برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Pouya.F
Pouya.F
Pouya.F

Pouya.F

N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Pouya.F
Pouya.F
N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
19 ساله هستم عاشق طراحی گرافیک، دانشجوی رشته گرافیک و 3 سالی هست که به صورت فریلنسر در حال فعالیت در این حوزه هستم. تشنه ی آموزش و یادگیری هستم و روز به روز درحال پیشرفتم. عاشق ادوبی که این فرصت رو بهم داد که بتونم تو این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشم. خوشحال میشم که بتونم با کارام باعث پیشرفت کسب و کار شما بشم:)
تحصیلات
گرافیک از دانشگاه آزاد - ۱۳۹۹ تاکنون
تجربه های کاری
فریلنسر در آزاد - ۱۳۹۸ تاکنون

نمونه کارها

طراحی کاور پست و استوری
اگر قصد فعالیت در شبکه های اجتماعی رو دارید باید بدونید که پیج های دارای گرافیک یکپارچه و جذاب ، بازدهی و در نتیجه فروش بیشتری دارند.
مشاهده نمونه کار
طراحی هویت بصری گروه مشاورین املاک جعفری
املاک تازه تاسیس آقای جعفری و تیم جوانشون ، لوگویی مینیمال و مناسب استفاده در فضای مجازی میخواست تا پروفایلشون رو تکمیل انتخاب رنگ به علت فضایی که ترکیبی از رسمیت و خودمونی بودن هست انجام شده است.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگوموشن برند نقطه
یک لوگوموشن برای گروه رسانه ای نقطه که در حوزه طراحی گرافیک ، در فضای مجازی فعالیت میکنه.آنها می خواستند که مشتریان با تماشای این لوگو موشن ، حوزه کاریشون رو متوجه بشن.
مشاهده نمونه کار
پوستر تبلیغاتی
یک پوستر فتومونتاژ تبلیغاتی ، که به صورت خلاقانه اجرا شده. این نوع پوسترها باعث جلب توجه بسیار بیشتری نسبت به پوسترهای معمولی میباشند این کار ، کارفرمایی ندارد و صرفا برای ارائه به عنوان نمونه کار طراحی شده است
مشاهده نمونه کار
لیست قیمت برای فروش سوغات
مغازه سوغات جهت سهولت دسترسی مشتریان به لیست قیمت محصولات خواستار یک لیست قیمت تفکیک شده و شیک جهت نمایش در مغازه و همچنین بارگذاری در سایت بود. به علت سنتی بودن فروشنده و همچنین نوع کسب و کار ، از فونتی سنتی و همچنین تم کلی کار به علت استفاده از نقوش اسلیمی ، سنتی میباشد.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی