زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد».

شعبه‌های استخدامی: لاول در ماساچوست، نیوارک در نیوجرسی، ایندیانا پولیس در ایندیانا؛ شیکاگو در ایلینویز؛ اروین در کالیفرنیا و غیره.

سمت‌های استخدامی: مدیر فروش، تحلیلگر فرایند تجاری، مهندس پشتیبانی فنی منابع انسانی، مهندس پشتیبانی فنی تازه کار، مدیر پروژه، متخصص پشتیبانی از اپلیکیشن، توسعه دهنده نرم افزار، مشاور منابع انسانی، مدیر ارشد IT مدیریت خدمات، مدیر مشارکت دیجیتال با مشتری و غیره.

نظر کارکنان: «زمان مرخصی نامحدود؛ فرصت‌های رشد متعدد درون سازمانی، سرگرمی در محیط کار به همراه محوطه‌ استراحت بزرگ و بوفه تنقلات، ماهیانه فعالیت‌های مختص کارکنان به وسیله گروه اجرایی شرکت انجام می‌شود».

 

استیچ فیکس (StitchFix)

جزئیات سیاست کاری: «مزایای عمومی مثل 4 ماه مرخصی با حقوق  برای زایمان، تعطیلات نامحدود و عدم کار در طول ساعت‌های طولانی برقرار است».

مرخصی نامحدود در استیج

شعبه‌های استخدامی: سانفرانسیسکو در کالیفرنیا، آستین در تگزاس، فینکس در آریزونا، کلیولند در اوهایو، پتسبورگ در پنسیلوانیا و غیره.

سمت‌های استخدامی: معاون برنامه ریزی، نماینده خدمات مشتری، عکاس، کارپرداز، مدیر عملیاتهای کارکنان، مدیر زیرساخت IT، سرپرست تیم انبارداری، مدیر تجربه برند، مدیر یادگیری و توسعه دهنده، مدیر بازایابی، متخصص داده، کارگزین و غیره.

نظر کارکنان: «بیمه سلامت عالی، مرخصی نامحدود، بهترین تنقلات و بهترین آشپزخانه‌ای که تا به حال دیده‌ام؛ ساعت‌های تلف شده نداریم، تخفیف ویژه کارکنان و باشگاه رایگان درون ساختمان شرکت وجود دارد».

 

ساداسیستمز (SADA Systems)

جزئیات سیاست کاری: «مرخصی نامحدود در کنار مزایایی مثل پاداش رقابتی، پاداش مبتنی بر عملکرد، تعطیلات، بیمه پزشکی، دندانپزشکی و انواع بیمه‌های کوتاه مدت و بلندمدت، طرح K401 و غیره».

شعبه‌های استخدامی: لس آنجلس در کالیفرنیا، آستین در تگزاس، نیویورک، آتلانتا در جورجیا.

سمت‌های استخدامی: مدیر عملیات‌های انسانی، منشی صورتحسابها، مدیر پروژه، مهندس فروش، مدیر میز خدمات، مدیر حسابرسی، مدیر راهبردی، مدیر توسعه تجاری، مهندس داده، توسعه دهنده، رئیس بخش عمومی، معمار ارشد راهکارهای ابری، توسعه دهنده ارشد و غیره.

نظر کارکنان: «عاشق سیاست مرخصی نامحدود هستم! با مرخصی نامحدود می‌توانم کارهایی مثل مراجعه به پزشک و دندانپزشک را بدون نگرانی بابت از دست رفتن مرخصی انجام دهم».

 

پروکور تکنولوژی (Procore Technologies)

جزئیات سیاست کاری: «آیا نیاز به تعطیلات دارید؟ شاید هم به آرامش و مرخصی ذهنی نیاز دارید؟ به هر حال پروکور مرخصی با حقوق را در اختیارتان قرار می‌دهد. نیازی به هیچگونه تعهد یا جابجایی تعطیلات ندارید. فقط باید نیازتان را صریح بیان کنید».

شعبه‌های استخدامی: کارپنتریا در کالیفرنیا، آستین در تگزاس، نیویورک، پرتلند در اورگن، ویلمار در ام ان و غیره.

مرخصی نامحدود در پروکور

سمت‌های استخدامی: رئیس عملیات‌های محصول، مهندس نرم افزار، مهندس دمو، مهندس هوش تجاری، مدیر عملیات‌های میدانی، نماینده پشتیبانی از مشتری، مدیر ارشد پشتیبانی مشتری، مهندس ارشد امنیت، معاون اجرایی، مهندس فروش و تحلیلگر سیستم‌ها، مدیر ارشد شرکت، راهبرد پرداز محصول و غیره.

نظر کارکنان: «می‌توانید حیوان خانگی را با خودتان به محل کار ببرید! ساعات کاری انعطاف پذیری دارید که با آن به تعادل هوشمندانه میان کار و زندگی می‌رسید».

 

کاور مای مدز (CoverMyMeds)

جزئیات سیاست کاری: «این شرکت علاوه بر مرخصی نامحدود امکان آموزش رهبری، آشپزی در محل کار برای تهیه ناهار و اغذیه روزانه، پاداش‌های پولی انجمن حمایتی، تعادل میان کار و زندگی و برنامه جالب CoverMyQuest را فراهم کرده است(همه ساله کارکنان در این برنامه سه دقیقه وقت دارند تا اشتیاق، ایده یا رویای زندگی خودشان را بیان کنند تا برنده وام‌های چهار هزار دلاری شوند).

شعبه استخدامی: کلومبوس در اوهایو

سمت‌های استخدامی: معاون مدیر محصول، کارآموز توسعه نرم افزار، هماهنگ کننده حساب‌ها، مدیر مهندسی سیستم‌ها و غیره.

نظر کارکنان: «سیاست مرخصی نامحدود و انعطاف پذیر برقرار است. البته این امر به معنای عدم ارزیابی مرخصی‌ها نیست بلکه از همه انتظار رفتار معقولانه می‌رود. مرخصی با حقوق تحت نظر سرپرست هر واحد انجام می‌شود. ولی به لحاظ فنی باید 3 هفته کامل کاری در ماه پر شود. تا زمانیکه به مافوق خودتان قرارهایی مثل ویزیت پزشکی، بیماری، برنامه‌های مربوط به کودکان و غیره را اطلاع دهید، مشکلی وجود ندارد. ناظران با انعطاف پذیری بالا عمل می‌کنند. در ازای این انعطاف پذیری و برای قدردانی از شرکت، به سختی کار می‌کنیم».

 

منبع

https://www.glassdoor.com/blog/cool-companies-offering-unlimited-vacation

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب زینت فلاح
من زینت فلاح، ارشد روان سنجی هستم. بیش از ده ساله که ترجمه متون روانشناسی،مدیریت و فناوری رو انجام میدم. به تولید محتوای جدید علاقمندم و چند ساله که با کارلنسر همکاری دارم. https://www.karlancer.com/profile/1408

دیدگاه شما

بدون دیدگاه