چگونه یک پیشنهاد خوب در کارلنسر بنویسیم و شانس دریافت پروژه را ارتقا دهیم؟

18 مهر 1399 - آخرین بروزرسانی: 09 شهریور 1401
نوشتن پیشنهاد مناسب
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

اغلب پلتفرم‌های دورکاری و فریلنسری از اصول مشابهی پیروی ‌می‌کنند، اما هر کدام جزئیات خاص خودشان را دارند. این جزئیات از ظاهر سایت گرفته تا شرایط ثبت پروژه و پیشنهاد، متفاوت است. متن پیشنهاد ارسالی از سمت فریلنسر تاثیر زیادی در بررسی و استخدام فریلنسر از سمت کارفرما دارد. در این مقاله با مراحل ثبت یک پیشنهاد خوب در کارلنسر آشنا خواهیم شد.

 

کارفرما چگونه پیشنهادات ارسال شده را بررسی می کند: 

خودتون رو جای کارفرما بذارید. چرا باید شما رو انتخاب کنه؟ اگر خودتون کارفرما بودید خودتون رو انتخاب می کردید؟

برای درک بهتر روند برونسپاری پروژه به یک فریلنسر بهترین راه این است که خود را جای کارفرمای سفارش دهنده پروژه بگذاریم. کارفرما قبل از ارسال پروژه و بررسی پیشنهادات آشنایی با شما ندارد و با بررسی نکات زیر تصمیم میگیرد که کدام فریلنسر را برای پروژه خود استخدام کند:

  1. تصویر پروفایل: داشتن یک تصویر پروفایل حرفه ای که چهره شما را نشان دهد باعث جلب اعتماد بیشتر می شود. فریلنسرهایی که نصویر خود را در پروفایل گذاشته اند، 3 برابر بیشتر از فریلنسرهای بدون عکس پروژه دریافت کرده اند. 
  2. وجود نمونه کارها در پروفایل: در پروفایل کاربری شما قسمتی برای بارگذاری نمونه کارها وجود دارد. با بارگذاری نمونه کارها در این قسمت کارفرما می تواند به راحتی  کیفیت انجام کار، سوابق و تجربه شما را بررسی کرده و به شناخت بهتری از تخصص شما برسد.
  3. کامل بودن پروفایل: فریلنسرهایی که پروفایل کاملی دارند، مهارت های خود را به صورت دقیق و کامل درج کرده باشند و توضیحات در مورد خود و سوابق کاری و تحصیلی نوشته باشند، بسیار جذاب تر برای کارفرمایان هستند. اغلب کارفرمایان، قبل از استخدام فریلنسر، پروفایل فریلنسر را بررسی می‌کنند. اگر کارفرما باشید، یک پروفایل خالی برای شما جذاب تر است یا یک پروفایل کامل؟
  4. داشتن مدال آزمون های مهارت: با شرکت در آزمون های مهارت کارلنسر و گرفتن مدال هر آزمون، این مدال در پروفایل شما نمایش داده می‌شود و کارفرما اعتماد بیشتری به شما جهت استخدام می‌کند.
  5. ارسال پیشنهاد حرفه ای:  برای ارائه پیشنهاد روی پروژه ها وقت بگذارید و از پیشنهادهای کوتاه و تک جمله ای اجتناب کنید. سعی کنید در پیشنهاد خود با بازگو کردن تخصص و توانایی های خود بپردازید به نحوی که کارفرما متقاعد شود شما فرد مناسب برای انجام پروژه هستید. ضمنا اول پروژه را بررسی کنید و بعد با توجه به ملزومات پروژه اقدام به ثبت پیشنهاد کنید. یک پیشنهاد خوب و جامع شناخت جامعی از شما و توانایی هایتان به کارفرما می دهد. ضمنا کارفرما متوجه می شود که شما برای بررسی پروژه او وقت گذاشته اید و دید مثبتی برای کار کردن با شما پیدا میکند.

نمونه پیشنهاد فریلنسر

 

مراحل ثبت پیشنهاد خوب

1- اطلاع یافتن از پروژه های مرتبط با مهارت خود

بدون وجود پروژه، ثبت پیشنهاد معنایی ندارد. در ابتدا، کارفرما پروژه مدنظر را با توجه به شرایط مدنظرش از نظر حداقل و حداکثر دستمزد و مدت زمان مطلوب، ثبت می‌کند. سپس با توجه به دسته بندی محتوای پروژه به فریلنسرهای هر حوزه اطلاع رسانی می‌شود. برای مثال اگر مهارت سئو از جانب فریلنسر از قبل به عنوان مهارت انتخاب و در پروفایلش ثبت شده باشد، پروژه‌های این حوزه از طریق ایمیل یا پیامک [بستگی به پلن فعال فریلنسر و تنظیمات اعلان ها] برایش ارسال ‌می‌شوند. در تصویر زیر نمونه ایمیل ارسالی را مشاهده ‌می‌کنید.

 

ایمیل پیشنهاد

 

طبق تصویر زیر در داخل هر ایمیل لینک نمایش پروژه قرار دارد که فریلنسر با مراجعه به آن قادر به مشاهده پروژه و ثبت پیشنهاد است. البته لینک پروژه از طریق پیامک هم برای فریلنسر ارسال شده و قابل مشاهده روی گوشی‌های هوشمند است.

 

پروژه در ایمیل

 

همچنین لینک آموزش تکمیل پروفایل و فعالسازی ربات تلگرام کارلنسر برای اطلاع از پروژه‌های مرتبط با مهارتهای فریلنسر هم درون هر ایمیل قرار دارد. پس اگر فریلنسر پر مشغله‌ای هستید و با حجم بالای ایمیل‌ها مواجه هستید، با مراجعه به پروفایل خودتان در سایت کارلنسر ‌می‌توانید تما‌می‌پروژه‌های متناسب با مهارت‌های خودتان را مشاهده کنید. در تصویر زیر این اعلان‌ها را مشاهده می‌کنید. اگر وقتی مجزا برای بررسی این پیشنهاد‌ها بگذارید، دیگر نیازی به چک کردن ایمیل‌ها یا پیامک‌های جداگانه ندارید.

بخش اعلان در پروفایل کارلنسر برای ثبت پیشنهاد

در وهله بعد باید محتوای پروژه، قیمت و زمان مدنظر کارفرما را بررسی کنید. اگر این موارد با مهارت ها و برنامه کاری شما هماهنگ هستند، به مرحله بعد بروید.

 

2- نوشتن متن پیشنهاد خوب

در هر پروژه، دکمه ای به نام “ثبت پیشنهاد روی پروژه” وجود دارد.

فضای پروژه برای ثبت پیشنهاد

 

روی دکمه ثبت پیشنهاد کلیک کنید تا کادر ثبت پیشنهاد به شکل زیر برایتان باز شود. فراموش نکنید که “توضیحات قبل از ثبت پیشنهاد” را هم که قبل از باز شدن فرم برای شما نمایش داده می‌شود را به دقت مطالعه بفرمایید.

کادر ثبت پیشنهاد

عنوان مرحله

شما می‌توانید پروژه را در یک یا چند مرحله انجام دهید. در پروژه های چند مرحله ای، پس از انجام هر مرحله، مبلغ آن مرحله برای شما آزاد می‌شود، ولی در پروژه های تک مرحله ای، کل مبلغ پروژه پس انجام کامل کار، آزاد می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم پیشنهاد خود بر روی پروژه های سنگین یا طولانی مدت را به صورت چند مرحله ای ثبت کنید.

عنوان مرحله، یک متن دلخواه است که می‌توانید برای آن مرحله بگذارید. به عنوان مثال:

عنوان مرحله برای پیشنهاد روی پروژه تک مرحله ای:

پیشنهاد تک مرحله ای

 

عنوان مرحله برای پیشنهاد پروژه چند مرحله ای:

پیشنهاد چند مرحله ای

مدت زمان و قیمت

هزینه پیشنهادی و مدت زمان را با توجه به تجربه کاری خودتان و سختی کار ثبت کنید. مبلغ را همواره منصفانه محاسبه کنید و جزئیات مربوط به آن را درون کادر توضیحات (چرا کارفرما باید شما را انتخاب کند) ثبت کنید. اگر فکر می‌کنید هزینه انجام کار از بودجه پیشنهادی کارفرما بالاتر است، توضیحات لازم را بنویسید تا کارفرما برای استخدام شما قانع شود. در نظر بگیرید که برخی کارفرمایان ممکن است از هزینه یا زمان واقعی انجام کار اطلاعی نداشته باشند.

اگر فریلنسری تازه کار هستید و چندان از قیمت‌ها اطلاع ندارید، با جستجوی ساده در گوگل ‌می‌توانید از نرخ‌های مختلف سایت های فریلنسینگ مطلع شوید. معمولاً فعالیت فریلنسرها به صورت ساعتی، کلمه‌ای، صفحه‌ای، پروژه‌ای یا عملکردی قیمت گذاری می‌شود. در حالت ساعتی، کلمه‌ای و صفحه‌ای بر اساس حجم کار انجام شده حقوق ‌می‌گیرید. (مثل پروژه های تایپ و تولید محتوا) ولی در حالت عملکردی فقط در صورت جلب رضایت کارفرما به دستمزد مدنظرتان می‌رسید. اغلب کارفرماها به دنبال نرخ گذاری عملکردی هستند.

چرا کارفرما باید شما را انتخاب کند (توضیحات)

این بخش، مهم ترین قسمت فرم ثبت پیشنهاد است. همانند تصویر اول این بلاگ، توضیحات کامل را برای کارفرما بنویسید. خلاصه سوابق و مهارت‌های خود را بنویسید، کارفرما را به چک کردن پروفایل و نمونه کارهایتان دعوت کنید. اگر قیمت بالاتر از بودجه پیشنهادی کارفرما یا مدت زمان متفاوتی در نظر گرفته اید، دلایل آن را بنویسید.

 

3- توافق نهایی

پس از ارسال پیشنهاد، کارفرما در صورت تمایل می‌تواند شما را با مبلغ پیشنهادی شما استخدام و یا شروع به چت کند. برای این منظور ‌می‌توانید در قسمت پیام‌ها با کارفرما گفتگو کنید. دقت کنید که شروع چت، توسط کافرما صورت می‌گیرد. قبل از قبول پروژه و استخدام شدن، با کارفرما در مورد هزینه و زمان انجام کار و همچنین کیفیت و نحوه انجام پروژه مورد نظر، به توافق دو طرفه برسید تا تمام ابهامات احتمالی برطرف شوند. توجه کنید که می‌توانید پس از گفتگو و توافقات، پیشنهاد خود را ویرایش و مبلغ و هزینه آن را ویرایش و نهایی کنید.

 

نکته

برخی از کارفرماهای دقیق و نکته سنج برای انتخاب فریلنسر مدنظرشان به سنجش مهارت آنها می‌پردازند. برای مثال از آنها می خواهند تا چند خط از متن مدنظر را تکمیل کرده یا نظرشان در مورد فایل خاصی را در چند خط بنویسند. برخی هم نیازها و خواسته هایشان را به طور کامل در حین ثبت پروژه بیان می کنند. پس برای نوشتن پیشنهاد خوب روی یک پروژه به متن آگهی و فایل‌های پیوست شده به آن دقت کنید. برای مثال یک فایل ورد نمونه، روی پروژه قرار گرفته و فریلنسر باید یکی از متن‌های درون فایل را به انتخاب خودش ترجمه کرده و به همراه پیشنهادش برای کارفرما ارسال کند.

⚠️ پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تا قبل از استخدام، شروع به انجام پروژه نکنید. نهایتا در صورت درخواست کارفرما، برای مثال به ترجمه یا تولید محتوا چند خط محدود یا طراحی یک اتود اولیه بسیار ساده بسنده کنید. در پروژه های طراحی گرافیک هم، فایل نمونه را با کیفیت پایین و به همراه واترمارک تحویل دهید تا کارفرما امکان استفاده از آن را نداشته باشد.

پس اگر می‌خواهید پیشنهادی خوب ثبت کنید، باید نظر مثبت کارفرما را جلب نمایید. فایل نمونه مدنظر کارفرما را بررسی کنید و پاسخ مناسبی را با دقت هر چه تمام تر ارائه دهید.

 

در نهایت…

دقت کنید که درصدی از مبلغ مدنظرتان به عنوان کارمزد کسر خواهد شد پس این مقدار را از ابتدا مدنظر قرار دهید. برای جلب اعتماد کارفرما همواره سعی کنید که پروفایل کاملی بسازید. تا حد امکان برای هر مهارت ثبت شده درون پروفایل یک نمونه کار قرار دهید. بعد از تکمیل کادر ثبت پروژه، دکمه ثبت پیشنهاد را بزنید. پیشنهاد شما برای کارفرما ارسال ‌می‌شود و اگر کارفرما آن را بپذیرد. از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

کسب درآمد با انجام پروژه

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب زینت فلاح
من زینت فلاح، ارشد روان سنجی هستم. بیش از ده ساله که ترجمه متون روانشناسی،مدیریت و فناوری رو انجام میدم. به تولید محتوای جدید علاقمندم و چند ساله که با کارلنسر همکاری دارم. https://www.karlancer.com/profile/1408

دیدگاه شما

59 دیدگاه

  • زهرا
    20 دی 1399

    به دنبال خلق ایده های جدید در فضای های کاری ارائه و طراحی فضایی جدید در ارائه کارهای جدید با سبک جدید

  • حسین
    23 دی 1399

    سلام
    من مهارت خوبی درزمینه ساخت لوگو ، لوگو موشن ،موشن گرافیک ،پوستر،کارت ویزیت ، موکاپ سه بعدی ،جداکردن تصویر از پس زمینه دارم همه کارهاهم باسرعت بالا انجام میدهم قیمت مناسبی هام دیافت میکنم که هم شما راضی باشید وهم من راضی باشم. اگرمایل باشید باهم همکاری داشته باشیم

    • کارلنسر
      24 دی 1399

      سلام حسین عزیز
      بسیار عالی. تو سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و حتما نمونه کارهاتون رو از این مهارت هایی که دارید رو آپلود کنید

  • سعید
    28 دی 1399

    سلام
    خدمت گروه محترم پشتیبانی ” کارلنسر ”

    لطفا بفرمایید :

    1- درصدی که سایت ” کارلنسر ” از هر پروژه میبره ، چقدر خواهد بود و چگونه محاسبه میشود؟
    2- برای کسب اطلاعات بیشتر از موضوع پروژه ی پیشنهادی و برای بررسی و سوالات بیشتر از نوع درخواست کارفرما ، ( قبل از هرگونه ثبت پیشنهاد ) چطور و از کجا باید با کارفرما ارتباط گرفت تا بتوانیم بهترین تصمیم رو برای همکاری بگیریم؟
    3- آیاد پشتیبانی سایت کارلنسر بعد از عقد قرارداد با کارفرما در خصوص شرایط و مراحل تسویه مالی بعد یا قبل از تحویل پروژه با فریلنسر و کارفرما تعاملی خواهد داشت تا خدایی نکرده طرفین در پرداخت دستمزد کوتاهی نکنند؟

    • کارلنسر
      29 دی 1399

      1- کمیسیون انجام پروژه در حال حاضر، 10 درصد از هزینه پروژه است. این درصد در پلن های آتی سایت میتونه کاهش پیدا کنه
      2- از طریق چت سایت، کارفرما و فریلنسر میتونن قبل از شروع انجام کار و هر گونه پرداخت، باهم گفت و گو کنند.
      3- با سیستم پرداخت امن کارلنسر هم کارفرما از انجام پروژه اش اطمینان داره و هم فریلنسر از واریزی وجه. این چیزی که فرمودید با این سیستم عملا امکانش وجود نداره که رخ بده

  • sirjan1
    07 اردیبهشت 1400

    سلام ببخشید منظور از عنوان مرحله در ثبت سفارش چیست؟من اصلا نمی تونم درخواست کار ثبت کنم.
    خب تایپ یک مرحله است

    • تیم محتوای کارلنسر
      07 اردیبهشت 1400

      سلام. ایرادی نداره. میتونید به صورت تک مرحله ای ثبت کنید.
      شما می‌توانید پروژه را در یک یا چند مرحله انجام دهید. عنوان مرحله، یک متن دلخواه است که می‌توانید برای آن مرحله بگذارید. اگر مایلید پروژه رو تو یک مرحله انجام بدید، میتونید عنوان مرحله رو مثلا: “ترجمه کل فصل های کتاب” بذارید. ولی اگه چند مرحله ای ثبت میکنید، میتونید این شکلی بذارید:
      مرحله اول: ترجمه فصل 1 تا 5
      مرحله دوم: ترجمه فصل 6 تا 10
      مرحله سوم: ترجمه فصل 11 تا 15
      مرحله چهارم: ترجمه فصل 15 تا آخر

  • مهدی
    19 مرداد 1400

    سلام و عرض ادب . من طراح گرافیست هستم و حدود 3 سال هست که بصورت حرفه ای در زمینه طراحی المان های مختلف گرافیکی درحال فعالیت هستم . من نمونه کارهای خوبی رو توی پروفتیلم آپلود کردم و برای ثبت پیشنهاد هم همه این فاکتورها رو رعایت میکنم ولی متاسفانه توی این 3 ماه حتی یه کار هم نگرفتم.چکار باید بکنم؟ دیگه دارم ناامید میشم.خواهش میکنم راهنمایی کنید.ممنونم

    • تیم محتوای کارلنسر
      20 مرداد 1400

      سلام. دوست عزیز
      بله خب… به طور کلی شانس گرفتن پروژه کم هست. چون علاوه بر شما، ممکنه ده ها فریلنسر هم روی پروژه پیشنهاد بزنن و تنها روش بالاتر بردن شانس، پروفایل و نمونه کارهای خوب، متن پیشنهادی و قیمت مناسب و ارتقای پیشنهاد است. در کنارش اگه قبلا برای شرکتی کار کردید، میتونید تو سایت، لینک توصیه نامه رو براش بفرستید تا براتون نظر و امتیاز بدن (حتی برای پروژه های قدیمی و خارج کارلنسر) و در نهایت، در کنار پیشنهاد، میتونید خدمت هم بسازید تو سایت. امیدواریم که بتونید در آینده ای نزدیک پروژه بگیرید

  • حسن بیگدلی
    05 شهریور 1400

    سلام. ببخشید مدت زمانی که تو پروژه ها کارفرما مینویسن، زمان پیشنهادی برای ارائه و تحویل پروژه هست؟؟
    مثلا وقتی مدت رو ۳۰ روز مینویسن یعنی فریلنسر حداکثر ۳۰ روز وقت داره تا پروژه رو تکمیل کنه و تحویل بده؟؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      08 شهریور 1400

      سلام. بله
      البته توجه بفرمایید با توجه به این که برخی از کارفرمایان، ممکن است از زمان دقیق انجام پروژه اطلاع نداشته باشند، این زمان قابل تغییر است. مدت زمان پیشنهادی خوتون رو ثبت و در موردش میتونید با کارفرما گفتگو و زمان را نهایی کنید

  • دانیال
    11 شهریور 1400

    سلام
    ببخشید منظور از عنوان مرحله چی هست؟
    چی باید بنویسیم

  • مایسا
    14 شهریور 1400

    سلام وقت بخیر
    وقتی دکمه ارسال پیشنهاد رو میزنم خطا میده
    نمیدونم چرا و مشکل از کجاست

    • تیم محتوای کارلنسر
      15 شهریور 1400

      سلام. چه خطایی میده؟ لطفا از خطایی که میده اسکرین بفرستید به پشتیبانی

  • Reaz
    21 آبان 1400

    سلام وقتی تو بودجه نوشتە500هزار تومن من تو قیمت باید چه قیمتی بنویسم ؟!

    • taha
      08 اردیبهشت 1402

      سلام اگر نوشته از 500 تا 700 شما باید یکی از اینهارو یا بینشون مثلا 600 انتخاب کنید یا بیشتر یا کمتر اگه فقط 500 نوشته شده بایدیا 500 بزنید یا کمتر یا بیشتر باید مبلغ پیشنهادیتون رو بگید و بسنجید البته که ممکن که کارفرما از قیمت های انجام پروژه خبر دار نیست و شما با توجه به پروژه تون قیمت ثبت کنید

    • تیم محتوای کارلنسر
      09 اردیبهشت 1402

      سلام. تمام قیمت ها به شکل بازه ای هست. در صفحه پروژه ها، حداکثر بودجه نمایش داده میشه و در صفحه سینگل خود پروژه، بازه ی دقیق. نیازی هم نیست حتما بین دو مبلغ باشه. هر عددی بالاتر از حداقل بودجه رو میشه به عنوان پیشنهاد ثبت کرد.

  • نصیری
    27 آذر 1400

    باید در عنوان مرحله چه چیزی بنویسم؟

  • shayan
    03 دی 1400

    با سلام و خسته نباشید در قسمت ثبت پیشنهاد منظور از عنوان مرحله چیه متوجه نشدم

  • مریم فتحی
    09 دی 1400

    سلام وقتتون بخیر وقتی بعضی از پیشنهادات پادکست و گویندگی رو که می خوام براشون درخواست ثبت کنم نمونه متن گذاشتند که باید صوتی بخونم و ارسال کنم. اما هیچ گزینه ای بابت ارسال فایل صوتی نمی بینم. از کجا باید فایل صوتی رو ارسال کنم؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      11 دی 1400

      سلام. در فرم پیشنهاد امکان ارسال فایل نیست. فایل رو در جایی آپلود کنید و لینکشو تو فرم پیشنهاد برای کارفرما بفرستید. همچنین میتونید تو نمونه کارها تو پروفایل تون آپلود کنید و از کارفرما بخواید که نمونه کارهاتون رو ببینه

  • Lenny
    25 دی 1400

    سلام. چگونه باید تشخیص بدیم که یک پروژه باز هست برای ارسال پیشنهاد یا اینکه مناقصه اش به پایان رسیده؟ توی لیست پروژه ها که همه‌ی پروژه ها هستند و میشه روی همه هم پیشنهاد ارسال کرد و در هیچ بخشی نشان داده نشده که پروژه در چه وضعیتی قرار داره…

  • مزدک
    17 اردیبهشت 1401

    سلام
    آزمون وردپرس دقیقا به چه صورت هست؟ چند سوال دارد؟ و ممنون میشم درموردش یکم توزیح بدید

  • علی حسینی
    26 اردیبهشت 1401

    سلام و قت بخیر تشکر ویژه از سرکار خانم زینب فلاح بزرگوار بابت تولید محتوای خوبشون
    امیدوارم همیشه درخشان باشید

  • سینا
    08 مرداد 1401

    سلام قسمت چت در کجاست؟ پیداش نمیکنم! چطور میشه با کارفرما قبل از پیشنهاد روی پروژه چت کرد؟

  • انیتا
    07 شهریور 1401

    در قسمت عنوان مرحله باید متن پیشنهادمونو بنویسیم؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      08 شهریور 1401

      با سلام. خیر.
      شما می‌توانید پروژه را در یک یا چند مرحله انجام دهید. عنوان مرحله، یک متن دلخواه است که می‌توانید برای آن مرحله بگذارید. اگر مایلید پروژه رو تو یک مرحله انجام بدید، میتونید عنوان مرحله رو مثلا: “ترجمه کل فصل های کتاب” بذارید. ولی اگه چند مرحله ای ثبت میکنید، میتونید این شکلی بذارید:
      مرحله اول: ترجمه فصل 1 تا 5
      مرحله دوم: ترجمه فصل 6 تا 10
      مرحله سوم: ترجمه فصل 11 تا 15
      مرحله چهارم: ترجمه فصل 15 تا آخر

  • علیرضا
    22 شهریور 1401

    منظور از تعداد روزها،روز کاری هست یا خیر؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      23 شهریور 1401

      با سلام. خیر. روزهای عادی

  • ساینا
    07 آذر 1401

    سلام میخواستم با پشتیبانی ارتباط برقرار کنم اما شماره تلفنی روی سایت نمیبینم ونتونستم عضو سایت بشم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • تیم محتوای کارلنسر
      07 آذر 1401

      با سلام. شماره تلفن هم در بالای صفحه و هم در فوتر سایت نوشته شده: 02191035365

  • Javad
    02 اسفند 1401

    همش الکیه نه کسی کار میده نه کسی پول

    • تیم محتوای کارلنسر
      06 اسفند 1401

      سلام جواد عزیز. روزانه تعداد زیادی پروژه توسط فریلنسرها در سایتمون انجام میشه. کامل بودن پروفایل، آپلود نمونه کار، نوشتن متن پیشنهادی مناسب، شرکت در آزمون های مهارت، ارتقای پیشنهاد و…، از روش هایی هست که می‌تونید شانس پروژه گرفتن تون رو افزایش بدید. در صورت نیاز، با ما تماس بگیرید تا همکارانم شما رو راهنمایی کنند.

  • سیاوش
    18 اسفند 1401

    سلام . وقتی برای پروژه ای نوشته قیمت از ۱ میلیون تا ۵ میلیون معنیش اینه که این بازه قیمتی رو خود کارفرما تعیین کرده یا اینکه پیشنهادات در این بازه داده شده؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      22 اسفند 1401

      با سلام. بودجه پیشنهادی کارفرماست.

  • محمدرضا یاوری
    11 خرداد 1402

    توضیحات آموزش بسیار عالی و کاربردی بود خیلی ممنون از کار لنسر.

  • ابوالفضل
    09 شهریور 1402

    سلام وقت بخیر برای من که هنوز نمونه کار توی زمینه خودم که طراحی وبسایت با وردپرس هست ندارم و قصد دارم اولین پروژم رو بگیرم چیکار کنم چون احساس می‌کنم خیلی سخت میشه دریافت پروژه برای من تا الان هم که شانسی نداشتم

    • تیم محتوای کارلنسر
      11 شهریور 1402

      با سلام. اگه نمونه کار شخصی هم دارید (حتی طراحی یک یا چند صفحه وب برای خودتان که قبلا انجام دادید) هم آپلود کنید در نمونه کارها

  • Mohammad Mahdi
    09 شهریور 1402

    سلام وقت بخیر یه سوال دارم.وقتی با کارفرما به توافق رسیدیم و نوبت به ارسال عکس (کارت ویزیت) شد,چطوری باید برای کارفرما ارسال کنم؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      11 شهریور 1402

      سلام. در بخش میز کار پروژه که پس از استخدام، براتون باز میشه

  • مرسلی
    31 شهریور 1402

    چهار ساله تو اینستاگرام برای دوستان کمیک ترجمه و ادیت میکنم علاقه شدید برای عدیت و تایپ دعرم

    • تیم محتوای کارلنسر
      01 مهر 1402

      سلام دوست عزیز. از حضورتون تو کارلنسر خوشحال میشیم. در سایت ما به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید.

  • محمود
    20 مهر 1402

    من بسیار تازه کار هستم ؛
    به تازگی درحال یادگیری وردپرس و seo به صورت مجازی هستم و در یکی دوماه آینده پیش بینی میکنم که آموزشم تموم بشه و بخوام پروژه های مربوط رو بگیرم.
    درحال حاضر ادمینی پیج های اینستاگرام رو انجام میدم و محتوای متنی یا تصویری رو با سلیقه تولید میکنم.
    از طرفی در تایپ هم تلاش دارم که مهارتم روی توی همین یکی دوماه افزایش بدم.

    با توجه به این شرایط امیدی هست تا یکی دو ماه آینده بتونم از طرف سایت کارلنسر استخدام بشم و پروژه ای دریافت کنم؟ یا نیازمند به تجربه و صرف مدت زمان بیشتری هستم تا کاملا مسلط شوم و سپس استخدام بشم؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      22 مهر 1402

      سلام دوست عزیز. مهارت هایی که دارید، خوب هستند. نگران استخدام نشدن و پروژه نگرفتن نباشید. بسیاری از کاربران سایت ما هم مبتدی بودن و پروژه گرفتند با قیمت پایین تر. به تدریج، هم مهارتشون رو افزایش دادن و هم قیمت هاشون رو. شما هم میتونید بعد از یه مدت دیگه که روی مهارت‌هاتون مسلط تر شدیبد، پروژه گرفتن رو شروع کنید. موفق باشید

  • علی برومند
    02 آبان 1402

    درود
    توضیحات آمده در بالا بسیار شفاف بود ولی پاسخی را که دنبالش می گشتم به همراه نداشت.
    من فیلمساز هستم. یک فیلمساز و یا سازنده تیزرهای تبلیغاتی چگونه می تواند از شهر دیگری در شهری دیگر کارگردانی کند. حضور شخص کارگردان روی صحنه ضروری است.

    • تیم محتوای کارلنسر
      02 آبان 1402

      با سلام مجدد. در پروژه هایی که نیاز به حضور فرد مجری یا متخصص هست، کارفرما باید پروژه رو تمام وقت کنه و شما باید هزینه های رفت و آمدتون و… رو هم تو هزینه پروژه لحاظ کنید.

  • الهام حسینی
    06 آبان 1402

    من وقتی ارسال پیشنهاد رو میزنم خطا میاد که جمع قیمت تمام مراحل باید بیشتر از مثلا 125 تومان باشه

    • تیم محتوای کارلنسر
      07 آبان 1402

      سلام. لطفا صفرهای جلوی رقم را هم بزنید اگه نزدید. مثلا 125000

  • زهرا
    15 آبان 1402

    سلام
    من برای پروژه دایرکتری وقتی میخوام ثبت پیشنهاد کنم یه قسمت داره مدت انجام
    خب من تو این قسمت باید چی وارد بکنم؟
    چون دایرکتوری مدت انجام نداره هر چقدر دایرکت باشه همونقدر هم زمان میبره میشه راهنمایی کنید لطفا

    • تیم محتوای کارلنسر
      15 آبان 1402

      سلام. مطابق زمان پیشنهادی کارفرما وارد کنید و هزینه ای که تو اون مدت زمان مایلید دریافت کنید. در توضیحات پروژه هم اگه سوال یا ابهامی دارید از کارفرما بپرسید.

  • حامد نظامی
    17 آبان 1402

    حامد هستم کمپیوتر ساینس هستم حدود ۳ سال میشه که در بخش تایپ های مختلفی کار میکنم و در بخش تالیف و ترجمه هم کار کردم

    • تیم محتوای کارلنسر
      20 آبان 1402

      با سلام. در سایت ما به عوان فریلنسر ثبت نام کنید و با انجام پروژه و یا تدریس، کسب درآمد داشته باشید.

  • غزل قاسمی
    20 آبان 1402

    سلام ببخشید من یک سئوال داشتم
    من مراحل ارسال پیشنهاد و کامل میکنم مبلغ رو میزنم ولی وقتی رو ارسال پیشنهاد میزنم مینویسه جمع مراحل باید بالاتر از فلان مبلغ باشه‌‌…متوجه نمیشم مشکل از کجاست؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      21 آبان 1402

      با سلام. تعداد صفرهای رقمتون رو به درستی وارد میکنید؟

  • نوید
    18 آذر 1402

    یکی دیگه از کارهایی که می‌تونه شانس گرفتن پروژه رو بالا ببره تعریف سرویس یا خدمات در پروفایل فریلنسر هست که کارفرمای حرفه‌ای به اون توجه می‌کنه.

  • نغمه
    11 دی 1402

    سلام هرقدر تلاش میکنم برای ثبت انجام نمیشه و روی مبلغ ایراد میگیره هر مبلغی هم که وارد میکنم همین هست ، مشکل چیه؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      11 دی 1402

      با سلام. از وارد کردن صفرهای رقم‌‌ پیشنهادی‌تون مطمئن شوید.

  • میترا
    24 اسفند 1402

    سلام
    آیا پروژه های موجود در کارلنسر تاریخ انقضا دارند؟ یا کارفرمایی یک فریلنسر رو استخدام کنه، آگهی کار دیگه حذف میشه؟ بطور خلاصه می‌خوام بدونم یک آگهی کار تا چه مدت توی سایت هست؟ و تا زمانی که آگهی هست یعنی همچنان کارفرما در جستجوی فریلنسر هست؟

    • تیم محتوای کارلنسر
      24 اسفند 1402

      با سلام و وقت شما بخیر باشه.
      تاریخ انقضای هر آگهی، 30 روز هست. بعد از اون آگهی (به دلیل مسائل مربوط به سئو) حذف نمیشه. پروژه هایی که کنسل شده باشن یا استخدام انجام شده یا به اتمام رسیده باشه، امکان پیشنهاد زدن روشون نیست