برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
AmirHossein.V
AmirHossein.V
AmirHossein.V

AmirHossein.V

(۲)
البرز
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
AmirHossein.V
AmirHossein.V
(۲)
البرز
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی سایت
ایلوستریتور
طراحی ویدیو
اینستاگرام
یوتیوب
طراحی گرافیک
میانگین سرعت پاسخ دهی
۷ ساعت و ۴۸ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
تیم robo.design مفتخر است در مسیر موفقیت شما، اقتصادی ترین، به صرفه ترین، به روز ترین، خلاقانه ترین و باکیفیت ترین خدمات را ارائه دهد تا بهترین نتایج را به ارمغان بیاورید. شما جزوی از خانواده ما هستین؛ همین امر موجب میشود که ما نیز تمام تلاشمان را برای سربلندی این خانواده به نمایش بگذاریم و بهترین متخصصانمان را جهت کسب بهترین نتیجه دراختیارتان قرار دهیم. اعتماد شما مایه خشنودی ماست تا بهترین ها را رقم بزنیم...

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
گروه جراحی زیبایی مونارک
وحید معظمی
۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام معظمی هستم تکنولوژیست جراحی مدیر گروه جراحی زیبایی مونارک و صوفیا. کار با روبو دیزاین و آقای وادیدار بسبار رضایت بخش بود خصوصاً در طراحی لوگوی خاص مونارک. با گروه ها و افراد مختلفی با هزینه های بسیار بالا کار کردیم و ابتدای کار قیمت نسبتا پایین کار آقای وادیدار مارو به شک انداخت ولی بعد از اجرا اعتماد و رضایتمون کاملاً جلب شد. برای ایشون آرزوی موفقیت می کنم.
Bijan tonify & iranjavan sport center
بیژن پایدار
۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام بنده موسس و مدیر مرکز ورزشی ایران جوان هستم. شامل سه زیر مجموعه «مدرسه کاراته»، «باشگاه تندرستی ایران جوان» و «مرکز استعدادیابی ورزشی ایران جوان». روبودیزاین و آقای وادیدار زحمت این کار پر حجم رو کشیدن از طراحی لوگو بنذر ها و پوستر تبلیغاتی، سایت و فریم های پست. ایشون متعهد، خلاق و با وسواس خاصی کار رو انجام دادن و باعث جلب اعتماد مجموعه شدن که کارهامون با خیال آسوده به ایشون بسپاریم. کار برندینگ شخصی بنده بعنوان پرسنال ترینر تحت عنوان بیژن تونیفای هم به ایشون واگذار شده طراحی لوگو بسیار عالی رضایت بخش بود و اطمینان دارم تا انتها کار رو با تعهد و تخصص پیش می برن. از ایشون سپاسگزارم و به دیگران هم تپصیه میکنم بهشون اطمینان کنند قطعاً سرمایه گذاری رضایت بخشی خواهد بود.

نمونه کارها

وکتور آرت (3)
نمونه از طراحی وکتور آرت .
مشاهده نمونه کار
وکتور آرت(2)
نمونه کاری از وکتور آرت که در زمینه wpap طراحی شده.
مشاهده نمونه کار
وکتور آرت(1)
نمونه کاری از پروژه وکتور آرت که در زمینه colorful low poly طراحی شده.
مشاهده نمونه کار
برندینگ مرکز ورزشی ایرانِ جوان(باشگاه تندرستی)
طبق توضیحاتی که در فایل های قبلی مرتبط با این برند داده شد دو پیش نمایش بسیار ساده از وب سایت و پادکست این مجموعه که در دست ساخت و بروزرسانی میباشد را برایتان قرار داده ایم. چنانچه نمونه کار های دیگه این برند و برندهای دیگر را مشاهده نکرده اید بسیار خوش حال میشویم اندک زمانی صرف مشاهده آن ها کنید. سپاس...
مشاهده نمونه کار
برندینگ مرکز ورزشی ایرانِ جوان(باشگاه تندرستی)
کارفرمای محترم این پروژه برای این زیر مجموعه نیازمند دو نوع لوگو بود که در یکی از آنها: ضربان قلب، و تبدیل طیف مشکی به سرخ به سمت نماد قلب میباشد که نشانه زندگی و .. میباشد. در لوگو دوم خلنولده ای شاد را به تصویر کشیدیم و از تم های رنگی این موسه و معانی مهم استفاده شده. برای این زیر مجموعه وب سایتی در دست انجام است که پیشنمایشی بسیار ساده در فایل بعدی قرار خواهیم داد. همچنین مجموعه پادکست های آن به همراه تنظیم صدا نیز به عهده تیم ما است که نمونه بسیار کوچکی از آن را در کنار نمونه کار وب سایت به تصویر میگذاریم.
مشاهده نمونه کار
برندینگ مرکز ورزشی ایرانِ جوان(مرکز استعدادیابی)
این مرکز نیز مطابق نمونه کارهای قبلی میباشد. نماد برگ و رنگ سبز در کنار طیف ابی در کنار هم نماد شکوفایی، زندگی، اطمینان و .... میباشد. علاوه بر تراکت ها و سربرگ ها و لوگو ها برای این زیر مجموعه ها وب سایت نیز در دست طراحی میباشد اما به دلیل پیشرفت قدم به قدم این موسسه تمامی این فعالیت ها به مرور زمن قرار میگیرد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی