برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
MohammadReza.P
MohammadReza.P
MohammadReza.P
کاربر تایید شده

MohammadReza.P

N/A
فارس
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
MohammadReza.P
کاربر تایید شده MohammadReza.P
N/A
فارس
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴۲ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
- برنامه نویسی وب - برنامه نویس اتوماسیون های اداری گسترده تحت وب (وب اپلیکیشن) - برنامه نویس ویندوز - برنامه نویس اندروید - برنامه نویس محیط اکسل با زبان VBA - برنامه نویس محیط اتوکد با زبان VBA - محاسب سازه - 3D کار
تحصیلات
مهندسی عمران از آزاد استهبان - ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۶
تجربه های کاری
مدیرعامل در مدیران و نقش آوران روشن سپهر - ۱۳۸۶ تاکنون

نمونه کارها

برنامه نویسی و تولید اپلیکیشن در محیط اکسل با زبان VBA
- برنامه نویسی و پیاده سازی انواع نرم افزار ها در محیط اکسل - برنامه های حسابداری، انبارداری و انبارگردانی و دیگر نرم افزارهای خود را براحتی و با هزینه کم تبدیل به نرم افزار با قابلیت های سفارشی کنید. با این روش یک اپلیکیشن قدرتمند و کاربرپسند در اختیار دارید که علی رغم اینکه از امکانات گسترده نرم افزار اکسل استفاده می کنید نیاز به دانش کار با آن را ندارید.
مشاهده نمونه کار
برنامه نویسی در اتوکد با زبان VBA
- ایجاد اپلیکیشن در محیط اتوکد - رسم خودکار نقشه ها و دتایل های پیچیده. رسم خودکار میتواند سرعت کار را بسیار بالا و خطاهای انسانی در رسم را از بین ببرد.
مشاهده نمونه کار
مدلسازی و رندرینگ سه بعدی
- امکان ترسیم مدل های ساختمانی و صنعتی - ایجاد رندر معمولی یا رندر با کیفیت (با موتور رندر وی ری) - امکان رندر دینامیک با حرکت دوربین
مشاهده نمونه کار
طراحی وب سایت و وب اپلیکیشن
نمونه کار ما: www.pdm-int.com توصیه می کنیم از قسمت فروشگاه های آنلاین نمونه بازدید و با امکانات مدیریتی آن ها مانند تعریف و دسته بندی کالا یا خدمات، تعریف تخفیف برای مشتریان ویژه، گزارش های حسابداری، حقوق و دستمزد و ... آشنا شوید: https://pdm-int.com/PDM/view/per/stores ذکر این نکته ضروری است که ما می توانیم امکانات پیشرفته و حرفه ای مانند وبلاگ حرفه ای، پشتیبانی آنلاین، ایجاد اتوماسیون و سایر امکانات رو هم در صورت نیاز شما اضافه کنیم. این امکانات برای بالابردن کیفیت و امتیاز سئو سایت شما بسیار مفید میتونه باشه. امکانات مطرح شده در وب سایت اشاره شده در بالا موجود است. همچنین در کارهای تبلیغاتی نظیر ساخت موشن گرافیک های پیشرفته و تیزرهای تبلیغاتی هم روی ما میتونید حساب کنید تا بتونید یه پکیج تبلیغاتی قوی درست کند و با دست پر وارد بازار آنلاین بشید. - مبلغ نهایی و مراحل پرداخت بر طبق نیاز شما و حجم کار (بعد از نیاز سنجی) طی توافق کتبی بعدا بین طرفین تهیه خواهد شد. - تولید محتوا شامل متن و تصویر و یا ویدیو با کارفرمای محترم هست ولی در صورتی تمایل کارفرما در تولید محتوای ویدیویی جذاب و حرفه ای همکاری خواهیم کرد: https://pdm-int.com/PDM/view/per/adverse - مبلغ ارائه شده شامل هزینه هاست و دامین نیست و این هزینه ها با کارفرمای محترم میباشد. (بسته به نظر کارفرما با توجه به حجم بازدید از سایت و سخت افزار مورد نیاز) - نکته مهم: مبلغ پیش پرداخت حتماً میبایست بعد از نیازسنجی آزاد گردد در غیر اینصورت کار آغاز نخواهد شد. پرداخت ها به صورت مرحله ای و بعد از ارائه هر بخش صورت میگیرد تا موجبات اعتماد و رضایت کارفرما فراهم شود. هر گونه سوال دیگری باشد در خدمتیم.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی