برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Soheil.Gh
Soheil.Gh
Soheil.Gh

Soheil.Gh

(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Soheil.Gh
Soheil.Gh
(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱۴ ساعت و ۵۷ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سهیل قنبری هستم. برنامه نویس و توسعه فول استک. بیش از 3 سال سابقه سئو و توسعه پروژه های وبسایت به صورت فول استک. علاقه به چالش و یادگیری مهارت های جدید.
تحصیلات
شبکه و نرم افزار از شهید قاسمی - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۰
تجربه های کاری
وردپرس و سئو در کیان ارتباط - ۱۳۹۷ تاکنون
سئو و برنامه نویس وب در نوین بوستر - ۱۳۹۹ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
design web with react
mehran98
۲۸ تير ۱۴۰۱
Mr. Ghanbari is one of the successful and professional web programmers. I thank Mr. Sohail Ghanbari for his cooperation.
توسعه وبسایت شرکتی برای فروش گاتر
نوین درین
۲۸ تير ۱۴۰۱
بنده با ایشون در حال توسعه یک وبسایت شرکتی برای جذب مشتری و فروش کالا هایی همچون گاتر و کفشور هستم. ایشون با دقتی بالا و تیزهوشی به انجام پروژه بنده میپردازد!

نمونه کارها

طراحی وبسایت شخصی با تکنلوژی های مدرن وب
توضیحات پروژه وبسایت شخصی فناوری های بکار رفته: Next.js: یک فریم ورک قدرتمند برای ساخت وب سایت های React.js است که امکاناتی مانند رندر سمت سرور، مسیریابی پیشرفته، و بهینه سازی عملکرد را ارائه می دهد. TypeScript: یک زبان برنامه نویسی فوق مجموعه JavaScript است که به شما امکان می دهد تا با استفاده از انواع و رابط ها، کد خود را قوی تر و قابل نگهداری تر کنید. Tailwind CSS: یک فریم ورک CSS است که به شما امکان می دهد تا به سرعت و به آسانی رابط های کاربری زیبا و ریسپانسیو ایجاد کنید. React.js: یک کتابخانه JavaScript محبوب برای ساخت رابط های کاربری تعاملی است. ویژگی های پروژه: طراحی ریسپانسیو: پروژه شما در دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ به درستی نمایش داده می شود. سرعت بالا: پروژه شما به دلیل استفاده از Next.js و بهینه سازی های انجام شده، به سرعت بارگذاری می شود. رابط کاربری زیبا: پروژه شما با استفاده از Tailwind CSS دارای ظاهری زیبا و مدرن است. قابلیت نگهداری: کد پروژه شما به دلیل استفاده از TypeScript و Next.js به راحتی قابل نگهداری و ارتقا است.
مشاهده نمونه کار
پروژه خرید بلیط «مسافر مارکت»
نمونه کاره جدید بنده با توسعه و ساخت وب اپلیکیشن خرید و جستجو پیشرفته بلیط هواپیما مانند علی بابا و سپهر360. نوشته شده با Go , فریم ورک سمت فرانت Vue.js - قابلیت Multi Language - وبسایت به صورت کامل Responsive - جستجو سریع بلیط هواپیما
مشاهده نمونه کار
پروژه Todo App با React.js
نمونه Todo App توسعه داده شده با کتابخانه React.js , Next.js با قابلیت های زیر: - ویرایش و حذف Todo - انمیشین جذاب Todo Reaction - قابلیت Dark / Light Theme - Multi Language with i18 برای مشاهده نمونه کار به لینک زیر مراجعه کنید. https://tony-todo.vercel.app/
مشاهده نمونه کار
پورتفولیو سهیل قنبری
نمونه پورتفولیو برای معرفی و کسب اطلاعات شخصی بنده. توسعه داده شده با کتابخانه قدرتمند React.js with Next.js (SSR Framework). URL: https://portfolio-soli.vercel.app/en
مشاهده نمونه کار
سئو و توسعه دهنده وب
توسعه وبسایتی نو در زمینه تولید و فروش دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل + سئو کردن وبسایت برای جذب مشتری و افزایش بازدید سایت.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی