برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
AmirAli.K
AmirAli.K
AmirAli.K
کاربر تایید شده

AmirAli.K

(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
AmirAli.K
کاربر تایید شده AmirAli.K
(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی سایت
برنامه نویسی وب
node js
برنامه نویسی
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام من امیرعلی هستم و یک فرانت اند دولوپر ، سایتی که برای شما طراحی میکنم از لحاظ ظاهری، پویا ترین حالت ممکن و از لحاظ باطنی، قوی ترین حالت ممکن رو داره . اولین کدمو سال 1392 نوشتم که یک اسکریپتی بود برای وبلاگم که میومد رنگ تگ های p کل صفحه رو عوض میکرد ولی به صورت جدی از سال 1396 برنامه نویسی رو شروع کردم و بعد از ماجرا های زیاد ، از برنامه نویسی پایتون و توسعه ی اپ های اندرویدی گرفته تا بازی سازی و هوش مصنوعی به چیزی که علاقه دارم یعنی طراحی وب (سمت کلاینت) رسیدم. خلاصه بعد از 3 سال تجربه ی درس و کنکور، اردیبهشت سال 1399 در شرکت فامکو که یک شرکت وارداتی و صادراتی هست فعالیت کردم و با استفاده از وردپرس سایت این شرکت رو مدیریت میکردم، در مرداد ماه سال 1400 به دلایلی این شرکت رو ترک کردم و وارد دنیای react js شدم. از همون اول که نمونه کد های ریکتو دیدم جذب این تکنولوژی باحال شدم، ریکت انقدر برام جذاب بود که اوایل شهریور بهش تسلط پیدا کردم و 15 شهریور سال 1400 وارد یک شرکت استارتاپی شدم به اسم zidoctor . در دو ماهه اول مشغول ساختن یک مدل از بدن یک انسان که ارگان های مختلفش قابل کلیک باشه و به سیمپتم چکر (که یک ربات هوشمند شناسایی علائم هست) وصل بشه و ساختن لندیگ های مختلف سایت، بودم. بعد از اون با کمک همکار هام کل پروژرو به ریکت منتقل کردیم و کماکان در حال توسعه دادن این سایت هستیم. سایت ساختن برای من شغل نیست یک افتخاره !
تحصیلات
کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر از آزاد واحد تهران مرکز - ۱۳۹۸ تاکنون
تجربه های کاری
frontend در famco - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰
frontend در zidoctor - ۱۴۰۰ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
سایت فامکو (famcotraiding.com)
مجید نوروزی (مدیر شرکت واردات و صادرات فامکو)
۲۳ آبان ۱۴۰۱
باتوجه به فورس بودن پروژه و همچنین اهمیت دقت در پیاده سازی آن همکاری با آقای کریمی یکی از بهترین ریسک هایی بود که در رابطه با پیاده سازی پروژه شرکت انجام دادم . از ویژگی های مثبت کار با آقای کریمی ، می توان به صبر و حوصله بالا در پاسخ گویی به ابهامات پیش آمده برای من اشاره کرد. در طول ساخت پروژه چندین بار از ایشان درخواست تغییر بخش هایی از سایت را دادم که با خونسردی تمام راجع به پیشنهادم بحث و حتی بخش هایی را بهدود میدادند. جدا از ویژگی های خوب بیشماری که آقای کریمی در کار دارند با کمال احترام میخواهم به یک ویژگی ناخوشایند (برای خودم البته) اشاره کنم ، کمال گرایی بسیار زیاد آقای کریمی بعضی وقت ها باعث کند پیش رفتن پروژه میشد یعنی بعضی مواقع ساعت ها صرف بهبود بخشیدن به قسمت های جزیی میشد (که خدارو شکر باعث به تاخیر افتادن پروژه نشد ولی در کل برای من ناخوشایند بود)
چت تصویری
حسین فرجی
۲۳ آبان ۱۴۰۱
با سلام و درود. در طول همکاری بنده با آقای کریمی همه چیز طبق برنامه از قبل نوشته شده پیش رفت و یکی از دلیل های بنده برای همکاری مجدد با ایشان ، در جریان گذاشتن من در فاز های مختلف توسعه نرم افزار بود. خلاصه کلام ، بسیار خرسندم که با ایشان همکاری داشتم و امید وارم همیشه در زندگی خود شاد و موفق باشد
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی