برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
linecircle line

آموزش خصوصی بدنسازی

قیمت شفاف و رقابتیقیمت شفاف و رقابتی
ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن ضمانت کیفیت با سیستم پرداخت امن کارلنسر
نظارت بر عملکرد مدرسیننظارت بر عملکرد مدرسین
آموزش آسان با کلاس‌های آنلاین آموزش آسان با کلاس ‌های آنلاین
داشتن بدنی آماده و ورزیده اعتماد به نفس فوق ­العاده را در شما ایجاد می­‌کند و باعث خوش استایل ­تر شدن شما می­‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد در جهت آموزش خصوصی بدنسازی در منزل گام بر می‌دارند. بدنسازی ورزشی است که می‌تواند بدنی ورزیده و آماده را برایتان به ارمغان بیاورد. با آموزش خصوصی بدنسازی می­‌توانید با تمرین منظم و یک رژیم غذایی با کیفیت، بدن خود را عضلانی و چشم نواز کنید. البته ساختن یک بدن ایده‌آل زمان­بر است و نمی‌­توان به سرعت به بدن مورد نظر خود رسید، پس بهتر است در دوره‌های تدریس آنلاین بدنسازی در منزل صبر پیشه کنید و با استفاده از برنامه تمرینی مناسب و رژیم غذایی درست بدن ایده‌آل خود را بسازید. در ادامه در رابطه با آموزش خصوصی بدنسازی در کارلنسر اطلاعات جامعی را در اختیارتان خواهیم گذاشت.
بیشتر بدانید
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
بین اساتید بگرد و بهترین رو انتخاب کن
هر استادی را که دوست داری و بیشتر با هدفت از یادگیری بدنسازی، همخوانی دارد از صفحه انتخاب استاد پیدا کن
مشاهده اساتید
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
با بودجه و زمان دلخواه کلاست رو رزرو کن
اساتید رو از نظر بودجه و تقویم زمان بندی آزاد دسته بندی کن و هرکدوم به نظرت به صرفه تر بود و زمانش مناسب بود رزرو کن
رزرو کلاس آنلاین
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه  بگیر
۲ درصد هزینه کلاست رو از کارلنسر هدیه بگیر
سر زمان توافقی در کلاس حاضر شو و از آموزش دیدن لذت ببر، بعد از اتمام کلاس ۲ درصد هزینه به شما به عنوان اعتبار هدیه برمیگرده
بیشتر بخوانید
null
MohammadMahdi.Pمدرس بدنسازی
۵

آمادگی جسمانی و بدنسازی

هزینه هر جلسه۲۰,۰۰۰ تومان
زمان۶۰ دقیقه
رزرو کلاس
پروفایل
null
Bahareh.Pمدرس بدنسازی
۵

کلاس آنلاین فیتنس با وزنه یا بدون وزنه

هزینه هر جلسه۱۰۰,۰۰۰ تومان
زمان۶۰ دقیقه
رزرو کلاس
پروفایل
null
Aminollah.Mمدرس بدنسازی
۵

آموزش آمادگی جسمانی و کوهنوردی

هزینه هر جلسه۲۵۰,۰۰۰ تومان
زمان۶۰ دقیقه
رزرو کلاس
پروفایل
۱
۱

آموزش خصوصی بدنسازی

بدنسازی چیست؟

بدنسازی یکی از قدیمی­ ترین ورزش­‌های تاریخ بشر است. در گذشته­ های دور و در زمان روم باستان، بسیاری از افراد به بلند کردن سنگ­‌های سنگین می‌پرداختند. بسیاری از این افراد عموما از بدن­‌های قوی و هیکلی برخوردار بودند، اما بدن زیبایی نداشتند. به همین دلیل کم کم تمرکز افراد به سمت پرورش بدن­‌های قوی و زیبا رفت و یوجین ساندو در اواخر قرن نوزده میلادی بدنسازی امروزی را به وجود آورد. امروزه بسیاری از افراد در جهت آموزش و تدریس خصوصی بدنسازی فعالیت می‌کنند، پس بهتر است با این ورزش بیش‌تر آشنا شویم. بدنسازی در لغت به معنای پرورش عضلات بدن با استفاده از رژیم غذایی و تمرین مکرر است. بسیاری از افراد امروزه به آموزش آنلاین بدنسازی می ­پردازند. برخی از این افراد صرفا برای حفظ سلامتی و بهبود وضعیت بدنی خود به این ورزش می ­پردازند. اما برخی دیگر برای حرف‌ه­ای شدن در این ورزش و مسابقه دادن به سمت آموزش خصوصی بدنسازی زیر نظر معلم خصوصی بدنسازی می­روند. این ورزش پرطرفدار ویژگی‌­های متعددی دارد که در ادامه با آن­ها آشنا می­شویم.

مزایای بدنسازی

بدنسازی که به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین ورز­ش­ها در سال­‌های اخیر شناخته می­‌شود، ویژگی­‌های متعددی دارد. این ورزش علاوه بر پرورش عضلات بدن می ­توان تغییرات فوق‌العاده‌­ای در زندگی افراد ایجاد کند که این تغییرات می­تواند باعث دگرگون شدن زندگی فرد شود. شما می‌توانید با شرکت دوره‌های تدریس خصوصی بدنسازی از منزل مزایای بی‌نظیر این رشته ورزشی بهره‌مند شوید. در ادامه به بررسی این ویژگی‌­ها می­پردازیم: 

قدرت بدنی بالا

یکی از مهم­ترین ویژگی‌­های بدنسازی قوی­تر کردن بدن است. شما می­توانید با آموزش خصوصی بدنسازی در منزل، که زیر نظر معلم خصوصی بدنسازی برگزار می‌شود، علاوه بر تقویت عضلات خود، ایمنی بدن خود را نیز بالاتر ببرید که این مهم می ­تواند کمک حال افراد در سنین بالا باشد. دلیل این مهم ترشح هورمون تستوسترون است. همچنین افرادی که در دوره‌های تدریس خصوصی بدنسازی شرکت می‌کنند، از بدن آماده ­تری نسبت به دیگر افراد برخوردارند و این مهم می ­توان موجب کاهش احتمال آسیب دیدگی شود. علاوه بر این موارد بدنسازی می­تواند یکی از مهم­ترین راهکارها برای افزایش اعتماد به نفس شود و بسیاری از پزشکان برای حفظ سلامتی و افزایش اعتماد به نفس افراد ورزش بدنسازی را به آنان پیشنهاد می­دهند.

ایجاد نظم

بدنسازی ورزشی­ است که نیاز به نظم بسیار بالایی دارد. یک بدنساز موفق باید از برنامه تمرینی و وعده­‌های غذایی مشخصی طبق روتین همیشگی خود بهره ببرد. به همین خاطر افرادی که به انجام ورزش بدنسازی و آموزش آنلاین بدنسازی مشغولند، باید از نظم و برنامه خوبی برخوردار باشند و این موضوع در تمام ابعاد زندگی فرد نمایان گردد.

بهبود تراکم استخوانی

یکی از مهم­ترین دلایلی که بسیاری از افراد به آموزش خصوصی بدنسازی می­پردازند، جلوگیری از پوکی استخوان است. طبق تحقیقات انجام شده، ۶ ماه ورزش بدنسازی می ­تواند تراکم مواد معدنی که در درون استخوان قرار دارند را بیش از ۱۳ درصد افزایش دهد. به همین دلیل است که از این ورزش به عنوان دشمن پوکی استخوان نام می­برند.

چربی سوزی

بسیاری از افراد به دنبال چربی سوزی و رسیدن به اندام ایده ­آل خود هستند. بدنسازی یکی از بهترین راه­ها برای چربی سوزی و شکل دهی به بدن است. این ورزش با دربرگرفتن ورزش‌­های هوازی و ترکیب حرکات متعدد با یکدیگر می ­تواند چربی­‌های موجود در بدن افراد را به بهترین شکل از بین ببرد. به همین دلیل بسیاری از افراد از اقصی نقاط کشور به آموزش آنلاین بدنسازی در منزل می‌پردازند.

بهبود وضعیت روانی

همانطور که می­دانید افزایش گردش خون موجب افزایش خون رسانی به مغز شده و به این شکل کارکرد مغز بهبود می­یابد. بدنسازی ورزشی است که گردش خون افراد را به بالاترین حد خود می ­رساند که این مهم می­تواند موجب بهبود کارکرد مغز شده و با ترشح هورمون­ شادی و ضد استرس، وضعیت روحی روانی افراد بهبود می­یابد.
با توجه به این نکات شرکت در دوره‌های تدریس آنلاین بدنسازی در منزل می‌‌تواند شما را در راه رسیدن به بدن سالم‌تر و زندگی موفق‌تر راهنمایی کند.

اشتباهات رایج در بدنسازی

برای موفقیت در هر رشته ­ای رعایت برخی نکات ضروری است و باید از انجام برخی اعمال جلوگیری کرد. به همین دلیل در این بخش به بررسی برخی اشتباهات رایج در رشته بدنسازی که موفقیت شما را در این رشته ورزشی به تعویق می ­اندازد، می ­پردازیم:

تغذیه نامناسب

تغذیه مهم­ترین عامل در رشد بدنی افراد است، به همین دلیل باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. غذا در بدنسازی، مانند بنزین برای ماشین است و اگر غذای نامناسب به بدن برسد، نباید انتظار رشد بدنی داشت. برنامه تغذیه برای هر فرد با توجه به بدنش متفاوت است و شما می­توانید برای آموزش آنلاین بدنسازی، برنامه تغذیه متناسب با شرایط بدنی خود را از معلم خصوصی بدنسازی تهیه کنید. مهم­ترین مواد غذایی مورد نیاز برای بدن یک بدنساز پروتئین، ویتامین و کربوهیدرات است و شما می ­توانید با قرار دادن این مواد در برنامه غذایی خود رشد بدنی خود را به بالاترین ورژن خود برسانید.

سبک وزنه زدن

وزنه سبک هیچ تاثیری بر روی بدن شما ایجاد نمی­‌کند و اگر می­خواهید رشد بدنی را تجربه کنید باید بدن خود را با زدن وزنه­ های متناسب و معقول به چالش بکشید.

سنگین وزنه زدن

یکی از بزرگ­ترین اشتباهاتی که افراد در شروع ورزش بدنسازی مرتکب می ­شود، سنگین وزنه زدن است. سنگین وزنه زدن می­تواند سرعت رشد عضلات شما را بیش­تر کند، اما این عمل باعث ایجاد آسیب­‌های جبران ناپذیری می­‌شود که ممکن است برای شما در زندگی روزمره‌تان مشکلاتی را ایجاد کند. شما می­توانید با زدن وزنه­ های معقول و در حد توان خود بدن خود را به چالش بکشید و از رشد طبیعی بدن خود لذت ببرید.

برنامه نامناسب

برنامه تمرینی باید بر اساس نیازهای بدنی شما نوشته شود و استفاده از برنامه تمرینی که توسط یک مبتدی نوشته شده است می­تواند موجب آسیب دیدگی­‌های جدی شود. علاوه بر این بهتر است که هرگز از برنامه ­های تمرینی که برای دیگران نوشته شده است استفاده نکنید چون تمرکز معلم خصوصی بدنسازی برای نوشتن برنامه، بر اساس شکل بدنی هر فرد متفاوت است و به احتمال بسیار زیاد برنامه تمرینی مورد نظر کارایی لازم را برایتان نخواهد داشت. شما می­توانید با استفاده از آموزش آنلاین بدنسازی در کارلنسر، از ارائه برنامه ورزشی مربیان باتجربه و مجرب بهره‌مند شوید. انتخاب معلم خصوصی بدنسازی مناسب می­تواند شما را در مسیر دستیابی به برنامه تمرینی مناسب یاری کند.

چند نکته در رابطه با آموزش خصوصی بدنسازی

به موقع از مکمل‌­ها استفاده کنید.

اگر می­خواهید بدنسازی را شروع کنید، هرگز از ابتدا به مصرف مکمل­ها نپردازید. چون این مهم می­تواند موجب آسیب دیدن بافت­‌های داخلی بدن گردد. بهترین زمان برای مصرف مکمل­‌های بدنسازی شش تا شش ماه پس از شروع این ورزش است تا آمادگی حداقلی در بدنتان ایجاد گردد.

انجام صحیح حرکات بدنسازی را یاد بگیرید.

درست انجام ندادن حرکات بدنسازی می­تواند موجب ایجاد صدمات جبران ناپذیری در بدن افراد گردد. به همین دلیل در کلاس­‌های آموزش خصوصی بدنسازی، به نحوه صحیح انجام حرکات دقت کنید.

خوب بخوابید.

خواب بهترین زمان برای ترشح هورمون­ تستوسترون و دیگر هورمون­های آنابولیک است، به همین دلیل خواب کافی در شب می­تواند سرعت رشد شما را بسیار افزایش دهد.

سبزیجات و میوه را وارد برنامه غذایی خود کنید.

بسیاری از بدنسازان فقط پروتئین و کربوهیدرات را در برنامه غذایی خود می­گذارند، اما به اهمیت سبزیجات و میوه در بدنسازی پی نبرده ­اند. سبزیجات و میوه مواد معدنی و ویتامین‌­های بسیاری دارند که می­توانند سیستم ایمنی و سرعت رشد بدنتان را بهبود ببخشند، پس همیشه سبزیجات و میوه را در برنامه غذایی خود داشته باشید.

آموزش آنلاین بدنسازی در کارلنسر

ورزش بدنسازی روز به روز پیشرفته­ تر می­شود و با رشد تکنولوژی روش­‌های جدید و به روزی برای پیشرفت بدنی افراد به وجود می ­آید. به همین دلیل بهتر است برای آموزش خصوصی بدنسازی از اساتید به روز و کاربلد استفاده کنیم. به تازگی کارلنسر که یک پلتفرم آموزش آنلاین معتبر است، تصمیم به برگزاری کلاس‌­های آموزش آنلاین بدنسازی گرفته و شما می­توانید به آسانی به آموزش خصوصی بدنسازی در منزل با استفاده از کارلنسر بپردازید. شما می­توانید با بررسی رزومه مربیان موجود در کارلنسر، به انتخاب معلم خصوصی بدنسازی موردنظر خود بپردازید. همچنین از دیگر مزایای آموزش خصوصی بدنسازی در کارلنسر، آنلاین بودن آن است که این نکته می ­تواند باعث صرفه جویی حداکثری در زمان شود. در کنار آموزش آنلاین، پیشنهاد می‌کنیم که تعدادی از اپلیکیشن های ورزش در خانه را نیز در گوشی خود نصب کنید و زیر نظر مربی، با آن‌ها تمرین کنید.

درآمدزایی با تدریس خصوصی بدنسازی در کارلنسر

ورزش بدنسازی به عنوان یکی از پرطرفدارترین ورزش­‌های دنیا شناخته می­شود. به همین دلیل بسیاری از فعالان حوزه بدنسازی که به زیر و بم این رشته مسلطند، می­توانند به تدریس خصوصی بدنسازی در کارلنسر بپردازند و از این راه به کسب درآمد بپردازند. کارلنسر به عنوان پلتفرمی که همیشه حامی مشاغل نوین بوده است، در جدیدترین اقدام خود بخش جدیدی به نام آموزش آنلاین را ایجاد کرده است، که متخصصان می­توانند با استفاده از دانش خود و آموزش آن به دیگران به درآمدزایی بپردازند. در صورتی که سابقه تدریس خصوصی بدنسازی را دارید و می­توانید به صورت آنلاین به تدریس خصوصی بدنسازی در منزل بپردازید، می­توانید با مراجعه به بخش آموزش آنلاین کارلنسر و ثبت نام به عنوان استاد، رزومه خود را بارگذاری کنید تا به جذب شاگرد بپردازید. هرچه رزومه­ ای که در سایت آپلود می­‌کنید کامل­تر باشد تعداد شاگردان بیش­تری را جذب می­کنید. همچنین کارلنسر زیرساخت‌هایی را برای از بین بردن تمامی تخلفات ایجاد کرده است. شما می­توانید با استفاده از سیستم پرداخت امن، با اطمینان کامل در این مسیر حرکت کنید. همچنین اگر در کنار تدریس بدنسازی، نیاز به طراحی سایت ورزشی (شخصی) یا طراحی سایت باشگاه ورزشی داشتید، می‌توانید انجام آن را به طراحان سایت حرفه‌ای در کارلنسر واگذار کنید.
سوالات متداول آموزش خصوصی بدنسازی
پس از سفارش بسته آموزشی و هماهنگی و تعیین وقت لینک کلاس آنلاین برای شما ایجاد می‌گردد. شما در زمان مقرر شده به کلاس آنلاین هدایت می‌شوید و در فضای کلاس به راحتی با مدرس خود در ارتباط هستید. این کلاس‌ها به صورت خصوصی و آنلاین (با امکاناتی مثل امکان گفتگوی صوتی و تصویری، چت، پخش فایل ارائه و...) برگزار می‌شود.
هزینه تدریس یا آموزش خصوصی بدنسازی، به ازای هر جلسه (۶۰ دقیقه یا ۹۰ دقیقه ) و توسط مدرس تعیین می‌گردد.
زمان دقیق برگزاری جلسات کلاس بدنسازی به صورت توافقی بین مدرس و دانشجو (هنرجو) تعیین می‌شود.
کافیست با وارد کردن شماره موبایل در کارلنسر عضو شوید. سپس با توجه به بودجه، پروفایل مدرس و سایر نیازهای خود خدمات آموزشی را مقایسه و مناسب ترین کلاس یا بسته آموزشی بدنسازی را انتخاب و ثبت نام کنید.
پس از ثبت نام در کلاس خصوصی بدنسازی، میز کار برایتان باز می‌شود که می‌توانید دراین قسمت، در مورد زمان دقیق جلسات کلاس توافق کنید و مدرس فایل‌های آموزشی لازم (مانند جزوه و...) را در صورت نیاز برایتان ارسال کند. لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام در کلاس نیز، امکان چت و گفتگو با مدرس وجود دارد. در زمان شروع برگزاری جلسه، وارد لینک کلاس شده و در کلاس شرکت کنید.
پروفایل مدرس، رزومه، سوابق تدریس، امتیازها و نظرات را با دقت بررسی و در نهایت با توجه به بودجه خود، بهترین مدرس بدنسازی را انتخاب کنید.
کافیست در میز کار، درخواست جلسه جدید بدهید تا بعد از تأیید مدرس، به کلاستان اضافه شود.
در این مورد پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در اینترنت سرچ و بررسی‌های لازم را انجام دهید و با مدرس مربوطه چت و گفتگو کنید و در نهایت در صورت لزوم، در یک جلسه کلاس جهت تعیین سطح ثبت نام کنید. پس از مشخص شدن سطح و تعداد جلسات لازم، اقدام به ثبت نام نهایی کنید.
کیفیت و سطح آموزشی مدرس یا معلم خصوصی بدنسازی با توجه به پروفایل، رزومه کاری، امتیازها و نظرات مدرس تعیین می‌شود. مدرسان برتر بدنسازی، دارای امتیاز بالا هستند و در نتایج جستجو هم بالاتر از سایر مدرسان رتبه‌بندی می‌شوند.
هزینه کلاس از طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام می‌گیرد. پس از پرداخت هزینه توسط دانشجو، مبلغ در صندوق امن کارلنسر به امانت گذاشته می‌شود. پس از برگزاری کلاس و رضایت دانشجو، دانشجو ۲ روز فرصت دارد تا در صورت رضایت از تدریس مبلغ را برای مدرس آزاد کند تا به حساب او واریز شود. در صورت عدم تایید یا درخواست داوری در طی مدت ۲ روزه پس از اتمام کلاس خصوصی جلسه به صورت اتوماتیک تأیید و مبلغ برای مدرس آزاد می‌گردد.
در این صورت، می‌توانید از طریق تیکت در بخش "حل اختلاف و داوری" در میزکار، مساله را به تیم داوری کارلنسر اعلام کنید تا تیم داوری، مسأله را بررسی و در صورت لزوم، همه یا بخشی از مبلغ پرداخت شده را به شما برگرداند.
با هماهنگی مدرس بله. حتما پیشنهاد می‌کنیم در صورت رضایت مدرس این کار را انجام دهید تا هم بعدا در صورت تمایل بتوانید مجددا مشاهده کنید و هم در صورت بروز مشکل در تدریس یا کیفیت آن، بی مسئولیتی، سوءاستفاده، نقض شئونات اخلاقی و... بتوانید به عنوان مستند و به صورت تیکت به تیم داوری کارلنسر ارسال کنید. در صورت عدم ضبط پیشنهاد می‌شود ۲-۳ اسکرین شات از کلاس تهیه کنید تا در صورت نیاز، پیگیری های بعدی قابل ارائه به تیم داوری کارلنسر باشد. توجه کنید که اشتراک گذاری فایل کلاس های ضبط شده در اینترنت، بدون اجازه کارلنسر ممنوع است و در صورت مشاهده، اکانت شما با محدودیت مواجه خواهد شد.
این امکان در حال بررسی بوده تا در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.
پشتیبانی