المنتور وردپرس چیست؟ بدون کدنویسی، سایت طراحی کنید!

26 خرداد 1400 - آخرین بروزرسانی: 19 آذر 1402
المنتور وردپرس
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

اِلِمنتور(Elementor) وردپرس چیست؟ المنتور ویرایشگر حرفه ای و رایگان وردپرس است که به شما امکان می‌دهد وبسایت‌های زیبای وردپرسی را به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن ایجاد کنید.

 

نکته اصلی درباره المنتور چیست؟

المنتور، یک سازنده صفحه حرفه ای است که امکانات طراحی سایت بی‌حد‌و‌حصری را ارائه می‌دهد. این مورد شامل ده‌ها ابزارک مفید، یک کتابخانه کاملا خیره‌کننده، یک مجموعه ابزار منحصر به فرد ویرایش موبایل و یک ویژگی تجدید نظر بصری است. این موارد در واقع فقط برخی از ویژگی‌های موجود در این افزونه رایگان برای شما است.

المنتور وردپرس چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

المنتور یک افزونه صفحه‌ساز است که ویرایشگر اصلی وردپرس را با یک ویرایشگر زنده جایگزین می‌کند. بنابراین شما می‌توانید بدون نیاز به تغییر بین ویرایشگر و حالت پیش‌نمایش، از نظر بصری طرح‌های پیچیده ایجاد کنید و وبسایت خود را به صورت زنده طراحی کنید. 

این افزونه طراح سایت شما را قادر می‌سازد بدون نیاز به استفاده از کد یا CSS، کار طراحی را به راحتی انجام دهد. همچنین به کمک این افزونه می‌توانید بدون تکیه بر توسعه‌دهندگان، به یک کیفیت درجه یک در طراحی دست یابید.

المنتور با جدیدترین فناوری ساخته‌ شده است و از زمان راه‌اندازی، به طور مداوم آن را به‌روزرسانی کرده‌اند. بنابراین کل صفحه‌ساز بهینه شده و سریع پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال، این به آن معنی است که وقتی ویجت‌ها را بکشید و رها کنید، کار بلافاصله و بدون هیچ گونه تاخیری انجام می‌شود. اگر شما نباز به طراحی سایت برای رستوران یا برای کسب و کار کوچک خود دارید استفاده از المنتور پیشنهاد مناسبیت. 

المنتور

 

هزینه المنتور چقدر است؟

افزونه اصلی المنتور رایگان است. برای المنتور پرو قیمت‌ از 49 دلار در سال برای 1 سایت، 99 دلار در سال برای 3 سایت و 199 دلار در سال برای سایت‌های نامحدود شروع می‌شود.

 

آیا می‌توانم از المنتور با هر تم یا قالبی استفاده کنم؟

المنتور تقریبا با هر تم وردپرسی کار می‌کند. لیستی از تم‌ها را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

 

آیا Yoast با المنتور کار می‌کند؟

المنتور با پلاگین Yoast SEO به خوبی کار می‌کند و نیازی به نصب ندارد. Yoast به طور خودکار ابزارک‌های محتوای شما را از ویرایشگر المنتور می‌خواند. المنتور پرو حتی از Yoast Breadcrumbs به عنوان یک ابزارک برای طراحی سایت شما استفاده می‌کند.

 

مطلب پیشنهادی: پلاگین‌های وردپرس برای سئو

 

المنتور وردپرس چیست؟ و نحوه نصب آن چگونه است؟

ابتدا به داشبورد وردپرس خود بروید و روی افزونه‌ها کلیک کنید. اکنون، روی “افزودن جدید” کلیک کنید و المنتور را جستجو کنید. پس از نصب و فعال‌سازی افزونه، هنگامی که صفحه جدیدی اضافه کردید، گزینه “ویرایش” را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این لینک، شما شاهد ویرایشگر بصری زنده خواهید بود.

 

مطلب پیشنهادی: بهترین قالب‌های وردپرس برای طراحان گرافیک

 

چرا المنتور رایگان است؟

هنگامی که المنتور توسعه داده شد، چشم‌انداز و هدف فقط ایجاد یک کسب و کار موفق نبود، بلکه تغییر طراحی سایت وردپرس برای همیشه و ایجاد طراحی وبسایت‌های خیره‌کننده با استفاده از وردپرس برای طراحان وب، توسعه‌دهندگان و به طور کلی صاحبان سایت بود.

 

المنتور پرو چیست؟

در دسامبر 2016، المنتور پرو راه‌اندازی شد. یک افزونه داخلی برای المنتور برای طراحان وب و متخصصان طراحی شده است. المنتور پرو شامل برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد مانند طراحی فرم بصری زنده، فرم‌های انعطاف‌پذیر و ابزارک‌های نمونه، CSS سفارشی و ابزارک Global است.

سخن پایانی

امیدواریم در پاسخ به سوال المنتور وردپرس چیست؟ مطالب مفیدی را بیان کرده باشیم. این واقعیت که المنتور رایگان و منبع باز است به توسعه‌دهندگان این امکان را داده تا المنتور را حتی بیشتر گسترش دهند. همچنین Elementor API منتشر شده است که شامل توضیحات مفصلی در مورد گسترش المنتور و ایجاد افزونه‌ها است. از این که همراه ما بودید از شما ممنونیم. چنانچه سوالی داشتید برای ما کامنت بگذارید.

 

منبع

elementor.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب فرزانه شریعتی
همیشه عاشق کتاب و کتاب خوندن بودم. 5،4 سال در زمینه تولید محتوا فارسی و انگلیسی فعالیت دارم و کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی هستم. رشته‌ای که بهش عشق می‌ورزم. یادگیری شعاره هر روزه منه. اصلا هر روز باید یه نکته واسه یادگیری بیشتری داشته باشه... https://www.karlancer.com/profile/2082

دیدگاه شما

بدون دیدگاه