دسته بندی‌ها
مدرسیننحوه کار
×
موضوع
جزئیات
خانه آموزش ‌ها نرم افزار من می توانم به شما نرم افزار 3Ds Maxرا از صفر تا صد یاد بدهم

من می توانم به شما نرم افزار 3Ds Maxرا از صفر تا صد یاد بدهم

توضیحات تدریس

کارشناسی ارشد معماری مدرس نرم افزار های معماری 10 سال سابقه کار در موسسات آموزشی آموزش صفر تا صد نرم افزار 3Ds Max آشنایی با نرم افزار و محیط آن شناسایی تمامی پنل های اصلی نرم افزار شناسایی ابزار های حرکتی و دیگر ابزارهای اصلی برای روشهای جاگذاری اشیاء در محیط نرم افزار شناسایی انواع روشهای copy : scatter , spacing tool, Array, clone شناسایی آشیاء سه بعدی و تنظیمات مربوط به آنها تنظیم واحد در نرم افزار Max شناسایی اشیاء دو بعدی و تنظیمات مربوط به هریک از آنها وارد کردن فایل های DWG مربوطه به نرم افزار Cad به داخل 3D Max شناسایی تبدیل اشیاء دو بعدی به اشیاء دو بعدی قابل ویرایش ( Convert to editable spline ) شناسایی کامل تمامی ابزارهای مربوط به Editable spline شناسایی روشهای تبدیل اشیاء دو بعدی به سه بعدی با استفاده از Modifier ها و روشهای دیگر آشنایی با اصول اولیه Modifier ها و نکات مربوط به آنها شناسایی Modifier های مربوط به اشیاء دوبعدی و سه بعدی و طراحی اشیاء مختلف با هریک از آنها آشنایی با روش کار با پوسته ها شناسایی تبدیل اشیاء سه بعدی به پوسته های قابل ویرایش Convert to editable poly شناسایی کامل ابزارهای Edit poly و ساخت انواع اشیاء با این ابزارها


توضیحات تدریس

کارشناسی ارشد معماری مدرس نرم افزار های معماری 10 سال سابقه کار در موسسات آموزشی آموزش صفر تا صد نرم افزار 3Ds Max آشنایی با نرم افزار و محیط آن شناسایی تمامی پنل های اصلی نرم افزار شناسایی ابزار های حرکتی و دیگر ابزارهای اصلی برای روشهای جاگذاری اشیاء در محیط نرم افزار شناسایی انواع روشهای copy : scatter , spacing tool, Array, clone شناسایی آشیاء سه بعدی و تنظیمات مربوط به آنها تنظیم واحد در نرم افزار Max شناسایی اشیاء دو بعدی و تنظیمات مربوط به هریک از آنها وارد کردن فایل های DWG مربوطه به نرم افزار Cad به داخل 3D Max شناسایی تبدیل اشیاء دو بعدی به اشیاء دو بعدی قابل ویرایش ( Convert to editable spline ) شناسایی کامل تمامی ابزارهای مربوط به Editable spline شناسایی روشهای تبدیل اشیاء دو بعدی به سه بعدی با استفاده از Modifier ها و روشهای دیگر آشنایی با اصول اولیه Modifier ها و نکات مربوط به آنها شناسایی Modifier های مربوط به اشیاء دوبعدی و سه بعدی و طراحی اشیاء مختلف با هریک از آنها آشنایی با روش کار با پوسته ها شناسایی تبدیل اشیاء سه بعدی به پوسته های قابل ویرایش Convert to editable poly شناسایی کامل ابزارهای Edit poly و ساخت انواع اشیاء با این ابزارها


مشاهده پروفایل

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

بازه های زمانی قابل رزرو
در این جدول، بازه‌های زمانی قابل رزرو که مدرس قادر به تدریس است، آورده شده است. بازه های زمانی مورد نظرتان را با دقت و توجه به زمان‌بندی خود انتخاب نمایید. ساعت و تاریخ تدریس به صورت توافقی بین شما و مدرس تعیین می‌شود. لطفا قبل از ثبت سفارش، با مدرس گفتگو و تاریخ ها و ساعت ها را هماهنگ کنید.
در‌ نظر داشته باشید اولین جلسه آموزشی شما باید تا حداکثر ۷ روز بعد از نمایش آموزش برگزار گردد.
شنبه
صبح
صبح
۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰
بعد از ظهر
بعد از ظهر
۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰
غروب
غروب
۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شب
شب
۲۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
نیمه شب
نیمه شب
۰۰:۰۰ تا ۸:۰۰
یک شنبه
صبح
صبح
۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰
بعد از ظهر
بعد از ظهر
۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰
غروب
غروب
۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شب
شب
۲۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
نیمه شب
نیمه شب
۰۰:۰۰ تا ۸:۰۰
دوشنبه
صبح
صبح
۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰
بعد از ظهر
بعد از ظهر
۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰
غروب
غروب
۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شب
شب
۲۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
نیمه شب
نیمه شب
۰۰:۰۰ تا ۸:۰۰
سه شنبه
صبح
صبح
۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰
بعد از ظهر
بعد از ظهر
۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰
غروب
غروب
۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شب
شب
۲۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
نیمه شب
نیمه شب
۰۰:۰۰ تا ۸:۰۰
چهارشنبه
صبح
صبح
۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰
بعد از ظهر
بعد از ظهر
۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰
غروب
غروب
۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شب
شب
۲۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
نیمه شب
نیمه شب
۰۰:۰۰ تا ۸:۰۰
پنج شنبه
صبح
صبح
۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰
بعد از ظهر
بعد از ظهر
۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰
غروب
غروب
۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شب
شب
۲۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
نیمه شب
نیمه شب
۰۰:۰۰ تا ۸:۰۰
جمعه
صبح
صبح
۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰
بعد از ظهر
بعد از ظهر
۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰
غروب
غروب
۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شب
شب
۲۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
نیمه شب
نیمه شب
۰۰:۰۰ تا ۸:۰۰
انتخاب جزئیات جلسات
  • + 1 -
    ۶۰ دقیقه
    ۲۰۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

بله، بعد از سپری کردن این دوره شما میتوانید انواع طراحی ها در سبک مدرن، نئوکلاسیک،کلاسیک رو به راحترین روش مدلسازی کنید.
انتخاب جزئیات آموزش
پشتیبانی