5 مهارت اصلی برای کسب درامد در سال 2024

24 اسفند 1398 - آخرین بروزرسانی: 13 دی 1402
کسب درآمد
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

برخی افراد فکر می‌کنند باید فقط در زمینه تحصیلات خود مهارت یاد بگیرند و یادگیری فقط به مدرک دانشگاهی ختم می‌شود. اما امروز برای حرفه‌ای بودن باید چندین مهارت مختلف را بدست آورد. در نتیجه یک مهارت نمی‌تواند ما را به اهدافمان برساند و خوب است که چندین مهارت مهم را داشته باشیم و از آن‌ها بهره ببریم. برای رهایی از بیکاری در این مطلب 5 مهارت اصلی برای بالا بردن سطح توانایی کاری را در اختیارتان قرار خواهیم داد؛ با کارلنسر همراه باشید.

 

کسب درآمد آنلاین را با کارلنسر شروع کنید

 

5 مهارت اصلی برای بالا بردن سطح توانایی

یادگیری نباید در یک سن خاص و یا حتی در یک سطح شغلی خاص متوقف شود. در دنیای سریع دیجیتالی امروز، مهم است که به طور مداوم دانش خود را گسترش دهیم تا در حرفه فعلی خود توانایی بهتر و بیشتری و داشته باشیم و از تازه‌ها عقب نمانیم. خوشبختانه، یادگیری این 5 مهارت اصلی به راحتی دسترسی به کامپیوتر است. دوره‌های آنلاین و فیلم‌های آموزشی آنلاینی زیادی در رابطه با یادگیری مهارت‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید از این دوره‌های و فیلم‌های آموزشی بهره ببریم در نتیجه نیاز به کلاس‌های خاصی هم نخواهد بود.

web developer

مهارت توسعه وب

توانایی طراحی و ایجاد وب سایت‌ها، در کنار جنبه‌های فنی پشتیبانی، یک مهارت ارزشمند است. میانگین دستمزد توسعه دهندگان وب در سال راضی کننده است و انتظار می‌رود که تعداد مشاغل در این زمینه بین سال‌های 2017 تا 2026 تا 15٪ (سریع‌تر از حد متوسط) رشد کند. دوره‌های مختلف آنلاین مانند طراحی وبسایت وردپرس در راستای توسعه وب شامل زبان‌های برنامه نویسی HTML 5 ، CSS 3 ، Javascript ، MySQL و موارد دیگر است.

marketing

مهارت بازاریابی دیجیتال (تجارت الکترونیک)

بازاریابی دیجیتال می‌تواند از SEO و بازاریابی در ایمیل تا استراتژی و تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی را در بر بگیرد و همه این تاکتیک‌ها برای موفقیت کسب و کار مهم هستند. در حقیقت، براساس یک بررسی جدید، 61٪ از بازاریابان می‌گویند بهبود سئو باعث رشد و رسیدن به اولویت اول بازاریابی است. موضوعات دیگر در زمینه بازاریابی دیجیتال، شامل تبلیغات و فروش و کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب است.

مهارت پایگاه داده

مهارت پایگاه داده

اخیرا مدیریت پایگاه داده در آمریکا به یکی از بهترین شغل‌ها تبدیل شده است. مهارت‌های مختلف زیادی در زیر چتر این علم داده وجود دارد. در واقع از برنامه نویسی گرفته تا آمار و ریاضی و مدیریت داده‌ها در این مهارت می‌گنجد. این مهارت یک علم بی‌پایان است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار مشاغل مختلف قرار می‌دهد.

فتوشاپ

مهارت فتوشاپ

حتی اگر شما یک طراح یا عکاس حرفه ای نباشید، دانستن نحوه استفاده از فتوشاپ یک مهارت ارزشمند است که این روزها همه باید از آن بهره ببرند. بیشتر مشاغل نیاز دارند تا کارمندان در  با برخی از مواقع مهارت فتوشاپ را در اختیار داشته باشند تا در زمینه‌های مختلف طراحی یا ویرایش تصویر حرفی برای گفتن داشته باشند. با داشتن این مهارت شما می توانید در مکان های مختلف از یک آژانس تبلیغاتی تا یک دفتر معماری مشغول به کار شوید. ضمنا به راحتی می توانید اقدام به کسب درآمد از دورکاری نمایید. در واقع مهارت فتوشاپ در تمام مشاغل نیاز می‌شود. آموزش‌های فتوشاپ نیز به طور گسترده در سایت‌های مختلف و در ویدیوهای آموزشی وجود دارد که می‌توانید از این سایت‌ها و آموزش‌ها استفاده نمایید.

مهارت محتوا و رسانه ای

مهارت محتوا و رسانه ای

مهارت رسانه ای برای مدیران و سایر افرادی که بطور معمول در دفاتر روزنامه، مجلات یا محتوای سایت‌ها فعالیت دارند بسیار حائز اهمیت است. در واقع یادگیری فن بیان و چگونگی بیان یک فکر به طور واضح و مختصر، مهارتی است که می‌تواند به هر کسی در برقراری ارتباط و نویسندگی کمک کند. این روزها کارهای تولید محتوا نیز بسیار گسترده شده و این مهارت می‌تواند در زمینه دورکاری روند جدیدی را به همراه داشته باشد.

اگر دوست دارید درباره این مهارت بیشتر بدانید صفحه تولید محتوا را بخوانید.

 

سخن پایانی:

در این روزها که دوران کارهای پشت میز نشینی و کارمندی تمام شده، شاهد ظهور کارهای جدیدی هستیم.  در نتیجه برای پیدا کردن یک کار در سطحی خوب باید مهارت خود را در یکی از 5 مهارت اصلی ذکر شده افزایش دهیم و در شغل‌های رایج این روزها فعالیت کنیم. در واقع باید در زمینه کاری خود ارتقا دهیم و مهارت‌های خود را بروزرسانی کنیم. نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

 

پروژه انجام دهید و کسب درآمد کنید

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب آرش آدمی
مدیر بازاریابی دیجیتال، علاقه مند به سئو و بازاریابی محتوایی و...

دیدگاه شما

بدون دیدگاه