برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Masoud.P
Masoud.P
Masoud.P

Masoud.P

(۳)
کرمانشاه
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Masoud.P
Masoud.P
(۳)
کرمانشاه
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
کارشناسی ارشد ویروس شناسی پزشکی . ویروس شناس . کارشناسی میکروبیولوژی. میکروبیولوژیست . عضو انجمن علمی علوم ازمایشگاهی . تجربه در زمینه تحقیقات آزمایشگاهی . ترجمه کتاب ویروس شناسی فیلدز برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته ویروس شناسی. ترجمه‌ انواع مقالات رشته ویروس شناسی . شیوه جدید در یادگیری زبان انگلیسی با محوریت شنیداری در حوزه علوم پزشکی .
تحصیلات
میکروب شناسی پزشکی از علوم پزشکی تهران - ۱۳۹۹ تاکنون
میکروبیولوژی از رازی کرمانشاه - ۱۳۹۴ الی ۱۳۹۸
تجربه های کاری
میکروبیولوژیست در انجمن علوم ازمایشگاهی کرمانشاه - ۱۳۹۹ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
پروژه سلولی
عاطفه
۲۰ تير ۱۴۰۰
کارشون خیلی خوبه فقط دیر جواب میدن واقعا .گاهی وقتا دو الی سه روز طول میکشه جواب بدن ولی خب اگه روند پاسخگویی رو سریع انجام بدن خیلی بهتره
ترجمه
احمد رضا
۲۰ تير ۱۴۰۰
بسیار عالی خوش اخلاق
ترجمه مقاله 2021
Niosha
۲۰ تير ۱۴۰۰
یکی از بهترین مترجم ها هستن ایشون بسیار با حوصله و متین و در کمترین زمان انجام دادن کارمو

نمونه کارها

سیگنال پپتید جهانی
طراحی یک پپتید سیگنال بهبود یافته بر اساس سیگنال ترشح جفت شدن عامل و برای تولید آنزیم در مخمر پابلو آزا . گونزالو مولپرس . فیلیپه د سالاس . سوزانا کاماررو چکیده ساکارومایسس سرویزیه به دلیل دستکاری آسان ، نیاز کم و توانایی آن برای اصلاحات پس از ترجمه پروتئین ، نقش مهمی در بیان ناهمگن آرایه ای از پروتئین ها دارد. اجرای سیگنال ترشح پیش لیدر فرمون جفت شدن و از این مخمر باعث افزایش بازده تولید با هدف قرار دادن پروتئین خارجی به محیط خارج سلول می شود. استفاده از این پپتید سیگنال همراه با تکامل آنزیم به ما امکان دستیابی به بیان عملکردی در غیر این صورت دشوار از لاک های قارچی در .S cerevisiae را می دهد ، با بدست آوردن توالی های پیش لیدر - فاکتور تکامل یافته مختلف که ترشح لاكاز را افزایش می دهند. با این حال ، طراحی یک پپتید سیگنال جهانی برای افزایش تولید پروتئین های ناهمسان در S.cerevisiae یک چالش در انتظار است. ما در اینجا بهینه سازی پیش آلفا فاکتور و برای بهبود تولید آنزیم نوترکیب در S. cerevisiae از طریق دو استراتژی مهندسی موازی را توصیف می کنیم: پپتید سیگنال تکامل یافته به دست آمده در آزمایشگاه ما (لیدر a9H2). هدف تجزیه و تحلیل اثر جهش های جمع شده در توالی سیگنال در طول تکرارهای تکامل کارگردانی ، یا سایر جهش های گزارش شده و فعل و انفعالات احتمالی آنها بود. هر دو رویکرد در هم افزایی مثبت چهار جهش ( Aa9D ، Aq20T ، La42S ، Da83E موجود در لیدر بهینه سازی شده نهایی (OPT@) به توافق رسیدند ، که بطور قابل توجهی ترشح چندین اکسید ردوکتاز قارچ و هیدرولاز را افزایش می دهد. علاوه بر این ، ما یک٫ دستورالعمل برای هدایت بیشتر تولید هترولوگ یک آنزیم خاص بر اساس جهش زایی اشباع ترکیبی موقعیتهای 86 و 87 لیدر OPTه با پروتئین هدف ذوب شده پیشنهاد می کنیم.
مشاهده نمونه کار
نقش پروتئین های کانکسین
رادیوتراپی یک درمان موثر برای سرطان پستان و سایر تومورهای قفسه سینه است. با این حال ، در حالی که درمان پرتودرمانی با انرژی بالا، سلولهای سرطانی را با موفقیت از بین می برد ، همیشه نمی توان از قرار گرفتن در معرض اشعه قلب و عروق بزرگ جلوگیری کرد ، در نتیجه بیماری قلبی عروقی ثانویه در بازماندگان سرطان ایجاد می شود. تغییرات ناشی از تابش در عروق قلب ممکن است منجر به تصلب شرایین عروق کرونر شود که امروزه در بیماران تحت درمان با رادیوتراپی توراسیک یک عارضه مهم قلبی عروقی است. مکانیسم های بیولوژیکی و مولکولی زمینه ای آترواسکلروز ناشی از اشعه پیچیده هستند و هنوز کاملا شناخته نشده اند و در نتیجه باعث محافظت از اشعه به طور بالقوه نامناسب می شوند. قرار گرفتن در معرض اشعه یونیزه (IR) ممکن است با ایجاد آسیب به DNA ، استرس اکسیداتیو ، پیری سلولی زودرس ، مرگ سلولی و التهاب ، به اندوتلیوم عروقی آسیب برساند ، که برای تقویت روند تصلب شرایین عمل می کند. ارتباط بین سلولی با واسطه اتصالات شکاف مبتنی بر کانکسين (Cx) و نیم کانال ها ممكن است پاسخ های ناشی از IR را تعدیل کرده و از این طریق روند تصلب شرایین را تعدیل کند. با این حال ، نقش CX های اندوتلیال و کانال های آنها در توسعه تصلب شرایین پس از قرار گرفتن در معرض IR هنوز به درستی تعریف نشده است. درک بهتر از مسیرهای بیولوژیکی زمینه ای درگیر در سمیت قلبی عروقی ثانویه پس از پرتودرمانی ، توسعه استراتژی های موثر را که از این عوارض جلوگیری می کند یا می کاهد، تسهیل می کند. در اینجا، ما نقش های احتمالی سیگنالینگ و ارتباط CX درون سلولی را در تصلب شرایین ناشی از اشعه بررسی می کنیم.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی