برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Ashkan.D
Ashkan.D
Ashkan.D
کاربر تایید شده

Ashkan.D

(۳)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۱)
خدمات کسب و کار:
(۲)
Ashkan.D
کاربر تایید شده Ashkan.D
(۳)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۱)
خدمات کسب و کار:
(۲)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱۰ ساعت و ۶ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
اشکان در سال 1399به مجموعه آلادیزاین ملحق شد، او تحصیلات خود را در رشته معماری سال 1392و در دانشگاه آزاد بندرعباس پشت سر گذاشت .مدیریت بخش طراحی معماری مجموعه نیز به عهده اوست.
تحصیلات
مهندسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی - ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۲
تجربه های کاری
مدیر طراحی در آلادیزاین - ۱۳۹۹ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
رندر انواع مبلمان
کارلنسر
۳۱ شهريور ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
من می توانم طراحی داخلی مدرن به همراه رندر های رئال برای شما انجام دهم
کارلنسر
۱۱ شهريور ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
طراحی و نقشه کشی پروژه های معماری
کارلنسر
۹ شهريور ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

ساختمان های مسکونی G & W
این پروژه در 3 بلوک و در 8 طبقه طراحی شد. هر بلوک دارای 7 طبقه 10 واحدی و یک طبقه 6 واحدی (پنت هوس) میباشد. سه بلوک جمعا شامل 300 پارکینگ و انبای به تعداد واحد ها میباشد. مشاعات پروژه شامل کافی شاپ، باشگاه، استخر، کتابخانه، مهدکودک، سالن اجتماعات و اتاق پزشک میباشد. نمای اصلی و بهترین نورگیری بلوک ها ضلع غرب پروژه میباشد که ورودی های عابر نیز در همین ضلع قرار دارد.
مشاهده نمونه کار
طراحی مبلمان
مشاهده نمونه کار
ویلا زایگان
مشاهده نمونه کار
طراحی فضای آشپزخانه
مشاهده نمونه کار
ویلا چلندر مازندران
ویلا چلندر:تلاش برای حسی متفاوت برای ساکنین این پروژه زمانی به دست ما رسید که کارفرمای محترم جناب محمدی تیر و ستون و سقف ها و قسمتی از سفت کاری را انجام داده بودند وما باتوجه به وضعیت موجود باید طراحی نما و داخلی را انجام میدادیم. در طراحی نما به دلیل اینکه قسمت غربی پروژه در مجاورت گذر اصلی قرار دارد،ما برای ایجاد حس محرمیت،از پوسته ای با ورقات آلومینیومی استفاده کرده ایم.در این پوسته ها روزنه هایی به شکل پارامتریک به کاربرده ایم که هرچه به سمت اتاق خواب ها میرویم به دلیل دید کمتر از بیرون به داخل این روزنه ها کوچکتر میشوند.این پوسته ها قابل باز شدن میباشد و ساکنین زمانی که بخواهند از دید ومنظر دریا استفاده کنند میتوانند به راحتی بازشو های موجود در پوسته را باز و دید خوبی نسبت به بیرون داشته باشند. درنمای شمالی پروژه با توجه به وضعیت موجود،به صورت مینیمال و با متریال سیمان کار کرده ایم .حجم مربعی که به صورت کج قرار دارد بارنگ طوسی در نما مشخص شده است.همچنین درفضای پشتی این مکعب درختی درنظر گرفته شده که هم به نما و هم داخلی جلوه خاصی میبخشد.
مشاهده نمونه کار
ویلا میگون
در طراحی ویلا میگون با توجه به خواسته کارفرما حجم به سه طبقه تقسیم شده است. قرارگیری حجم ها با توجه به رعایت حریم درختان و توجه به توپوگرافی کوه های اطراف زمین و همچنین با توجه به خواسته ی کارفرما ایجاد دید و منظر در ضلع شرقی و غربی طراحی شده است. شکست های موجود در نمای ساختمان تزئینی نبوده و با توجه به اتفاقات پلان طراحی صورت گرفته است. در طراحی نما بخاطر وجود همسایگی در ضلع شمالی و جنوبی در این اضلاع بازشوهای کمتری قرار داده شده است. همچنین با توجه به شرایط اقلیمی از متریال وودپلاست و سیمان در نما استفاده شده است. در طراحی پلان طبقات سه فضا در نظر گرفته شده است : فضای تفریحی ،عمومی ، خصوصی فضای تفریحی در طبقه همکف برای دسترسی راحت به باغ ، فضای عمومی در طبقه اول برای دسترسی سریع و راحت مهمان ها و فضای خصوصی در طبقه دوم برای دسترسی راحت به روف گاردن و تراس ها در نظر گرفته شده است. در طراحی روف گاردن تناسبات رعایت شده ، فضاهایی برای نشیمن، باربیکیو، نهارخوری و فضای سبز درنظر گرفته شده است. در طراحی لنداسکیپ در نظر داشته ایم که باغ حالت طبیعی و بکر بودن خود را حفظ کند و برای اینکه به حریم درختان احترام بیشتری بگذاریم فقط مسیر حرکتی را طراحی کرده ایم.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

خدمات

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی