راهنمای خرید پلن در کارلنسر

09 اردیبهشت 1400 - آخرین بروزرسانی: 16 دی 1402
پلن های کارلنسر
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

پلن های کاربری چیست؟

پلن‌ها، طرح‌های عضویت ماهانه برای فریلنسرها در سایت کارلنسر هستند. فریلنسرها با انتخاب و فعال سازی هر کدام از پلن‌ها می‌توانند از مزایا و امکانات خاص آنها برخوردار شوند.

پلن‌های ماهانه، از طریق لینک https://www.karlancer.com/plans قابل انتخاب و خریداری شدن هستند. به صورت پیش فرض، پلن رایگان (عضویت معمولی) برای تمام فریلنسرها، پس از ثبت نام فعال می‌گردد. فریلنسرها می‌توانند در صورت تمایل، پلن ماهانه خود را به برنزی، نقره ای و طلایی ارتقا دهند و شانس گرفتن پروژه و درآمدزایی خود را افزایش دهند. امکانات هر پلن، در جدول زیر آورده شده است:

پلن های ماهانه کارلنسر

 

توضیحات برخی از موارد در جدول فوق

(1)

ارتقای پیشنهاد متمایز در ماه:

با فعال سازی هر کدام از پلن های برنزی، نقره‌ای و طلایی، می‌توانید به ترتیب به تعداد 2،1 و 6 بار در ماه پیشنهاد خود را متمایز کنید. در این صورت، پیشنهاد شما به صورت متمایز نسبت به پیشنهادهای دیگر برای کارفرما نمایش داده می‌شود تا احتمال استخدام شما بیشتر شود.

(2)

ارتقای پیشنهاد برجسته (پین شده) در ماه:

با فعال سازی هر کدام از پلن های برنزی، نقره‌ای و طلایی، می‌توانید به ترتیب به تعداد 2،1 و 6 بار در ماه پیشنهاد خود را برجسته کنید. در این صورت، پیشنهاد شما به صورت پین شده در بالای پیشنهادهای دیگر برای کارفرما نمایش داده می شود تا احتمال استخدام شما بیشتر شود.

(3)

مشاهده جزییات پیشنهادهای روی پروژه‌ها:

با فعال سازی هر کدام از پلن های برنزی، نقره‌ای و طلایی، می‌توانید به ترتیب به تعداد 20،10 و 40 بار در ماه، جزییات پیشنهادهای سایر فریلنسرها روی پروژه‌های مد نظر (شامل: تعداد پیشنهادهای زده شده، میانگین، حداقل و حداکثر بودجه و مدت انجام کار) را مشاهده کنید. با داشتن دیدی دقیق تر نسبت به سایرین می توانید پیشنهادهای هوشمندانه و دقیقی بر روی پروژه ها بزنید و شانس استخدام خود روی پروژه ها را افزایش دهید.

(4)

تخفیف کمیسیون

با فعال سازی هر کدام از پلن های نقره‌ای و طلایی، می‌توانید از تخفیف کمیسیون در انجام پروژه‌های خود بهره مند شوید. در پلن عادی (رایگان) و برنزی، کمیسیون انجام پروژه، 10 درصد است. با فعال سازی هر کدام از پلن های نقره ای و طلایی، درصد کمیسیون طبق اعداد زیر تغییر می‌کند و کاهش می یابد:
  • پلن نقره ای:
کمیسیون انجام پروژه: 9 درصد
  • پلن طلایی:
کمیسیون انجام پروژه: 8 درصد
علاوه بر موارد ذکر شده با خرید هر یک از پلن ها بدج یا نشان مرتبط با آن پلن را دریافت می کنید و حساب کاربری شما به شکل متمایزی نسبت به سایر فریلنسرها نمایش داده می شود.  
خرید خدمت

 

نکات پایانی

1- در پلن رایگان (عضویت معمولی)، تعداد پیشنهادهای رایگان ماهانه، به صورت اتوماتیک پس از هر ماه شارژ می‌شوند.

2- ارتقای پلن در کارلنسر اجباری نیست.

3- زمان تمامی پلن‌ها به صورت ماهانه است و پس از پایان زمان، موارد آن (مانند تعداد پیشنهادهای ماهانه، تعداد ارتقای پیشنهاد و…)، به ماه بعدی منتقل نمی‌گردد؛ مگر این که فریلنسر، دوباره اقدام به خرید و تمدید آن کند.

4- در زمان فعال بودن یک پلن، تنها امکان ارتقا از پلن فعلی به پلن بالاتر (مثلا از عضویت معمولی به برنزی یا از نقره ای به طلایی) امکان پذیر است و امکان انتخاب پلن پایین‌تر وجود ندارد. مگر در زمانی که مدت آن پلن فعال به پایان رسیده باشد.

5- پس از خرید یک پلن، امکان لغو پلن خریداری شده و بازگشت وجه فراهم نیست. پس حتما در انتخاب پلن انتخابی مطابق نیازهای خود، دقت لازم را داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب تیم محتوای کارلنسر
در کنار هم، در خانواده بزرگ کارلنسر برای رسیدن به موفقیت های بزرگ :)

دیدگاه شما

85 دیدگاه

  • امید
    23 اردیبهشت 1400

    با سلام ببخشید یعنی هر ماه بابت هر پلن باید هزینه پرداخت بشه؟

  • محمد
    09 خرداد 1400

    سوال اقای امید اینه که وقتی 50 تومن پلن برنزی خریدیم برای همیه هست یا باید سرماه دوباره میشه معمولی و هرماه باید 50 تومن بابت پلن ها بدیم؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      10 خرداد 1400

      سلام. مدت زمان تمام پلن ها یک ماهه هست و بعد از اتمامش پلن تون به عادی (رایگان) تغییر میکنه که البته میتونید دوباره پلن دلخواه رو خریداری کنید

  • رحیمی
    19 آذر 1400

    چرا قیمتهاتون نسبت به پارسکدرز و پونیشا بیشتره در حالی که در اون وبسایتها پروژه های خیلی بیشتری قرار داده میشه

    • تیم محتوای کارلنسر
      24 آذر 1400

      سلام دوست عزیز. پلن های ما رو اگه ببینید، امکانات خیلی خوبی برای فریلنسرها گذاشته ایم و قیمت ها مناسب هستند. البته اگر هر نظر، پیشنهاد نقدی در مورد جزییات پلن ها یا قیمت ها دارید، حتما اعلام کنید تا بهبود بدیم.

  • رضا
    20 بهمن 1400

    مشاهده جزئیات پیشنهاد ها روی پروژه ها این بخش بسیار ناعادلانه است که بابت اون هم باید پول پرداخت کنیم و محدودیت دارد و در هیچ سایت فریلنسری همچین گزینه ای وجود ندارد .
    این گزینه باید حذف شود این حق ماست این رو به مدیریت هم گزارش کنید.

  • شهریار
    13 اسفند 1400

    چخبره 200 هزار تومن بخوایم هر ماه بدیم؟چقدر مگه درامد داریم تازه خیلی پیشنهاد هایی که میدین کمه نصف کارفرما ها قبول نمیکنن اصلا نگاهم نمیکنن خب پولمون حیف میشه نمیصرفه اصلا

    • علی
      06 فروردین 1401

      خداوکیل حق گفتی
      کشور های خارجی همه اش رقابت میکنن سر جذب بیشتر مشتری و …
      ما ایرانیا رقابت سر چاپیدن بیشتر مشتریه
      هرکسی بتونه بیشتر سر مشتری شیره بماله و بیشتر بچاپونه بهش اون حرفه ای تره و توی رقابت برنده میشه
      الان دقیقا بین سایت های فریلنسری هم همینطور شده
      مسابقه اس دیگه
      ما باید بهاش رو بپردازیم
      من الان 2 ماهه هیچ کدوم از کارفرما ها نگاه هم نکردن به پیشنهاد هام هیچ، اصلا یارو استخدام هم نکرده… 2 ماه !!!!!
      خب من 400 هزارتومن م پوچ میشه(برفرض که خریده باشم)
      چرا باید بخرم ؟
      حداقل این 200 تومن رو برای 3 ماه بزارید
      ادم حرصش نگیره….
      پلن های 3 ماهه 6 ماهه سالانه رو هم اضافه کنید ولی معقولانه نه قیمت های فضایی و گپی…

    • تیم محتوای کارلنسر
      06 فروردین 1401

      با سلام و ممنون از اننقادتون
      پلن ها بهبود پیدا میکنن و پلن های چند ماهه هم در نظر داریم.
      توجه داشته باشید که علاوه بر تخفیف در کمیسیون و تعداد پیشنهادهای بالا، ارسال پیامک اعلان ها و پروژه های جدید و همچنین ارتقای پیشنهاد، موجب میشه که شانس شما برای استخدام به جهت این که زودتر پیشنهاد بزنید و پیشنهاد شما متفاوت تر دیده بشه، بسیار افزایش پیدا می‌کنه. در مورد عدم استخدام شما، علاوه بر شما، تعداد زیادی فریلنسر دیگه هم روی پروژه پیشنهاد میزنن و کارفرما باید یک نفر رو انتخاب کنه. پس به طور کلی شانس قبولی استخدام کم هست. روش های افزایش شانس قبولی پیشنهاد: پروفایل کامل، نمونه کارهای مناسب، متن پیشنهادی خوب و قیمت مناسب و در نهایت ارتقای پیشنهاد.
      موفق باشید.

  • نفیسه
    12 فروردین 1401

    با سلام
    متاسفانه نقاط ضعف سایت شما؛ قیمت خییییییییلی بالای پلن ها است.
    این رو در نظر داشته باشید که افرادی که تازه وارد این سایت ها میشند قطعااااا چند ماه زمان میبره تا پروژه بگیرند و از طرف دیگه چون رقابت خیلی زیاد هست، حتی بعد از اینکه حرفه ای تر هم شدن، متاسفانه ممکنه ماه هایی باشه، که اصلا پروژه نگیرند.

  • ali
    23 خرداد 1401

    سلام مبالغ پنل های شما با اینکه یک سایت تازه تاسیس هستید خیلی بالاست بهتره مبالغ رو پایین تر بیارین
    من واقعا هر چی حساب میکنم بخوام ماهی ۵۰ هزار تومان بدم خیلی زیاده

    • تیم محتوای کارلنسر
      25 خرداد 1401

      با سلام. تغییرات مثبتی در پلن ها مد نظر داریم که از نظر امکانات، به صرفه تر شوند.

  • روح اله زمانی
    23 خرداد 1401

    سلام خدمت همکاران گرامی
    پونیشا خیلی از این بهتره
    البته با خدمات ارزی شو میتونید راحت توی خارجی ها هم کار کنید
    تازه دارم میرم سمت خارجی ها

  • mahdiar
    26 خرداد 1401

    سلام.
    آیا تضمین میکنید وقتی ما پلن طلایی میخریم، حداقل 2 تا کارفرما به ما کار بدن از 80 تا پیشنهاد؟
    در ضمن قیمت های پلن هاتون هم خیلی بالاست.

    • تیم محتوای کارلنسر
      28 خرداد 1401

      با سلام. تغییراتی جهت بهبود پلن ها در راه است.
      در مورد تضمین، دقت کنید که داشتن پروفایل کامل، نمونه کار، متن پیشنهادی مناسب و در نهایت ارتقای پیشنهاد، شانس قبولی پیشنهاد شما رو افزایش میده. پلن ها به شما کمک میکنند که در اسرع وقت از جدیدترین پروژه مرتبط به خودتان مطلع شوید تا روی آن سریع تر از دیگران پیشنهاد بزنید، پیبشنهادتان را ارتقا دهید، جزییات سایر پیشنهادها را ببینید و… . پس تضمینی نیست، ولی شانس دیده شدن و قبولی پیشنهاد را تا چند برابر افزایش میدهد

  • رضا
    01 تیر 1401

    عالی و جامع,باتشکر

  • safari
    06 تیر 1401

    سلام من هم با نظر دوستان موافقم. من که تازه می خوام اینکارو شروع کنم اصلا موافق پرداخت مبلغ نیستم. چرا باید هنوز پروژه نگرفته پولی پرداخت کنم که معلوم نیست بتونم کار بگیرم.
    این شیوه مناسب برای ارایه کار ادمای بسیار بسیار حرفه ای است که اطمینان دارن بیکار نمیمونن

    • تیم محتوای کارلنسر
      06 تیر 1401

      سلام دوست عزیز. خرید و ارتقای پلن اجباری نیست. شما میتونید فعلا با پلن رایگان یا ارزان ترین پلن شروع به کار و انجام پروژه کنید و کم کم در صورت تمایل ارتقا دهید

  • Garib
    03 مرداد 1401

    اصلا کارفرما هاذنگاه نمی کنن الکیه وقت تلف کردن کار فرماها هیچ تضمینی برا انلاین شدنشون نیست یه مبلغ اولیه از کارفرما بگیر تا مجبور بشه نگاه کن و پروژه را ببر جلو طراح ها و تدوین گر ها زود کار انجام میدن کارفرما ها خیلی وقت تلف کنن

  • عبدالواحد
    03 شهریور 1401

    به قول دوستان هزینه پلن ها خیلی بالاست و حالا شما در جواب میگین که اجباری در دریافت پروژه نیست، شما در حالت رایگان همه اطلاعات مربوط به پروژه رو بسته نگه داشتین پس این خود به خود اجبار میکنه که پلن بخریم، پیشنهاد فقط 10 تا در ماه، تعداد پیشنهاد ها روی پروژه و جزییاتش رو هم نمیبینیم و اینکه از کارفرما هزینه نمیگیرین هیچ تازه من دیدم یه پروژه با چند آکانت رو سایت ثبت شده، این خودش به خودی خود ما رو به شک میندازه که اصلا این کارفرماها واقعی هستن ?!

    • تیم محتوای کارلنسر
      05 شهریور 1401

      با سلام.
      پروژه ها واقعی هستند. ولی کارفرماهایی پروژه های تکراری بذارن و یا تعدادی پروژه بذارن بدون این که پیشنهادها رو بررسی کنن یا فعالیتی در سایت انجام دهند، اکانت شون محدود میشه تا از این قبیل پروژه هایی که مطرح کردید جلوگیری بشه.

  • بهار
    17 شهریور 1401

    هزینه عضویتتون خیلی خیلی خیلی بالاست.با توجه به اینکه کمیسیون هم می گیرید این مبلغ اصلا صرفه اقتصادی برای یک فریلنسر نداره.این مبلغ در صورتی منطقی هست که مثلا پروژه های بالای 5 تومن بگیریم ….
    لطفا تجدید نظر کنید…این قیمت 200 تومن برای یکسال منطقیه نه یک ماه!
    خیلی از فریلنسرهای تازه کار توان پرداخت این مبلغ در ماه رو ندارن و این اجحاف در حق افراد کم بضاعت هست.باید سیستمتون رقابتی باشه و بنظرم به ازای بزرگتر بودن پروژه، مبلغ کمیسیون رو تصاعدی با یک شیب ملایم ببرید بالا بهتره

    • تیم محتوای کارلنسر
      18 شهریور 1401

      سلام دوست گرامی
      بخش قبل توجهی از قیمت پلن ها، به خاطر هزینه بالای ارسال ایمیل ها و پیامک هاست.
      همچنین ارتقای پلن در کارلنسر اجباری نیست و میتونید از پلن رایگان استفاده کنید. ولی ما حتما انتقاد شما رو به واحد مربوطه جهت افزایش رضایت شما منتقل میکنیم

  • مهین امیری
    16 مهر 1401

    سلام وقت بخیر عضویت من پلن رایگان بوده.. میخواستم بدونم محدودیت در پیشنهاد دادن برای چه مدتیه؟! تو توضیحات گفتید برای هر ماه شارژ میشه البته خیلی متوجه نشدم که دقیقا منظورتون پیشنهادهای کاری که برام میفرستید منظورتونه یا پیشنهای که ما ثبت میکنیم..
    اگر ممکنه بفرمایید عضویت رایگانتون برای چه مدته و اینکه پیشنهاد ثبت شده هایی که من داشتم حتی یک دونه هم کارفرما بهم پاسخی نداده و به نتیجه نرسیده ولی باز برای من محدودیت گذاشته شده که حتما باید عضویتم رو شارژ کنم و ارتقا بدم.. درحالی که حتی یه پروژه هم دریافت نکردم.. لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون

    • تیم محتوای کارلنسر
      20 مهر 1401

      با سلام دوست گرامی
      منظور، پیشنهادهایی هست که شما روی پروژه ها ثبت می‌کنید که در پلن رایگان، ماهانه 10 عدد دارید که هر ماه هم شارژ میشن. در صورتی که مایل به ثبت پیشنهادهای جدید هستید، می‌تونید پلن‌تون رو ارتقا بدید.
      در مورد عدم پاسخ کارفرماها، کارفرماها این اختیار رو دارند که پیشنهادها رو بررسی و با هر کسی که مایل به انجام کار هستند، شروع به چت کنند. شما با داشتن پروفایل کامل، آپلود نمونه کارها، داشتن توصیه نامه، متن پیشنهاد مناسب و ارتقای پیشنهاد می‌تونید شانس قبولی پیشنهادتون رو افزایش بدید.

  • Hashemi
    28 مهر 1401

    سلام
    پلن ها خیلی گرون هستن و اصلا به صرفه نیست
    درآمد ما مگه چقدره که ۲۰۰ تومن پول پلن بدیم!
    من الان چند ماهه بخاطر این افزایش قیمت داخل کارلنسر کار نکردم و پلن نخریدم
    با این قیمت، نیروی کار تون و در نتیجه پذیرش پروژه ها کم میشه نمیدونم روی چه حساب انقدر افزایش قیمت دادین فریلنسر این قیمتارو ببینه میره یه سایت دیگه کار میکنه..
    الان منو در نظر بگیرید تازه کار نیستم پروژه های زیادی ام انجام دادم تجربه خوبی در زمینه کاری خودم دارم
    سایت های فریلنسری زیادی هستن که از خداشونه واسشون کار کنم ولی من با کارلنسر رشد کردم دوست دارم عادلانه باشه تا ادامه کارمم همینجا باشه

    • تیم محتوای کارلنسر
      28 مهر 1401

      سلام دوست عزیز
      ارتقای پلن در کارلنسر اجباری نیست و شما می‌تونید از پلن رایگان با ارزان مثل برنزی استفاده کنید و پروژه انجام دهید. یکی از دلیل قیمت پلن ها، امکانات اون پلن ها شامل تعداد پیشنهادهای زیاد و هزینه ارسال پیامک و ایمیل می‌باشد. البته نظر شما رو به واحد مربوطه جهت بررسی و افزایش رضایت شما و سایر کاربران، به واحد مربوطه منتقل می ‌کنیم.

  • امیر
    23 آذر 1401

    سلام و عرض ادب
    کار کردن در این محیط خیلی سخته.
    کاش سایت انجام می دم رو نگاهی می کردید و می دیدید که از چه کیفیت خوبی برخورداره.
    کاش می شد مثل سایت انجام می دم، هر کسی چند کاره با تخصص خودش ایجاد می کرد که کارفرما بتونه مستقیم فریلنسر مد نظر خودش رو انتخاب کنه.
    درضمن اینکه معلوم نیست کدوم پروژه ها نیرو گرفتن و کدومشون نگرفتن؛ این یک ضعف برای سایت کارلنیسر هست…
    بعد اینکه هزینه ماهیانه حقیقتا بالاست.. منی که تایپ و ویراستاری و بازنویسی و تولید محتوای حرفه ای انجام می دم، برام نمی صرفه که برای هر ماه مثلا 49 هزار تومن… باتوجه به اینکه 10 درصد هم از هزینه کار رو پورسانت برمیدارید، من اگر در ماه 2 پروژه مجموعا 100 هزاری از کارلنیسر داشته باشم، این یعنی اینکه تقریبا بیشتر از نصف درآمدم برای تمدید طرح یک ماهه برداشته می شه و اصلا به صرفه نیست…

    من توی سایت های فریلنیسری دیگه هم فعال هستم و عمده درآمدم از همین طریقه ولی این سایت شما حقیقتا برای خرید طرح برنزی و نقره ای و طلایی هزینه بسیار زیادی گذاشته… ممنون می شم هزینه برنزی رو به 19 هزار تومن کاهش بدید و سالیانه هم بیارید با هزینه 180 هزار تومن.
    پیشنهاد من برای طرح برنزی کارلنیسر:
    برنزی 1 ماهه 19 هزار تومن
    برنزی 3 ماهه 55 هزار تومن
    برنزی 6 ماهه 99 هزار تومن
    برنزی 1 ساله 179 هزار تومن

    • تیم محتوای کارلنسر
      23 آذر 1401

      با سلام دوست عزیز
      امکان ساخت و فروش خدمت هم برای فریلنسرها مهیا است که در آدرس http://www.karlancer.com/services میتونید نمونه هایی از اون رو ببینید و این بخش رو قراره تغییرات مثبتی هم داخلش بدیم.
      سایر پیشنهادات و انتقاداتی که مطرح کردید، برای تیم مربوطه ارسال شد. 🌺

  • حامد مرادی
    30 آذر 1401

    سلام یه پیشنهاد برای اینکه قیمت پلن ها تون بیاد پایین:
    خدماتی که روی هر پلن هست رو اختیاری کنید. مثل پیامک و ارتقای پیشنهاد
    ولی تعداد پیشنهاد و جزئیات پیشنهاد ها بمونه

    یه نکته دیگه هم اینکه این جزئیات پیشنهادها که گذاشتید واقعا اطلاعات خاصی به ما نمیده. شما حداقل پیشنهادی که روی هر پروژه برنده میشه رو نشون بدین که با سلیقه مشتری آشنا بشیم. البته بهترش اینه که همه پیشنهادها قابل رویت باشه.

    بنظرم اگر یه مقدار سایتتون رو با سایتهایی مثل فریلنسر و فایور و آپورک مقایسه کنید و نقاط قوتشون رو اجرا کنید؛ حتما میتونید سایت یک فریلنسری باشید

    • تیم محتوای کارلنسر
      01 دی 1401

      با سلام حامد عزیز. ممنون از پیشنهادهای خوبتون. حتما به تیم مربوطه جهت بررسی منتقل میشه. ما حتما از تمام نظرات جهت بهبود پلتفرم مون استفاده می‌کنیم. 🌺

  • پرگرافیک
    05 دی 1401

    قیمت ها بسیار بالاس اصلا صرفه کاری نداره

  • رها
    16 دی 1401

    چرا کارفرما ها پروژه میذارن و دیگه یادشون میره نگاه کنن؟مام روش پیشنهاد میزنیم و تعداد پیشنهادمون میسوزه حداقل نصف پولو ازشون بگیرید که اگر منصرف شدن اطلاع بدن و آگهی شون حذف شه

    • تیم محتوای کارلنسر
      17 دی 1401

      با سلام. اگه منظورتون از نگاه کردن، دیدن پیشنهاد شماست، خیلی از کارفرماها، فقط تعدادی از پیشنهادها رو بررسی میکنن (مخصوصا وقتی تعداد پیشنهادها زیاد باشه) و استخدام رو انجام میدن. اگه پیشنهادتون دیده نشده، الزاما به معنی رها کردن پروژه نیست.

  • مصطفی
    26 فروردین 1402

    مشکل اصلی سایت قیمت پنل ها و تعداد پایین پیشنهاد (که البته اینم جز مشکلات هست) نیست. مشکل اصلی اینه کارفرما برای ثبت پروژه مبلغی نمیده و بعد از ثبت پروژه حتی پیگیری نمیکنه و پیشنهاد هارو نمیخونه یا اگر بخونه انتخاب نمیکنه.
    یعنی اکثر پروژه ها به نتیجه نمیرسه فقط فریلنسر هزینه میکنه پیشنهاد میده بدون هیچ نتیجه ای. مشکل من رد شدن پیشنهاد نیست مشکل من تو وضعیت ارسال شده موندن پیشنهاده…
    بعد اینکه واسه پروژه ها هیچ محدودیتی نزاشتید یعنی بعد از تموم شدن وقت پیشنهاد پروژه به حالت کنسل شده نمیره که ما متوجه بشیم فلان پیشنهادی که دادیم کارفرما کسی رو انتخاب نکرده.
    بعد اینکه 1 ماه برای انتخاب فریلنسر چه خبره؟؟؟ سریع تر وضعیت پروژه های سایت باید مشخص بشه. توی صفحه پروژه ها هم هیچ قسمتی نیست وضعیت کنونی پروژه رو بزنه…کار ما شده پرداخت کنیم پیشنهاد بدیم و حتی نفهمیم سرنوشت پروژه چی شد.

    • تیم محتوای کارلنسر
      30 فروردین 1402

      سلام مصطفی عزیز
      در حال حاضر برای پروژه ها محدودیت زمانی وجود نداره، ولی تصمیماتی گرفته شده تا پروژه هایی که زمان شون میگذره و یا کارفرما رها میکنه، تعیین تکیف بشن تا وضعیت پیشنهادهای فریلنسرها هم مشص بشه. در مورد قیمت پلن ها و پیشنهادها هم به درخواست کاربران، پلن های چند ماهه هم با تخفیف بالا و به صرفه در سایت ارائه شده که میتونید بررسی کنید. ممنونیم از نظرات تون جهت بهبود سایت

  • فرزانه
    30 اردیبهشت 1402

    سلام .من پول بابت طرح برنزی دادم و حتی کارفرماها نگاه پیشنهادها هم نکردن .زمانم تمام شده می‌خوام برگردم به حالت طرح رایگان ولی فعال نمیشه .چکار باید کنم ؟ پشتیبانی هم سه بار پیام دادم پاسخ نداد

    • تیم محتوای کارلنسر
      30 اردیبهشت 1402

      سلام دوست عزیز. بعد از این که زمان 30 روزه هر کدوم از طرح های پولی تموم شه، به طور خودکار پلن رایگان براتون فعال میشه. لطفا زمان اتمام پلن تون رو چک بفرمایید و اگه مشکلی در این زمینه بود، اطلاع بدید تا اکانت تون رو بررسی کنیم

  • Setayesh ashouri
    18 تیر 1402

    سلام
    برای خریداری پلن ها..چه کد تخفیفی رو باید اعمال کنیم..؟
    من چیزی مشاهده نکردم در این رابطه..

    • تیم محتوای کارلنسر
      18 تیر 1402

      سلام. کدهای تخفیف در صورتی که فعال باشند، در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی میشن

  • پرستو
    11 مرداد 1402

    ولی خیلی بده من رزومم کامله کلی نمونه کارگذاشتم سابقه کار خوب ولی کلی پیشنهاد زدم هیچکس جواب نداده عضویت هم خریدم هیچ کس قبول نکرده دوباره پیشنهاد ها تمام شه مجدد باید پول پرداخت کنم هیچی به هیچی فقط کلی پول ریختم تو سایت بدون دریافت هیچ پروژه ای

    • تیم محتوای کارلنسر
      11 مرداد 1402

      سلام دوست عزیز
      روزانه تعداد زیادی پروژه در سایت توسط فریلنسرها انجام میشه که بسیاری شون هم شرایط مشابه شما رو داشتند و موفق شدند پروژه بگیرند. به طور کلی شانس قبولی پیشنهاد و استخدام در سایت (به دلیل تعداد زیاد پیشنهادها روی پروژه ها) کم هست و کارفرما در نهایت یک نفر رو انتخاب میکنه. اگر در پروفایل تون هنوز توصیه نامه نگرفتید، بگیرید. اگه آزمون های مهارت رو شرکت نکردید، شرکت کنید. متن پیشنهادی تون خوب باشه. (متن پیشنهادی خیلی کوتاه، مبهم، قیمت های غیر منطقی و…) باعث میشه شانس قبولی پیشنهاد کم بشه. امیدواریم که بتونید اولین پروژه تون رو در سایتمون انجام بدید. اگه باز هم نیاز به کمک یا راهنمایی داشتید، با ما تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی مون وضعیت پروفایل تون رو بررسی و شما رو راهنمایی کنند. موفق باشید

  • مهدی
    19 مرداد 1402

    سلام بنظر من برای اینکه حق فریلنسر ها ضایه نشه و پولشون دور ریخته نشه باید هر موقع کارفرما پیشنهادو قبول کرد و فریلنسر استخدام شد پیشنهاد کسر بشه نه اینکه بابت هر پیشنهاد هی کم بشه یا حداقل اینم نشد اگر پیشنهادی رو استفاده نکردن بعد از یه ماه صفر نشه و باقی بمونه.

  • حامد
    13 شهریور 1402

    همه نظرات دوستان رو خوندم و باید بگم بعنوان شخصی که دارم 6 ماه با کارلنسر کار میکنم، تمام مواردی که گفته شد درسته.
    یه نکته باید در نظر گرفت و اونم اینه که شروع هر کاری ممکنه زمانبر باشه برای افراد و حتی در اوج فعالیت و حرفه ای بودن هم ماهی بوده که فریلنسر اصلاً درآمدی نداشته.
    موارد و نقاط ضعف کارلنسر رو بیش از 4 ماهه دارم چند ده بار به پشتیبانیشون اطلاع میدم ولی متاسفانه هیچ اقدامی نکردن و لیست وارد پایین همه مواردیکه که به چشمم اومده رو میگم.

    1. هزینه پلن ها خیلی بالاست نسبت به سایت هایی مثل پونیشا که قدیمی تر هستن و تعداد پروژه ها هم بیشتره در پونیشا + پونیشا امکانات خاصی برای فریلنسرها در نظر میگیره که از بخش پیشنهاد متمایز و پیشرفته و جزئیات پروژه کارلنسر، کارامدتر هست.

    2. تعداد پیشنهادها با توجه به قیمتش کمه و از 140 تا پیشنهاد طلایی، خیلی خوش شانس باشید و کلی تعریف و تمجید و … داشته باشید، شاید بتونید در ماه 3 یا 4 تا پروژه بگیرید که حالا طراح سایت باشید یه مقدار ممکنه بصرفه ولی تولید محتوا کارها بخاطر درامد کمترشون خیلی براشون بصرفه نیست.

    3. بارها پیش اومده که من برای پروژه ای پیشنهاد ارسال کردم و بعد مشتری اون پیشنهاد رو حذف کرده یا اصلاً نخواسته دیگه با کارلنسر ادامه همکاری بده و این وسط پیشنهاد من الکی هدر رفته و پول من هم رفته تو جیب کارلنسر.

    4. چندین ماه و چند ده باره که به بچه های کارلنسر اعلام کردم نام و عکس پروفایل کارفرما قبل از ارسال پیشنهاد باید مشخص باشه تا بدونم دارم پیشنهاد رو برای چه شخصی ارسال می کنم. اصلاً شاید من خوشم نیاد با شخصی کار کنم یا قبلاً کار کردم و اذیتم کرده و حالا نمی خوام باهاش همکاری کنم. چرا باید پیشنهاد و ارسال کنم و تازه بفهمم طرفم همونی بوده که نمی خواستم براش پیشنهاد اراسل کنم. حالا پیشنهاد منم هدر رفته و پولم از جیبم خیلی شیک برداشته شده. تو جواب چندین ماهه که میگن ارجاع میدیم و بررسی میکنن و … ولی هیچ فرقی نکرده. آیکن های سایت تغییر کردن تو این چند ماه، نوشتار سایت و Text Align ها تغییر کردن، نوتیفیکیشن هایی که شما رو ترغیب میکنن پول بیشتری به کارلنسر بدید اضافه شدن اما بعد از 4 یا 5 ماه هنوز تغییری برای اسم و عکس پروفایل کارفرما داده نشده.

    5. تیم پشتیبانی به شدت ضعیف و بی تفاوته و اگر ببینن حق باشماست، ماکسیمم حرفی که میزنن اینه که: ما ارجاع میدیم به بخش مربوطه. حالا برو ببین تو یه اتاق 80 متری که کار میکنن چند ماه طول میکشه این موارد به بخش مربوطه برسه. قدیما 1 ماه طول میکشید طرف با اسب و الاغ از ایران بره مکه برای زیارت ولی تو 80 متر اتاق، چندین ماهه دارن موارد مختلف و اساسی رو ارجاع میدن و هنوز به بخش ارجاع نرسیده.

    6. تیم داوری به شدت ضعیف و بی تخصص هستن چون به دفعات مدارکی رو ارسال کردم که نشون میداده کارفرما قصد داره پروزه رو کنسل کنه صرفاً چون بعد از 2 هفته تصمیم نگرفته اسم دامنه اش چی باشه. حالا امتیاز خوشقولی و … از من کسر میشه و نکته جالب تر اینجاست که اگر فریلنسر داوری اعلام کنه، حداقل 2 روز طول میکشه داوری جواب بده ولی برای من پیش اومده کارفرما 2 تا پیام داده که ایشون کار و بلد نیستن و تیم داوری حتی زمان نذاشته من انلاین شم و جواب بدم، 15 دقیقه بعد از پیام کارفرما، پروژه رو به نفع کارفرما بسته بدون اینکه نظر من رو بشنون.

    7. مهمترین نکته برای کارلنسر و بقیه سایت های فریلنسری ایرانی اینه که این شرکت ها درامد اصلیشون از فروش پکیج ها و آزمون ها و … است و تو هر 10 تا پیشنهاد کارفرما، ممکنه 1 پیشنهاد تمام وقت بشه با مبلغ 100 تومن. پس بهتر اینه کارلنسر برای ادامه بقای کاری خودش و پیشرفت بیشترش، بیشتر به فکر فریلنسرا باشه چون ماهیانه 200 تومن پول پلن رو فریلنسرها دارن پرداخت میکنن و تا جاییکه من چک کردم، مدام داره این تعداد پیشنهاد ها و قبول کردن از طرف فریلنسرها کمتر میشه. مثلاً من اگر قبلاً از 100 تا پروژه، برای 100 تاشون پیشنهاد ارسال می کردم، حالا میبینم بازار کار داره ضعیف تر میشه و هیچ پیشرفتی تو ضعف های کارلنسر دیده نمیشه پس میام پلن پایین تر رو میخرم و فقط میرم سراغ پروژه هایی که میدونم درصد قبول شدنشون بالاتره. اونم جواب نده میرم سراغ پلن برنزی و اونم جواب نده تهش میشه کار نکردن با کارلنسر و سایت های دیگه.

    8. عملاً دیدن جزئیات پروژه هیچ فایده ای نداره و هیچ کمکی نمیکنه جز اینکه بازار رو خراب کنه. خیلی از افراد تازه کار میان قیمت های کمتر میدن و باعث میشن کارفرما فکر کنه قیمت اصلی همینه در حالیکه هزینه ها خیلی بیشتر ازیناست و تهشم به نارضایتی کارفرما میرسه پس جزئیات پروژه هیچ فایده ای نداره. اگر شما تازه کاری خب کف قیمت رو انتخاب میکنی و اگر حرفه ای باشی هم حاضر نیستی از کیفیت کارت کم کنی و قیمت رو مناسب و اصولی میزنی.

    9. هیچ اصول قیمت گذاری برای پروژه ها وجودنداره. طرف سایت می خواد براش با vue یا react کدنویسی بشه بعد قیمت زده 5 تا 10 میلیون. کارفرما نمیدونه ری اکت و ویو چیه، کارلنسری که میدونه باید تعریف کنه این زبان برنامه نویسی رنج قیمتش این باشه نه اینکه با عدم وجود قانون قیمت گذاری، رقابت بیجا بوجود بیاره.

    10. در مورد پونیشا میدونم که خودشون تیمی تشکیل دادن و پروژه ها رو زیر قیمت پیشنهاد میدن که کار کارفرما رو بگیرن و خودشون تو پونیشا بزنن. امیدوارم کارلنسر ازین حرکتا نزده باشه چون حجم پروژه های پیشنهاد شده با حجم کارهایی که نسبت به 2 ماه پیش می گرفتم، به شدت کم شده. حتی برای تست کمترین روز و کف مبلغ رو زدم ولی بازم کارفرما یه شخص دیگه رو انتخاب کرده بود که امتیاز و تعداد پروژه های انجام داده اش کمتر از منه.

    11. متاسفانه باگ بزرگی که حس می کنم عمدی هم باشه داخل سایت کارلنسر هست و اونم زمان ارسال پیشنهادهاست. دیگه ما گنده تر از سایت فریلنسر و آپ ورک داریم؟؟؟ افرادیکه با این سایت کار کرده باشن میدونن به محض ارسال یه پیشنهاد (تعداد پیشنهادها اصلا با سایتهای ایرانی قابل مقایسه نیست از بس که زیاده)، فوری نوتیفیکیشن میاد برای همه کاربران که مثلاً طراحی سایت با فلان زبان و فلان مبلغ ثبت شد. ولی تو کارلنسر برعکسه و وقتی من اعلانات رو می بینم، تازه متوجه میشم چند نفر زودتر از من برای پروژه پیشنهاد دادن (این تعداد همیشه بین 3 تا 5 نفر هست که امیدوارم باز از طرف خود کارلنسر نباشه) و بعد اول از همه اینکه پیامک دیر میاد یا اصلا نمیاد (کارلنسر میگه بخاطر خطوطه. اگر بخاطر خطوطه پس چرا تمام سایتایی که من دارم طراحیشون میکنم و وصلن به پنل پیامکی، 3 ثانیه بعد از تغییرات، پیامک روی گوشیم میاد؟ مشکل خطی باشه باید برای همه باشه دیگه نه فقط برای 1 سایت. با 10 تا پنل اس ام اس محبوب مثل ملی پیامک و فراز و sms دارم کار می کنم). تلگرام که کلاً تعطیله و اونم میگن فیلتره (اگه فیلتره چرا نمیرید سراغ یه نرم افزار دیگه؟ اگه فیلتره چرا دیر میرسه؟ فیلتر یعنی کلا نرسه نه اینکه با تاخیر برسه). حتی شده من وارد پنل کاربریم شدم و تازه بعد از 3 دقیقه که تو پنل کاربریم گشتم و دیدم چقدر پروژه جدید اومده که خبردار نشدم، یه نوتیف اون بالا میاد 16 تا پروژه جدید ثبت شده (خب بسلامتی اینم یه باگ جدید دیگه).

    * بخدا خسته شدم دیگه انقدر تایپ کردم. عملاً یه تولید محتوا انجام دادم براتون. حالا بعد از این مواردی که گفتم، شاید بهتر بتونید برای آینده شغلی خودتون تصمیم بگیرید + اگر شما هم باگی دیدید حتماً بگید که همگی ازش باخبر بشیم.

    * متاسفانه گفتن حقایق تو ایران سخته و چندین بار هم دوستان کارلنسر گفتن حسابم رو میبندن و محدود میکنن و …، ولی حرف حق رو باید زد و به امید روزی که افراد بجای پر کردن جیب خودشون، دنبال ارائه خدمات بهتر باشن و این انتقادها بتونه به همه ما کمک کنه پیشرفت کنیم. خودمون به خودمون رحم نکنیم، انتظار نداشته باشید دیگران هم به شما رحم کنن پس حداقل برای بهتر شدن شرایط خودتونم که شده، یه تلنگری به خودتون بزنید و شرایط و ضعف های سایت رو که تماماً به ضرر فریلنسراست رو برطرف کنید.

    • تیم محتوای کارلنسر
      14 شهریور 1402

      با سلام حامد عزیز و ممنون بابت زمانی که برای نوشتن این نظر گذاشتید.
      1- در مورد پلن ها، با توجه به درخواست فریلنسرها، ما پلن های چند ماهه هم در نظر گرفتیم با تخفیف خیلی بالا که به صرفه باشه. بررسی بفرمایید. در مورد امکانات خود پلن ها هم سعی کردیم امکانات بیشتری رو طی زمان اضافه کنیم و در آینده ای نزدیک هم تغییرات مثبتی هم از نظر امکانات و هم اعداد جزییات پلن ها خواهیم داشت.

      مورد 2 و 3: محدود بودن تعداد پیشنهادها به این دلیل هست که فریلنسرها، بی دلیل روی پروژه ای پیشنهاد نزنن و فقط روی پروژه هایی که توانایی شو دارن پروژه ثبت کنن. در صورتی که تعدادش خیلی بالا باشه، تعداد پیشنهادهای زیاد و بی ربط برای کارفرما ارسال میشه. در مورد 3 که درست میفرمایید، برنامه ای در نظر داریم تا فعالیت کارفرمایانی که پروژه در سایت میذارن و بدون دلیل رها میکنن پروژه رو محدود کنیم، تا تعداد این پروژه ها کمتر شه

      مورد 4- نمایش اطلاعات کارفرمایان توسط تیم فنی در حال انجام هست و در بروزرسانی های بعدی کارلنسر انجام میشه

      مورد 5 و 6- تلاش تیم پشتیبانی و داوری کارلنسر، همیشه این بوده که با دقت و حوصله، موارد و پیام ها رو بررسی کنن تا هم پاسخگویی به بهترین و سریع ترین شکل انجام بشه و هم حق کسی در داوری ها تضییع نشه. در مواردی که پروژه هم تخصصی هست، از متخصصان اون زمینه کمک گرفته میشه تا نتیجه داوری با کمترین ایراد باشه. ولی به هر علتی، اگه موردی بوده که فکر میکنید تیم پشتیبانی یا داوری، درست عمل نکرده، لطفا با جزییات از طریق ایمیل به ما اعلام کنید تا مجددا بررسی بشه.

      مورد 8- مشاهده جزییات پیشنهادهای روی پروژه، در سایر سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی هم وجود داره. تا فریلنسرها ببینن چه تعداد پیشنهاد و با چه رنج قیمتی روی پروژه زده شده تا تصمیم بگیرن که پیشنهاد بزنن یا نه و با چه قیمتی بزنن. توجه داشته باشید که قیمت، تنها یکی از فاکتورهای استخدام هست. مهارت، امتیاز، نمونه کار، متن پیشنهاد و… هم تاثیر بسیار زیادی در استخدام دارن. بنابراین به این معنی نیست که کارفرمایان صرفا پیشنهادهای ارزان تر را قبول میکنن. در بسیاری از پروژه های ما، پیشنهادهای با قیمت بالاتر توسط کارفرما پذیرفته شده ان به خاطر پروفایل فریلنسر.

      مورد 9- لطفا این مطلب را بخوانید: https://www.karlancer.com/blog/project-pricing/

      مورد 10 – به هیچ عنوان این کار در کارلنسر انجام نمیشود

      مورد 11- این مساله درسته. در مورد باگ ها، هیچ باگی عمدی نیست، ولی مثل هر پلتفرم دیگه ای، سیستم خالی از اشکال یا باگ نیست. در نظر داشته باشید تاکنون بسیاری از باگ ها، با تست های تیم فنی و گزارش کاربران، شناسایی و برطرف شده و این کار همیشه ادامه داره. تعدادی از این مشکلاتی که میفرمایید به خاطر حجم بسیار بالای پیام ها و نوتیفیکیشن ها و برخی اختلالات اینترنت و سیستم پیامک هست که موجب میشه این اتفاق بیفته. برطرف کردن برخی باگ ها هم زمان بر هست. با تقویت زیرساخت و برخی بروزرسانی های سایت در آینده، امیدواریم بسیاری از این مشکلات حل بشه. شما هم اگه باگی رو میبینید حتما با جزییات به ما اطلاع بدید تا رفعش تو برنامه مو قرار بگیره

      ممنونیم از شما که این موارد رو با ما درمون گذاشتید. این پیامتون به تیم های فنی و پشتیبانی منتقل شده تا بتونیم تجربه بهتری برای شما و سایر کاربران فراهم کنیم. موفق و سلامت باشید

  • محمد جواد
    28 شهریور 1402

    با سلام
    یه سوالی که ذهن منو درگیر کرده، اینه که اون 9 درصد مالیات و ارزش افزوده رو چجوری محاسبه میکنین؟
    مثلا برای پلن طلایی که کمیسیون 8 درصده.

    • تیم محتوای کارلنسر
      28 شهریور 1402

      با سلام. هر رقمی که پیشنهاد بزنید، بعد از کسر کمیسیون، به شما تعلق می‌گیره. مالیات یا ارزش افزوده ای از دستمزد فریلنسر کم نمیشه

  • امیر
    08 مهر 1402

    با سلام
    من پلن سه ماهه نقره ای میزنم زده با تخفیف 210 اما موقع پرداخت میزنه 333 تخفیفی اعمال نمیشه

    • تیم محتوای کارلنسر
      08 مهر 1402

      سلام. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا حسابتون رو بررسی کنیم. 02191035365

  • سارانادری
    11 مهر 1402

    سلام و عرض ادب
    من سه ماهه که دارم پلن های مختلفی رو میگیرم و حتی امروز پیشنهادمو ویژه ام کردم اما تا الان دریغ از یک پروژه

    • تیم محتوای کارلنسر
      12 مهر 1402

      با سلام
      عوامل زیادی روی پروژه گرفتن و قبولی پیشنهاد شما تاثیر میذاره، مثل متن پیشنهاد، کامل بودن پروفایل، نمونه کارها، آزمون های مهارت و…
      در صورتی که مایل بودید با ما تماس بگیرید تا پروفایل تون رو بررسی و راهنمایی لازم رو جهت بهبود پروفایل تون انجام بدیم

  • حامد
    15 مهر 1402

    با سلام…از قیمت تعرفه هاتون که بگذریم یک مورد واقعا اذیت میکنه اینکه بعد از تموم شدن پلن تعدادپیشنهادات هم صفر میشه….خیلی اذیت کنندس بهتر است بعد از تموم شدن پلن عنوان عضویت از گوشه پروفایل برداشته و تعداد پیشنهادات صفر نشه …چون فقط عنوانش مهمه که کارفرما دقت میکنه و شانس انتخاب شدن رو زیاد میبره تعداد پیشنهادات شانس کمتری داره و منطقیش اینه با این تعرفه هاتون تعداد پیشنهاد صفر نشه ..با تشکر از زحمات شما

  • مهدی
    20 مهر 1402

    فروش پلن باید اختیاری باشه نه اجباری. شما دارید روی هر پروژه 10 درصد میگیرید پول برای پلن گرفتن یه چیز اضافیه. کاری به ارتقای آگهی و متمایز شدن هم ندارم اونا منطقیه. ولی پروژه خریدن منطقی نیست. 10 تا رایگان برای هرماه گذاشتید ولی با 10 تا تضمینی نیست بشه پروژه گرفت. شما که به هر حال از روی پروژه سودتونو میگیرید دیگه پلن فروشیو بزارید کنار

    • تیم محتوای کارلنسر
      20 مهر 1402

      سلام دوست عزیز. تمامی سایت های فرلنسری ایرانی و خارجی رو ببینید، پلن های رایگان و پولی دارند. پلن های پولی هم در صورتی که پلن چند ماهه خریداری کنید، تخفیف بسیار زیادی داره. ولی در مورد قیمت یا امکانات پنل ها، هر انتقاد یا پیشنهادی دارید بهمون منتقل کنید تا بررسی کنیم.

  • سارا دروگریان
    21 مهر 1402

    با سلام
    من تازه حساب بازکردم و هنوز هیچ پروژه ای دریافت نکردم
    یه شماره تماس ندونسته فرستادم حسابم یه هفته اس مسدوده !
    خب اشتباه بود قبول
    اگه قرار نیس حسابم بازم شه بی زحمت پول پلن رو برگردونید بهم
    این هم روش جدید کلاه برداریه !
    اصلا چرا نباید روشی برای ارتباط با کارفرما باشه؟!
    مگه من قرار نیس کار کنم؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      22 مهر 1402

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که حسابتون به دلیلی که گفتید توسط سیستم مسدود شده، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی بررسی کنه. معمولا اگه سهوا اطلاعات تماس رد و بدل شده باشه و مورد خاصی نباشه، باز میشه حساب. نگران نباشید.
      با کارفرما هم از طریق چت سایت میشه در ارتباط بود. ولی شروع چت با کارفرما هست. شما پیشنهاد ثبت میکنید. کارفرما مایل بود، چت با شما رو شروع میکنه.

  • حسین
    22 مهر 1402

    با سلام.
    الان 2-3 روزی میشه که دارم با سایت فعالیت میکنم و در ابتدا سعی کردم ضمن ارتقاء خود از گذاشتن کامنت ها برای مشتریان گرامی نیز بهره ببرم.
    ولی چیزیکه طی این چند روز با برخورد با آنان ذهن منو درگیر کرده به من اینطور القا میشه که پیش از اینکه من سفارش کاری بگیرم انگار باید تغذیه کننده ورژن های مختلف سایت باشم مثل: (برنزی – نقره ای – طلایی ) و از این قبیل.
    بیشتر باید سرمایه گذاری کرد.
    حالا چرا این سرمایه گذاری نگران کننده ست؟
    چون بسیاری را دیدم حتی پس از گذشت چندین روز پاسخگوی خواسته خود نیستند و گویی برای سرگرمی آمده اند و مدیران سایت انگار قدرت تفکیک این افراد از یکدیگر را نداشته و صرفا به خروجی کار و دریافت وجه نگاه میکنند.
    در پایان : من در چند سایت که بودم سایت کارلنسر رو حرفه ای تر دیدم ولی گویی فقط ظاهر بوده…
    امیدوارم یک نگاه حرفه ای تری مدیران سایت داشته باشند و این سایت وزین را از حالت سرگرمی برای یک عده خارج کنن و بفهمانند به برخی که اینجا محل سرگرمی نیست بلکه محل کار است…
    برای حرفف هایم دلیل هم دارم ولی نمیخوام به درازا بکشه
    خوب باشید

    • تیم محتوای کارلنسر
      23 مهر 1402

      با سلام و تشکر از نظر و انتقادتون. اگه پیشنهادی در این زمینه برای بهبود پلتفرم دارید، خوشحال میشیم از طریق راه های تماس مختلف با ما در میان بذارید.

  • علی برومند
    02 آبان 1402

    خدا را شکر که اینترنت پدید آمد تا از این طریق عده زیادی از انسان ها که شب و روز دنبال کار و رزق و روزی حلال می گشتند و استعدادهای نشکفته هم بسیار داشتند شاغل شوند و هم به خودشان و خانوادشان و هم به مملکتشان خدمت کنند. از شما گروه کارلنسر نیز سپاسگزار هستم تا این فرصت را پدید آوردید تا بسیاری از هم میهنان بخصوص جوانان عزیز و پُرتوان ایرانی و جویای کار در سراسر دنیا و در کشور بتوانند از استعدادهای خدادادی خویش به نحو شایسته ای استفاده کنند و خوشحال و خوشنود باشند.
    آفرین بر شما

    • تیم محتوای کارلنسر
      02 آبان 1402

      سلام و ممنونیم از نظر خوبتون و تشکر از انرژی ای که به ما میدید تا بتونیم خیلی با انگیزه‌تر ادامه بدیم 😍🌷😊

    • Ahmad
      30 دی 1402

      آدم چیزی که قابل تعریف باشه رو تعرف میکنه چیزی که گرون گرون ، ضعیف ضعیف و غیره بیشتر نظر اون کسایی که راستش رو گفتن رو بیشتر دوست داشتم مرسی از حس صادق بودنشون کارلنسر هم اگر بهتر نشه روزی می رسه که خنثی نمی مونه و بدتر می شه چون رقابت های جهانی جایی برای این ضعف ها نمی زاره حتی اگر اون سیستم یا کشور نخواد 😊

    • تیم محتوای کارلنسر
      30 دی 1402

      سلام احمد عزیز. بسیاری از تغییرات و بهبودهایی که در سایت انجام شده، با توجه به نظرات و انتقادات کاربرانمون بوده و این روند هم ادامه داره. (برای مثال در همین مقاله، افزوده شدن پلن های چند ماهه با تخفیف بالا). همون طوری که در بخش کامنت‌ها مشاهده می‌کنید ما تمام نظرات انتقادآمیز هم منتشر می‌کنیم. خوشحال میشیم هر نظر، پیشنهاد یا انتقادی برای بهبود پلتفرم‌مون دارید از راه های ارتباطی مختلف به ما منتقل کنید. 🌷🌷

  • سحر
    08 آبان 1402

    سلام بدون خرید پلن نمیتوانم پروژه بگیرم؟؟؟؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      08 آبان 1402

      با سلام. در پلن رایگان میتونید ماهانه روی ده پروژه پیشنهاد بزنید.

  • آذین
    09 آبان 1402

    سلام وقت بخیر
    عنوان بالای جدول متاسفانه گمراه کننده هست
    من دفعه پیش پلن سالانه رو خریدم و فکر میکردم این پلن برای یک سال فعاله
    بعد فعالسازی متوجه شدم تمام پلن ها یک ماهه هستن
    پس نباید بالای جدول نوشته بشه سه ماهه یا سالانه
    چون تمام این طرح ها یک ماهه هستن

    ضمن اینکه هزینه عضویت بسیار بالاست
    اصلا به صرفه نیست بخوایم ماهانه ۲۰۰تومن هزینه عضویت بدیم
    من دفعه پیش پلن سالانه رو خریدم پروفایلمم تا جای ممکن کامل و پر از نمونه کاره اما حتی یکی از پیشنهادهامم قبول نشد
    اصلا خیلی از کارفرماها انگار دیگه آنلاین نشدن برای خوندن پیشنهاد
    بنابراین این هزینه اصلا توجیهی نداره
    کامنت ها رو که خوندم از اسفند ۱۴۰۰ در جواب همه دوستان نوشتین برنامه هایی برای کاهش هزینه ها و بهبود پلن ها دارین الان آذر ۱۴۰۲ هست و قیمتا هنوز به همون شکله
    این یعنی به نظرات اصلا اهمیتی نمیدین که واقعا خوب نیست
    این قیمت بالا باعث میشه فریلنسرها برن به سمت سایت هایی با قیمت معقول تر

    • تیم محتوای کارلنسر
      10 آبان 1402

      سلام و روزتون بخیر. پلن های چند ماهه یا یکساله، در تمام اون مدت نوشته شده فعال هستند. اگه فکر می‌کنید که ایرادی در قیمت یا مدت زمان پلنی که خریداری کردید هست، با پشتیبانی تماس بگیردی تا اکانت تون رو بررسی کنه. در مورد هزینه، پلن های چند ماهه یا یکساله، تخفیف بالایی دارند. برای مثال همین پلن طلایی 200 تومن که فرمودید، در صورت خرید یکساله، ماهانه میشه 78 تومن (با 180 پیشنهاد ماهانه). آیا به صرفه نیست؟
      در مورد کاهش هزینه ها، ما قبلا پلن های چند ماهه نداشتیم و با توجه به درخواست ها اضافه کردیم با تخفیف خیلی بالا که باری فریلنسرها به صرفه باشه. ولی اگه با این حال پیشنهادی دارید حتما برامون از طریق راه های ارتباطی بفرستید

  • امل
    14 آبان 1402

    سلام ببخشید اگه پلن نخریم نمی‌تونیم پیشنهاد کارفرما رو قبول کنیم

    • تیم محتوای کارلنسر
      14 آبان 1402

      سلام. نیاز هست که پیشنهاد داشته باشید تا بتونید روی پروژه ها ثبت کنید. ماهانه 10 پیشنهاد رایگان دارید که هر ماه هم تمدید میشه. و اگه نیاز داشتید تعداد بیشتری پیشنهاد ثبت کنید، میتونید پلن تون رو ارتقا بدید

  • مرتضی
    19 آبان 1402

    سلام وقت بخیر.من به عنوان کارفرما نیاز به ارتباط با فریلنسر ها دارم،نیاز دارم برای ادمین سوشیال مدیا صفحات فریلسنر ها رو ببینم.ایا با ارتقا به طرح تمام وقت میتونم با تمام فریلنسرها ارتباط تلفنی برقرار کنم؟یا ایدی انها رو بگیرم و یا ایدی صفحات خودم رو بدم؟
    البته منظورم اینه که این ارتباط قبل از تایید پروژه و پرداخت مبلغ ان به حساب سایت باشد

    • تیم محتوای کارلنسر
      20 آبان 1402

      با سلام. بله با ارتقای پروژه به تمام وقت یا ویژه (هم قبل از استخدام و هم بعد از استخدام) می‌تونید از فریلنسرها، اطلاعات تماس، پیج، آدی دی، ایمیل و… رو بگیرید.

  • زهرا
    02 دی 1402

    سلام وقت بخیر
    من هرکاری میکنم می تونم درخواست پروژه بدم اصلا این ماه پروزه درخواست است ندادم

    • تیم محتوای کارلنسر
      02 دی 1402

      با سلام. در صورت تمایل با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی و پروفایلتون رو بررسی کنند

  • عادل
    12 دی 1402

    آقا من با نظر همگی موافق هستم این همه هزینه کردم هم بابات ویژه دیدن شدن پیشنهادم هم پنل نقره ای کارفرما نوشته من یک روز فقط و فقط فرصت دارم اما همچنان پیشنهادش مطرحه خیلی عجیبه اون یکی نوشته من همین آخر شب وقت دارم ولی الان چند روز گذشته، سر کاری هست؟؟؟!!! الان یک پروژه را به پایین ترین قیمت پیشنهاد دادم و نوشتم کار شما آماده است اصلا هیچ پیامی برای من نمی آید . این که امتحانی بود ولی صحیح نیست من امتحان کردم سایت شما رو ولی سایت های بهتر و با صرفه تری هم هست.

    • تیم محتوای کارلنسر
      13 دی 1402

      با سلام و وقت بخیر
      در مورد مساله اول که مطرح کردید، برخی کارفرماها پروژه‌شون رو در چند سایت فریلنسری مثل کارلنسر همزمان میذارن و تو یکی استخدام میکنن و فراموش میکنن که پروژه‌شون رو در سایر سایت‌ها کنسل کنن و پروژه شون به صورت ول شده باقی میمونه. در کارلنسر سعی شده تعداد این پروژه‌های ول شده به حداقل برسه تا بی دلیل کسی پیشنهاد نزنه روش. امکان گزارش دادن پروژه‌های این شکلی هم توسط کاربران هست.
      در مورد مساله دوم، اولا شما نباید تا قبل از استخدام و واریز مبلغ پروژه توسط کارفرما، شروع به انجام پروژه کنید. چون کارفرما ممکنه شما رو استخدام نکنه و شخص دیگه ای رو استخدام کنه. قیمت هم فقط یکی از ملاک های قبولی پیشنهاد و استخدامه. کارفرمایان، در کنار قیمت، متن پیشنهادی، پروفایل، امتیاز، نمونه کارها و… فریلنسرها رو هم مشاهده می‌کنند.

  • عادل
    12 دی 1402

    آزمون طلایی اتون رو هم شرکت کردم توی ورد پول هم دادم امکان نداره، من قبول نشم ، تمام پاسخ ها رو درست زدم مگر یه دونه چرا اصلا مشخص نمی کنید که کدوم پاسخ ها نادرست بوده چند تا رو باید صحیح بگیم فقط 42 تومن گرفتید، 107 تومن هم برای پنل نقره ای و 24 تومن هم برای پیشنهاد ویژه برای یک کار که 80 تومن تا 300 تومن بود و من 80 تومن پیشنهاد دادم ببینم آیا واقعا این سایت واقعی است یا کیکه

    • تیم محتوای کارلنسر
      13 دی 1402

      تمام آزمون‌ها به دقت و کمترین خطا طراحی شده و آمار قبولی فریلنسرها در آزمون‌ها هم اگه سایر پروفایل‌ها رو ببینید، بالاست. ولی اگه به هر دلیلی فکر می‌کنید که اشتباهی در جواب آزمون‌تون صورت گرفته، با ما تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی وضعیت اکانت شما رو بررسی کنه و اقدامات لازم رو انجام بده

  • حسیب الله عمرخیل
    15 دی 1402

    من به کسب درآمد احتیاج دارم میشه همکاری کنیم بااهم

    • تیم محتوای کارلنسر
      16 دی 1402

      با سلام. در سایت ما به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و با انجام پروژه یا فروش خدمت، کسب درآمد کنید.

  • سمیه
    25 دی 1402

    سلام و عرض ادب.. وقتتون بخیر
    من تازه عضو این سایت شدم، چون گرفتن پروژه از سایتهای خارجی برای ما که ساکن ایران هستیم واقعا سخته.. ولی کااااش این سایتها استراتژی هاشون رو اصلاح میکردن که میتونستیم توی کشور خودمون یه سایت درست و کامل و بی نقص فریلنسری داشته باشیم.. سایت شما در مقایسه با بقیه سایتهای داخلی سایت خوبی هست ولی چنتا ایراد اساسی داره.. یکی همین قیمت بالای پلن هاست حالا اگر واقعا کارفرماها واقعی باشن و هر کارفرما حداقل برای انتخاب فریلنسر یک محدودیت زمانی داشته باشه که بعد ازون اهلام بشه پروژه استخدام شد یا لغو شد کلا و کی استخدام شد با چه پیشنهادی… ببینین الان فریلنسر پول پلن رو میده ولی فقططط تعداد پیشنهاد دهنده ها رو میبینه که اونم واقعا هیچ تاثیری در پیشرفتش یا گرفتن پروژه نداره… مثلا توی سایتهای جهانی منی که هیچ پولی ندادم هنوز و حتی حسابم تایید هم نشده میتونم تمام پیشنهادها رو تک تک ببینم تاااا متنی که فریلنسر نوشته، مبلغش و.. خب این خیلی آموزش خوبی هست به خودی خود! و دوم اینکه باعث میشه مثلا من فریلنسر تازه کار اگر کاری نگرفتم فک نکنم کلا پروژه ها کلا الکیه! این سایت واقعا سایت خوبیه ولی این چنتا ایراد بزرگ رو داره… من واقعا راضیم با کمال میل اگه کار بگیرم پورسانتو بدم ولی به شرطی که کارفرماها درخواستشون واقعی باشه! پیگیر پروژه باشن.. نه اینکه بعد مدتی من کلاااا ب این نتیجه برسم که همش الکیه و به ۱۰ نفر دیگه هم ک میخان عضو بشن بگم بی خود زحمت نکشین! این خودش یک رشد منفی بارزی رو در طولانی مدت برای سایتتون داره و واقعا حیفه مه همچین سایت خوبی به حالت بلا استفاده و غیر مفید از نظر کا برهاش در بیاد… نهایتا ممنون از تیمتون که نظرها رو میخونین و به فکر ارتقا سایت هستین🙏

    • تیم محتوای کارلنسر
      26 دی 1402

      با سلام و تشکر فراوان از نظر و انتقاداتی که مطرح کردید.
      در مورد قیمت پلن ها، سعی شده با توجه به امکانات پلن ها از تعداد پیشنهادها گرفته تا ارسال پیامک ها و ایمیل ها و…، هزینه به صرفه ای در نظر گرفته بشه. با این حال پلن های چند ماهه هم در سایت با تخفیف خیلی زیاد قابل خریده که میتونید مشاهده کنید.
      در مورد پروژه ها، پروژه ها واقعی هستند و توسط کارفرمایان گذاشته میشه. ولی با توجه به رایگان بودن ثبت پروژه، متاسفانه برخی تعداد معدودی از کارفرماها، بعد از ثبت پروژه، آن را رها میکنند و اقدامی روی پروژه انجام نمیدن. در برنامه ای که مد نظر ما هست به زودی تمام پروژه ها، تعیین تکلیف و زمان دار میشن تا به اصطلاح پروژه “ول شده” ای در سایت نمونه. از طرفی با ایجاد برخی محدودیت ها برای این دسته کارفرماها، تعداد این گونه پروژه ها به حداقل برسه.
      سایر نظراتی که مطرح کردید در مورد نمایش تعداد و متن پینشهادها و… هم به تیم های مارکتینگ و فنی منتقل شد تا تصمیمات خوبی جهت تغییرات مثبت در نظر گرفته باشه. تشکر فراوان از وقتی که برای نوشتن این کامنت گذاشتید.

  • ملیحه
    02 اسفند 1402

    سلام وقتبخیر میخوام پلن نقزه ای فعال کنم اما خطا میده که کد تخفیف رو وارد کنم من کد تخفیف ندارم اجازه پرداخت بهم نمیده

    • تیم محتوای کارلنسر
      02 اسفند 1402

      با سلام و وقت بخیر.
      لطفا با پشتیبانی سایت از طریق تلفن، چت سایت یا تلگرام تماس بگیرید تا بررسی و راهنمایی تون کنند

  • رضا
    27 فروردین 1403

    سلام
    در کدوم یکی از پلن‌ها می‌شه به صفحهٔ شخصی کارفرما دسترسی پیدا کرد و مشخصات و سوابقش رو دید؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      28 فروردین 1403

      با سلام. در حال حاضر در هیچ پلنی. مشاهده جزییات بیشتر از سوابق و مشخصات کارفرماها در آینده ای نزدیک برای کاربران در نظر گرفته شده