برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Babak.Gh
Babak.Gh
Babak.Gh

Babak.Gh

N/A
اصفهان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Babak.Gh
Babak.Gh
N/A
اصفهان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
من بابک قربانی هستم حدود 2 سال در زمینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی فعالیت دارم و تخصص اصلی بنده عکاسی از مواد غذایی که پروژه های زیادی در این زمینه انجام دادم که میتوانید در پرووفایلم مشاهده کنید.
تحصیلات
فتوگرافیک از اصفهان - ۱۳۹۷ تاکنون
تجربه های کاری
طراحی و اجرای محتوا گذاری پیج اینستاگرام در مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان - ۱۴۰۰ تاکنون

نمونه کارها

عکاسی از محصولات شوینده
عکاسی محصول عکاسی محصول در یک شرکت تولید کالا باید بسیار جدی گرفته شود. از طریق تصاویر عالی که از یک محصول گرفته می‎شود، یک شرکت می‎تواند کالا را بین مشتریان تبلیغ کند و شانس خرید را بالا ببرد. شرکت‎های تولید کالا چندین دهه است که از این نوع عکاسی استفاده می‎کند و این شاخه از عکاسی به سطح بالایی رسیده است. این نوع عکاسی صنعتی برای تبلیغ ویژگی‎ها و مزایای مختلف یک کالا بسیار مهم است و می‎تواند ویژگی‎ بی‎همتای یک کالا را به تصویر بکشد.
مشاهده نمونه کار
عکاسی از مواد غذایی
عکاسی غذا: عکاسی غذا یک شاخه تخصصی از عکاسی صنعتی است. صنعت غذا همواره صنعت محبوبی بوده است و در طول دهه‎های گذشته با رشد سریعی روبرو شده است. بنابراین سطح تقاضا برای عکاسانی که تصویر غذاها و منوهای مختلف را به یک شکل جذاب بگیرند، رو به افزایش است.
مشاهده نمونه کار
عکاسی صنعتی از ظروف فلزی
عکاسی صنعتی چیست ؟ عکاسی صنعتی به شاخه‎‌هایی از عکاسی با اهداف تجاری اشاره دارد تا یک کالا یا برند یا حتی یک فرد تبلیغ یا یک کالا یا خدمات به فروش رسانده شوند. هر کسب‌وکاری که داشته باشید، داشتن عکس‌های با کیفیتی از محصول یا خدمات که بتواند توجه مشتری را به خود جلب کند و همچنین قادر باشد تاثیرِ ماندگاری بر ذهن او بگذارد، برای موفقیت‌تان بسیار حیاتی است. شما نیاز دارید در فضای حقیقی و مجازی، خود را به مخاطب معرفی کنید و جلوه‌ای بصری در ذهن او بسازید. عکاسی صنعتی عکس‎برداری از محصولات، خدمات و حتی افراد مشهور را در بر می‎گیرد تا در سایت ها و کمپین‎های تبلیغاتی مانند مجلات، روزنامه‎ها، کاتالوگ‎های تبلیغاتی و موارد متعدد دیگر از این تصاویر برای تبلیغ مشتریان یا محصولات و خدمات آن‎ها استفاده شود.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی