برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
AmirAbbas.Gh
AmirAbbas.Gh
AmirAbbas.Gh

AmirAbbas.Gh

N/A
فارس
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
AmirAbbas.Gh
AmirAbbas.Gh
N/A
فارس
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
هنر دوست و دانشجوی معماری داخلی عاشق ادبیات و نمادشناسی مفهومی
تحصیلات
معماری داخلی از دانشگاه هنر شیراز - ۱۴۰۰ تاکنون
تجربه های کاری
مدیریت هنری در NeonGroup - ۱۴۰۰ تاکنون
طراح پوستر در writing essay workshop - ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۸

نمونه کارها

پوستر همایش writing essay workshop
ورکشاپ نام برده شده به صورت حضوری و با استقابل قابل توجهی در شیراز برگزار شد .
مشاهده نمونه کار
لوگو Neon Group
نئون گازی نجیب است و همواره نئون می ماند . نئون همواره ایست که در لوگو با استفاده از نماد اینفینیتی به این موضوع پرداخته شده و از نظر ساختاری با ایجاد تغییر ،eo کلمه نئون در درون نماد بی نهایت ایجاد شده و با قرار گیری در کنار nهای شروع و پایان واژه ،در کنار الهام از نوشتار فارسی( نئون )neon ،لوگو نهایی طراحی و اجرا گشته. لوگو نئون برای گروهی مولتی مدیا طراحی شده و قابلیت استفاده در راستای هر موضوعی را داراست .
مشاهده نمونه کار
تیزر همایش LGH
تیزر همایش اوج بگیر-LGH به دور از کلیشه ها و با هدف ایجاد سوال ، جذب مخاطب به سوی تبلیغات ثانویه و ایجاد فضای ذهنی مشابه با فضای پوستر تولید شد . ویدئو به نوعی از دو قسمت سی ثانیه ای تشکیل شده که در قسمت اول به روایت یک فان دوستانه پرداخته و با ایجاد سوال از چرایی میم ها به مشاهده مجدد ویدئو توسط مخاطب و نتیجتا در مواجهه با سی ثانیه دوم ،تکرار المان ها و مانا شدن تیزر و عنوان همایش در ذهن مخاطب ها منجر می شد . سی ثانیه دوم در فضایی رسمی تر به ایجاد سوال و عطش اصلی برای اطلاعات بیشتر درکنار فضا سازی طراحی و اجرا شد که فضا سازی توسط تصاویر باران ،گزارش رسمی اسکای نیوز از مشاهده یوفو و نهایتا یوفو فانتری منطبق بر باران و یوفو متشکل از LGH ( عنوان همایش) در پوستر صورت گرفت و با استفاده از موزیک lil debby با نامی مشابه همایش، تلاشی موفق برای ماندگاری بالا در ذهن مخاطب بود . + برای نشر تیزر در مجامع رسمی تنها از سی ثانیه دوم استفاده شد. +سی ثانیه اول با توجه به فضای ذهنی دانش آموزان دبیرستان ،ایهام موجود در عنوان و القای فضایی دوستانه و به دور از فضای رسمی دیگر همایش ها طراحی گشت. +تیزر مدتی پیش از انتشار اطلاعات اصلی همایش و انتشار اطلاعات اصلی همایش منتشر و باعث افزایش ویو پیج، پوستر ،پی دی اف معرفی همایش و دیگر موارد تبلیغاتی شد .
مشاهده نمونه کار
پوستر همایش LGH
همایش آنلاین let's get high(LGH) به صورت آنلاین و با استقبال 300مخاطب برگزار شد که برای اولین تجربه یک گروه پروژه ای موفق بود و علاوه بر وبینارها ، باز خوردهای مثبت فراوانی راجب طراحی های گرافیکی انجام شده دریافت کرد و از سویی میزان جذب مخاطب خود بیانگر موفقیت تبلیغات پروژه بود . ساختار اولیه مدنظر برای طراحی پوستر بر مبنای مینیمال بودن کار و البته فضا سازی بوده و در طراحی تیزر سعی شد کاملا از کلیشه ها رها و همگام تر با فضای ذهنی مخاطبان همایش گام برداشت تا علاوه بر ایجاد سوال ، در هنگام قرارگیری در مقابل پوستر و توضیحات ،با فضای ذهنی پیش فرض ایجاد شده ، احساس صمیمیت و علاقه به کسب اطلاعات بیشتری ایجاد شود . +در طراحی پوستر دوم از ساختار های مثلثی و مربعی استفاده شده و در قرارگیری اجزا و نور پردازی نهایت دقت صورت گرفته . +درباره جزئیات طراحی لوگو و تیزر در نمونه کارهای بعد کاملا توضیح داده شده .
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی